abonnement Unibet Coolblue
pi_119016135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Volgende GAM SC meet ff met mij streetpass doen! Ik heb al veel puzzelstukjes enzo :Y
Aha, maar je krijgt dan toch maar één? Of de hele middag streetpassen :P
pi_119016947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef Reintji het volgende:

[..]

Aha, maar je krijgt dan toch maar één? Of de hele middag streetpassen :P
Nee 2 per dag!
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:56:28 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_119017628
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Nee 2 per dag!
Drie zelfs als je even mazzel hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_119019375
Dat streetpassen gaat sowieso nergens over. In Nederland kom je nooit iemand tegen, maar één keer naar een beurs en elke vijf minuten zit je 3DS vol. En je kan er ook nog eens niks mee behalve puzzelstukjes sparen en daarna naar je complete puzzel kijken :') Meest zinloze functie ooit, alleen handig om wat tijd te doden op een beurs.

Gewoon met je 3DS naar de gameshop gaan als de Wii U verschijnt, wellicht pik je dan wel wat mensen op.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_119020091
Denk dat ik toch nog maar even wacht met de aanschaf van een Wii U.

Eerst maar eens zien hoe het loopt met de Wii U. Niemand zag toch ook een 3DS prijsdaling aankomen toen de handheld werd aangekondigd op de E3 enzo? Uiteindelijk kreeg ik 20 eShop games die ik nooit speel.... Had liever het geld gehad. En als ik kijk naar het gameaanbod op de 3DS komt er behalve Nintendo (Paper Mario, Animal Crossing, Luigi's Mansion) niet echt meer veel soeps voor uit (en dat al amper 1,5 jaar na release!)

Dat brengt me trouwens ook weer aan het twijfelen over Paper Mario. Spel krijgt gemiddeld een 8 als cijfer maar kan nergens lezen over de gameduur (hoeveel uur je je er dus mee kan vermaken). Tegenwoordig worden zelfs Nintendo spellen steeds korter, tegen een hogere prijs...

Vroeger had ik bij de feestdagen een 'zenuwachtig' Nintendo gevoel, nu doet het me niets meer. Meer mensen last van? Op de een of andere manier weten de games niet meer te boeien lijkt het wel.
pi_119020548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef Deezertje het volgende:
Denk dat ik toch nog maar even wacht met de aanschaf van een Wii U.

Eerst maar eens zien hoe het loopt met de Wii U. Niemand zag toch ook een 3DS prijsdaling aankomen toen de handheld werd aangekondigd op de E3 enzo? Uiteindelijk kreeg ik 20 eShop games die ik nooit speel.... Had liever het geld gehad. En als ik kijk naar het gameaanbod op de 3DS komt er behalve Nintendo (Paper Mario, Animal Crossing, Luigi's Mansion) niet echt meer veel soeps voor uit (en dat al amper 1,5 jaar na release!)

Dat brengt me trouwens ook weer aan het twijfelen over Paper Mario. Spel krijgt gemiddeld een 8 als cijfer maar kan nergens lezen over de gameduur (hoeveel uur je je er dus mee kan vermaken). Tegenwoordig worden zelfs Nintendo spellen steeds korter, tegen een hogere prijs...

Vroeger had ik bij de feestdagen een 'zenuwachtig' Nintendo gevoel, nu doet het me niets meer. Meer mensen last van? Op de een of andere manier weten de games niet meer te boeien lijkt het wel.
Je wordt ouder.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119020793
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je wordt ouder.
Dit; de spellen zijn niet zoveel veranderd.

Paper Mario schijnt iets minder dan op de consoles te zijn maar krijgt wel gemiddeld een 8. Voor veteranen is het in zo'n 17 uur uit te spelen.

De DS had hetzelde probleem als de 3DS en WiiU. Het duurde een twee jaar voordat veel spellen verschenen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games vrijdag 9 november 2012 @ 16:29:48 #33
181272 crew  Noppie2000
pi_119020888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef Deezertje het volgende:
Denk dat ik toch nog maar even wacht met de aanschaf van een Wii U.

Eerst maar eens zien hoe het loopt met de Wii U. Niemand zag toch ook een 3DS prijsdaling aankomen toen de handheld werd aangekondigd op de E3 enzo? Uiteindelijk kreeg ik 20 eShop games die ik nooit speel.... Had liever het geld gehad. En als ik kijk naar het gameaanbod op de 3DS komt er behalve Nintendo (Paper Mario, Animal Crossing, Luigi's Mansion) niet echt meer veel soeps voor uit (en dat al amper 1,5 jaar na release!)

Dat brengt me trouwens ook weer aan het twijfelen over Paper Mario. Spel krijgt gemiddeld een 8 als cijfer maar kan nergens lezen over de gameduur (hoeveel uur je je er dus mee kan vermaken). Tegenwoordig worden zelfs Nintendo spellen steeds korter, tegen een hogere prijs...

Vroeger had ik bij de feestdagen een 'zenuwachtig' Nintendo gevoel, nu doet het me niets meer. Meer mensen last van? Op de een of andere manier weten de games niet meer te boeien lijkt het wel.
Paper Mario een uur of dertig. Staat in menig review ;)
pi_119020934
Dan ga ik denk ik Paper Mario maar eens halen! ;)
Thanks!
pi_119030275
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:35:20 #36
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119030806
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je wordt ouder.
Inderdaad... interesses veranderen ook, minder tijd om te gamen.
Misschien zelfs dat er teveel games uitkomen, deel zoveel. Ik heb ook steeds minder interesse in spelletjes naarmate ik ouder wordt. Voor de PS3 bijv. koop ik alleen nog GTA 5, de Wii U laat ik lekker in de winkel liggen. Voor de 3DS koop ik nog Luigi's Mansion 2 en Animal Crossing (en vast nog wel wat toekomstige titels) en de Vita zelfs de deur uit gedaan. Vroeger kocht ik alle spellen die leuk geprijsd waren, nu laat ik zelfs die koopjes liggen want ik speel ze toch niet. ;)

Waar is de goeie oude tijd dat ik op een Amiga 500 Mortal Kombat 2 ging spelen en bij elke battle diskettes moest wisselen... :) Elk nieuw spel kon je gewoon niet op wachten. Nu heb ik dat alleen nog bij GTA 5.
pi_119034898
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:49:52 #38
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_119035016
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef Deezertje het volgende:
Denk dat ik toch nog maar even wacht met de aanschaf van een Wii U.

Eerst maar eens zien hoe het loopt met de Wii U. Niemand zag toch ook een 3DS prijsdaling aankomen toen de handheld werd aangekondigd op de E3 enzo? Uiteindelijk kreeg ik 20 eShop games die ik nooit speel.... Had liever het geld gehad. En als ik kijk naar het gameaanbod op de 3DS komt er behalve Nintendo (Paper Mario, Animal Crossing, Luigi's Mansion) niet echt meer veel soeps voor uit (en dat al amper 1,5 jaar na release!)

Dat brengt me trouwens ook weer aan het twijfelen over Paper Mario. Spel krijgt gemiddeld een 8 als cijfer maar kan nergens lezen over de gameduur (hoeveel uur je je er dus mee kan vermaken). Tegenwoordig worden zelfs Nintendo spellen steeds korter, tegen een hogere prijs...

Vroeger had ik bij de feestdagen een 'zenuwachtig' Nintendo gevoel, nu doet het me niets meer. Meer mensen last van? Op de een of andere manier weten de games niet meer te boeien lijkt het wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef JK het volgende:

[..]

Inderdaad... interesses veranderen ook, minder tijd om te gamen.
Misschien zelfs dat er teveel games uitkomen, deel zoveel. Ik heb ook steeds minder interesse in spelletjes naarmate ik ouder wordt. Voor de PS3 bijv. koop ik alleen nog GTA 5, de Wii U laat ik lekker in de winkel liggen. Voor de 3DS koop ik nog Luigi's Mansion 2 en Animal Crossing (en vast nog wel wat toekomstige titels) en de Vita zelfs de deur uit gedaan. Vroeger kocht ik alle spellen die leuk geprijsd waren, nu laat ik zelfs die koopjes liggen want ik speel ze toch niet. ;)

Waar is de goeie oude tijd dat ik op een Amiga 500 Mortal Kombat 2 ging spelen en bij elke battle diskettes moest wisselen... :) Elk nieuw spel kon je gewoon niet op wachten. Nu heb ik dat alleen nog bij GTA 5.
Heb precies hetzelfde.
Mijn theorie is dat iedereen die nog graag nieuwe games speelt in de ontkennigsfase zit.
O)))
pi_119047779
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_119049682
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef koei het volgende:
Dat streetpassen gaat sowieso nergens over. In Nederland kom je nooit iemand tegen, maar één keer naar een beurs en elke vijf minuten zit je 3DS vol. En je kan er ook nog eens niks mee behalve puzzelstukjes sparen en daarna naar je complete puzzel kijken :') Meest zinloze functie ooit, alleen handig om wat tijd te doden op een beurs.

Gewoon met je 3DS naar de gameshop gaan als de Wii U verschijnt, wellicht pik je dan wel wat mensen op.
Ik kom dus elke keer als ik naar werk ga iemand tegen, ik heb altijd zeker een streetpass en soms zelfs meer! Nu niet meer want ik ga nu op de fiets maar eerst in de metro wel!
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:16:44 #41
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119049937
Mooie aanbiedingen bij Zavvi.nl voor de 3DS.. niet allemaal echte toppers, maar een aantal voor ¤12,85 die het misschien wel waard zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:49:27 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_119050828
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef JK het volgende:
Mooie aanbiedingen bij Zavvi.nl voor de 3DS.. niet allemaal echte toppers, maar een aantal voor ¤12,85 die het misschien wel waard zijn.
Heb je een overzicht?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:51:35 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119050877
Het is zeker zaterdag, wat een luiheid! :)

http://www.zavvi.nl/offers/price-crash/3ds.list

Geen verzendkosten en volgens mij werkte ideal daar nu ook.
Ik bestel zelf altijd met cc. Mijn ervaring is dat het er binnen anderhalve week vaak
wel is. Heb één keer meegemaakt dat ik 2 maanden moest wachten, toen was het denk ik zoekgeraakt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:58:54 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_119051037
Ik zit op werk en kan niet uitgebreid allemaal vensters opengooien ;) Maar bedankt! Voor mij zit er niets tussen dat ik zou willen hebben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:03:21 #45
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119051119
Ik twijfel nog een beetje over Ace Combat, maar meer omdat het me wel geinig lijkt, een arcade flightgame in 3D. Maar zo kan ik elk genre wel in 3D kopen...

Komt Nintendo nog met een 3DS knaller voor de kerst? Luigi's Mansion 2 was natuurlijk al verschoven naar volgend jaar. Of richt Nintendo voor het najaar al z'n pijlen op de Wii U?
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:09:46 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_119051295
Paper Mario natuurlijk! O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:16:04 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119052815
Mja daar twijfel ik nog over, op de Wii vond ik 'm wat tegenvallen. Teveel gelul, te weinig actie.
pi_119053107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef JK het volgende:
Mja daar twijfel ik nog over, op de Wii vond ik 'm wat tegenvallen. Teveel gelul, te weinig actie.
De 3DS versie is meer een vervolg van de N64 en Gamecube versie.
De Wii versie was meer actiegeoriënteerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:30:19 #49
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119053133
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Aether het volgende:

[..]

De 3DS versie is meer een vervolg van de N64 en Gamecube versie.
De Wii versie was meer actiegeoriënteerd.
Met andere woorden; nog meer gelul? ;)
Nee ik denk dat ik Paper Mario lekker laat liggen. Ik wacht dan wel op Luigi.
pi_119053816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef JK het volgende:
Mja daar twijfel ik nog over, op de Wii vond ik 'm wat tegenvallen. Teveel gelul, te weinig actie.
Super Paper Mario is met afstand het slechtste deel uit de serie.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')