abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118763896
Vroeger, vroeger toen deze 17-jarige nog 10-jarige was, vroeger toen mainstream games nog moeilijk waren, vroeger toen Need For Speed nog een betekenis en bestaansrecht had.

Wat is deze serie achteruit gegaan, ik heb zojuist even de nieuwe Most Wanted uitgeprobeerd. Na 5 minuten deed het me pijn in mijn anus toen ik realiseerde hoe hard ik genaaid ben door EA o|O .

Nooit zal er meer een goede Need For Speed komen... -O-

Need For Speed Underground, dit is de eerste Need For Speed die ik speelde, bij een kennis. Liefde, liefde op het eerste gezicht. Zelf heb ik het nooit gehad, ik had destijds geen xbox, playstation 2 of eigen pc. Een soort onmogelijke liefde. :@

Toen, ergens in november 2005 stond er in het Intertoys boekje "Need For Speed Underground 2" (al een jaar na release). De bovenkant van mijn verlanglijstje was dus al snel bepaalt. Uren, dagen, nachten zijn er in deze game gestoken, het hoogtepunt van mijn game leventje. Als 10-jarige mannetje op zondag morgen weer door rijden met de auto die je op zaterdagavond had gewonnen oO< . Heel je auto ombouwen tot een walgelijk ding (was toen supervet), of een hele zondag spenderen aan het namaken van de auto's in 2 Fast 2 Furious, compleet met tutorials van internet. Het gevoel van je droomauto's in die game in het echt zien op die leeftijd, emotioneel bijna en nog steeds (Subaru Impreza en Nissan Skyline). Deze game is nog jarenlang gespeeld en na de assrape van Most Wanted 2012 heb ik Underground 2 al weer aan het downloaden gezet, kijken of het gevoel weer terug komt, een hopeloze poging :'( .

Daarna kwam Most Wanted, zo zo zo, die was ook een partij vet, veel gespeeld bij een vriend van mij, ik weet alleen niet waarom ik hem destijds niet zelf gekocht heb, waarschijnlijk was ik nog teveel bezig met Underground 2 en had ik weinig zin om vreemd te gaan.

Toen had diezelfde vriend van mij opeens Need For Speed Carbon, hier begon de aftakeling van Need For Speed. Het was leuk en nieuw destijds, maar het missen van veel tuning mogelijkheden deed pijn. Ik heb hem wel zelf gehad op de PC en ook meerdere malen uitgespeeld, maar nooit zo diepgaand als Underground 2, uitspelen duurde ongeveer een middagje, niet echt waar voor je geld.

Pro Street was "the end of an era" voor mij, hiermee heb ik me nog steeds vermaakt, maar daar bleef het bij. Het tunen was gelukkig nog aanwezig, maar in mindere maten. Het vrij rondrijden was hier het grote gemis.

Undercover, nee, gewoon nee. Een lege, dode poging van EA om geld te verdienen, en ik heb er nog aan toegegeven ook. Deze belande al snel bij de buurjongen tegen een vergoeding van ¤20,-.

De rest? }:|

En nou met deze nieuwe Most Wanted waar niet/nauwelijks tuning in zit, (bijna) alleen maar snelle supercars of gewone auto's die supercars bijhouden, EA die de game zo makkelijk mogelijk heeft gemaakt zodat ze het aan de mainstream mensen kunnen verkopen zonder dat deze het te moeilijk vinden, en compleet overbodige online dingen die zo opgehemeld worden. Er zit totaal geen uitdaging meer in.

Ik sta nu voor een onmogelijke beslissing, moet ik nog hopen voor een Underground 3?
Je zou denken van wel, maar ik ben er bijna zeker van dat EA het verpest en ik dalijk met een zuur gevoel van binnen het Underground tijdperk afsluit. Ik ben net opgegroeid met de generatie games waar geen HD remakes of sequals van worden gemaakt (A2 Racer 2 en Roller Coaster Tycoon om een voorbeeld te geven) Het enige waar ik nu naar verlang is een nieuwe goede Underground game van EA, maar iets vragen van EA is niet meer van deze tijd. En ik weet dat die goede sequal er niet meer zal komen, ze moeten het roer bij EA drastisch om gooien om daar nog een goeie game uit te gooien. Ik zal nooit meer dat gevoel krijgen dat ik had tijdens het spelen van Underground 2.

Sorry 10-jarige ik, geniet ervan zo lang het nog kan :'( .

Ea :{w de navelstreng, is voorgoed verdwenen

TL;DR: Er komt nooit meer een goede Underground game van EA, het gaat ze alleen maar om geld verdienen, zo snel en veel mogelijk.

Sorry voor het sentimentele gelul, maar ik moest even mijn hart lichten na het spelen van Most Wanted 2012.
Wat een kuttopic :')
pi_118763951
Uitmelkreeks net als de rest van EA haar series.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:47:50 #3
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_118763971
Ja what the fuck, tunen is gewoon NIET aanwezig in Most Wanted 2012. Enige wat je kan doen is een beetje je banden veranderen (3 of 4 opties), transmissie (3 opties), chassis (3 opties) en een paar kleuren :')
pi_118763979
NFS: Underground was gewoon goud, puur goud. _O_

Alles wat daarna komt is uitgemolken troep.
pi_118763982
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:47 schreef Polacco het volgende:
Uitmelkreeks net als de rest van EA.
Dit.

Sowieso is de enige goede NFS die ik ooit heb gespeeld Hot Pursuit II _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118764092
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.

Toen kwam die tuning crap..
pi_118764181
Terechte klacht, maar EA is sws kut geworden.
Because you know i'm all about that ass
pi_118764188
Sowieso lijkt het alsof er de laatste tijden weinig goede games meer uitkomen voor mijn platform. Ik ben zelf een PC-gamer. PC-games zijn vrijwel helemaal verdrongen van de markt. Nieuwe games voor de pc zijn of slechte kloons van xbox/ps3 of van die uitgemolken zooi als bovenstaande.

Jammer! :'(
pi_118764200
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.

Toen kwam die tuning crap..
Nee die heb ik tot mijn spijt nooit gespeeld, destijds was mijn game perspectief gelimiteerd tot wat er in de intertoys boekjes stond en wat vrienden speelden, en die speelde games van nu. Ik heb ook nooit de snes, nes, genesis, playstation 1 en 2 zelf kunnen ervaren. Vind ik zelf nog steeds jammer, maar als ik er nu aan zou beginnen zou het tegenvallen omdat ik het jeugdsentiment niet heb.

En als ze naar de basis teruggaan is goed, maar doe het dan ook goed, want deze mainstream easy on rail "druk w en soms a en d" game is echt kut.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:56:27 #10
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_118764214
Alleen deel 1 vond ik goed en grafisch (voor die tijd) super. De rest was veel te cartoonish en speelde ook voor geen meter.
Krekker is de bom!
pi_118764215
Terechte klacht, de gameplay van Underground t/m Carbon was gewoon fijn en leuk :) Nu moet het ineens weer "realistisch" zijn en is het niet meer leuk :(
pi_118764217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef reinbertio het volgende:
Sowieso lijkt het alsof er de laatste tijden weinig goede games meer uitkomen voor mijn platform. Ik ben zelf een PC-gamer. PC-games zijn vrijwel helemaal verdrongen van de markt. Nieuwe games voor de pc zijn of slechte kloons van xbox/ps3 of van die uitgemolken zooi als bovenstaande.

Enige wat de PC nog in leven houdt is WoW en Total War. Hopelijk wordt Company of Heroes II goed.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_118764260
quote:

Alles is anders. De games op mijn oude Xbox waren zo veel beter dan wat er tegenwoordig is. Ik game niet meer, maar wat ik nog heb liggen van de oude Xbox heeft gewoon al een nostalgische waarde gekregen. :D

Dit is trouwens één van mijn favorieten. Met 4 man multiplayer doen op één tv'tje, beetje op dino's of elkaar schieten, damn. _O_ Mooie tijden waren dat. Props voor degene die weet welk spel dit is.

pi_118764286
tregden klogd
pi_118764292
quote:

Ga dan eens beginnen aan de indie markt, kijk wat rond op steam of kijk videos van Totalbiscuit, hij reviewt/let's plays games vanuit een neutraal standpunt en geeft een heel uitgebreide mening die vaak overeenkomt met de mijne.

Een aanrader is bijvoorbeeld Hotline Miami, of Mark of the Ninja. de toppers van dit moment. Kijk de "WTF is..." videos van Totalbiscuit maar.
pi_118764315
Ze kunnen zelfs geen nieuwe titels meer verzinnen :')
pi_118764370
Need for Speed Underground. _O_

Muziek in NFSU. _O_ _O_
pi_118764433
Ik moet ook zeggen dat ik niet veel nieuwe games meer speel, het zijn bij mij ook veel oude games geworden. Iets dat via Windows 7 wel een deuk heeft gekregen. Een van de nieuwste spellen die ik nog speelde was L.A. Noire, helaas ook een port.
GTA 5 gaat nog een kans maken bij mij,
maar daarmee houdt het wel op denk ik. Het heeft er tevens mee te maken dat ik tegenwoordig veel minder tijd heb om te gamen en ik het daarom zonde vind om te investeren in een goede pc.
pi_118764453
pi_118764455
Je verhaal raakte me
"Nibnub. A name to remember."
pi_118764468
De nieuwe Need for Speed is juist tof. Met mooie auto's door een tof landschap racen. Prima spel :9
pi_118764496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De nieuwe Need for Speed is juist tof. Met mooie auto's door een tof landschap racen. Prima spel :9
Haha goeie man
pi_118764512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Haha goeie man
Leuk, nog een user die ik aan m'n ignore lijst kan toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')