abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 maart 2013 @ 20:24:04 #201
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124498176
Jullie zeiken gewoon teveel.
Verstand op nul en gewoon genieten en anders stop je er even mee en kijk je het over paar weken allemaal achter elkaar.
Dan zie je dat het weer leuk word, wat het zowieso al is.

In elke serie zit wel iets wat je tegenvalt.
Zelf begrijp ik de frustraties maar heb wel lekker genoten.
"Do the monkey with me"
  maandag 25 maart 2013 @ 20:30:55 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_124498600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik vond het raar gedaan. Tijdens de aflevering dacht ik er ook even aan, maar dacht ik dat dat nooit kon. Immers was hij in het begin toch juist een gewoon iemand die het gebruik van magic had gezien en de gewone wereld ervan op de hoogte wilde stellen en daarover ook met iemand gebeld had en Regina haf gefilmd terwijl ze door de tas van Belle heen ging door aller eruit rond te laten zweven? Dit terwijl hij dus al eerder magic had gezien.

Zouden ze iets tussentijds aan het verhaal hebben aangepast?
Die aangereden kerel is toch niet dezelfde als Owen?
  maandag 25 maart 2013 @ 20:31:35 #203
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124498648
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Die aangereden kerel is toch niet dezelfde als Owen?
Dacht het wel.... Tenminste, als je die kerel in de auto bedoelt. Feitelijk werd alleen Hook aangereden...
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef fonkeymonkey het volgende:
Jullie zeiken gewoon teveel.
Verstand op nul en gewoon genieten en anders stop je er even mee en kijk je het over paar weken allemaal achter elkaar.
Dan zie je dat het weer leuk word, wat het zowieso al is.

In elke serie zit wel iets wat je tegenvalt.
Zelf begrijp ik de frustraties maar heb wel lekker genoten.
Tsja, ik ben nu eenmaal wat kritischer in het leven. Ik vind een instelling zoals de jouwe trouwens ook veel te makkelijk. Dan neem je genoegen met alle troep en accepteer je een mindere ervaring. Feit is dat het potentieel heeft, en als dat niet ingevuld wordt, mag je toch daar je teleurstelling over uitspreken en aangeven waarom? Niets mis mee, lijkt me.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 25 maart 2013 @ 20:36:47 #204
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_124498962
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Kenju het volgende:
Matige aflevering inderdaad. Voor mij is het ook niet echt logisch dat Pinokkio in een jongetje veranderd in plaats van gewoon in een volwassen kerel. Als pop was hij toch ook volwassen?
Schrijvers met een botte bijl. Hij moest wel z'n geheugen verliezen, anders zou hij meteen Tamara kunnen ontmaskeren.

quote:
En ik weet ook niet wat ik moet denken van Tamara dus het gegeven dat ze iemand pakken die van magie af weet en op die manier een conflict beginnen tussen iemand van de gewone wereld en Storybrook. En waarom ze dan iets moet hebben met die gast die naar zijn vader zoekt, zie ik ook de meerwaarde niet van in.
Tamara manipuleert alles op z'n Cora's. Zij is natuurlijk degene die Owen terug heeft geholpen naar Storybrooke. Voor zover we nu weten is zij een gewoon mens met een ongezonde fascinatie voor magie. En een type dat over lijken gaat om er aan te komen. De opvolgster van Cora dus.

quote:
Verder komt het apart op me over dat Regina eerst een erg spijt heeft van het feit dat dat ventje alleen moet opgroeien, en tegen de tijd dat hij terugkomt, weer de evil queen is.
30 jaar geleden wilde ze hem zodat ze een kind kon opvoeden. In de tussentijd is Henry er voor in de plaats gekomen, dus heeft ze Owen's liefde niet meer nodig.

quote:
Ik krijg het idee dat dit het moment is dat ze het niet meer weten. Hopelijk krijg ik ongelijk.
De aflevering leek mij heel erg gehaast. De plotlijnen vlogen je om de oren. Alles werd behoorlijk door de strot geduwd. INEENS is de blue fairy daar om August te redden, INEENS staat Tamara daar met Owen te bekken (WTF?).... Maar weet je wat me het meeste stoorde? Het feit dat een volledig houten August zo makkelijk ging liggen van een stroomstoot. :')

Kort samengevat: ik weet niet waar de schrijvers last van hadden, maar deze aflevering voelde erg als een haastklus.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 25 maart 2013 @ 20:38:37 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_124499086
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dacht het wel.... Tenminste, als je die kerel in de auto bedoelt. Feitelijk werd alleen Hook aangereden...

[..]

Tsja, ik ben nu eenmaal wat kritischer in het leven. Ik vind een instelling zoals de jouwe trouwens ook veel te makkelijk. Dan neem je genoegen met alle troep en accepteer je een mindere ervaring. Feit is dat het potentieel heeft, en als dat niet ingevuld wordt, mag je toch daar je teleurstelling over uitspreken en aangeven waarom? Niets mis mee, lijkt me.
Even teruggezocht en ja, Greg = Owen. :)
  maandag 25 maart 2013 @ 20:44:01 #206
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124499429
quote:
6s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Schrijvers met een botte bijl. Hij moest wel z'n geheugen verliezen, anders zou hij meteen Tamara kunnen ontmaskeren.
Hij had ook dood kunnen gaan (want feitelijk is hij nu ook gewoon uit de serie), of als volwassene zijn geheugen kunnen verliezen tot op een bepaald punt, maar dat hij zijn vader nog wel herkent. Of dat tamara met een beetje magie zijn geheugen selectief had gewist oid.
quote:
Zij is natuurlijk degene die Owen terug heeft geholpen naar Storybrooke.
Had ik niet eens aan gedacht. Dit is inderdaad nog iets dat niet opgehelderd is, hoe hij het wist te vinden. Al wist Bae er ook van.
quote:
30 jaar geleden wilde ze hem zodat ze een kind kon opvoeden. In de tussentijd is Henry er voor in de plaats gekomen, dus heeft ze Owen's liefde niet meer nodig.
Ik had niet het idee dat het om zijn liefde ging, maar om het gegeven dat ze iemand alleen had laten opgroeien omdat zijn vader te veel had gezien/gehoord.

quote:
Het feit dat een volledig houten August zo makkelijk ging liggen van een stroomstoot. :')
Dit was ik vergeten te noemen inderdaad. Op hout zou het juist niet eens moeten werken. Ik dacht ook dat dit een ding zou worden. Dus dat ze hem zou proberen te vermoorden met die taser, dat het vervolgens geen effect bleek te hebben, en zij in die cel terecht zou komen, of net zou ontsnappen oid. Hout geleidt niet, dus het slaat werkelijk nergens op.

Dat van die blue fairy is overigens wel redelijk conform het verhaallijn, aangezien zij hem in eerste instantie ook de kans gaf. Maar dat hij op basis van een onbaatzuchtige daad opeens weer in aanmerking komt voor een reboot, was m.i. wel weer uit de lucht gegrepen.

Trouwens nog iets, dat al vaker genoemd is: Ik vind het vreemd dat ze voor deze serie geen kinderen hebben kunnen casten die een beetje normaal kunnen acteren. Henry en Snow als kind zijn er twee die je vaak voorbij ziet komen. Henry kan er niets van, en Snow is veel te overdreven. Dit terwijl je in andere series en films vaak kinderen veel geloofwaardiger ziet presteren. Vreemd. Of gewoon een netwerk-ding geweest en op basis van ons-kent-ons ze een rol hebben gekregen... Blijft vreemd, aangezien Henry veel screen-time heeft.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124504424
er kan een mes door dat houten been zonder pijn maar een taser is fataal ?

ah, het is al opgevallen hier :')

[ Bericht 48% gewijzigd door EilandjeOnline op 25-03-2013 22:09:19 ]
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:57:37 #208
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124613066
Ja, ik vond er ook maar zeer weinig aan deze week. Beetje jammer. Leuk dat Pinokkio er weer was, maar dan zo aan zijn "einde" weer komen. En ik vind die Tamara ook helemaal geen hol aan. Waarom ineens zo'n persoon toevoegen? Het verhaal ging toch prima zo! Hoop dat ze de volgende keer weer terug op lijn zitten.
  maandag 1 april 2013 @ 11:05:39 #209
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124750843
Serieus weer 3 weken wachten ? :(
"Do the monkey with me"
  zondag 7 april 2013 @ 18:12:41 #210
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_124996548
Komt er ook een derde seizoen?

Sorry als het al verteld is hier, heb bewust niks gelezen omdat ik aardig wat afleveringen achter loop met deze serie. Moet nodig maar eens wat tijd vrij maken.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 8 april 2013 @ 09:42:31 #211
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125021219
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:12 schreef Finland. het volgende:
Komt er ook een derde seizoen?

Sorry als het al verteld is hier, heb bewust niks gelezen omdat ik aardig wat afleveringen achter loop met deze serie. Moet nodig maar eens wat tijd vrij maken.
Er is nog geen officiëel bericht van ABC over een derde seizoen. De algehele verwachting is wel dat OUAT 'verlengd' gaat worden, maar goed: er worden door TV-bobo's gekkere beslissingen genomen die geheel tegen de lijn der verwachting ingaan.

Dus: nog geen duidelijkheid over verlenging of cancellation, glazen bol zegt "renewel: a sure thing"
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:57:58 #212
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_125203156
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:25:06 #213
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125232164
Langzaam en zeker ben ik op weg naar seizoen 2. Ben nu bij aflevering 16 van seizoen 1. Erg leuke serie die goed wegkijkt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125320398
valt er een nieuwe aflevering te downloaden vandaag ? s02e00 ?
of is dat herhaling?
pi_125320540
Dat is een special, The price of magic.
  maandag 15 april 2013 @ 20:14:28 #216
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_125323807
Ik had op een losstaande ep gerekend, maar het is een so far documentary...niet zo heel boeiend :O
pi_125471584
ik kan er niet lekker inzitten. Te veel breaks
pi_125888977
Heeft iemand ep 20 gezien? Volgens IMDB is deze uitgezonden, maar ik kan hem niet vinden.
pi_125889239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:46 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand ep 20 gezien? Volgens IMDB is deze uitgezonden, maar ik kan hem niet vinden.
:Y
Staat op de nieuwsgroepen en torrent.
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:33:15 #220
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125934913
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen voor de serie. Ik kijk het seizoen nog af en afhankelijk van het einde/de cliffhanger besluit ik wel of ik weer aansluit voor seizoen 3 :/
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_125956404
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef robdriessen het volgende:
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen voor de serie. Ik kijk het seizoen nog af en afhankelijk van het einde/de cliffhanger besluit ik wel of ik weer aansluit voor seizoen 3 :/
Ik ben het met je eens, met name dat sommige personages per aflevering in en uit hun rol stappen zie ik als irritant. Regina ging proberen goed te worden, haar moeder (die ze eigenlijk zou moeten haten gezien hun voorgeschiedenis) komt langs en ineens schakelt ze weer om naar evil. Men heeft er een handje van om een beetje on-the-fly de verhaallijnen te bedenken.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:08:02 #222
300718 Kenju
Say It!!??
pi_125963278
Dat idee heb ik ook. Ik vind series vaak zwak wegens een gebrek aan ontwikkeling. Maar hier veranderen ze zomaar alles na gelang ze een verhaallijntje willen doorvoeren, en daarna weer terug. Ook de special effects blijven erg goedkoop. Op een gegeven moment mogen best wat meer in de productie steken. Want ik denk dat alleen voor het verhaal, mensen niet al te lang zullen blijven. Als een evt. S03 zo door gaat, denk ik dat dat het laatste zal zijn.

Verder heb ik na even op de twitter van Lana Parrilla gekeken te hebben, moeite om the Evil Queen serieus te nemen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:35:03 #223
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125970509
Op reddit las ik speculaties dat de schrijvers halsoverkop de boel moesten omgooien toen de acteur die Hook speelde begin dit jaar een ongeluk had gekregen. Het is plausibel dat men in eerste instantie een grote rol voor Hook in seizoen twee in gedachten had en dat dat plotseling door de plee kon vanwege dat ongeluk. Maar om dan een half seizoen zo te gaan zwabberen? Spijtig.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_125974998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef Kenju het volgende:
Dat idee heb ik ook. Ik vind series vaak zwak wegens een gebrek aan ontwikkeling. Maar hier veranderen ze zomaar alles na gelang ze een verhaallijntje willen doorvoeren, en daarna weer terug. Ook de special effects blijven erg goedkoop. Op een gegeven moment mogen best wat meer in de productie steken. Want ik denk dat alleen voor het verhaal, mensen niet al te lang zullen blijven. Als een evt. S03 zo door gaat, denk ik dat dat het laatste zal zijn.

Verder heb ik na even op de twitter van Lana Parrilla gekeken te hebben, moeite om the Evil Queen serieus te nemen.
Dan zijn de sprookjes ook wel op ondertussen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:09:48 #225
300718 Kenju
Say It!!??
pi_125979410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan zijn de sprookjes ook wel op ondertussen.
Volgens mij zijn ze al redelijk op hun einde, en zijn ze er dus meer een drama in die setting van aan het maken. Dat is op zichzelf niet zo erg. Al moeten we natuurlijk niet vergeten dat de sprookjes verhalen zijn die bijna 200 jaar of zelfs sinds langer geleden, de tijd hebben overleeft. Of de schrijvers van OUAT in staat in het verlengde daarvan een interessante drama te blijven schrijven, weet ik niet. Een vrije interpretatie van de bestaande sprookjes plus de verlenging in deze tijd ging ze goed af. Opzichzelf is dat in creatief opzicht best prijzenswaardig. Maar of ze het zonder de basis van die sprookjes ook kunnen??

Het zou sowieso niet eens zo opmerkelijk zijn; het zou niet de eerste serie zijn die na/gedurende het tweede seizoen in een ontzettende neerwaardse spiraal terecht komt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')