abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:58:07 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_119687357
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

PS2 niet in ieder geval, want die had ik niet.

Op de 360 toch wel Monkey Ball, Ninja Gaiden Black, NBA Street v3, SSX3 en nog wel aan paar games gespeeld. Had zeer graag Rallisport Challenge 2 kunnen spelen, maar dat is blijkbaar alleen mogelijk met een JTAG Xbox.

Daarnaast was de vorige generatie geen HD, maar de huidige wel, dus die games zien er op de volgende generatie ook nog wel prima uit.

Mensen kopen toch ook nog steeds oude games via XBLA/PSN!? Dan heb ik dus liever dat de nieuwe systemen backwards compatible zijn, zodat we ze niet opnieuw hoeven te kopen.
Je hebt ook wel een klein punt alleen je overdreef door te zeggen dat je dan de nieuwe consoles aan je voorbij laat gaat als het er niet in zit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:58:47 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119687401
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

Heeft hij nu wel inmiddels zo'n plasma tv denk je?
Al een paar jaar, en het was het wachten op een goede deal waard, want heb destijds een 42 inch Samsung Plasma gekocht voor zo'n 300 euro, wat prima is qua prijs/kwaliteit.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:00:15 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119687457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt ook wel een klein punt alleen je overdreef door te zeggen dat je dan de nieuwe consoles aan je voorbij laat gaat als het er niet in zit.
Ik geef aan dat ik dan niet meteen sta te springen om ze meteen in huis te halen. Als die BC er meteen in zit, dan is die overstap natuurlijk veel makkelijker om te maken, want dan kun je gewoon je huidige collectie lekker blijven spelen.

Als het er niet in zit, dan hou ik voorlopig mijn huidige consoles wel gewoon aangesloten en blijf ik daar op spelen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:02:03 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_119687556
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik dan niet meteen sta te springen om ze meteen in huis te halen. Als die BC er meteen in zit, dan is die overstap natuurlijk veel makkelijker om te maken, want dan kun je gewoon je huidige collectie lekker blijven spelen.

Als het er niet in zit, dan hou ik voorlopig mijn huidige consoles wel gewoon aangesloten en blijf ik daar op spelen.
Ik weet het niet Yi want als je een nieuwe console hebt ga je niet meer die ouwe spellen spelen. Ik heb ook nog wel een behoorlijke lijst van 360 games die ik wil spelen dus denk ook niet dat ik meteen de nieuwe xbox haal maar als je hem dan hebt ga je nieuwe games spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:33:22 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119689309
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik weet het niet Yi want als je een nieuwe console hebt ga je niet meer die ouwe spellen spelen. Ik heb ook nog wel een behoorlijke lijst van 360 games die ik wil spelen dus denk ook niet dat ik meteen de nieuwe xbox haal maar als je hem dan hebt ga je nieuwe games spelen.
Mwah, toch ga je bepaalde games missen. Ninja Gaiden Black vind ik nog steeds de beste hack en slash game. NBA Streetv3 1 van de beste sportsgames. SSX3 is en blijft de beste SSX. Def Jam New York blijft ook tof, etc etc.

Soms is het gewoon even leuk om weer even een oude game een uurtje ofzo te spelen. Vooral wanneer die nieuwe console pas net uit is en je nog niet veel toffe games hebt.

Als de nieuwe console niet backwards compatible is, en je oude console gaat stuk en ze verkopen geen nieuwe meer, dan ben je ook meteen dus die hele investering in je gamescollectie kwijt, want dan zij die spellen dus waardeloos.

Ik begin dat een beetje zonde te vinden. Dan kies ik er misschien liever voor om dan een fatsoenlijke PC aan te sluiten op de plasma en via steam al die games goedkoop binnen te halen, en volgens mij zal het met updates enzo nu ook wel allemaal wat makkelijker zijn dan 10 jaar geleden.

Ik vind de consoles juist tegenwoordig steeds meer nadelen hebben. Komen ook veel games voor uit die vervolgens nog de nodige bugs hebben, niet fatsoenlijk geoptimaliseerd, je zit ook vaak met een beperkte HDD-ruimte, bij de 360 moet je dokken voor online, etc etc.

De consoles gaan steeds meer richting PC's, en gamen op de PC gaat steeds meer richting consoles. Als ik nu FIFA12 of Rayman even wil spelen, dan druk ik even snel op het icoontje, en vervolgens speel ik het in FullHD en met zeer snelle laadtijden. Wat dat betreft is dat dus een betere ervaring dan op de consoles.

Ook wel fijn dat je nu ziet dat bepaalde XBLA games naar de PC zijn gekomen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, en TrialsHD/Evolution (komt binnenkort uit).

En met een 360 pad aangesloten speelt het allemaal uitstekend.

Ik ben van nature ook geen PC-gamer, maar vooral het beleid van MS voor de 360 duwt me de laatste tijd wel meer die kant op.
pi_119691849
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, toch ga je bepaalde games missen. Ninja Gaiden Black vind ik nog steeds de beste hack en slash game. NBA Streetv3 1 van de beste sportsgames. SSX3 is en blijft de beste SSX. Def Jam New York blijft ook tof, etc etc.

Soms is het gewoon even leuk om weer even een oude game een uurtje ofzo te spelen. Vooral wanneer die nieuwe console pas net uit is en je nog niet veel toffe games hebt.
Eens. Ergens wil ik best de nieuwe Xbox wanneer 'ie uitkomt, maar het zou zo maar kunnen dat ik nog een stapel games heb liggen. Zo heb ik de afgelopen 2 dagen 7 nieuwe games binnengekregen, mocht met een dergelijk aantal ongespeelde / niet uitgespeelde games rond de launch van een nieuwe console hebben, dan wil ik 360 games toch nog wel blijven spelen.

Echter, als ik die heb uitgespeeld, of er "klaar" mee ben, dan stap ik ook wel over naar de games voor de nieuwe console. Ik heb wat oude consoles die nu opgeborgen zitten, die ik meer heb om nostalgische verzamelwaarde, al zou ik best nog eens door een Super Mario World willen knallen, of ooit weer eens iets als Donkey Konga willen spelen. :P.

quote:
Als de nieuwe console niet backwards compatible is, en je oude console gaat stuk en ze verkopen geen nieuwe meer, dan ben je ook meteen dus die hele investering in je gamescollectie kwijt, want dan zij die spellen dus waardeloos.
Deels mee eens. Als je oude console stuk gaat, dan is dat best jammer en kan het prijzig zijn. Geen idee hoeveel een speelbare Xbox of PS1 nu op eBay of iets dergelijks kost, maar het is te vervangen.

Het enige waar ik nu last van heb, is dat ik een paar oude 360 games niet kan spelen omdat ik die ooit in Nederland heb gekocht, mijn eerste 360 (ook in NL gekocht) is doodgegaan, en die heb vervangen met een 360 Slim die ik hier (VS) heb gekocht. Dan zijn die region locked games best vervelend, en m'n dode 360 kan ik hier niet laten repareren.
Maar goed, hetzelfde zou ik hebben als mijn SNES het zou hebben begeven en ik een US model zou hebben opgesnord via eBay (je weet wel, afgeronde cartridges vs. de vierkante cartridges die lastig in elkaars consoles passen).

quote:
Ik begin dat een beetje zonde te vinden. Dan kies ik er misschien liever voor om dan een fatsoenlijke PC aan te sluiten op de plasma en via steam al die games goedkoop binnen te halen, en volgens mij zal het met updates enzo nu ook wel allemaal wat makkelijker zijn dan 10 jaar geleden.
Hier grijp ik even snel naar m'n eerder post over PC's upgraden en de kosten daarvan en zo. :P.

quote:
Ik vind de consoles juist tegenwoordig steeds meer nadelen hebben. Komen ook veel games voor uit die vervolgens nog de nodige bugs hebben, niet fatsoenlijk geoptimaliseerd, je zit ook vaak met een beperkte HDD-ruimte, bij de 360 moet je dokken voor online, etc etc.
Maar die bugs kun je op ieder platform hebben, natuurlijk. Ik ben het met je eens, als je het hebt over games die vlot lopen op de ene console, maar niet op de andere. Of op een PC. Of wat dan ook.
Ja, ik zou het liefst de kwaliteit hebben van games met weinig bugs zoals die wel eens uitkwamen in het cartridge tijdperk, maar iedere game studio die een game uit wil hebben en er geld aan wil verdienen, wil die zo snel mogelijk uitbrengen, helaas. En de techniek van vandaag de dag leent zich er heel erg voor dat je een slordig afgemaakte game kunt uitbrengen, en rond de release al een patch klaar hebt staan.

Betalen voor Xbox Live; ik heb geen ervaring met het PlayStation Network, maar Xbox Live bevalt me goed en die kosten vind ik ook best meevallen. Ik betaal denk ik evenveel of meer voor 1 maand mobiele telefoon kosten, dan een heel jaar Xbox Live.

quote:
De consoles gaan steeds meer richting PC's, en gamen op de PC gaat steeds meer richting consoles. Als ik nu FIFA12 of Rayman even wil spelen, dan druk ik even snel op het icoontje, en vervolgens speel ik het in FullHD en met zeer snelle laadtijden. Wat dat betreft is dat dus een betere ervaring dan op de consoles.

Ook wel fijn dat je nu ziet dat bepaalde XBLA games naar de PC zijn gekomen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, en TrialsHD/Evolution (komt binnenkort uit).

En met een 360 pad aangesloten speelt het allemaal uitstekend.

Ik ben van nature ook geen PC-gamer, maar vooral het beleid van MS voor de 360 duwt me de laatste tijd wel meer die kant op.
Da's een kwestie van smaak. Gamen op zich doe ik liever op een console. Alle dingen eromheen kunnen best leuk zijn, wat betreft apps en allerlei non-gaming gerelateerde onzin. Zo maak ik bijna dagelijks gebruik van de YouTube app op m'n 360.

Het is meer dat ik vrees voor die vreselijke pay to play formule; die onzin die initieel als gratis wordt uitgegeven, maar waar je een of andere in-game currency moet gebruiken om dingen met te kopen voor het upgraden van wat dan ook, en daar moet je dan voor betalen en dergelijke. Mocht dit ooit gaan domineren op een Xbox, dan zal ik eens naar een ander platform gaan kijken. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 november 2012 @ 19:43:49 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_119722858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben je al in die riolen enzo geweest dan ? :P
Nu wel inmiddels maar het is nog steeds geniaal! Je moet alleen wel iets anders spelen dan je normaal zou spelen maar erg tof! Heb jij hem uitgespeeld? Of ben je gestopt bij die sewers?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_119738765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
Net Far Cry 3 insane edition besteld :@
duurt wel lang :% stond dat ik m gister zou krijgen maar hij is nog steeds niet verzonden. mycom :%
Wie dit leest is hek.
  donderdag 29 november 2012 @ 10:10:15 #134
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_119739294
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nu wel inmiddels maar het is nog steeds geniaal! Je moet alleen wel iets anders spelen dan je normaal zou spelen maar erg tof! Heb jij hem uitgespeeld? Of ben je gestopt bij die sewers?
Ik vond het stuk in de stad en de sewers allemaal iets te lang duren, maar daarna wordt het wel weer wat leuker.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_119739379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

duurt wel lang :% stond dat ik m gister zou krijgen maar hij is nog steeds niet verzonden. mycom :%
had dit eerder moeten posten, hij is zojuist verzonden :P
Wie dit leest is hek.
pi_119739778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

duurt wel lang :% stond dat ik m gister zou krijgen maar hij is nog steeds niet verzonden. mycom :%
Ik kan m na werk oppikken, vanavond maar eens aan beginnen dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 november 2012 @ 10:31:33 #137
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_119739885
Overigens: Lego Lord of the Rings _O_
Het is weer een topper
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_119759089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef L3viathan het volgende:
Overigens: Lego Lord of the Rings _O_
Het is weer een topper
De laatste paar lego games helaas gemist moet die eigenlijk nog eens gaan spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 29 november 2012 @ 23:05:32 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119766296
Wel internet , maar kom niet op live , alles al geprobeerd.
Iemand suggesties ?
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:25:58 #140
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_119771895
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Enchanter het volgende:
Wel internet , maar kom niet op live , alles al geprobeerd.
Iemand suggesties ?
Gister geen last van, maar eergisteren werd ik tijdens het gamen een aantal keer van live gegooid. Ook bleven de Xbox Live parties continue falen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:54:47 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119772234
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gister geen last van, maar eergisteren werd ik tijdens het gamen een aantal keer van live gegooid. Ook bleven de Xbox Live parties continue falen.
k , thanx
zal het vanavond nog eens proberen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:15:59 #142
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119777063
Het is zo ver, gister van men vriendin een X360 Slim in t zwart gekregen :)
Nu dus druk bezig met Skyrim en FM4!, ook heb ik GOW2 al :)
Tadumtiedum.
  zondag 2 december 2012 @ 22:55:34 #143
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119861567
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:54 schreef Enchanter het volgende:

[..]

k , thanx
zal het vanavond nog eens proberen
Kom er dus echt niet meer op :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_119869405
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Kom er dus echt niet meer op :{
V
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Kom er dus echt niet meer op :{
Vaagheid!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 3 december 2012 @ 11:17:11 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119873266
Ik heb gewoon overal in huis verbinding , PC's , telefoons , laptop , mediaspeler etc.
Zometeen maar ff MS bellen :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_119890746
Hoi allemaal

Heb sinds kort een xbox. Werkt super, ben er helemaal fan van. Heb alleen een vraag

Ik heb een perfecte internetverbinding erop, en kan allerlei game demos downloaden met xbox live. Alleen vroeg ik me af of xbox live gold echt meerwaarden heeft. Ik heb geen vrienden die ook een xbox hebben, en ik heb momenteel maar een spel erop, gta4.

hd youtube filmpjes kijken kan ik via mijn tv. Is het toch aan te raden om xbox live gold te pakken? Wat zijn echt de extras die het hem doen? Ik las iets van spotify/movie channels/sportzenders? Hoe zit dit precies?

Thanx!
pi_119890828
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoi allemaal

Heb sinds kort een xbox. Werkt super, ben er helemaal fan van. Heb alleen een vraag

Ik heb een perfecte internetverbinding erop, en kan allerlei game demos downloaden met xbox live. Alleen vroeg ik me af of xbox live gold echt meerwaarden heeft. Ik heb geen vrienden die ook een xbox hebben, en ik heb momenteel maar een spel erop, gta4.

hd youtube filmpjes kijken kan ik via mijn tv. Is het toch aan te raden om xbox live gold te pakken? Wat zijn echt de extras die het hem doen? Ik las iets van spotify/movie channels/sportzenders? Hoe zit dit precies?

Thanx!
Als je online wilt gamen dan heb je gold nodig. Als je dat niet doet dan zou ik geen gold kopen :)
pi_119963482
RTL XL is inmiddels ook live, video kwaliteit kan wel iets beter
  woensdag 5 december 2012 @ 18:21:54 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_119964454
Waarom staan er in het Xbox360 menu een linkje naar het Sinterklaasjournaal en een poll over de Sint.

Die rotzooi neemt de boel steeds meer over straks krijg je nog reclame voor de nieuwe aflvering van GTST en zulks.

:( !!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 5 december 2012 @ 18:26:42 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_119964592
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoi allemaal

Heb sinds kort een xbox. Werkt super, ben er helemaal fan van. Heb alleen een vraag

Ik heb een perfecte internetverbinding erop, en kan allerlei game demos downloaden met xbox live. Alleen vroeg ik me af of xbox live gold echt meerwaarden heeft. Ik heb geen vrienden die ook een xbox hebben, en ik heb momenteel maar een spel erop, gta4.

hd youtube filmpjes kijken kan ik via mijn tv. Is het toch aan te raden om xbox live gold te pakken? Wat zijn echt de extras die het hem doen? Ik las iets van spotify/movie channels/sportzenders? Hoe zit dit precies?

Thanx!
Voornamelijk om online te kunnen spelen maar ook krijg je demo's eerder en ik geloof dat de Deals of the Week ook alleen met Gold zijn te kopen. Ik heb zelf ook altijd Gold terwijl ik zelden online speel maar je kunt een jaar al vinden voor rond de 35 euro.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')