abonnement Unibet Coolblue
pi_118619041
Dat doe ik dus ook, fucking kwart over 6 gaat de eerste, dan kan ik nog lekker 3 kwartier uitpruttelen, totdat ie om 7 uur weer gaat, maar die laatste was ik dus vanmorgen doorheen geslapen. :')
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:30:48 #252
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118621279
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

In BoZ?
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Staal het volgende:

[..]

In het bos?!
Op de grens van NL en BE op een oude legerbasis _O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:32:06 #253
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118621324
Zoals Tekno al op facebook zag, ben er nog niet helemaal van hersteld. Gisteren lekker vrij, hele dag The Wire afgekeken en met Game of Thrones begonnen. Nog even gekeken hoelaat ik dinsdag op de afspraak moest zijn: half 9.

Ik was dus om kwart over 8 in Nijmegen, als eerste. Helemaal content, nog ff wat voorbereiden.
Het bleef wel stil.. dus ik check m'n outlook agenda: zitten we GVD ineens in Apeldoorn ipv Nijmegen :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:31:46 #254
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118628861
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

[..]

Op de grens van NL en BE op een oude legerbasis _O_
Oh, in Ossendrecht tegen Huijbergen aan moet dan dan haast wel zijn.
Heb er niets van meegekregen maar klinkt heel tof in ieder geval.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:32:39 #255
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118628907
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
Zoals Tekno al op facebook zag, ben er nog niet helemaal van hersteld. Gisteren lekker vrij, hele dag The Wire afgekeken en met Game of Thrones begonnen. Nog even gekeken hoelaat ik dinsdag op de afspraak moest zijn: half 9.

Ik was dus om kwart over 8 in Nijmegen, als eerste. Helemaal content, nog ff wat voorbereiden.
Het bleef wel stil.. dus ik check m'n outlook agenda: zitten we GVD ineens in Apeldoorn ipv Nijmegen :(
:D

Om dan te laat ergens binnen te komen. Behoorlijk irritant als je op tijd en bent en voorbereid.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:40:27 #256
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118629216
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Nee, in dat gereformeerde Krimpen, maar noem het nog altijd Rotterdam. Kwam wel heel vaak in Rotterdam, en met een stel goedgebekte mensen heb je al heel snel een praatje met alles en iedereen. Vrienden van ons wonen op de Meent, en we gaan daar nog regelmatig heen, en gewoon heerlijk hoe mensen nog een beetje met elkaar omgaan. Maar wie weet is het in mijn hoofd allemaal anders, kan ook. Heb het gewoon niet zo op de bergenaar :')
Let maar op, dat komt wel. De eerste twee jaar dat ik hier in Woensdrecht woonde en werkte met Bergenaren barste ik van binnen van de heimwee. Serieus, dat voelde echt rot.
Tot dat ik mijn draai vond. Je moet even weten hoe ze zijn en er voor openstaan.

Toevallig kwam ik medio augustus langdurig iemand tegen uit het Gooi. Wat een enorm lege praatjes van die man die echt representatief is voor die omgeving. Ik trekt dat gelul gewoon niet meer.
Doe maar gewoon.

En dit betekent niet dat ik carnaval ga vieren he. Dat giet je er gewoon niet zomaar even in.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118631852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh, in Ossendrecht tegen Huijbergen aan moet dan dan haast wel zijn.
Heb er niets van meegekregen maar klinkt heel tof in ieder geval.
Daar is een tijdje terug wel een illegaal feest geweest geloof ik... maar ik denk dat EDMAN- ergens tussen Tilburg en Turnhout zat...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118632158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef Staal het volgende:

[..]

Let maar op, dat komt wel. De eerste twee jaar dat ik hier in Woensdrecht woonde en werkte met Bergenaren barste ik van binnen van de heimwee. Serieus, dat voelde echt rot.
Tot dat ik mijn draai vond. Je moet even weten hoe ze zijn en er voor openstaan.
Bergenaren - maar Brabanders in het algemeen ook denk ik - kijken heel erg de kat uit de boom, maar als ze je eenmaal accepteren (en andersom) zijn het hele gastvrije, warme mensen. Door mijn werk vroeger als consultant heb ik op veel verschillende plekken gezeten en het viel mij op dat de mensen uit Noord-Brabant en Gelderland het leukst waren om mee te werken. Hagenezen zijn ook heel aardig, maar dan moet je wel wennen aan hun directe, grove stijl. Dat geldt in principe ook voor Rotterdammers, maar die zijn ook nog eens een stuk zakelijker in omgang.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118632355
Mensen van onder de rivieren (Lek, Nederrijn, IJssel dan, niet de Maas of Waal) zijn gewoon het leukst; een combinatie van de vriendelijkheid en gemoedelijkheid van Vlamingen en het nuchtere/directe van Hollanders.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118632525
Steden als Amsterdam, Leiden, Delft en Utrecht bevatten tegenwoordig zoveel import dat daar niet echt een oordeel over valt te vellen. Tot zover mijn analyse.

*verveling.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118632715
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef teknomist het volgende:
Mensen van onder de rivieren (Lek, Nederrijn, IJssel dan, niet de Maas of Waal) zijn gewoon het leukst; een combinatie van de vriendelijkheid en gemoedelijkheid van Vlamingen en het nuchtere/directe van Hollanders.
Uitzondering voor Zeeuwen trouwens, dat is een slag apart. Maar dat komt waarschijnlijk door hun geharde natuur (eeuwige strijd met de zee) en geloof.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:12:44 #262
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118640413
Ach, Zeeuwen vallen heel erg mee joh. Heb praktich alleen maar Zeeuwse collega's en het grootste deel van m'n klanten zit in Zeeland. Die zijn echt allemaal niet gesloten of strenggelovig hoor :P Alhoewel je natuurlijk uitzonderingen hebt :(

Alhoewel ik ze niet allemaal even goed kan verstaan :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:15:24 #263
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118645129
Zal het nog sterker vertellen en dat meen ik echt. Ik kon eerder met Zeeuwen door de bocht dan met BoZ en omgeving. Ryan zei ook altijd dat Zeeuwen moeilijker zijn maar ik heb dat juist niet zo ervaren.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:38:09 #264
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118646720
Morgen een nieuwe ketel.

Ben weer vrij Kpr. :P
Maar betekent wel om half acht uur gedoucht en in de kleertjes de heren binnen laten en koffie en koek serveren. En dan maar hopen dat ze niet pas om 4 uur in de middag komen.

Ben blij dat ze komen. Hebben recent vijf (!) dagen zonder warm water en verwarming gezeten. Wat een armoede was dat. Met een waterkokertje liters water koken en dan met de tuingieter en emmers lang haar proberen te wassen. Daarna een provisorisch ventilatortje in de ketel en die begon sinds eergisteren alweer voorzichtig de tuba te blazen.

Dus zeer welkom.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118648968
Middeleeuwse toestanden in huize Staal ja :P Ik had een tijdje terug dat de plee bleef doorspoelen, wilden ze pas na het weekend komen (had op donderdag gebeld). Gelukkig kon ik het nog een beetje voor mekaar krijgen dat ie wat rustiger ging lopen, en ook dat ie het bleef doen. Had anders Bruintje de Beer ook nog wel met een emmer water weg kunnen jagen, maar leuk is anders.

Ik heb altijd een hekel aan die aanloop aan huis, vooral van bouwlui enzo. Paar jaar terug nieuwe kozijnen gekregen, zat ik daar als een pauper op de bank zonder voorgevel met 4 van die bouwvakkers die door de hele kamer liepen. Ik had eigenlijk een kamerjas en pantoffels aan moeten doen en een blik Shultenbrau open moeten trekken _O- Om 10 uur 's ochtends :')
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:27:25 #266
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118656406
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh, in Ossendrecht tegen Huijbergen aan moet dan dan haast wel zijn.
Heb er niets van meegekregen maar klinkt heel tof in ieder geval.
Daar is het vaak wel, maar dit was De Hooge Mierde, onder Eindhoven.
Nu wel ziekjes aant werk :( (en vanavond maandsluiting dus zeker tot 23:00 doorwerken)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118656508
Goeiemorgen, en sterkte Eddie ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:32:00 #268
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118656542
Goedemorgen terug
* EDMAN- is geboren in Zeeland trouwens. Got beef?!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:25:27 #269
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118661892
+virtuele kippensoep aan Ed overhandigt+

Ik ben wazig. Eigen schuld want veel te laat gaan slapen.
Prrrrr
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:34:01 #270
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_118662172
Ik sliep al om 9 uur en nog was het niet lang genoeg :(
Ben extra zielig aan het doen, morgen duidelijk uitslapen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:12:49 #271
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118665981
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Middeleeuwse toestanden in huize Staal ja :P Ik had een tijdje terug dat de plee bleef doorspoelen, wilden ze pas na het weekend komen (had op donderdag gebeld). Gelukkig kon ik het nog een beetje voor mekaar krijgen dat ie wat rustiger ging lopen, en ook dat ie het bleef doen. Had anders Bruintje de Beer ook nog wel met een emmer water weg kunnen jagen, maar leuk is anders.

Ik heb altijd een hekel aan die aanloop aan huis, vooral van bouwlui enzo. Paar jaar terug nieuwe kozijnen gekregen, zat ik daar als een pauper op de bank zonder voorgevel met 4 van die bouwvakkers die door de hele kamer liepen. Ik had eigenlijk een kamerjas en pantoffels aan moeten doen en een blik Shultenbrau open moeten trekken _O- Om 10 uur 's ochtends :')
Als je dat nog eens hebt moet je de stortbak vullen en dan het kraantje gewoon dichtdraaien. En dit na ieder bezoek aan de wc.

Las je bericht vanmorgen en moest er wel om lachen. Ik haat lui over de vloer. Zij zijn aan het werk en jij zit in feite te niksen maar zogenaamd op je gemak aandachtig iedere letter in de krant te lezen terwijl je inwendig hoopt dat ze opschieten. Ze waren hier vanaf half negen en gingen om 13:00 uur pas weg. En omdat ze in de keuken bezig waren kon ik daar niet even een uitsmijter bakken. Dus zonder ontbijt moest ik ook nog eens verschrikkelijk nodig naar de WC maar ja, die is in de hal dus dan ga je voor je goeie fatsoen niet. Zij gingen wel.

Tot overmaat van ramp kwam er nog meer werkvolk binnen want ze gaan glasvezel aanleggen. Kreeg nog doodleuk van een aannemer te horen dat die gravers geen Nederlands spreken en er maar op los schijnen te graven en dat er nogal wat verkeerde kabels en werden doorgegraven. Maar we doen dan ons best om het op te lossen. Prettig om te weten, meneer, u ook fijne dag. Enfin, dus waren ze voor, achter en op het dak bezig. Ik had het helemaal gehad. :').

Maar goed, we hebben de duurste ketel gekregen met zware overcapaciteit aldus de monteurs die er niets van begrepen. Maar wel lekker warm en kokend heet water uit de kraan. Dat laatste zal wel even wennen zijn en dus gevaarlijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118667375
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Als je dat nog eens hebt moet je de stortbak vullen en dan het kraantje gewoon dichtdraaien. En dit na ieder bezoek aan de wc.

Las je bericht vanmorgen en moest er wel om lachen. Ik haat lui over de vloer. Zij zijn aan het werk en jij zit in feite te niksen maar zogenaamd op je gemak aandachtig iedere letter in de krant te lezen terwijl je inwendig hoopt dat ze opschieten. Ze waren hier vanaf half negen en gingen om 13:00 uur pas weg. En omdat ze in de keuken bezig waren kon ik daar niet even een uitsmijter bakken. Dus zonder ontbijt moest ik ook nog eens verschrikkelijk nodig naar de WC maar ja, die is in de hal dus dan ga je voor je goeie fatsoen niet. Zij gingen wel.

Tot overmaat van ramp kwam er nog meer werkvolk binnen want ze gaan glasvezel aanleggen. Kreeg nog doodleuk van een aannemer te horen dat die gravers geen Nederlands spreken en er maar op los schijnen te graven en dat er nogal wat verkeerde kabels en werden doorgegraven. Maar we doen dan ons best om het op te lossen. Prettig om te weten, meneer, u ook fijne dag. Enfin, dus waren ze voor, achter en op het dak bezig. Ik had het helemaal gehad. :').

Maar goed, we hebben de duurste ketel gekregen met zware overcapaciteit aldus de monteurs die er niets van begrepen. Maar wel lekker warm en kokend heet water uit de kraan. Dat laatste zal wel even wennen zijn en dus gevaarlijk.
Ja, dat was ook mijn oplossing, van dat kraantje. Alleen zat er de eerste dag geen beweging in het kraantje, en moest ik ff een waterpomptang van mijn pa gebruiken. :')

Ik heb precies hetzelfde als jij zie ik wel. Aan de ene kant wil je gewoon doen wat je normaal ook doet, maar aan de andere kant wil ik die lui ook wel in de gaten houden dat ze de boel niet te veel vernaggelen en vuil maken, ze lopen toch allemaal maar met hun ondergekalkte werkschoenen over je goeie vloertje. Toen met die kozijnen moesten ook de katten ff noodgedwongen een dagje op de slaapkamer, want die mogen niet buiten en ze hebben het niet op vreemden. Ging ik boven kijken zag ik 2 bulten op bed, waren ze van de schrik van alle geluiden onder het dekbed gekropen :')

Die lui van de glasvezel, is dat toevallig van Hak BV? Zo ja, die zijn hier ook geweest, en dan ga je idd nog wat meemaken :') Eerst komen ze controleren, is niet veel meer dan dat jij een papiertje tekent waarmee je instemt dat ze glasvezel mogen aanleggen. Daarna spreek je dus een keer af voor wanneer ze dat komen doen. Deden ze bij mij ook, neem je speciaal vrij en sta je op je vrije dag om 8 uur klaar om ze te verwelkomen, komt er om kwart voor 9 iemand langs met de melding dat het niet door kan gaan, omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat ik in een bovenwoning woon, dus hadden ze geen kabelgoten en ladders bij enzo _O- En die iemand was dus dezelfde die kwam "controleren"... :')

Daarna hoor je 3 maanden niks, en bellen ze ineens de laatste 2 weken voordat ze klaar waren hier op of ze niet nog gauw ff konden langs komen, want anders had ik pech :') Dus met moeite dag vrij kunnen nemen om ze nogmaals te verwelkomen, komt er niemand langs, hadden ze de afspraak op de verkeerde dag genoteerd _O- :') Komt er om half 5 een busje Polen langs of het toch niet de volgende dag kon, ze zouden zo vroeg mogelijk komen. Uiteindelijk heeft de buurman nog ff staan kijken en daarna de voordeur dicht gedaan toen ik echt niet langer kon wachten en naar mijn werk ging.

Dus ik zou zeggen, bereid je maar voor...
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:01:21 #273
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118668126
Kpr, dat meen je niet! :{.

Het is Euronet en iets met evo en oranje hesjes. Hak is het niet want dan zou ik het wel onthouden. Ze zijn nog aan het graven. Als je het niet zou weten en je hebt nachtdienst dan stap je vanavond argeloos de deur uit dan flikker je in een greppel. Het is een enorme ploeg mensen. Volgens mij zijn het Roemenen en een enkele Nederlander. Om kwart over twaalf kregen ze ruzie. Wel vermakelijk om te aanschouwen omdat er een arsenaal aan handgebaren voorbij kwamen waar een doventolk jaloers op zou worden.

Hoop echt niet dat je gelijk krijgt en het net zo zal gaan he. Want ik vond het al raar dat ze onaangekondigd kwamen, was toevallig thuis voor die ketel. Internet doet het nog. Hoop straks ook nog.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:27:38 #274
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118669279
Haha, dat glasvezel aanleggen is inderdaad een crime. Heb er zelf geen last van, maar bij mijn moeder hadden ze iets door een gasleiding heengeschoten. Oeps, gaslekje :P Heeft ze twee dagen zonder warm water gezeten |:(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118669323
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:01 schreef Staal het volgende:
Kpr, dat meen je niet! :{.

Het is Euronet en iets met evo en oranje hesjes. Hak is het niet want dan zou ik het wel onthouden. Ze zijn nog aan het graven. Als je het niet zou weten en je hebt nachtdienst dan stap je vanavond argeloos de deur uit dan flikker je in een greppel. Het is een enorme ploeg mensen. Volgens mij zijn het Roemenen en een enkele Nederlander. Om kwart over twaalf kregen ze ruzie. Wel vermakelijk om te aanschouwen omdat er een arsenaal aan handgebaren voorbij kwamen waar een doventolk jaloers op zou worden.

Hoop echt niet dat je gelijk krijgt en het net zo zal gaan he. Want ik vond het al raar dat ze onaangekondigd kwamen, was toevallig thuis voor die ketel. Internet doet het nog. Hoop straks ook nog.
Die toko ken ik niet, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt met Hak als ik het zo lees :') Hier in O'bosch waren het in ieder geval Polen. Op zich deden ze wel goed hun werk hoor, degene die het aan komen leggen zijn wel technisch enzo, ook wel vriendelijk, maar die stratenmaker Polen die de straat opengooien, ja, dat zijn ook de type's die je 's avonds zwalkend van de alcohol over straat ziet dalken. Ik denk dat als die bij jou komen ze 's ochtends blijer zijn met een blik bier en een buil shag dan koffie hoor, maar goed, tis jouw feestje :P

Mooie was nog toen dat dat busje Polen kwam om op het laatste moment nog een afspraak te maken. De bestuurder sprak redelijk goed Nederlands, maar die naast hem totaal niet, dus de bestuurder zei het in het Nederlands tegen mij, waarna die andere het in het Pools nog een keer zei :') Alsof ik daar wat aan had. :') En maar druk ja knikken en doen alsof ie er verstand van had :') Oh, kans is ook groot dat ze kris kras door het hele dorp gaan hoor, want enige logica zit er ook niet in die aanleg, althans, het openbreken van de stoepen en wegen tenminste. De ene dag zag je ze aan de ene kant van het dorp, en de dag erna weer helemaal aan de andere kant _O- Maarja, alles voor een paar cent goedkoper hè :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')