abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 september 2000 @ 13:30:24 #51
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_364159
quote:
Op 27 september 2000 12:06 schreef Trainspotter het volgende:
Bij deze wil ik dus DYEWiTNEZ nomineren. Wat een held! Komt toch zeer dicht in de buurt van het niveua van Ali, erg grappig dus.
Jaah, DyeWitnez het huis in! Maar dan natuurlijk wel samen met Doc en Ulx, zodat wij elke dag kunnen lachen als Dye weer eens flink op z'n nummer wordt gezet en het huilen hem nader staat dan het lachen. Eens kijken hoe lang hij het gaat volhouden....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 27 september 2000 @ 13:46:20 #52
3498 Barb
Graduated Fool
pi_364235
quote:
Op 27 september 2000 12:00 schreef Catootje het volgende:
Oeioeioei...arme Barb...Ik krijg er zelf steeds een angstig plaatje bij:...Diggie die zich langzaam over Barbje buigt,...handen onder de lakens..Yechhhhh!!! Nee, die Barb is niet te benijden: maar alles voor de kijkcijfers dus huppetee!! Effe flink zijn Barb, je krijgt er extra sigaretten voor!! Joe go gurlll!!!

Hahahaha LOL hihihi

Hehehe * Barb veegt traan uit ooghoek

Ff broeden op een relpy hoor, kan nu niet, k moet eerst even lachen

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 27 september 2000 @ 16:07:22 #53
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_364877
quote:
Op 27 september 2000 13:30 schreef Zanderrr het volgende:
Jaah, DyeWitnez het huis in! Maar dan natuurlijk wel samen met Doc en Ulx, zodat wij elke dag kunnen lachen als Dye weer eens flink op z'n nummer wordt gezet en het huilen hem nader staat dan het lachen. Eens kijken hoe lang hij het gaat volhouden....
En een paar 'echte' shoarmavretende, kamelenneukende en messentrekkende Turken uit Iran. Gegarandeerde prachttelevisie.
pi_364937
ideetje:

Mischien moeten we Nico even vragen vast een proef column te schrijven..?

fantastisch... meer kan ik er niet over zeggen op dit moment fantastisch...

(moeilijke keuze: Barb of Kim... dat worden weer slapeloze nachten...)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_365969
quote:
Op 26 september 2000 20:42 schreef Catootje het volgende:
Catoot wil er in! Lekker rustig herstellen, kan nergens aan mee doen, wel actief kijken...en dan wil ik als werkslaven: Juup, Vork (zo, Toch genoemd!), Zovty, Havoc, Digger, Tara (elk bbhuis moet een Tara hebben), BMG, Gellarboy (want ik ben al 8 maanden niet naar de kapper geweest), ehhhhhh....(denkhoofd op)....Puntloos....(het wordt al moeilijker)....Machiel!!

En werken zullen jullie!!!!!!!!


En ja hoor.. from Hero to Zero.

Ik dacht dat wij elkaar begrepen

Maar ff voor de duidelijkheid... Ik ben het dominante type hiero

I'm getting too old for this....
pi_365984
quote:
Op 27 september 2000 13:46 schreef Barb het volgende:

Ff broeden op een reply hoor, kan nu niet, k moet eerst even lachen
Zeg Barb, ik heb er nu sinds vandaag al 1 die straks aan het broeden slaat dankzij mij, maar ik hoef niet nog meer vrouwenvolk hier zwanger te hebben hoor. En jou toch helemaal niet, ik ben bang dat kijkers je weg stemmen als je rap dik wordt, dus blijf maar lekker zoals je nu bent, gaan we samen die hoofdprijs pakken (want als we de enige 2 die hards in het huis zijn maken we wel ff een dealtje)

* DIGGER passed Barb ff een Marlboro

Asje meis

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_365985
quote:
Op 27 september 2000 11:56 schreef Catootje het volgende:
Weekopdracht: Draag Catoot zo comfortabel mogelijk het huis door...Ik voel me nu al Cleopatra!! Enne Sunchaser mag Beau zijn, of misschien zelfs wel de huispsycholoog!! (maar misschien is Sunnie meer een Esther?)
Als ik je til, is het dan comfortabel genoeg?
En moet ik je dan al liggend op de sofa ook druiven voeren en zachtjes wapperen met een grote veer om je wat koele lucht te brengen?

*twijfel* *denk*
*dubio*

OK OK is goed Catoot...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_365996
Terwijl Digger als een Eneug in de weer staat om madam een beetje verkoeling te verschaffen gaat deze jongen feesten en drinkt al de alcohol op........ jat alle muntjes van de douche.. trekt zijn geheime lade open met alle L&M sigaretten die er maar te vinden zijn en gaat rustig naast catootje liggen..


Euhm Digger.. Iets meer waaien dit geeft te weinig koelte aan ons beiden

I'm getting too old for this....
  donderdag 28 september 2000 @ 07:59:54 #59
3498 Barb
Graduated Fool
pi_366017
Hmmmm, denkt Barb, die havoc heeft drank en sigaretten, terwijl die suffe Digger staat te wuiven met een palmblaadje. Wat vind ik nou belangrijker: roken of gewapper in mijn gezicht ...


"Owwww Havoc"; roept ze liefjes, terwijl ze Catootje een beetje aan de kant schuift. "Ga es weg, meid, gun mij ook es een pleziertje. Lees ik je straks een verhaaltje voor-het-slapen-gaan voor."

Joehoe Vocje

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 28 september 2000 @ 08:04:22 #60
3498 Barb
Graduated Fool
pi_366022
quote:
Op 26 september 2000 20:42 schreef Catootje het volgende:
Juup, Vork, Zovty, Havoc, Digger, Tara, BMG, Gellarboy, Puntloos, Machiel!!
Heb je iets tegen vrouwen, Catoot, je lijstje is zo eentonig???
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 28 september 2000 @ 08:46:14 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_366044
(Aangezien niemand mij er schijnbaar in wil hebben, gooi ik mezelf erin )
Ik zou er wel in willen met Bolletje, Yvonne en Ludo. Ulx en Swetsenegger zou ook erg leuk zijn.
* dutchie zou haar blote nixie meenemen, puur voor de kijkcijfers
* dutchie hoopt niet dat ze er dan gelijk uitgestemd wordt
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_366464
Met Dutchie zou ik wel in een huis willen zitten !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_366782
Catoot wil een menselijke sofa! Digger, Juup: Leggen!! Kan ik es lekker uitrusten...Kom er maar bij hoor Barbje; ga maar niet liggen op Digger (da's een beetje eng). Jij mag op Juup, die is okee. En Vocje (from Hero to Zero to Nero, my friend) mag tussen ons in. Eigenlijk niet helemaal eerlijk, dat Havoc zomaar de beschikking krijgt over een blondje en een brunette, maarja, een sex sells...En we moeten wel aan de kijkcijfers denken.
Tara moet ons verkoeling toewuiven, en we laten Dutchie (die er zo perse in wilde) de drankjes inschenken. Ach Barbje, je moet maar zo denken: we weten nu in ieder geval wie we weg moeten stemmen...


Nou, ik ben klaar voor je verhaaltje!! 8)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_370523
Catoot, met jou wil ik wel een beschuitje eten in het BB huis (is ook goed voor je, bijna vetvrij) dussuh....shall we?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 30 september 2000 @ 13:35:00 #65
3878 Vork
Manisch creatief
pi_370554
heb ff wat reaxi's bekeken en ik ben toch wel op de volgende 12 namen gekomen die absoluut eens met z'n 12en dat huis in moeten

Natuurlijk Doc en Ulx plaatsen we Zanderrr daarbij. Dat wordt gezellig samen met Beezz DYEWiTNEZ en Havoc. En de vrouwen: Barb (natuurlijk) en Dutchie. als je dan toch in de blote nixie gaat staan verder De Parasiet uiteraard.. ookal post ze nietmeer, mag ze Priscella meenemen en Catootje( kan dan mooi voor de heren gaan werken) en als laatste de fokmoeder Yvonne.

pi_370722
quote:
Op 30 september 2000 13:35 schreef Vork het volgende:
heb ff wat reaxi's bekeken en ik ben toch wel op de volgende 12 namen gekomen die absoluut eens met z'n 12en dat huis in moeten

Catootje( kan dan mooi voor de heren gaan werken)


Catoot zet de geduldmode aan...Vork: ik KAN niet werken..Ben Pfeiffermeisje! Natuurlijk lijkt het mij helemaal leuk om met al die vrouwen in een BB-huis te zitten, maar die kan ik niet zo hard laten werken! Ik wil gewoon, ter compensatie van het feit dat jullie naar mij mogen kijken (hier moet Catoot zelf ook wel om lachen), dat ik veel mannen kan commanderen!
Vrouwen weigeren, of gaan lopen janken, of mokken...nee hoor, ik wil een paar kerels waarmee ik met de gevoelens kan spelen of kan chanteren. Desnoods doe ik alsof er nog wat voor ze in het verschiet zit...kijk maar naar Digger: die heeft maar erg weinig nodig en springt al in de houding (kinderhand is gauw gevuld).
Daarom zit Diggie er ook in! Jij bent een bikkel, dat weet ik: en jij mag dan ook de houtsblokken dragen voor Catoot. Ik zie je bij de BB-poort, bikkel!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_370726
quote:
Op 30 september 2000 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Catoot, met jou wil ik wel een beschuitje eten in het BB huis (is ook goed voor je, bijna vetvrij) dussuh....shall we?
Ik zie je bij de poort, lieverd (Catoot knipoogt naar Vork, die het nu helemaal begrijpt)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 30 september 2000 @ 17:38:29 #68
3878 Vork
Manisch creatief
pi_370868
Tegen de tijd dat jullie in dat huis zitten zal de pfeiffer wel over zijn, (denk dat dat zelfs nog gaat gebeuren LANG voor een van die 12 ooit het huis gaat/mag betreden)
pi_371033
Ik wil gewoon ff iemand knuffelen nu.....ff lekker knuffelen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 30 september 2000 @ 20:27:13 #70
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_371077
quote:
Op 30 september 2000 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil gewoon ff iemand knuffelen nu.....ff lekker knuffelen...
pi_371135
quote:
Op 30 september 2000 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil gewoon ff iemand knuffelen nu.....ff lekker knuffelen...
Da's nu meer iets voor het onzinforum..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_371285
Ik had van jullie 2 van al mijn mede fok bewoners toch wel een knuffel verwacht hoor
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_371288
  zaterdag 30 september 2000 @ 23:48:08 #74
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_371356
quote:
Op 30 september 2000 23:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik had van jullie 2 van al mijn mede fok bewoners toch wel een knuffel verwacht hoor
Ik ben niet genomineerd om in het huis te stappen, maar je kan evengoed een knuffel krijgen hoor, kom maar gauw hier !!!

pi_371363

Catoot, zie dat maar eens te overtreffen. Er moet gewoon meer geknuffeld worden...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')