abonnement Unibet Coolblue
pi_118726162
als iemand nou wordt weggestemd die nog munten heeft mag hij/zij die munten dan nog doorgeven?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_118726228
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Die muil van Fatima :D
Keek echt als een genaaid schaap. :P
pi_118727212
Veel te riskant gespeeld van het pokertrio. Jammer want ik gunde het ze wel, maar Min Hee was een dom target. Nou weet ik natuurlijk niet wat er allemaal op dat eiland speelt maar waarom vertrouwden ze in hemelsnaam op Fajah?
pi_118727236
Zo blij dat Min Hee er in blijft <3! Lekker voor dat trio, hoopt dat ze met z'n alle nu gewoon doorgaan tegen fatima en christophe (en peggy) dan ben je sowieso 2 (3) rondes verder. En gadverdamme wat worden die bn'ers verwend. Het is meer "expeditie tropisch eiland met onbeperkt bananen en oneindig veel proeven waar eten me verdient kan worden". Ze mogen ze nog wel een beetje uithongeren, vooral fatima...Enige wat ze nu last van zouden kunnen hebben is dat ze het thuisfront missen maar daar hoor ik ze ook vrij weinig over, en weet bijna zeker dat wanneer het zo ver komt er niet een telefoontje geregeld wordt maar dat gewoon de hele familie+vriendenkring wordt over gevlogen.
pi_118727300
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
Puntje van kritiek toch maar.
Toch was ik voor christophe gegaan. Hij is duidelijk de alpha van de twee broertjes. Ik zie hem meer als tactisch mastermind dan z'n broer.
Had ik ook gedaan ja :Y Die Matthias knakt sneller zonder zijn broer, en Christophe zie ik nog wel iets klaarspelen in zijn eentje.
Maar doe nu maar eerst Fatima en dan Peggy :r Hebben we dat ook weer gehad.

Komt ervan als je aan Tess komt :(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118727308
Eigenlijk denk ik dat ze express wat meer eten erin hebben gegooid om het tactische punt meer te benadrukken dit seizoen, want geef toe, het geeft wel meer vuurwerk dan de afgelopen paar seizoenen.
pi_118727359
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ze express wat meer eten erin hebben gegooid om het tactische punt meer te benadrukken dit seizoen, want geef toe, het geeft wel meer vuurwerk dan de afgelopen paar seizoenen.
Wat verwacht je als je 3 pokerspelers, waarvan 2 broertjes zijn, mee laat doen :{w
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118727378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Had ik ook gedaan ja :Y Die Matthias knakt sneller zonder zijn broer, en Christophe zie ik nog wel iets klaarspelen in zijn eentje.
Christophe had volgens mij wel een munt, dus Matthias was de safest bet.
pi_118727423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Stranger het volgende:

[..]

Christophe had volgens mij wel een munt, dus Matthias was de safest bet.
Oke, ja als dat is dan hebben ze t wel goed aangepakt natuurlijk :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 1 november 2012 @ 23:10:36 #60
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118728165
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

O-)
Jij had toch die plaatjes in de OP gemaakt? Heb je nog een versie van Fajah zonder mangrove?
Ik vroeg me al heel erg af welke post van mij je zat te quoten, aangezien ik de aflevering nog niet gezien heb :D

Bij deze :) ;
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:39:31 #61
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118729343
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik vroeg me al heel erg af welke post van mij je zat te quoten, aangezien ik de aflevering nog niet gezien heb :D

Bij deze :) ;
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je de aflevering al had gezien. :@ Ik had misschien beter een pm kunnen sturen.
Maar bedankt. :)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_118729525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Komt ervan als je aan Tess komt :(
Met Tess heb ik niet zo'n medelijden hoor... die had de kans om Lodewijk te saven maar die sloot zich vervolgens toch aan bij het pokerkamp
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:02:03 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118730092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ze express wat meer eten erin hebben gegooid om het tactische punt meer te benadrukken dit seizoen, want geef toe, het geeft wel meer vuurwerk dan de afgelopen paar seizoenen.
Dan deden ze dat vorig jaar blijkbaar ook om die reden, want toen was het tactische aspect ook al heel erg aanwezig. En toen hadden ze nog veel meer eten.

Overigens is het tactische aspect elk seizoen aanwezig, ook al is er weinig eten. Het is gewoon zo dat de BN'ers bepaalde eisen stellen of de productie het niet te moeilijk wil maken om nieuwe gegadigden niet af te schrikken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:03:35 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118730146
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef sjeppert het volgende:
als iemand nou wordt weggestemd die nog munten heeft mag hij/zij die munten dan nog doorgeven?
Daar is eigenlijk nooit een officieel antwoord op gegeven. Maar na diverse seizoenen met munten is het nog nooit (tenzij ik me vergis) voorgekomen, dus het zal wel niet mogen. En als het weleens is gebeurd, dan zal het nu wel niet meer mogen, anders zou het wel erg stom zijn dat niemand het doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118730318
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar is eigenlijk nooit een officieel antwoord op gegeven. Maar na diverse seizoenen met munten is het nog nooit (tenzij ik me vergis) voorgekomen, dus het zal wel niet mogen. En als het weleens is gebeurd, dan zal het nu wel niet meer mogen, anders zou het wel erg stom zijn dat niemand het doet.
In 2010 met een vrijstellingsmunt.
Die vrouw kon het niet meer aan na 3 dagen ofzo :') en heeft toen haar munt weggegeven.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:10:16 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118730362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef tralalala het volgende:

[..]

In 2010 met een vrijstellingsmunt.
Die vrouw kon het niet meer aan na 3 dagen ofzo :') en heeft toen haar munt weggegeven.
Ah, kan ik me niet meer herinneren, maar goed dat je het zegt. Blijft typisch dat er nooit iets over gezegd wordt. Maar gezien er geen sprake van is, lijkt mij dat het niet kan en mag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118731440
Het zou wel vet zijn als je munten mag stelen. Dit gebeurd wel eens bij WIDM :@

Fajah heeft zoals ik verwachtte de eerste klap in de richting van het trio gegeven. Hopelijk wordt Fatima de volgende. Nu Peggy waarschijnlijk ook wegvalt is het pokerduo niet meer gevaarlijk. :W
pi_118731716
Jammer dat je op RTLgemist.nl al voordat je de aflevering gaat bekijken het verloop van de aflevering kan zien, prutsers :/
pi_118732022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Jammer dat je op RTLgemist.nl al voordat je de aflevering gaat bekijken het verloop van de aflevering kan zien, prutsers :/
ik kon nog net wegkijken.... inderdaad, achterlijk.

wel weer spannend. het in de watten leggen van die gasten is wel superirritant, inderdaad. jammer dat ze dat dit seizoen gewoon weer doen, zo'n winnarseiland.
maar verder is het dit jaar wel veel leuker; echt zware proeven, slim spel.
  vrijdag 2 november 2012 @ 05:41:19 #70
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_118732130
Lekker dat Mathias eruit ligt :) Ik heb het gevoel dat wie min hee en paul naar zich toe kan trekken de rest 1 voor 1 eruit kan stemmen :P Paul en Min hee vertrouwen elkaar heel erg en Min hee heeft dat met Joke. Aangezien beide als kamp ''oranje'' worden gezien is dit juist een teken voor een samensmelting tot een eenheid :)

Verassend zou zijn als Gene, Joke,Min hee en Paul en team vormen, dan kunnen ze Ruud+Fajah eruit gooien en Peggy+Fatima en Christopher.

Belangerijk is ook wie de volgende proef wint en naar de winnaars eiland gaat :P Met een extra clue lijkt het me makkelijk om de munt te vinden en ik zie Fajah/Ruud weer als winnaar hierin.

Fajah/Ruud/Min hee winnen Expeditie Robinson :) ( mij voorspelling :P )
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_118734357
Dubbel gevoel dat Mattias eruit is. Ik vond het pokertrio wel erg leuk. De evils zeg maar. Kon ook wel respect opbrengen voor hun speelstijl. Gegokt en verloren alhoewel ik nooit Faya er bij had betrokken.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:14:16 #72
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_118734569
Pfff, ik heb gisteren écht in spanning op de bank gezeten, zeg :') Was zo enorm blij dat 1 van het pokertrio eruit is. Ik zat nog even te twijfelen of Gene toch op het laatste moment nog zich had bedacht, omdat hij wel enigszins twijfelde aan Fajah.

Het is gewoon stom van het trio, ze hebben hun tactische plan te vroeg ingezet. Daardoor kwam hun strategie al aan het licht toen ze nog in de minderheid waren. Ze hadden Lodewijk er beter op een later tijdstip kunnen uitstemmen. Sowieso, door Lodewijk eruit te stemmen maakten ze natuurlijk een enorm statement. Ze hadden beter de iets minder opvallende goede tegenstanders kunnen wegstemmen.

Ik denk trouwens dat Paul en Minhee niet genoeg tactisch kunnen/willen spelen en daardoor niet ver gaan komen. Ik denk dat Ruud nog wel ver kan komen, en eigenlijk zie ik ook wel kansen voor Chris, maar dan moet Fatima er wel uit zijn. Want dan zien mensen hem niet meer als een bedreiging.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_118736628
Fajah _O_
pi_118737609
De eerste twee die er van mij uit mogen zijn Peggy en Joke. Dat zijn zulke nietszeggende personen in het spel. Peggy laat zich gewoon gebruiken. Alsof het pokertio uiteindelijk niet op haar gaat stemmen. Vooral met die positieve stem. Niemand van het pokertrio stemde op haar, dan moet er toch ook een belletje gaan rinkelen?
pi_118737842
en toch.. Fajah had al duidelijk gemaakt dat het pokertrio haar mee in het complot wilde trekken... Dus konden ze ook wel een beetje vermoeden dat er vanuit het trio geen munten ingezet zouden worden. Ik had Christophe eruit gestemd. Hij is de mastermind van het complot en zonder hem is het trio helemaal niets meer.
Maar beter 1 van hun eruit, dan niemand XD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')