quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Staal het volgende:[..]
Als je dat nog eens hebt moet je de stortbak vullen en dan het kraantje gewoon dichtdraaien. En dit na ieder bezoek aan de wc.
Las je bericht vanmorgen en moest er wel om lachen. Ik haat lui over de vloer. Zij zijn aan het werk en jij zit in feite te niksen maar zogenaamd op je gemak aandachtig iedere letter in de krant te lezen terwijl je inwendig hoopt dat ze opschieten. Ze waren hier vanaf half negen en gingen om 13:00 uur pas weg. En omdat ze in de keuken bezig waren kon ik daar niet even een uitsmijter bakken. Dus zonder ontbijt moest ik ook nog eens verschrikkelijk nodig naar de WC maar ja, die is in de hal dus dan ga je voor je goeie fatsoen niet. Zij gingen wel.
Tot overmaat van ramp kwam er nog meer werkvolk binnen want ze gaan glasvezel aanleggen. Kreeg nog doodleuk van een aannemer te horen dat die gravers geen Nederlands spreken en er maar op los schijnen te graven en dat er nogal wat verkeerde kabels en werden doorgegraven. Maar we doen dan ons best om het op te lossen. Prettig om te weten, meneer, u ook fijne dag. Enfin, dus waren ze voor, achter en op het dak bezig. Ik had het helemaal gehad.

.
Maar goed, we hebben de duurste ketel gekregen met zware overcapaciteit aldus de monteurs die er niets van begrepen. Maar wel lekker warm en kokend heet water uit de kraan. Dat laatste zal wel even wennen zijn en dus gevaarlijk.
Ja, dat was ook mijn oplossing, van dat kraantje. Alleen zat er de eerste dag geen beweging in het kraantje, en moest ik ff een waterpomptang van mijn pa gebruiken.
Ik heb precies hetzelfde als jij zie ik wel. Aan de ene kant wil je gewoon doen wat je normaal ook doet, maar aan de andere kant wil ik die lui ook wel in de gaten houden dat ze de boel niet te veel vernaggelen en vuil maken, ze lopen toch allemaal maar met hun ondergekalkte werkschoenen over je goeie vloertje. Toen met die kozijnen moesten ook de katten ff noodgedwongen een dagje op de slaapkamer, want die mogen niet buiten en ze hebben het niet op vreemden. Ging ik boven kijken zag ik 2 bulten op bed, waren ze van de schrik van alle geluiden onder het dekbed gekropen
Die lui van de glasvezel, is dat toevallig van Hak BV? Zo ja, die zijn hier ook geweest, en dan ga je idd nog wat meemaken

Eerst komen ze controleren, is niet veel meer dan dat jij een papiertje tekent waarmee je instemt dat ze glasvezel mogen aanleggen. Daarna spreek je dus een keer af voor wanneer ze dat komen doen. Deden ze bij mij ook, neem je speciaal vrij en sta je op je vrije dag om 8 uur klaar om ze te verwelkomen, komt er om kwart voor 9 iemand langs met de melding dat het niet door kan gaan, omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat ik in een bovenwoning woon, dus hadden ze geen kabelgoten en ladders bij enzo

En die iemand was dus dezelfde die kwam "controleren"...
Daarna hoor je 3 maanden niks, en bellen ze ineens de laatste 2 weken voordat ze klaar waren hier op of ze niet nog gauw ff konden langs komen, want anders had ik pech

Dus met moeite dag vrij kunnen nemen om ze nogmaals te verwelkomen, komt er niemand langs, hadden ze de afspraak op de verkeerde dag genoteerd

Komt er om half 5 een busje Polen langs of het toch niet de volgende dag kon, ze zouden zo vroeg mogelijk komen. Uiteindelijk heeft de buurman nog ff staan kijken en daarna de voordeur dicht gedaan toen ik echt niet langer kon wachten en naar mijn werk ging.
Dus ik zou zeggen, bereid je maar voor...