abonnement Unibet Coolblue
pi_117914807

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


en van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officile site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
pi_117914871
JEEJ 7!!! dat betekent dat onze telefoon er bijna is
pi_117914872
first post :z

edit: damn 2e :O
pi_117915031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef LittleBuddha het volgende:
first post :z

edit: damn 2e :O
MUHAHA
pi_117915717
Vind die vergelijking fotos er best goed uit zien..
scherpte ziet er prima uit op de G3, kleuren vind ik ook prima.. weet dat ik de S3 kleuren in t echt soms wat lichtelijk overdreven vind, dus denk dat ik de G3 wel prima ga vinden :)..

zo te lezen is de wifi en gps ook prima.. geluidskwaliteit van bellen ook prima..
alleen is de speaker op 100% wat slechter..

nouja mijn speaker zet ik nooit zo hard, dus das geen probleem :P
kom maar op met dat toestel :D!

echter zie ik wel dat dit toestel niet in hd kan filmen :(?
pi_117916054
Ah, een IMEI nummer dat we kunnen blokkeren :P
pi_117916070
720p geloof ik
pi_117916830
Die Quad Core Dream S wordt ook mooi, mits dat bericht echt is...
pi_117916992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
720p geloof ik
volgens die Duitse screenshots niet...zie onderaan?
rare resolutie..?



quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die Quad Core Dream S wordt ook mooi, mits dat bericht echt is...
maar wel eens stukkieeeee duurder dan de G3 :P
pi_117917223
230 dollar toch?! Ja dat vind ik ook nog best meevallen :-) Maar goed, daar is nog nul komma nul bewijs over :-)
pi_117919132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
230 dollar toch?! Ja dat vind ik ook nog best meevallen :-) Maar goed, daar is nog nul komma nul bewijs over :-)
ja 230-240$ is de verkoop prijs zoals de fabrikant levert, komt dus nog winst, en shipping bij van eenw wholesaler..

kom je denk ik al gauw op een 260-275$ met airmail uit.. en er zullen zelfs shops hem wel voor 300$ ofzo gaan verkopen..

das toch ruim 100-150$ duurder als de g3 :P

kijk maar eens naar de Jiayu G3, wij kopen hem voor 165$ terwijl andere shops er 269$ voor durven te vragen en de gemiddelde prijs toch wel rond de 200-220$ ligt..
pi_117920557
Oh dat wist ik niet. Dat scheelt wel veel inderdaad
pi_117920619
Gister wel de EU adapters binnen gekregen. Van betaling tot levering aan huis 13 dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117921591
Meer fotos van de duitse jiayu meneer:
http://chinamobiles.org/s(...)&p=340498#post340498

Ff naar beneden scrollen

Damn hoe vaker ik dat toestel zie hoe langzamer de tijd gaat haha.
pi_117921847
Op foto 6 heeft het scherm links onderin wel een beschadiging...
pi_117922211
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef FreaZ het volgende:
Op foto 6 heeft het scherm links onderin wel een beschadiging...
mooie foto's :D als ik dit zo zie kan ik ook niet wachten om hem in handen te hebben..
hier op de fotos zie je wel hoe strak hij nog is afgewerkt (qua naden etc), dus ze kunnen het wel:)


op foto 6 is dat geen beschadiging, maar is naar mijn weten bewust gemaakt ?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:06:45 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117922277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef FreaZ het volgende:
Op foto 6 heeft het scherm links onderin wel een beschadiging...

Dit bedoel je? Dat lijkt mij min of meer de plek waar het vast zit aan de rest van de telfoon (en het ''hoort'' dus zo?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117922308
Ja, dat deukje inderdaad. Daarboven zie je de rand ook iets naar binnen trekken. Kan ook het licht zijn, maar dat deukje lijkt me niet normaal, toch?

Verder ziet de telefoon er wel subliem uit :D
pi_117922438
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:28 schreef rene90 het volgende:
Gister wel de EU adapters binnen gekregen. Van betaling tot levering aan huis 13 dagen.
Via Airmail of DHL?
pi_117922450
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef FreaZ het volgende:
Ja, dat deukje inderdaad. Daarboven zie je de rand ook iets naar binnen trekken. Kan ook het licht zijn, maar dat deukje lijkt me niet normaal, toch?

Verder ziet de telefoon er wel subliem uit :D
owhh dat plekje bedoelde je, nou ik het hem al gemist joh .. als je daar al over 'klaagt' ..
Dan kun je beter geen 1 telefoon kopen :P
pi_117922633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

owhh dat plekje bedoelde je, nou ik het hem al gemist joh .. als je daar al over 'klaagt' ..
Dan kun je beter geen 1 telefoon kopen :P
Good Phone moet wel Good zijn h ;)
pi_117922668
Wow, mooie foto's inderdaad. Telefoontje ziet er very slick uit.
Toch maar eens op zoek naar een mooi hoesje.
Zou die bumper-elastiek erbij geleverd zijn die je op vele sites ziet?
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117922696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:25 schreef bartvdg het volgende:
Wow, mooie foto's inderdaad. Telefoontje ziet er very slick uit.
Toch maar eens op zoek naar een mooi hoesje.
Zou die bumper-elastiek erbij geleverd zijn die je op vele sites ziet?
Volgens de duitser zit er niks aan accesoires in zijn pakketje
pi_117922775
Wie wil er nou met zo'n verrot gele bumper gaan lopen.... Snap ik echt niet.
Loop al ruim 2 jaar met mijn htc en die heeft wel een krasje of 2, maar meer dan dat ook niet. Voor een telfoon van 130 euro ga ik geen hoesje kopen. Gewoon lekker gebruiken :)
pi_117923049
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef FreaZ het volgende:
Wie wil er nou met zo'n verrot gele bumper gaan lopen.... Snap ik echt niet.
Loop al ruim 2 jaar met mijn htc en die heeft wel een krasje of 2, maar meer dan dat ook niet. Voor een telfoon van 130 euro ga ik geen hoesje kopen. Gewoon lekker gebruiken :)
Ik hou mijn gsm en tablet graag proper, gsm steekt in een hoesje en heeft een screenprotector.
Hoesje is vooral tegen het stof dat in mijn broek zit. Werk in een stoffige omgeving en ben een proper manneke. :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:48:50 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117923171
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik hou mijn gsm en tablet graag proper, gsm steekt in een hoesje en heeft een screenprotector.
Hoesje is vooral tegen het stof dat in mijn broek zit. Werk in een stoffige omgeving en ben een proper manneke. :-)
Die leren hoesjes zien er zeer goed uit. Wellicht dat voor u :)? Zijn helaas wel betrekkelijk duur.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117923188
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die leren hoesjes zien er zeer goed uit. Wellicht dat voor u :)? Zijn helaas wel betrekkelijk duur.
en nog nergens verkrijgbaar :P!
pi_117924707
Eerst die telefoon maar is ff in mn handen hebben. Daarna kijk ik wel wat voor hoesje er komt :)
pi_117924985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

en nog nergens verkrijgbaar :P!
Op ejiayu.com wel. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117926824
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Op ejiayu.com wel. :+
Ja maar internationale shippers, op aliexpress enzo bijv.. bieden ze aan voor 20$ ( zonder ship)
en bij die advertenies staat dan alsnog in t klein, preorder :P
pi_117927040
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117928288
De G2 scoort een stukje beter vanwege de mindere resolutie. Dat was te verwachten. De hardware is verder identiek (neem ik aan). De G3 heeft bijna een lege accu. Heeft dat niet invloed op de uitkomst?

Enig idee welke benchmark dit is. Wil m'n legend wel eens vergelijken :P

Antutu geeft bij de Legend 1300 punten. G3 5300+ haha.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:08:16 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117928426
Sowieso, rubber bumpers. :'(

Mooi harder plastic wat je achterop kan klikken ter bescherming. Ziet er veel sjieker uit.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117928480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef FreaZ het volgende:
De G2 scoort een stukje beter vanwege de mindere resolutie. Dat was te verwachten. De hardware is verder identiek (neem ik aan). De G3 heeft bijna een lege accu. Heeft dat niet invloed op de uitkomst?

Enig idee welke benchmark dit is. Wil m'n legend wel eens vergelijken :P

Antutu geeft bij de Legend 1300 punten. G3 5300+ haha.
idd komt door de resolutie..

batterij bijna leeg kan wel invloed hebben, mochten er profielen zijn aangemaakt dat bijvoorbeeld als de batterij percentage onder de 20% komt, hij nog maar op 500 Mhz verder draait om energie te besparen..

maar ik denk dat hier geen profielen draaien..
pi_117930963
Foto's van onze Duitse vriend zien er zeer goed uit!
Het is toch wel echt een mooi toestel he :9~

Wat betreft hoesjes, ding is zo'n beetje even groot als de S3 op de foto's te zien.
Dus bij elke telecomwinkel zullen ze wel wat hebben voor de G3.

http://chinamobiles.org/a(...)d=22673&d=1350070481
(foto van de Duitser voor vergelijking)
pi_117936446
iemand nog contact gehad met lightake of ze wat binnen krijgen van die 2e batch?
pi_117937833
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117938063
Kort samen gevat? hij meet wat de mah van de batterij is? 26XX nog wat? of hoe moet ik dit zien?
pi_117938612
En nog enkele filmpjes:

Unboxen G3 en G2 , meneer gooit nogal graag met de telefoons...http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODEyNDg4.html

Filmpje over de games: http://v.youku.com/v_show/id_XNDYxMzExMzky.html

Verschil Flashlight G3 en G2 http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODMxMjI0.html

Filmpje van de plastieken hoesjes :http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwNDAzNjA0.html
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117939095
Waarom leveren ze eigenlijk screenprotectors mee bij de unboxingvideos, het is toch gorilla glass? Of is gorilla glass niet zo sterk als de naam doet vermoeden? :P
Ja.
pi_117940160
Filmpjes, Filmpjes .... leverings datum wil ik zien! :(
pi_117940383
Me to!
pi_117940403
ik krijg honger van die filmpjes man, steeds die KFC kip ervoor :P
pi_117940621
onze duitser heeft weer wat fotos gemaakt met de camera van de G3, staan in het topic daar..
kan ze helaas niet echt bijzonder goed noemen zoals de G3 fotos die eerder opgedoken waren, die door een fotograaf waren genomen..

kwaliteit is prima te doen voor een simpele foto, het is alleen jammer dan de duitser soms zelf verkeerd heeft gefocust ( vooral bij de kat)!

en zo ver mijn duits gaat, haal ik eruit dat hij zegt dat hij bij heel intensief gebruik, de telefoon geen 1 dag mee laat gaan.. maar ik denk zelf dat de accu nog even moet wennen.. is wel vaker zo bij accus dat ze eerst een paar keer volledig opgeladen/ontladen moeten zijn voor ze goed gaan werken..
pi_117941099
http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwNDU3MDMy.html

in bovenstaande filmpje is wel het leren mapje te zien als accessoire voor de G3
deze is dan wel voor de g2, maar zal precies t zelfde zijn als voor de G3 :P
pi_117941705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
En nog enkele filmpjes:

Unboxen G3 en G2 , meneer gooit nogal graag met de telefoons...http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODEyNDg4.html

Die gast loopt echt overal mee te gooien :D. En hij klinkt alsof ie ofwel heel dik is of hij net ontslagen/ door zijn vrouw verlaten is ofzo. In elk geval heel sagarijnig.
pi_117941879
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:49 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Die gast loopt echt overal mee te gooien :D. En hij klinkt alsof ie ofwel heel dik is of hij net ontslagen/ door zijn vrouw verlaten is ofzo. In elk geval heel sagarijnig.
Ja inderdaad, hij had misschien gehoopt dat ze hem een Iphone 4 en Iphone 5 hadden opgestuurd... :-))
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117941990
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ja inderdaad, hij had misschien gehoopt dat ze hem een Iphone 4 en Iphone 5 hadden opgestuurd... :-))
Misschien had hij die besteld en gewoon de G3 gekregen vonden ze bij de chinese winkel wel gelijkwaardig XD
pi_117942071
_O- Lol. :D
Item... /care item... /care
Ah! G3. Hehe.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117944493
Ik heb een reactie:

"Dear Friend,

Jiayu informed us that it will not deliver phone to us untill more talky talky on forum. This must be 10topics or 130 pages of fok.nl talky talky. We gave you phone for cheaper now you make us marketing more/better. Do now you get phone more quickly.

Hurry now,

Sarah Liung"

Dus jullie weten wat je moet doen!
pi_117945257
:').
Geen referral hier.
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:59:11 #52
386404 Spacetraveler
betta recognize
pi_117945552
Geschikt voor drie maanden vanaf het begin van het epische smartphone verkopen JiaYu G3. We konden zien geen einde of de rand :) :) :) Het is vreemd dat het bedrijf JiaYu de officile aankondiging en persberichten maakt om de 2-3 weken. Heb ik al gedaan: geen netwerk licentie, van lage kwaliteit beeldschermen en sensoren, het gebrek aan verwerkers zekerheid dat de Vennootschap niet zal het tekort benvloeden. En ga zo maar door. en dergelijke. De andere dag was er helemaal gek informatie van detailhandelaren (zie: partners JiaYu), heeft de smartphone al de eerste en de tweede game, maar de kwaliteit is verschrikkelijk. Zelfs foto's zijn niet te lui te maken met het schillen van de beschermende scherm en slechte woningen. Waarom? Waarom? Voor wat? Na deze foto's zelfs degenen die wachtten - zullen kopen deze smartphone. Maar dit is fictie ... Bijna officile informatie JiaYu G3: Smartphone in de geclaimde oorspronkelijke vorm, met de specs en zei dat de originele prijs $ 139 (prijs in China op de pre-order en pre-paid 100%) te worden gemaakt en zal niet worden verkocht! Productiekosten smartphone JiaYu G3 momenteel 144 dollar! Pogingen om de productiekosten verlagen door het vervangen van onderdelen - is mislukt! Nu wachten op officile verklaringen JiaYu ...
Stoned ape theory
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:00:08 #53
386404 Spacetraveler
betta recognize
pi_117945570
vertaald van jiayu china forum
Stoned ape theory
pi_117946007
Als je op het forum kijkt kom je meer aankondigingen tegen van de Admin waden. Tenminste zo komt het op mij over, moet je wel flink de vertaalmachine + je ontcijfer kunsten gebruiken.
pi_117946090
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:24 schreef nodig het volgende:
Als je op het forum kijkt kom je meer aankondigingen tegen van de Admin waden. Tenminste zo komt het op mij over, moet je wel flink de vertaalmachine + je ontcijfer kunsten gebruiken.
We hebben gewoon een chinees nodig om te vertalen
  zondag 14 oktober 2012 @ 03:47:05 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117947495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Downstar het volgende:
ik krijg honger van die filmpjes man, steeds die KFC kip ervoor :P
Komen ze die kipballetjes in rode saus ook bezorgen? daar heb ik wel 20 yuan extra voor over :P!
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:59 schreef Spacetraveler het volgende:
Geschikt voor drie maanden vanaf het begin van het epische smartphone verkopen JiaYu G3. We konden zien geen einde of de rand :) :) :) Het is vreemd dat het bedrijf JiaYu de officile aankondiging en persberichten maakt om de 2-3 weken. Heb ik al gedaan: geen netwerk licentie, van lage kwaliteit beeldschermen en sensoren, het gebrek aan verwerkers zekerheid dat de Vennootschap niet zal het tekort benvloeden. En ga zo maar door. en dergelijke. De andere dag was er helemaal gek informatie van detailhandelaren (zie: partners JiaYu), heeft de smartphone al de eerste en de tweede game, maar de kwaliteit is verschrikkelijk. Zelfs foto's zijn niet te lui te maken met het schillen van de beschermende scherm en slechte woningen. Waarom? Waarom? Voor wat? Na deze foto's zelfs degenen die wachtten - zullen kopen deze smartphone. Maar dit is fictie ... Bijna officile informatie JiaYu G3: Smartphone in de geclaimde oorspronkelijke vorm, met de specs en zei dat de originele prijs $ 139 (prijs in China op de pre-order en pre-paid 100%) te worden gemaakt en zal niet worden verkocht! Productiekosten smartphone JiaYu G3 momenteel 144 dollar! Pogingen om de productiekosten verlagen door het vervangen van onderdelen - is mislukt! Nu wachten op officile verklaringen JiaYu ...
Vertalen naar Engels, dat is vaak iets/veel beter ;)!
Maar wie zegt dit? wade? of iemand anders?!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117948345
Ben ik ook wel benieuwd naar...
pi_117950198
Ik zit er sterk aan te twijfelen mijn order te cancellen om zodoenden nog aanspraak te maken op het Paypal recht.
Love is in the air!
pi_117950669
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik heb een reactie:

"Dear Friend,

Jiayu informed us that it will not deliver phone to us untill more talky talky on forum. This must be 10topics or 130 pages of fok.nl talky talky. We gave you phone for cheaper now you make us marketing more/better. Do now you get phone more quickly.

Hurry now,

Sarah Liung"

Dus jullie weten wat je moet doen!
Troll?
pi_117950721
Als je kijkt bij het cancelen staat er dit op lightake:

quote:
How to cancel my order ?
You can cancel your order only when your order has not been shipped. Please contact us click here , we will cancel your order and give you full refund.
Niks over een termijn of iets dergelijks, maar die hadden ze wel gegeven toch van 60 dagen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117950735
Ik begin het onderhand ook wel zat te worden. Volgens mij is Jiayu teveel gepushed en kunnen ze het gewoon niet waarmaken.

Ik ga denk ik liever iets meer betalen straks dan dat ik nu een grotere gok ga nemen door te wachten.
pi_117950931
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:21 schreef Mandra het volgende:

[..]

Troll?
Lijkt me echt hoor
pi_117951015
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:35 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Lijkt me echt hoor
Noem het volgende topic #10 en stuur hem naar de chinezen door :@
pi_117951039
Iemand nog goede (dual sim) alternatieven? mij lijkt dit wel wat: http://android-sale.com/zopo-field-android-phone.html

enige min puntje is de accu.
pi_117951086
Ik denk dat ze bij Jiayu gewoon te graag gooien met een paar nulletjes teveel in de hoeveelheden die ze kunnen produceren en dat ze hun 10.000 stuks of 5000 stuks per batch gewoon niet kunnen waarmaken op zo een korte tijd.
Waarschijnlijk gaan we gewoon nog langer geduld moeten hebben.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117951124
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef bartvdg het volgende:
Ik denk dat ze bij Jiayu gewoon te graag gooien met een paar nulletjes teveel in de hoeveelheden die ze kunnen produceren en dat ze hun 10.000 stuks of 5000 stuks per batch gewoon niet kunnen waarmaken op zo een korte tijd.
Waarschijnlijk gaan we gewoon nog langer geduld moeten hebben.
Of de vraag is gewoon superhoog.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 oktober 2012 @ 11:45:26 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117951132
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:40 schreef LittleBuddha het volgende:
Iemand nog goede (dual sim) alternatieven? mij lijkt dit wel wat: http://android-sale.com/zopo-field-android-phone.html

enige min puntje is de accu.
De prijs (tov de G3) is ook een minpunt.
En volgens mij is dat geen dual-core CPU.
pi_117951325
Ik ga denk ik voor 1 van deze 2:

ZOPO ZP300+ - 4.5 Inch LG Screen 1GHz Dual Core CPU Android Phone

MEOX - 4 Inch 1.2GHz Dual Core MT6577 Android Phone

beide redelijke specs + dual sim. alleen iets duurder maar dat maakt me eigenlijk niet uit.

[ Bericht 80% gewijzigd door LittleBuddha op 14-10-2012 12:20:00 ]
pi_117951910
Nouja ik neem aan dat ze gewoon blijven leveren hoor. Ze hadden alleen wat meer moeten produceren vr de release...
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 oktober 2012 @ 12:27:41 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117951971
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef LittleBuddha het volgende:
Ik ga denk ik voor 1 van deze 2:

ZOPO ZP300+ - 4.5 Inch LG Screen 1GHz Dual Core CPU Android Phone

MEOX - 4 Inch 1.2GHz Dual Core MT6577 Android Phone

beide redelijke specs + dual sim. alleen iets duurder maar dat maakt me eigenlijk niet uit.
Waarom haal je geen Galaxy S3 dan? Is ook ietsjes duurder maar dat maakt je toch niet uit.
pi_117952024
begrijpend Nederlands:

Iets duurder: +100 euro
Veel duurder: +400 euro

:W
pi_117952488
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:30 schreef LittleBuddha het volgende:
begrijpend Nederlands:

Iets duurder: +100 euro
Veel duurder: +400 euro

:W
Begrijpend Nederlands, denkend Chinese prijzen:

iets duurder: 20$
Veel duurder:120$(+-100 euro)

_O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 oktober 2012 @ 12:56:20 #73
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117952682
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:30 schreef LittleBuddha het volgende:
begrijpend Nederlands:

Iets duurder: +100 euro
Veel duurder: +400 euro

:W
Iets en veel is relatief en verschilt per persoon ;)

Maar goed, succes met je andere telefoon. Dat is dus offtopic dus tot in het Chinese Webshop-topic :W.
pi_117953170
Nog even de vraag, wat is de termijn nou dat je nog kan annuleren en toch je geld terug krijgt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117953198
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:11 schreef rene90 het volgende:
Nog even de vraag, wat is de termijn nou dat je nog kan annuleren en toch je geld terug krijgt?
60 dagen
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:13:23 #76
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_117953222
Ik hoop dat die phone ff snel komt... Want moeders wacht er al een tijd op..
pi_117953592
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef nodig het volgende:

[..]

60 dagen
Vaag, want op de website van lightake kon ik niks terug vinden over die 60 dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117953821
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vaag, want op de website van lightake kon ik niks terug vinden over die 60 dagen.
Hi friend,

Thanks for your mail.

This is Tina from lightake.com

For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Thanks for your support and hope your understanding.

Have a nice day.

Best regards.

Tina
pi_117953840
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:34 schreef nodig het volgende:

[..]

Hi friend,

Thanks for your mail.

This is Tina from lightake.com

For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Thanks for your support and hope your understanding.

Have a nice day.

Best regards.

Tina
En dit op hun website:

quote:
You can cancel your order only when your order has not been shipped. Please contact us click here , we will cancel your order and give you full refund
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117954007
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dit op hun website:

[..]

Tsja, ik weet het ook niet maar ze geven zelf aan dat ze tot 60 dagen kosteloos kunnen refunden, weet niet wat er gebeurd na die 60 dagen. Maar ik heb nog ongeveer 28 dagen ofzoiets, tijd zat dus.

EDIT: Andi van gizchina.com is ook weer wakker, die site komende uren even in de gaten houden :P
EDIT2: zoiets lijkt me best vet, een hele dunne phone.
http://www.gizchina.com/2(...)nnest-android-phone/
Maar vaak zijn die batterijen zo enorm klein :( Is opzich ook wel logisch maar toch..

EDIT3: http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODEyNDg4.html
Eerste pakket gaat nog rustig maar zodra die kerel zijn G3 ziet, smijt ie hem weg en dat andere pakket gaat in 5 seconden los. Wel leuke video opzich.

EDIT4 (alweer): RobertNL had ontdekt dat er ook een topic over de JiaYu G3 loopt op tweakers. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1517194

[ Bericht 11% gewijzigd door nodig op 14-10-2012 14:02:48 ]
pi_117954854
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Tsja, ik weet het ook niet maar ze geven zelf aan dat ze tot 60 dagen kosteloos kunnen refunden, weet niet wat er gebeurd na die 60 dagen. Maar ik heb nog ongeveer 28 dagen ofzoiets, tijd zat dus.

EDIT: Andi van gizchina.com is ook weer wakker, die site komende uren even in de gaten houden :P
EDIT2: zoiets lijkt me best vet, een hele dunne phone.
http://www.gizchina.com/2(...)nnest-android-phone/
Maar vaak zijn die batterijen zo enorm klein :( Is opzich ook wel logisch maar toch..

EDIT3: http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODEyNDg4.html
Eerste pakket gaat nog rustig maar zodra die kerel zijn G3 ziet, smijt ie hem weg en dat andere pakket gaat in 5 seconden los. Wel leuke video opzich.

EDIT4 (alweer): RobertNL had ontdekt dat er ook een topic over de JiaYu G3 loopt op tweakers. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1517194
Wat een lompe gast :').
Geen referral hier.
pi_117955718
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dit op hun website:

[..]

Dat klopt toch ook, hoe moeten hun je order nog cancellen als hij al verzonden is dan :P?

Je opent binnen 45 dagen na de betaling met PayPal een geschil en waardeert deze indien nodig binnen 20 dagen na opening van het geschil op tot een claim, dit doe je dus wanneer je echt niks krijgt etc.. bijv een scammende chinees zegt jou een product te hebben gestuurd, maar naar 40 dagen heb je nog niks.. dan kun je een geschil openen.. Hierbij probeer je dus tot een overeenstemming met die betreffende chinees te komen, dit kan bijvoorbeeld zijn dat de chinees nogmaals het product stuurt.

mocht het zo zijn dat die chinees niks wil doen, of uberhaupt niet reageert op het geschil, dan kun je dus binnen 20 dagen na aanmaken van het geschil, een claim starten..
met een claim laat je de beslissing dus over aan Paypal, zei kijken dat wie het meest in hun recht is en nemen dan een besluit om jou wel of niet je geld terug te geven..

Bovenstaande zal niet zo zijn voor lightake, bij lightake kun je gewoon netjes binnen 60 dagen( zoals hun zelf zeggen?) na aankoop, vragen om je aankoop te doen cancellen middels een email naar de customerservice (service@lightake.com) en te vragen voor een full refund( oftewel volledige teruggave van aankoop bedrag).

Lightake stort dan het aankoopbedrag terug naar jou paypal rekening.
( letop: het kan zijn dat het teruggestorte bedrag, wat lager of hoger is dan het bedrag dat je hebt betaald voor de telefoon, dit komt dus door de huidige wisselkoers ten opzichte van de koers toen jij betaalde ;) )

ik hoop dat het zo voor jou ( en de rest) een stukje duidelijker weer is geworden :)
pi_117956102
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat klopt toch ook, hoe moeten hun je order nog cancellen als hij al verzonden is dan :P?

Je opent binnen 45 dagen na de betaling met PayPal een geschil en waardeert deze indien nodig binnen 20 dagen na opening van het geschil op tot een claim, dit doe je dus wanneer je echt niks krijgt etc.. bijv een scammende chinees zegt jou een product te hebben gestuurd, maar naar 40 dagen heb je nog niks.. dan kun je een geschil openen.. Hierbij probeer je dus tot een overeenstemming met die betreffende chinees te komen, dit kan bijvoorbeeld zijn dat de chinees nogmaals het product stuurt.

mocht het zo zijn dat die chinees niks wil doen, of uberhaupt niet reageert op het geschil, dan kun je dus binnen 20 dagen na aanmaken van het geschil, een claim starten..
met een claim laat je de beslissing dus over aan Paypal, zei kijken dat wie het meest in hun recht is en nemen dan een besluit om jou wel of niet je geld terug te geven..

Bovenstaande zal niet zo zijn voor lightake, bij lightake kun je gewoon netjes binnen 60 dagen( zoals hun zelf zeggen?) na aankoop, vragen om je aankoop te doen cancellen middels een email naar de customerservice (service@lightake.com) en te vragen voor een full refund( oftewel volledige teruggave van aankoop bedrag).

Lightake stort dan het aankoopbedrag terug naar jou paypal rekening.
( letop: het kan zijn dat het teruggestorte bedrag, wat lager of hoger is dan het bedrag dat je hebt betaald voor de telefoon, dit komt dus door de huidige wisselkoers ten opzichte van de koers toen jij betaalde ;) )

ik hoop dat het zo voor jou ( en de rest) een stukje duidelijker weer is geworden :)
Ja het is wel duidelijk voor mij, maar waar het om gaat is dat lightake zelf zegt dat je de order kan annuleren als het nog niet verzonden is en je het geld retour krijgt. En in de mail zeggen ze dus die termijn van 60 dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117956909
Die 60 dagen is eigenlijk grote onzin. Je moet je geld terugkrijgen als je niks ontvangt en niet als je dan net te laat bent met annuleren zeggen van: Nee nu krijg je je geld niet meer terug...
pi_117957008
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja het is wel duidelijk voor mij, maar waar het om gaat is dat lightake zelf zegt dat je de order kan annuleren als het nog niet verzonden is en je het geld retour krijgt. En in de mail zeggen ze dus die termijn van 60 dagen.
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die 60 dagen is eigenlijk grote onzin. Je moet je geld terugkrijgen als je niks ontvangt en niet als je dan net te laat bent met annuleren zeggen van: Nee nu krijg je je geld niet meer terug...
Rene wat snap je niet? ze kunnen toch nooit meer een order cancellen wanneer deze al is verzonden :P?

die 60 dagen termijn houd in dat ze dan kosteloos kunnen vergoeden, na 60 dagen zullen ze de paypal fee (die die chinesen betalen per betaling die ze binnen krijgen) waarschijnlijk kwijt zijn, en krijg je dus geen volledige refund meer..

na 60 dagen kunnen ze dus ook gewoon je geld terug geven, alleen mogelijk wat minder ( 3,5% is geloof ik de paypalfee)
pi_117957135
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Rene wat snap je niet? ze kunnen toch nooit meer een order cancellen wanneer deze al is verzonden :P?

die 60 dagen termijn houd in dat ze dan kosteloos kunnen vergoeden, na 60 dagen zullen ze de paypal fee (die die chinesen betalen per betaling die ze binnen krijgen) waarschijnlijk kwijt zijn, en krijg je dus geen volledige refund meer..

na 60 dagen kunnen ze dus ook gewoon je geld terug geven, alleen mogelijk wat minder ( 3,5% is geloof ik de paypalfee)
Nee maar over het verzenden heb ik het niet. Het gaat erom dat ze op hun website niks over 60 dagen noemen, maar wel over een volledige vergoeding wanneer het nog niet verzonden is. Dus dat kan voor mensen wel betekenen dat ze de order nog laten staan en niet cancelen omdat je niet een refund min 3.5% krijgt na die 60 dagen.

Ik zal lightake eens mailen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117957207
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee maar over het verzenden heb ik het niet. Het gaat erom dat ze op hun website niks over 60 dagen noemen, maar wel over een volledige vergoeding wanneer het nog niet verzonden is. Dus dat kan voor mensen wel betekenen dat ze de order nog laten staan en niet cancelen omdat je niet een refund min 3.5% krijgt na die 60 dagen.

Ik zal lightake eens mailen.
prima, ,laat maar weten wat lightake zegt :)
pi_117957238
Hebben jullie er eigenlijk nog vertrouwen in? Die 60 dagen duren ook nog maar 2 weken..
pi_117957266
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef dramatic het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk nog vertrouwen in? Die 60 dagen duren ook nog maar 2 weken..
Nouja, ik denk dat in oktober het wel verzonden wordt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117957480
ik laat hem ook na die 60 dagen gewoon staan, ik zie wel wanneer hij komt..
Hoop natuurlijk zo snel mogelijk, maar voorlopig is er geen betere telefoon die deze specs combineert met deze prijs..

al blijf ik natuurlijk niet eeuwig wachten :P, maar laat hem nog wel een maandje open staan sws..
of er moet een toestel komen, die gelijkwaardig is aan de G3..
pi_117961838
Wachten duurt lang, maar ik blijf steeds het gevoel houden dat dit het allemaal waard zal zijn, zeker voor de prijs!

8 september pre-order gezet, inmiddels is het 14 oktober haha. :)
pi_117963068
Besteld op 22 september, dus ik kan nog wel even voort met wachten ;) Maar ik zit met een schuin oog ook te loeren naar de UMi X1. Grofweg dezelfde prijs (zelfs minder aldus Gizchina) meende ik, minus de capaciteit v/d accu dan. Dus die hou ik in mijn achterhoofd in geval van plan b. Kan nou niet zeggen dat 1250mAh i.c.m. 3,5' scherm op mijn Blade nou zo'n lange tijd mee gaat. En ok, de stap is dan meteen naar 4,5' dus verhoudingsgewijs zal er ook een grotere accu in moeten. Denk persoonlijk dat ik met 1750mAh ook wel toe kan. De ene accu is de andere niet, in standby kan die accu van mijn Blade het ook met gemak 4 dagen uit houden, maar in gebruik 1,5 dag.

Tis ook maar net wat jezelf gewend bent denk ik. En ja, een grotere capaciteit is wel zo fijn, maar het gaat mij meer om bang for buck dan wat anders :P Al levert de G3 zowel prijs/kwaliteit als qua accu de meeste bang for buck natuurlijk. Maar zoals gezegd: mocht op den duur het een gebed zonder end worden, dan haal ik met hetzelfde gemak de UMi X1. Vind ze allebei wel wat hebben :)
mag het weten
pi_117963748
Die 60 dagen is eigenlijk grote onzin. Je moet je geld terugkrijgen als je niks ontvangt en niet als je dan net te laat bent met annuleren zeggen van: Nee nu krijg je je geld niet meer terug...
pi_117963897
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die 60 dagen is eigenlijk grote onzin. Je moet je geld terugkrijgen als je niks ontvangt en niet als je dan net te laat bent met annuleren zeggen van: Nee nu krijg je je geld niet meer terug...
Krijg je waarschijnlijk ook gewoon terug, in het ergste geval krijg je 3,5% minder ;)
EDIT: Als je dus geen risico wilt lopen annuleer je op de 54 dag en order je hem meteen opnieuw, of mag dat soms niet?
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:14:37 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117963931
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:13 schreef nodig het volgende:

[..]

Krijg je waarschijnlijk ook gewoon terug, in het ergste geval krijg je 3,5% minder ;)
EDIT: Als je dus geen risico wilt lopen annuleer je op de 54 dag en order je hem meteen opnieuw, of mag dat soms niet?
Tuurlijk wel, sta je achteraan in de rij ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117963954
quote:
16s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, sta je achteraan in de rij ;)
Maar vind Lightake dat wel zo leuk, als je eerst annuleert en daarna opnieuw ordert?
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:17:25 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117964032
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar vind Lightake dat wel zo leuk, als je eerst annuleert en daarna opnieuw ordert?
Wat zal het hun uit maken, los van administratie...?
Laat m'n order wel gewoon staan, heb 100% vertrouwen in hun (JACK O+ )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117964726
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:13 schreef nodig het volgende:

[..]

Krijg je waarschijnlijk ook gewoon terug, in het ergste geval krijg je 3,5% minder ;)
EDIT: Als je dus geen risico wilt lopen annuleer je op de 54 dag en order je hem meteen opnieuw, of mag dat soms niet?
Waar haal jij dat percentage vandaan? En ik heb gewoon met CC betaald :-)
pi_117964836
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Waar haal jij dat percentage vandaan? En ik heb gewoon met CC betaald :-)
Weet niet precies hoe het met CC zit ;)

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Rene wat snap je niet? ze kunnen toch nooit meer een order cancellen wanneer deze al is verzonden :P?

die 60 dagen termijn houd in dat ze dan kosteloos kunnen vergoeden, na 60 dagen zullen ze de paypal fee (die die chinesen betalen per betaling die ze binnen krijgen) waarschijnlijk kwijt zijn, en krijg je dus geen volledige refund meer..

na 60 dagen kunnen ze dus ook gewoon je geld terug geven, alleen mogelijk wat minder ( 3,5% is geloof ik de paypalfee)
pi_117967443
de fee die de chinesen per betaling aan paypal betalen is een beetje afhankelijk ook van hoeveel er binnen komt geloof ik.. het is wel ergens op de website van paypal te vinden

update: https://www.paypal-nederland.nl/particulier/start/kosten.html
pi_117968321
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef nodig het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe het met CC zit ;)

[..]

Tja niet dat ik hem wil annuleren hoor :) Ik heb wel geduld. Denk dat hij deze maand nog wel verzonden wordt
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:39:19 #102
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117972701
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Tja niet dat ik hem wil annuleren hoor :) Ik heb wel geduld. Denk dat hij deze maand nog wel verzonden wordt
ikzelf wou hem graag voor november begint in huis hebben maar denk niet dat dat gaat lukken. Denk zelf dat het rond 15 november word voordat de postbode hem is komt brengen.
pi_117976699
Zit ook wel te kijken naar andere telefoons. Laat m'n order nog wel staan maar wil hem toch wel begin november hebben, ga er niet nog maanden op zitten wachten.
pi_117976868
Ik denk dat iedereen het allemaal wat beter had voorgesteld, jezus wat n gedoe :')
pi_117977096
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat iedereen het allemaal wat beter had voorgesteld, jezus wat n gedoe :')
Had er wel op gerekend, als je geen geduld hebt moet je sowieso niet pre-orderen uit China.
pi_117977163
Vooral de onduidelijkheid is irritant. Iedereen wist wel dat het lang kon duren en het een gok zou zijn maar er is gewoon helemaal niks bekend over productie snelheid, verwachte levertijden of wat dan ook. Dat maakt het zo vervelend aangezien je niet weet of je win weken of jaren moet denken nu.

Zit nu te kijken naar de Mogu M2 als mogelijk alternatief, ook wel leuke telefoon :)
pi_117977261
Dream X zou natuurlijk het alternatief zijn :+ Of de B92M
pi_117979100
Mijn voornaamste eisen gesorteerd op belang:

› dualSIM
› grote accucapaciteit
› dualcore of beter
› minimaal 1GB RAM
› minimaal qHD (960540) scherm
› prijs +/- 200 usd
› nog voor 5 december in huis

Helaas zijn alle toffe high-end phones niet dualSIM, anders had ik wel een Huawei Ascend D1 Quad XL gehaald ofzo. Ik kom helaas niet bij iets anders uit dan de Jiayu JY-G3, die toch nog altijd het meest biedt voor hetgeen ik naar opzoek ben. De lousy beschikbaarheid/productie alleen. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117979246
DualSIM is voor mij geen vereiste, totaal niet zelfs :-)
pi_117979951
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Mijn voornaamste eisen gesorteerd op belang:

› dualSIM
› grote accucapaciteit
› dualcore of beter
› minimaal 1GB RAM
› minimaal qHD (960540) scherm
› prijs +/- 200 usd
› nog voor 5 december in huis

Helaas zijn alle toffe high-end phones niet dualSIM, anders had ik wel een Huawei Ascend D1 Quad XL gehaald ofzo. Ik kom helaas niet bij iets anders uit dan de Jiayu JY-G3, die toch nog altijd het meest biedt voor hetgeen ik naar opzoek ben. De lousy beschikbaarheid/productie alleen. ;(
Idd, zelfde lijstje hier. Dual SIM staat bij mij bovenaan, als het geen dual SIM is ben ik al niet meer geinteresseerd. Dus JiaYu G3 is op dit moment nog steeds de beste keuze.
pi_117980056
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
DualSIM is voor mij geen vereiste, totaal niet zelfs :-)
Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optie :P
Ja.
pi_117980110
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optie :P
Dat zou zomaar kunnen. Maar dan nog is het een prima toestel volgens mij :-)
pi_117980412
Nope, voor mij is het ook absoluut geen eis. Maar nu het toch de mogelijkheid bied wil ik wel gaan experimenteren met twee simkaarten, n voor telefoon en sms en eentje voor internet :)
pi_117980470
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef Melkunie het volgende:
Nope, voor mij is het ook absoluut geen eis. Maar nu het toch de mogelijkheid bied wil ik wel gaan experimenteren met twee simkaarten, n voor telefoon en sms en eentje voor internet :)
Ik ga ook experimenteren, door met de ene sim de andere te bellen :D
Ja.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 oktober 2012 @ 22:59:39 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117980491
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik ga ook experimenteren, door met de ene sim de andere te bellen :D
:D Denk niet dat dat werkt _O-
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:09:35 #116
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117980937
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optie :P
Ik heb er ook geen belang bij, maar zal het in de toekomst vast wel een keer gebruiken (bijv. op vakantie met buitenlandse sim ofzo)
pi_117981805
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen belang bij, maar zal het in de toekomst vast wel een keer gebruiken (bijv. op vakantie met buitenlandse sim ofzo)
pi_117982543
› grote accucapaciteit
› dualcore of beter
› minimaal 1GB RAM
› minimaal qHD (960540) scherm
› prijs +/- 200 usd
› Dual sim

mijn lijstje :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 01:05:36 #119
386404 Spacetraveler
betta recognize
pi_117984419
De Star B92M lijkt me ook wel een goed alternatief voor de G3, alleen het nadeel is dat ie geen ips scherm heeft.
Stoned ape theory
pi_117985581
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:05 schreef Spacetraveler het volgende:
De Star B92M lijkt me ook wel een goed alternatief voor de G3, alleen het nadeel is dat ie geen ips scherm heeft.
heeft g3 ook niet iirc
pi_117986516
Ziet er goed uit allemaal. Alleen wil ik al die stappen niet ondernemen om zo'n telefoon te kopen.
pi_117986575
Stappen?

1. Bestellen
2. Wachten

? -O-
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:18:16 #123
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117988702
Sprak net met de serivce medewerkers van LT.

Jiayu levert nog niet uit aan wholesale klanten (zoals LT, PA etc), nog even afwachten dus :7

Daarbij meldde ze dat je bij een bericht zonder enige problemen geld terug kan krijgen.
Dus als je refund wilt geen paypal claim oid gewoon een berichtje en heb je 't snelste je geld terug ^O^
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117990390
Net mail van Priceangels:

Dear customer,

Thanks for support for Priceangels.com.
We regret that your order has not been delivered due to item JiaYu-G3 is out of stock now.I am afraid it cannot get restocked anymore.
Shall we advise to replace it with other item like sku: 614676 .it is our a style of hot-selling product recently.
Here is the link:
(http://www.priceangels.co(...)-White--s614676.html).

Or item: 283840, It has the same appearance only different RAM than JiaYu-G3.
Here is the link :
(http://www.priceangels.co(...)-White--s283840.html)

And you also can find other styles you may interested in from our site. After conmfirmed with you, We will ship your order out soon.

Looking forward to hearing from you soon.

Best Regards,=)
Tina
pi_117990460
Ik heb m'n refund gekregen.

Had met CC betaald (via Paypal) dus ben benieuwd hoe ik dat nou terugkrijg op m'n creditcard.
Geen referral hier.
pi_117990577
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb m'n refund gekregen.

Had met CC betaald (via Paypal) dus ben benieuwd hoe ik dat nou terugkrijg op m'n creditcard.
Volgens mij stort Paypal dat ook gewoon weer automatisch terug naar je CC.
Mijn twee toestellen zijn zojuist ook gecancelled (bevestigd), ben benieuwd hoe snel ik m'n geld terug heb.
pi_117990685
Waarom annuleert iedereen hem toch... Komt wel goed hoor...

En welk toestel gaan jullie dan halen?
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:24:46 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117990688
Hier ook een mailtje van PriceAngels. Daar maar annuleren denk ik :(
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom annuleert iedereen hem toch... Komt wel goed hoor...

En welk toestel gaan jullie dan halen?
Wij annuleren hem niet! Priceangels zit er actief achteraan dat ze niet kunnen leveren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117990739
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook een mailtje van PriceAngels. Daar maar annuleren denk ik :(

[..]

Wij annuleren hem niet! Priceangels zit er actief achteraan dat ze niet kunnen leveren.
Hij wordt geannuleerd dus?
pi_117990750
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom annuleert iedereen hem toch... Komt wel goed hoor...

En welk toestel gaan jullie dan halen?
Idd we annuleren hem niet dat doet PA zelf.

Heb een mail gestuurd dat ik de Jiayu G3 wil en anders dat ik mijn geld volledig terug wil.
pi_117990773
Bij PA krijgen idd mensen nu het verzoek of ze een Refund willen of een andere telefoon..

hopelijk ziet Lightake het nog even aan, wil graag een G3 dus :(
desnoods moet ik er nog een maandje op wachten.. voorlopig is er gewoon niet echt een vergelijkbaar
toestel.. Die Dream S komt in de buurt.. maar heeft ze verrekte lelijke homebutton:



pi_117990778
Ik heb van LT nog geen mail...
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:30:22 #133
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117990885
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef gomez2010 het volgende:
Net mail van Priceangels:

We regret that your order has not been delivered due to item JiaYu-G3 is out of stock now.I am afraid it cannot get restocked anymore.
Dus Priceangels is aan het afhaken? Er beginnen toch steeds meer van dit soort negatieve berichten. Vooral nu PA dit nieuws de wereld in brengt, ze hadden toch met Lightake een poging gedaan om samen een groot order bij JiaYu neer te leggen?

Ik heb 11 september mijn bestelling geplaatst, ik wacht dan nog wel even het einde van deze maand af. Is er dan nog geen goed nieuws, dan denk ik toch de bestelling te annuleren. Zou echt jammer zijn!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117990992
Ik heb op 21 september besteld, heb dus nog wel eventjes. Maar als er aan het eind van de 60 dagen bij Lightake nog geen goed nieuws is dan ga ik toch ook cancellen. En bij die 45 Paypal dagen gaat het denk ik toch ook al wel kriebelen :P
pi_117991141
als ik t zo hoor ben ik straks de enige die nog echt zijn G3 gaat krijgen :P?
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:39:42 #136
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117991181
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb m'n refund gekregen.

Had met CC betaald (via Paypal) dus ben benieuwd hoe ik dat nou terugkrijg op m'n creditcard.
Paypal stort het op je Paypal account terug, daarna kun je het evt zelf weer overboeken naar een rekeningnummer (of andere aankopen mee betalen).
pi_117991190
Nee hoor, als ik annuleer en een tijdje er na komt alles toch nog in orde bestel ik em gewoon weer, ook al kost het me dan wat meer :9
pi_117991195
Valt mee hoor haha, ik wacht ook nog geduldig op LT B-)
pi_117991509
Ik wacht wel lekker, al hoop ik wel dat LT nog voor het einde van het kan leveren
Ja.
pi_117991954
Ik hoop dat ik 'em nog heb voor de aarde ondergaat... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117992668
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat ik 'em nog heb voor de aarde ondergaat... ;(
Grote kans dat dat, net als de G3, nog meerdere keren wordt uitgesteld :9 _O-
pi_117993393
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Grote kans dat dat, net als de G3, nog meerdere keren wordt uitgesteld :9 _O-
idd _O-
pi_117993423
Goed zo jongens, allemaal annuleren zodat ik omhoog schuif op de wachtlijst :+
pi_117993458
[Jiayu]#8 - Levering G3 of het einde van de wereld? Wat komt het snelst? _O-
pi_117994173
Hoe heeft die lompe duitser dan zijn toestel besteld ?
Of heeft hij hem via jiayu zelf geritseld ?

Hier ook geen sjaakafhaak, ik wacht maar ben wel ongeduldig.
pi_117994241
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Goed zo jongens, allemaal annuleren zodat ik omhoog schuif op de wachtlijst :+
Sommige hebben niet geannuleerd, dit is door PA gedaan.

Had m ook al half september besteld maar PA zegt dat ze m helemaal niet meer uit kunnen gaan leveren. Blijft alleen wel vreemd dat je m nog kan bestellen op hun site.
pi_117994551
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef henkieve het volgende:
Hoe heeft die lompe duitser dan zijn toestel besteld ?
Of heeft hij hem via jiayu zelf geritseld ?

Hier ook geen sjaakafhaak, ik wacht maar ben wel ongeduldig.
via tmallbox.com heeft hij hem besteld..
pi_117994676
Zou PA hem geannuleerd hebben omdat de daadwerkelijke kosten van het toestel misschien hoger uitkwamen?
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:19:24 #149
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117994810
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

via tmallbox.com heeft hij hem besteld..
Dan zou het me niets verbazen als de prijs het punt is waarom de een het toestel wel krijgt en de ander niet. Hij heeft het toestel voor $50 meer gekocht, de prijs is tenminste nu $215. Zou Lightake en andere winkels het toestel voor een te lage prijs hebben aangeboden?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117996940
quote:
Dacht aah nieuwe filmpjes O+ !..

maar die had ik een paar dagen terug al gezien :(..

toch blijf ik die G3 qua design ook wel super vinden!
vraag me alleen af wat er nu op die GPS/navigatie film gebeurd, duid het aan dat de G2 sneller een fix had dan de G3 of ?
pi_117997214
Hmmm.. ik heb vakantie.. toch maar een stedentrip Hong Kong overwegen. Tot 430,- euro mag je toch invoeren, kan ik er drie meenemen... misschien is 'ie lokaal wel verkrijgbaar daar. :P

Hmm.. dan moet ik over Frankfurt en Mnchen en kost het fixgeboekt 2492.05. ;( Toch maar niet.
Ah, met Qatar via Doha 'maar' 703,84. ;( Maar goed, dat is twee weken all-inclusive in Egypte ofzo.

[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 15-10-2012 14:27:13 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117997302
Ik had een mailtje naar lighttake gestuurd met de vraag of ze wisten of op korte termijn mijn bestelling geleverd kon worden. Zo niet mochten ze de bestelling annuleren.

Kreeg vandaag een kort maar duidelijk mailtje terug:

quote:
Hi friend,

Thanks for your mail.

I have cancelled your order and will refund money to your account within 3-5 working days.

Pls wait patiently and check your account after a few days.

Have a nice day.

Best regards,
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:46:06 #154
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117998317
Het lijkt erop dat ze bij lightake het gezeur een beetje zat zijn :9

[ Bericht 4% gewijzigd door Ravocs op 15-10-2012 15:08:36 ]
pi_117998810
misschien willen jiayu niet dat de g3 naar het buitenland gaat, misschien ivm mogelijke garantie claims oid ??
pi_118000695
Denk niet dat ze daar een half miljoen euro aan omzet voor gaan mislopen. Garantie zal toch via Lightake en dergelijken lopen.
pi_118000832
Waarom heeft de G3 zo'n moeite om het GPS signaal op te pikken?? Duurt meer dan een minuut voordat hij contact heeft gemaakt. De G2 doet het vele malen sneller :S
pi_118001441
Heeft iemand hier eerder een ander chinese telefoon gekocht? Zo ja komt het met een werkende Play Store?
pi_118001602
Hangt van de telefoon af.
pi_118001860
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:46 schreef Ravocs het volgende:
Het lijkt erop dat ze bij lightake het gezeur een beetje zat zijn :9
Denk het ook ja...
pi_118001879
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef Majinster het volgende:
Heeft iemand hier eerder een ander chinese telefoon gekocht? Zo ja komt het met een werkende Play Store?
Vraag 1: Nee
Vraag 2: Ja (mits android)
pi_118001966
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Tsurany het volgende:
Denk niet dat ze daar een half miljoen euro aan omzet voor gaan mislopen. Garantie zal toch via Lightake en dergelijken lopen.
Wat moeten ze met een omzet van een half miljoen als de wintmarges op dit ding zo laag uit blijken te vallen. Helemaal met al die tijd die ze kwijt zijn aan kindertjes die elke dag Lightake mailen om te vragen of ie er al is :')
pi_118002075
en anders download je google apps incl de store: http://goo.im/gapps/
pi_118002108
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef LittleBuddha het volgende:
en anders download je google apps incl de store: http://goo.im/gapps/
moet je dat niet installeren met CWM?
pi_118002114
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef LittleBuddha het volgende:
Ik had een mailtje naar lighttake gestuurd met de vraag of ze wisten of op korte termijn mijn bestelling geleverd kon worden. Zo niet mochten ze de bestelling annuleren.

Kreeg vandaag een kort maar duidelijk mailtje terug:

[..]

denk eerder dat die chinees jou mailtje niet begreep, dat ze dacht dat je hem wou cancellen..
niet je voorstel of hij nu wel of niet in korte termijn leverbaar is :p


quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef FreaZ het volgende:
Waarom heeft de G3 zo'n moeite om het GPS signaal op te pikken?? Duurt meer dan een minuut voordat hij contact heeft gemaakt. De G2 doet het vele malen sneller :S
Dat dacht ik ook, maar die G2 had al een signaal voordat het filmpje startte leek mij...
pi_118002188
Iemand trouwens misschien ook foto's/filmpjes gevonden van die G3 naast een iphone 4/4s? ben wel benieuwd hoeveel "groter" die nou is :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:34:55 #168
386404 Spacetraveler
betta recognize
pi_118002656
Die telefoon kan walnoten/stanleymessen aan,en nu willen ze hem niet versturen omdat ze moeten wachten op hoesies!
Stoned ape theory
pi_118002697
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Spacetraveler het volgende:
Die telefoon kan walnoten/stanleymessen aan,en nu willen ze hem niet versturen omdat ze moeten wachten op een hoesies!
Ach ja, ze gaan gewoon door met de productie van de telefoons, dus wat dat betreft is er niet echt extra wachten bij voor ons omdat deze batch toch niet naar de wholesale-ers zouden gaan toch?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118003404
quote:
nou daar.. blij dat ik gecanceld heb.. kom maar op MEOX1 *O*
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 oktober 2012 @ 16:54:20 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118003469
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef LittleBuddha het volgende:

[..]

nou daar.. blij dat ik gecanceld heb.. kom maar op MEOX1 *O*
Blij dat ik berhaupt nog niet besteld heb *O*
pi_118003478
hmmm weer vertraging dus.. leuk..

ik wacht nog 1 maand, of er moet eerder een goede alternatief komen..
daarna laat ik mijn order wel opzetten naar een andere china smartphone
pi_118003535
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef LittleBuddha het volgende:

[..]

nou daar.. blij dat ik gecanceld heb.. kom maar op MEOX1 *O*
MEOX1 ? welk toestel is dat vind er amper info over?
zie alleen wat iphone clones?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 oktober 2012 @ 17:15:35 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118004158
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

MEOX1 ? welk toestel is dat vind er amper info over?
zie alleen wat iphone clones?
http://www.gizchina.com/2(...)e-5-video-from-meox/
Die denk ik.
pi_118004447
Mh, al het andere is een beetje *blegh* net-niet. :{

JIAYU, Y U SO TROUBLIN'? :(

Hoe zit het met de Jiayu G2 upgraded dualcore 1GB/8mpx-versie, weet iemand dat?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118004759
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef shiznuts het volgende:
Mh, al het andere is een beetje *blegh* net-niet. :{

JIAYU, Y U SO TROUBLIN'? :(

Hoe zit het met de Jiayu G2 upgraded dualcore 1GB/8mpx-versie, weet iemand dat?
Ben ik ook wel benieuwd naar of we die wel ergens kunnen kopen, die zou 700 yuan zijn toch?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118004766
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef shiznuts het volgende:
Mh, al het andere is een beetje *blegh* net-niet. :{

JIAYU, Y U SO TROUBLIN'? :(

Hoe zit het met de Jiayu G2 upgraded dualcore 1GB/8mpx-versie, weet iemand dat?
Zat ook aan te denken om de G3 te annuleren en voor de G2+ te gaan. Ziet er wel netjes uit. Is volgens mij goed verkrijgbaar. Prijs ligt zo rond de $166 inc. shipping
pi_118005599
Dan maar opzoek naar een goede 2dehands S2
pi_118005868
Ik lees veel goeds over die THL W3+. Enkel de batterij is 'maar' 2000mah en waarschijnlijkook geen gorilla glas.
Maar ik wel eigenlijk toch liever de Jiayu... ik ga nog maar wat wachten :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118006191
DIe plus versie van de G2 zouden ze beginnen na de G3 eerste batch was uitgeleverd..

maar ik las/hoorde dat ze weer problemen hadden met de MTK6577 chip..
dus lijkt me sterk dat ze de G3 dus niet uitleveren om die reden, maar de G2 plus wel :P
pi_118007218
quote:
Ik denk dat ze gewoon verder kunnen met produceren en dat wij toch niet aan de beurt waren met deze batch. Imo geen extra vertraging voor ons.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:51:33 #182
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118007529
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Downstar het volgende:
hmmm weer vertraging dus.. leuk..

ik wacht nog 1 maand, of er moet eerder een goede alternatief komen..
daarna laat ik mijn order wel opzetten naar een andere china smartphone
pi_118007577
Vind het wel een beetje dodgy worden nu.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118009356
:'). Wat een soap is dit geworden.
Geen referral hier.
pi_118009838
Genoeg alternatieven op deze site: http://android-sale.com/

MEOX1 (idd deze: http://www.gizchina.com/2(...)e-5-video-from-meox/)
Komt volgende week weer op voorraad

Alternatief 2: Is de Zopo ZP300+ http://www.zopomobileshop(...)core-smartphone.html

Beide hebben pro's en cons maar geen van beide hebben leveringsproblemen of hardware problemen.
Aangezien ik de G3 alleen maar wilde hebben omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed was. En het laatste nu in geding is en bovendien de levertijd dodgy is heb ik met pijn in mijn hart moeten annuleren.

Zodra ik mijn geld terug heb ga ik 1 van bovenstaande toestellen bestellen. Leuk is dat de Zopo vanuit een distribiteur in Italie verstuurd wordt en dus redelijk snel hier kan zijn en bovendien weten ze hoe ze de waarde van een pakketje moeten bepalen :X http://www.zopomobileshop.com/en/content/1-delivery

quote:
But we will low declare value of of the package to help u avoid high tax. Should you have any request in declare issue, please make a comment when you make the order.
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef bartvdg het volgende:
Ik lees veel goeds over die THL W3+. Enkel de batterij is 'maar' 2000mah en waarschijnlijkook geen gorilla glas.
Maar ik wel eigenlijk toch liever de Jiayu... ik ga nog maar wat wachten :-)
Scherm is niet ideaal qua kleuren, en volgens mij heeft het toestel geen GPRS..
Maar je vergeet wel dat je 2 accu's van 2000mah krijgt ;)
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p65311.html

[ Bericht 6% gewijzigd door LittleBuddha op 15-10-2012 19:57:18 ]
pi_118010316


[ Bericht 100% gewijzigd door LittleBuddha op 15-10-2012 19:56:56 ]
pi_118010393
Prijzen daarvan liggen wel veel hoger.
pi_118011069
ik ga hem dan ook maar cancelen. dit word wsl mijn telefoon dan: http://android-sale.com/star-galaxy-note2-android-phone.html
pi_118011280
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
他媽的這種情況下!給我們剛剛G3的!
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:17:50 #190
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118011334
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:13 schreef pecealo het volgende:
ik ga hem dan ook maar cancelen. dit word wsl mijn telefoon dan: http://android-sale.com/star-galaxy-note2-android-phone.html
Das wel echt een beest van een scherm, 5.3"...
pi_118011594
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef Downstar het volgende:
DIe plus versie van de G2 zouden ze beginnen na de G3 eerste batch was uitgeleverd..

maar ik las/hoorde dat ze weer problemen hadden met de MTK6577 chip..
dus lijkt me sterk dat ze de G3 dus niet uitleveren om die reden, maar de G2 plus wel :P
Iemand van samenkopen heeft bericht gekregen van lightake dat de G3 nu ook niet wordt gemaakt vanwege problemen met de chip. Wat er exact is dan geen idee.

quote:
hi friend,

Thanks for your mail.

For JiaYu G3 cell phone, the manufactory have stop production since problem with chip.

Now we are still waiting for the goods from supplier, and not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Looking forward to your reply.

Best regards,

Tina
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118011772
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Das wel echt een beest van een scherm, 5.3"...
Ik heb hier ook nog een Star C8000 in de kast liggen.
Daar heb ik veel plezier aan gehad, batterijen waren prima die ik erbij kreeg. het was een Blackberry clone met touch screentje en keyboardje + scrollballetje. Echt een goede telefoon voor 80 geweest en hij werkt nog steeds :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118011809
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Das wel echt een beest van een scherm, 5.3"...
ja, ik zit te twijfelen tussen deze 2:
http://www.fastcardtech.com/goods.php?u=54665&id=7520
http://android-sale.com/star-galaxy-note2-android-phone.html

beide zijn gewoon bruikbaar in nederland?
pi_118011835
bah die meox is een iphone clone :(
Die zopo telefoon is wel 130$ duurder ook, niet echt een concurrent voor de g3 in mijn beleving..

en die ander een note 2 clone :(
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:28:43 #195
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118011974
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef pecealo het volgende:

[..]

ja, ik zit te twijfelen tussen deze 2:
http://www.fastcardtech.com/goods.php?u=54665&id=7520
http://android-sale.com/star-galaxy-note2-android-phone.html

beide zijn gewoon bruikbaar in nederland?
Die eerste is nog groter, 5.4"! Dat is 13.7 cm, bijna net zo groot als je geo van vroeger.. Dat vind ik echt veel te groot. Maar ieder z'n smaak natuurlijk ;)
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:28:49 #196
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118011980
Jongens houden jullie het topic beetje in de gaten? ;)

Als we over 'random chinese telefoons' zouden hebben, ok.. :P Maar dit is Jiayu topic!

Misschien wel nodig om z'n random chinese telefoons topic te maken.. mja. Niet hier! ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118012003
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Downstar het volgende:
bah die meox is een iphone clone :(
Die zopo telefoon is wel 130$ duurder ook, niet echt een concurrent voor de g3 in mijn beleving..

en die ander een note 2 clone :(
En wat denk je van die THL W3+ Downstar? Is wel een beetje duurder
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118012093
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef bartvdg het volgende:

[..]

En wat denk je van die THL W3+ Downstar? Is wel een beetje duurder
Woops Sorry tokko1
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118012109
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Die eerste is nog groter, 5.4"! Dat is 13.7 cm, bijna net zo groot als je geo van vroeger.. Dat vind ik echt veel te groot. Maar ieder z'n smaak natuurlijk ;)
Ik weet het, maar voor de zeker, beide telefoons zijn gewoon te gebruik hier in nederland?
pi_118012393
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef bartvdg het volgende:

[..]

En wat denk je van die THL W3+ Downstar? Is wel een beetje duurder
Ziet er nog wel leuk uit, al is die wel veel HTC geinspireerd :P
enige nadeel is dus 50$ duurder ( niet heel groot nadeel)
geen gorilla glass
2000 Mah batterij

maar volgens mij is deze ook nog niet makkelijk verkrijgbaar :(?


Edit: zie hem op pandawill staan voor, 238$ das dus nog wel meer dan 50$ ( maar voor 205$ ofzo staan ze op aliexpress)

daarnaast heb ik nu wat benchmarks gezien, die halen toch niet echt overweldige scores
4764 een keer gezien, en in het filmpje bij pandawill haalt hij ook 'maar' 4965..

sommige vonden de G3 met 5500 al weinig.. nogmaals benchmarks tussen verschillende telefoons zeggen niet zo veel.. alleen hebben deze telefoons vrijwel alles gelijk op hardwarespecs.. dus ik vraag me toch af waarom zijn score dan toch wel een redelijk stuk lager is..

voorlopig kijk ik niet naar nadere toestellen :P, ik wacht nog wel af..
over een maand zijn er mogelijk wel goede alternatieve quadcores te koop :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Downstar op 15-10-2012 20:41:27 ]
pi_118012894
Hmm dus gaat toch weer langer duren begrijp ik?!
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:51:29 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118013314
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm dus gaat toch weer langer duren begrijp ik?!
Het is maar hoe je "weer" definieerd... ;)
Er is nooit een echte datum geprinkt waar ze naar LT verstuurd zouden worden, of uitgeleverd oid :p

Dus ach.. morgen ochtend maar weer is LT schoppen om te kijken of ze nieuws hebben.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118013643
cancelen jullie de order bij contact page of via een speciale email adres?
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:57:38 #204
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118013683
Maakt niet uit. Ga je nu als TS je order cancelen? -O-
pi_118014054
quote:
16s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Het is maar hoe je "weer" definieerd... ;)
Er is nooit een echte datum geprinkt waar ze naar LT verstuurd zouden worden, of uitgeleverd oid :p

Dus ach.. morgen ochtend maar weer is LT schoppen om te kijken of ze nieuws hebben.
Doe dat maar, lees ik het resultaat...
pi_118014144
ik had de pagina alleen weer heropend ;)
pi_118014243
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ziet er nog wel leuk uit, al is die wel veel HTC geinspireerd :P
enige nadeel is dus 50$ duurder ( niet heel groot nadeel)
geen gorilla glass
2000 Mah batterij

maar volgens mij is deze ook nog niet makkelijk verkrijgbaar :(?

Edit: zie hem op pandawill staan voor, 238$ das dus nog wel meer dan 50$ ( maar voor 205$ ofzo staan ze op aliexpress)

daarnaast heb ik nu wat benchmarks gezien, die halen toch niet echt overweldige scores
4764 een keer gezien, en in het filmpje bij pandawill haalt hij ook 'maar' 4965..

sommige vonden de G3 met 5500 al weinig.. nogmaals benchmarks tussen verschillende telefoons zeggen niet zo veel.. alleen hebben deze telefoons vrijwel alles gelijk op hardwarespecs.. dus ik vraag me toch af waarom zijn score dan toch wel een redelijk stuk lager is..

voorlopig kijk ik niet naar nadere toestellen :P, ik wacht nog wel af..
over een maand zijn er mogelijk wel goede alternatieve quadcores te koop :D
je krijgt 2 accu's van 2000mah bij die W3+ telefoon.
En wat is er mis met een clone? :-) Maar je hebt wel gelijk die Zopo is echt top maar wel een heel stuk duurder.. ja :(
pi_118014412
Dit begint steeds meer naar een never ending story te ruiken, met de dag krijg ik meer twijfels over het feit of ik mijn G3 ooit nog in mijn handen zal krijgen.

Ik laat hem nog even staan, maar de Zopo ZP300 plus pagina staat bookmarked hier....
pi_118014518
Ik ga de N-gage kopen.
Geen referral hier.
pi_118014628
N-Gage_O_
pi_118015432
Niemand die dus voor de UMi X1 gaat? :Y) Tja, als ik deze laatste berichten zo allemaal lees had ik beter in mijn laatste poll: een kado waar je op kunt wachten tot Sint-Juttemis kunnen stemmen :+ Lightake kan er ook weinig anders van bakken als het probleem gewoon ligt bij Jiayu. Kun je hen wel gaan bestoken, maar daar schiet je weinig mee op. Toch spijtig die omschakeling van 'and now we wait' :Y naar 'ben Malle Pietje niet' :{w
mag het weten
pi_118015718
http://www.aliexpress.com(...)11726_572612223.html

Lijkt me wel intressant, zelfde processor, 1gb ram. Maar het is een cloon ...
pi_118016050
Ik heb nog wel gewoon even geduld :)
pi_118016106
Ik heb mijn opvolger gevonden! :D

http://www.fastcardtech.c(...)M-Android-Phone.html

4,7 inch 720p
2000 mah 2x
12 MP (WTF?) HAHA
9,1mm dik..

mij benieuwen!

PRIJS: 204,- DOLLAR! = 157.54
pi_118016238
quote:
15s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef pecealo het volgende:
Ik heb mijn opvolger gevonden! :D

http://www.fastcardtech.c(...)M-Android-Phone.html

4,7 inch 720p
2000 mah 2x
12 MP (WTF?) HAHA
9,1mm dik..

mij benieuwen!
Is ook niet duur :)
pi_118016342
Ja, maar wel een SGSIII kloon. :{w Ieder zo zijn eigen meug, maar als ik voor een China phone ga wil ik niet een kloon tevoorschijn toveren. Komt zo pauper over. 'Kijk mij eens een SGS III/HTC X one / iPhone 5 hebben' terwijl je bij nader inzien gewoon hem niet hebt. :')
mag het weten
pi_118016402
Klopt, ik ook niet hoor. Jiayu G3 is nog steeds de telefoon voor mij :)
pi_118016535
zolang ik met deze nokia music loop accepteer ik bijna alles!
pi_118016912
En bij Fastcardtech betaal je voor de meeste phones ook nog eens lekker verzendkosten. Plus dat het echt een vage site is met vage antwoorden op doodnormale vragen.
pi_118017228
Heb gekeken bij taobao voor de umi X1 en dat komt op 1414 yuan = 174 euro uit. Maar ik word er geen steek wijzer van of ze hem wel op voorraad hebben :P Bovendien is dat wel mooi 40 euro meer voor minder accu! Dus atm heb ik zoiets: ik kijk hoe de stand is per 7/8 november. Komt Jiayu dan nog steeds met hetzelfde riedeltje, dan ga ik via Lightake voor een full refund. Wil best een tijdje wachten tot ie in stock is + 1 maand verzenden, maar als ie dan nog niet geshipt is heb ik niks rond 5 dec :(
mag het weten
pi_118017498
Zojuist even mailtje gestuurd naar android-sale om te vragen wanneer ze de UMi X1 op voorraad hebben.
Prijs is inderdaad wel aardig en bovendien krijg je 2 accu's erbij :P

http://android-sale.com/umi-x1-phone.html
pi_118017575
Is wel een stuk minder mooi :)
pi_118017661
Ja op die foto's wel. Maar als je Google raadpleegt valt het wel weer mee qua ontwerp :) Heb het dan over die zwarte op foto 1. Want die witte variant vind ik maar niks, zwart heeft wel wat O+
mag het weten
pi_118017723
Jammer dat het een knock-off is van een groter Chinees merk, Xiaomi. :P

Jezus wat een fuck-up van Jiayu
pi_118018438
Mocht Android-sale die Umi met drie weken wel in stock hebben en Lightake nog niks want Jiayu kan niet leveren, dan weet ik wel wat ik ga bestellen, 190 dollar = 146,5 euro grofweg. Dus das 12,5 euro meer voor dezelfde specs, maar slechtere accu. Krijg je toch nagenoeg dezelfde specs met een kleine meerprijs wss sneller in huis :) Volgend topic maar noemen: [Jiayu]#8 - welk toestel is de beste vervanger? :+
mag het weten
pi_118018647
De Umi x1 heeft weliswaar geen Gorilla glas, maar wel iets soortgelijks van AGC, (tempered glass). Het verschil is me niet helemaal duidelijk.
Eigenlijk is alleen de flink kleinere accucapaciteit en de hogere prijs daardoor spelbreker tov de Jiayu G3.
pi_118018669
Ik wil absoluut geen kloon, g3 is tenminste nog een beetje uniek qua design, verder denk ik dat ik nog wel tot eind november kan wachten. Tegen die tijd kan ik vast geen betere deal vinden, bovendien doet mijn mobiel het nog gewoon prima, ik hoef hem gelukkig niet morgen al te hebben :D
Ja.
pi_118018770
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Xu het volgende:
Ik wil absoluut geen kloon, g3 is tenminste nog een beetje uniek qua design, verder denk ik dat ik nog wel tot eind november kan wachten. Tegen die tijd kan ik vast geen betere deal vinden, bovendien doet mijn mobiel het nog gewoon prima, ik hoef hem gelukkig niet morgen al te hebben :D
Dat heb ik dus ook! Zou het liefst wel een ROM draaien op mijn HTC Desire, zodat ik wat meer kan instellen e.d., maar ik heb weinig zin om me daarin te moeten verdiepen.
pi_118019054
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef LittleBuddha het volgende:

[..]

je krijgt 2 accu's van 2000mah bij die W3+ telefoon.
En wat is er mis met een clone? :-) Maar je hebt wel gelijk die Zopo is echt top maar wel een heel stuk duurder.. ja :(
Wat is er mis met een clone? alles toch? wie wil er nou met een nepiphone of nep HTC/Samsung lopen.. dat komt gewoon zo pauperig over.. je hebt dus niet het geld voor de echte, maar wel 1 die er op lijkt.. mensen zijn nu al sceptisch en lacherig over een telefoon uit china.. laat staan dat ze straks zien dat t gaat om een clone :P

Daarnaast is het naar mijn weten ook illegaal, aangezien er een copyright/patent op het design mee word geschaad. Meeste clones hebben dus ook echt Samsung of iets dergelijk achterop staan..

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
Niemand die dus voor de UMi X1 gaat? :Y) Tja, als ik deze laatste berichten zo allemaal lees had ik beter in mijn laatste poll: een kado waar je op kunt wachten tot Sint-Juttemis kunnen stemmen :+ Lightake kan er ook weinig anders van bakken als het probleem gewoon ligt bij Jiayu. Kun je hen wel gaan bestoken, maar daar schiet je weinig mee op. Toch spijtig die omschakeling van 'and now we wait' :Y naar 'ben Malle Pietje niet' :{w
Die UMI X1 ziet qua design leuk uit, qua specs vergelijkbaar aan de G3.. en qua prijs ook netjes.
grootste nadeel vind ik dan wel die batterij van 1750.. voor een dualcore niet echt heel veel..
en ik wil toch zeker met een beetje intensief gebruik, een dag mee kunnen!

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Joerii90 het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)11726_572612223.html

Lijkt me wel intressant, zelfde processor, 1gb ram. Maar het is een cloon ...
Tja zelfde geld als hierboven eigelijk, op de foto staat ook overal LOGO..
oftewel er staat HTC, dit soort telefoons importeren in nederland mag niet en staan hoge boetes op!!

quote:
15s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef pecealo het volgende:
Ik heb mijn opvolger gevonden! :D

http://www.fastcardtech.c(...)M-Android-Phone.html

4,7 inch 720p
2000 mah 2x
12 MP (WTF?) HAHA
9,1mm dik..

mij benieuwen!

PRIJS: 204,- DOLLAR! = 157.54

Ook een cloontje :P, tja het blijft china.. maargoed daarnaast is die 12 MP niet mogelijk..
dus dat is een beetje een raar iets..

8 MP is ingebakken op die chip?
Bron: http://www.mediatek.com/en/Products/featured_content.php?sn=14

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef LittleBuddha het volgende:
Zojuist even mailtje gestuurd naar android-sale om te vragen wanneer ze de UMi X1 op voorraad hebben.
Prijs is inderdaad wel aardig en bovendien krijg je 2 accu's erbij :P

http://android-sale.com/umi-x1-phone.html
We will fill the stock 2 or 3 weeks later.Thanks is al vanaf 29 september gepost..
en op 7 october ook.. die UMI X1 is naar mijn weten ook nog nergens leverbaar ( wat is er toch met die chinese telefoons :(?)
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:33:18 #230
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118020408
Tsjah, beeld van de mensen wordt er ook niet beter op als je vertelt dat je je chinaphone maar geannuleerd hebt omdat chinezen een launch date aankondigen van een product, deze niet halen en zich vervolgens in stilzwijgen hullen. T'is net India.

"Alle wereldproductie verhuist zich naar China!" Bullcrap, aangezien mensen daar de beloftes niet nakomen en niet logisch kunnen nadenken, wat wel handig is bij een business overeenkomst.

Net zulke bullshit als die ander stelling die elke keer terugkomt..
"Alle ICT verdwijnt naar India!" Bullshit, want daar roepen ze aan de lopende band "Yes yes!" als standaard antwoord op elke vraag maar hebben geen idee waar ze yes op zeggen aangezien ze de vraag om te beginnen al niet begrepen hebben en hun eigen dagelijkse werkzaamheden niet eens snappen.

Ik snap niet dat er uberhaubt nog ondernemers zijn die het proberen in die landen. Jiayu is ook weer een schoolvoorbeeld van typische Chinese bedrijfsvoering. Jammer van die paar jonge Chinese ondernemers zoals Jack, die het wel snappen - die gast moet toch onderhand ook moe worden van de gigantische faal om hem heen zou je denken. Genoeg handelsinstinct, helaas weinig common sense. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:50:21 #231
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118021540
Ja, en Samsung en Apple laten hun chips in Europa bakken zeker? :N
pi_118021820
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Ravocs het volgende:
Ja, en Samsung en Apple laten hun chips in Europa bakken zeker? :N
Nee, maar op top level valt er natuurlijk wel gewoon zaken te doen, daarom zijn die bedrijven groot geworden.

Jiayu is een kleine speler.
Geen referral hier.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:34:01 #233
386404 Spacetraveler
betta recognize
pi_118025674
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Xu het volgende:
Ik wil absoluut geen kloon, g3 is tenminste nog een beetje uniek qua design, verder denk ik dat ik nog wel tot eind november kan wachten. Tegen die tijd kan ik vast geen betere deal vinden, bovendien doet mijn mobiel het nog gewoon prima, ik hoef hem gelukkig niet morgen al te hebben :D
De G3 is ook een cloon van de Oppo.
zo origineel is de g3 dus niet
Stoned ape theory
pi_118027347
Zo, eindelijk een mailtje van Lightake waardoor ik weet waar ik sta.

Thanks for your mail.
This is Nicole from lightake.com.
About your order , in fact, Jiuyu G3 phone don't be released.
In order to this lack of products' crisis, maybe, the Jiayu company take some measure.
Could you please don't trust it?
If you like a refund, we will issue refund for you.
Best regards,
Nicole
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118027580
Pff,

Denk er toch sterk aan om ook mijn order te cancellen en te gaan voor vorig model.
http://www.chinastore-onl(...)inch-ips-screen.html
We kunnen niet blijven wachten.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:50:17 #236
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118028141
Ik zat gisteren al naar deze foon te kijken, maar amper tot niet leverbaar...of wel amper wordt gemaakt door de crisis? Dan kun je het wel vergeten.
Jammer!
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_118028179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:51 schreef stefke001 het volgende:
Pff,

Denk er toch sterk aan om ook mijn order te cancellen en te gaan voor vorig model.
http://www.chinastore-onl(...)inch-ips-screen.html
We kunnen niet blijven wachten.
Op zich ook een prima telefoon. Punt voor mij is alleen dat ik van een HTC Desire af kom (3,7") en ik heel graag een groter scherm wil. Heb redelijk grote klauwen en de Desire is toch eigenlijk iets te klein voor me en ik denk niet dat 0,3" extra wat zoden aan de dijk zet :+
pi_118028305
Daarnaast is de G2+ naar mijn weten ook nog niet leverbaar :P..
zelfde verhaal als G3..
pi_118028358
Ik zit te kijken naar de JiaYu G2 Plus, Amoi N820, Newman N1, UMI X1, ZP300+ en ZP900.
Allemaal aardige telefoons maar helaas geen van allen echt zo compleet als de JiaYu G3. De UMI X1 komt er het beste in de buurt maar kan niet geleverd worden.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:08:40 #240
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118028431
quote:
Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. But the new assembly process, the operation more difficult, workers familiar also requires a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory.
User speculation accessories not to shipment is incorrect, G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
Alice verwijst volgens mij naar dat omhoogstaande scherm.

tl;dr Volgens mij zijn ze gewoon aan het produceren, alleen iets met kletskoek dat er een nieuw productieproces is blabla. :)

Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-283955-1-1.html
Posted: 16 oktober ~6:21 (NL tijd)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ravocs op 16-10-2012 09:21:48 ]
pi_118028457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:08 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Alice verwijst volgens mij naar dat omhoogstaande scherm.

tl;dr Volgens mij zijn ze gewoon aan het produceren, alleen iets met kletskoek dat er een nieuw productieproces is blabla. :)
Waar haal je dat stukkie vandaan :)?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:13:06 #242
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118028491
quote:
G3 three colors, black, silver, iron gray. The front of the silver-white metal decorative piece is silver, gun color metal decorative iron gray and black front piece.
Gun color metal decorative chip suppliers long lead times, delivery quantity not keep up with the needs of production, so the best domain want front decorative piece color uniform adjustment of the silver metal decorative piece, in order to speed up production. About this adjustment, the good domain want to consult everyone's opinion, make a decision. Please cast your valuable vote!
En dit lijkt erop dat ze de zilver/witte willen vervangen door een andere (gelijkende?) kleur toch?

De poll wijst in ieder geval in die richting. Grappig dat ze klanten om 'advies' vragen.

Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-283449-1-1.html
Posted: 16 oktober ~4:20 (NL tijd)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ravocs op 16-10-2012 09:20:59 ]
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:14:52 #243
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118028522
Omdat de meeste nuttige informatie van Wade/Waden/Wade Space komt, heb ik zijn pagina in m'n favorieten gezet :P

http://bbs.ejiayu.com/space-uid-3.html

Onder het kopje 'theme' staan zijn laatste posts.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:15:47 #244
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118028531
The 1,106 batches popular version of the good domain G2 dual-core Weekend delivery is completed.
The 2,108 batches G3 has issued part of the rest of us will be finished within the agreed time. (October 8 - October 9, 2011, the time of payment, calculated from 10 October 7 working days, must be finished by this Friday) fails to agree to the time of delivery, our gift accessories will be compensation. The phone has been in place one after another shipment, some users need to wait for a new protective shell reaches issued, be understood.
3,1010 batch G2 dual-core version of the phone inventory already in place, processing orders, arrange for the issue later. By convention, the certificates must be issued before Saturday, please be supervised.
4, the delivery pressure, the best domain this week will adjust the frequency of mobile phone on sale, the delivery pressure relief, and then arrange the next batch Offering.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:19:56 #245
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118028609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:15 schreef nodig het volgende:
The 1,106 batches popular version of the good domain G2 dual-core Weekend delivery is completed.
The 2,108 batches G3 has issued part of the rest of us will be finished within the agreed time. (October 8 - October 9, 2011, the time of payment, calculated from 10 October 7 working days, must be finished by this Friday) fails to agree to the time of delivery, our gift accessories will be compensation. The phone has been in place one after another shipment, some users need to wait for a new protective shell reaches issued, be understood.
3,1010 batch G2 dual-core version of the phone inventory already in place, processing orders, arrange for the issue later. By convention, the certificates must be issued before Saturday, please be supervised.
4, the delivery pressure, the best domain this week will adjust the frequency of mobile phone on sale, the delivery pressure relief, and then arrange the next batch Offering.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-280430-1-1.html
Posted: 15 oktober 9:29 (NL tijd)
pi_118028927
quote:
Next month will be available.Thanks

On Tue, Oct 16, 2012 at 3:52 AM, Littlebuddha wrote:
Hello Shine,

Thank you for your reply.
Can you also tell me when the UMi X1 will be available?

Kind regards,
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:38:19 #247
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118028945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:37 schreef LittleBuddha het volgende:

[..]

Jaja, dat zeiden ze met de G3 ook :{
pi_118028974
alleen UMi X1 is al geproduceerd geweest volgens mij :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:50:04 #249
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118029155
Ik wacht denk ik tot dag 55 en als ie dan nog niet verstuurd is annuleer ik mijn order.
pi_118029544
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef Downstar het volgende:
voorlopig kijk ik niet naar nadere toestellen :P, ik wacht nog wel af..
over een maand zijn er mogelijk wel goede alternatieve quadcores te koop :D
Denk je dat de performance van een quadcore mobiel echt zoveel beter is dan een mobiel met dualcore? Het lijkt mij alleen handig als je processen op de achtergrond wil draaien die behoorlijk wat rekenkracht nodig hebben, zodat er nog een core over is voor het proces dat je op de 'voorgrond' draait. Neemt het energieverbruik dan ook toe door meer cores?
pi_118029727
Ja en nee. Als hij op vol vermogen aan het rekenen is wel, maar bij normaal gebruik is het bij veel quad-cores zo geregeld dat het energieverbruik juist minder is door een betere verdeling over de cores. Stroomverbruik neemt exponentieel toe, dus 4 cores die op 400MHz draaien gebruiken minder dan 2 cores die op 800MHz draaien en die gebruiken weer minder dan een enkele core die op 1.6GHz aan het blazen is.

Ben alleen geen expert, maar ik dacht dat het zo zat. Mocht er iemand meer van weten of me kunnen verbeteren, please do :)
pi_118030030
Klinkt logisch.
pi_118030097
Denk nog steeds dat zodra jiayu weer een batch telefoons heeft dat onze lightake mensen wel een aantal kunnen ritselen voor ons..

En anders zal ik wellicht over een maandje kijken of de mi2 leverbaar is !!

De silky smooth Xiaomi Mi2 lijkt me dan wel wat, alhoewel wel flink duurder ..
http://www.androidworld.n(...)met-miui-4-voor-310/
pi_118030204
Die is erg mooi, maar wel heel duur. Dan koop ik liever een SIII :-)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:41:26 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118030221
quote:
Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. But the new assembly process, the operation more difficult, workers familiar also requires a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory.
User speculation accessories not to shipment is incorrect, G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
"Vertraging" dus ook door het drogen van de lijm en het lastiger assembleren van het scherm.

quote:
The 1,106 batches popular version of the good domain G2 dual-core Weekend delivery is completed.
The 2,108 batches G3 has issued part of the rest of us will be finished within the agreed time. (October 8 - October 9, 2011, the time of payment, calculated from 10 October 7 working days, must be finished by this Friday) fails to agree to the time of delivery, our gift accessories will be compensation. The phone has been in place one after another shipment, some users need to wait for a new protective shell reaches issued, be understood.
3,1010 batch G2 dual-core version of the phone inventory already in place, processing orders, arrange for the issue later. By convention, the certificates must be issued before Saturday, please be supervised.
4, the delivery pressure, the best domain this week will adjust the frequency of mobile phone on sale, the delivery pressure relief, and then arrange the next batch Offering.
2.108 G3's klaar voor verzending deze week. 8000? zijn voor vrijdag (7e werkdag) dus blijkbaar klaar.
Daarna gaan de pre-orders vaker open.

quote:
G3 three colors, black, silver, iron gray. The front of the silver-white metal decorative piece is silver, gun color metal decorative iron gray and black front piece.
Gun color metal decorative chip suppliers long lead times, delivery quantity not keep up with the needs of production, so the best domain want front decorative piece color uniform adjustment of the silver metal decorative piece, in order to speed up production. About this adjustment, the good domain want to consult everyone's opinion, make a decision. Please cast your valuable vote!
Geneuzel over de kleur en een wijziging hier in... Iemand die het snapt? (link)

quote:
The benefit of the majority of users, to provide more personalized ROM selection! Good domain to spare no effort, Le Frog full assistance to support the development of good domain phone exclusive ROM.
Today to get the latest news, the the music frog good domain G3 exclusive ROM first edition will be released later this month. This is the first music frog development 720P resolution models of the ROM, put a lot of effort.
G3 users will be invited to participate in the closed beta, the related user attention!
Ze zijn dus al hard bezig met updates :P?!

Denk dat we nu het meest belangrijke nieuws van vandaag weer hebben gehad ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118030680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:09 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Denk je dat de performance van een quadcore mobiel echt zoveel beter is dan een mobiel met dualcore? Het lijkt mij alleen handig als je processen op de achtergrond wil draaien die behoorlijk wat rekenkracht nodig hebben, zodat er nog een core over is voor het proces dat je op de 'voorgrond' draait. Neemt het energieverbruik dan ook toe door meer cores?
in deze zin is meer dan wel beter.. Het ligt eraan welke Architectuur word gebruikt voor de chip
kan zijn dat Cortex a15 word gebruikt, die weer zuiniger is dan een a9 bijv...

toch zal over het algemeen vaak wel een quadcore wat meer energie zuigen..
pi_118030812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:35 schreef henkieve het volgende:
Denk nog steeds dat zodra jiayu weer een batch telefoons heeft dat onze lightake mensen wel een aantal kunnen ritselen voor ons..

En anders zal ik wellicht over een maandje kijken of de mi2 leverbaar is !!

De silky smooth Xiaomi Mi2 lijkt me dan wel wat, alhoewel wel flink duurder ..
http://www.androidworld.n(...)met-miui-4-voor-310/
woeiii die is idd duur, maar wel hot!
pi_118030881
Meh, vind dat MIUI nogal verschrikkelijk, dan zou ik weer een standaard Android er op moeten zetten. Heb niet echt zin om een telefoon te kopen die ik rst moet gaan rooten voordat ik er mee aan de slag kan.
pi_118030910
Je kan er ook een andere launcher op zetten, dan merk je vrij weinig verschil.
Alleen met die telefoon zit je wel weer in een heel ander segment.
pi_118030951
Hij ziet er wel donders snel uit die Xiaomi Mi2, maar in verhouding wel echt een groot stuk duurder.
pi_118031064
Het is gewoon een high-end telefoon van zeer hoge kwaliteit, die is daar dan ook naar geprijsd.
pi_118031342
En dan nog, 240 euro voor een telefoon die sneller is dan de SIII :P
Al zal deze prijs nog wel hoger gaan uitvallen, maar alsnog goedkoop naar wat ie kan.
pi_118031420
Hij is al te bestellen, voor 520-580 dollar. Stukken duurder dus.
pi_118031741
Gewoon lekker de bestelling laten staan dus. Ze pakken het probleem in ieder geval aan wat toch prettig is. Het duurt wat langer maar dan heb je wel een goede telefoon zonder de gevreesde mankementen. Deze batch ging helemaal niet naar de wholesale nog? Dus hopelijk leren de Chinezen snel het nieuwe lijmen en komt de productie lekker op gang.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118032294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hij is al te bestellen, voor 520-580 dollar. Stukken duurder dus.
Klopt, al moet je die prijzen niet te serieus nemen.
Ik hield de 310$ aan, maar denk dat ie uiteindelijk voor zo'n $400 wel te koop is.
pi_118032673
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350592,287839.html

mediamarkt is ook weer lekker bezig :P, dit kaartje 10 dagen geleden hier besproken als goedkoop kaartje voor de G3.. 16 GB class 10 koste 11,90..

Het lijkt er wel op of mediamarkt de pageviews bekijkt, en zodoende de prijs aan past voor een populair product :P..

hij kost nu 24,99!
terwijl je de 32 gb voor 29,99 hebt :P.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:27:02 #267
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118033110
Ben ik een week weg, worden er voornamelijk alternatieven voor de G3 besproken in het laatste draadje.

Op dit moment voornamelijk onzekerheid wat betreft leverdatum(nog steeds) als ik het goed begrijp? De blackberry van mijn zusje valt echt uit elkaar en is duidelijk aan vervanging toe. Whatsapp doet het bij haar amper, ping niet meer, hij valt uit zonder reden en het scherm komt los van de body.... 8)7

Order cancellen en een andere halen (evt in NL) of nog even twee weekjes er in steken om te wachten? Of is de verwachte levertijd nog heul veul langer?
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:28:44 #268
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118033168
Ik zeg, nog twee weekjes wachten :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:31:21 #269
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118033250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Ravocs het volgende:
Ik zeg, nog twee weekjes wachten :D
Heb m bij LT wel op 30 september nog besteld, dus zal niet een van de eersten zijn naar wie hij wordt geshipt.... :P
Koekje d'r bij?
pi_118033400
Hier 8 september besteld, maar we wachten nog even rustig af :)
weet iemand toevallig hoeveel "afleverpogingen" DHL doet?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:38:35 #271
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118033489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef dj_ko het volgende:
Hier 8 september besteld, maar we wachten nog even rustig af :)
weet iemand toevallig hoeveel "afleverpogingen" DHL doet?
Twee ;)
Daarna bij dichtsbijzijnde DHL punt op te halen :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118033491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef dj_ko het volgende:
Hier 8 september besteld, maar we wachten nog even rustig af :)
weet iemand toevallig hoeveel "afleverpogingen" DHL doet?
1 sowieso, daarna krijg je een briefje in de bus..
met een telefoonnr, dat je moet bellen voor een afspraak voor een 2de bezorging..

let wel op dat je hier specifiek om vraagt, bij mij wouden ze me mijn pakketje op een filiaal z'n 20 km van mij woonplaats droppen..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:41:23 #273
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118033577
quote:
Just ask shipping group, continue to arrange tonight issued a number of G3, everyone knows the. Have to work overtime tonight, hope to be finished as soon as possible, a good start to the next batch of open payment.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-284616-1-1.html
Posted: 16 oktober ~10:30

Ze werken overuren, dat klinkt positief :P
pi_118033910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-284616-1-1.html
Posted: 16 oktober ~10:30

Ze werken overuren, dat klinkt positief :P
Hmmm das positief, al weet ik niet wat we dr van kunnen verwachten..

Ik ben benieuwd hoe ze de preorders gaan regelen.
pi_118034181
Chinezen werken toch altijd overuren? Vraag Foxconn medewerkers maar ;)
pi_118035212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Downstar het volgende:


Nog lekker voor 11,90 :9

Was toen wel een dagaanbieding, misschien dat het daar aan ligt? Volgens de Tweakers Pricewatch is de goedkoopste nu 15,70. Heb bij Mediamarkt toch altijd het idee gehad dat hun prijzen buiten de aanbiedingen om toch wel wat aan de hogere kant liggen.
pi_118035789
16 oktober en nog steeds niet verzonden, twijfel sterk of ik niet zal annuleren.
pi_118036081
Ik dus ook, duurt gewoon echt te lang wegens laksheid van die chinezen
pi_118036178
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef Melkunie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nog lekker voor 11,90 :9

Was toen wel een dagaanbieding, misschien dat het daar aan ligt? Volgens de Tweakers Pricewatch is de goedkoopste nu 15,70. Heb bij Mediamarkt toch altijd het idee gehad dat hun prijzen buiten de aanbiedingen om toch wel wat aan de hogere kant liggen.
een dag aanbieding van meerdere dagen zeker :(? hij was al een poosje 11,90..

maargoed +2 euro verzending = 13,90 en goedkoopste is nu 15,7 dus dat is ook niet echt een groot verschil.. maar toch :P
pi_118036358
Ik heb em toch echt via een dagaanbieding gekocht. Kwam er op via www.jouwaanbieding.nl/. Vuile streek van ze dan om gewoon de oude prijs ineens als dagaanbieding te verkopen en vervolgens de prijs ruim te verdubbelen.

Versterkt mijn mening over Mediamarkt alleen maar: wat een kutwinkel toch eigenlijk |:(
pi_118036692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb em toch echt via een dagaanbieding gekocht. Kwam er op via www.jouwaanbieding.nl/. Vuile streek van ze dan om gewoon de oude prijs ineens als dagaanbieding te verkopen en vervolgens de prijs ruim te verdubbelen.

Versterkt mijn mening over Mediamarkt alleen maar: wat een kutwinkel toch eigenlijk |:(
Ja ik heb sws die prijs een paar dagen zien staan, na het melden hier..
ik wou toevallig dit kaartje even laten zien aan iemand hier op school, zag ik opeens die prijs :o!
pi_118036783
Heb helaas vanwege gebrek aan geduld ook maar mijn order maar geannuleerd. Had er nog wel aardig vertrouwen in, maar ik denk dat ik toch verder ga kijken voor wat anders leuks.

Duimen dat de volhouders hem maar zo snel mogelijk mogen binnenkrijgen! :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:08:35 #283
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118037132
Snap niet dat Lightake ook niks los krijgt bij Jiayu over wanneer ze naar wholesalers gaan leveren.
pi_118037205
toch zuur voor de mensen die annuleren, als vrijdag blijkt dat lightake toch stock kan krijgen uit die 10.000 die dan klaar zouden moeten zijn :P

al denk ik dat dat niet t geval zal zijn :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:35:33 #285
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118038327
Als die leverbaar is krijg ik em van me vriendin O+
Maar goed eerst maar afwachten, ik ga nu niet te hard van stapel lopen.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_118039002
Mocht er nog iemand een microSD kaartje nodig hebben voor zijn komende G3 (vertrouwen houden!), Dealdonkey heeft een aanbieding vandaag. 32GB, class 4, 12,95 ex. verzending
https://www.dealdonkey.com/

Is wel een merkloos dingetje en klasse 4, maar de klasse zegt lang niet altijd alles, dus misschien heeft iemand hier nog interesse :)
pi_118039136
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Melkunie het volgende:
Mocht er nog iemand een microSD kaartje nodig hebben voor zijn komende G3 (vertrouwen houden!), Dealdonkey heeft een aanbieding vandaag. 32GB, class 4, 12,95 ex. verzending
https://www.dealdonkey.com/

Is wel een merkloos dingetje en klasse 4, maar de klasse zegt lang niet altijd alles, dus misschien heeft iemand hier nog interesse :)
4 euro verzendkosten belachelijk, maar nog steeds goedkoper dan de goedkoopste vergeleken met tweakers (19,20 euro voor een sandisk)
pi_118039242
Hm klopt dat is wel flink wat. Dan zou ik persoonlijk voor de Sandisk gaan. Voor die paar euro meer toch een merknaam er op. Zou mij toch een prettiger gevoel geven :9
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:02:58 #289
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118039368
Ik heb trouwens voor mn tablet een class 4 16gb kaartje bij de dixons - het huismerk - gehaald, prima spul, heb het ook in mn spiegelreflex zitten! Kostte maar 9 euro!
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:13:20 #290
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118039714
Voor m'n DSLR heb ik toch liever een UHS. Dan kan je tenminste meer dan 3 foto's in burst schieten voordat je kaartje begint te zweten.
pi_118039854
Pfff, heb jarenlang in een erg grote fotostudio gewerkt. Daar werd nooit of te nimmer in burst geschoten. Je maakt maar gewoon in n keer een fatsoenlijke foto! })
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:29:38 #292
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118040263
In fotostudio's maak je ook geen foto's van schaatswedstrijden over het algemeen ;) En ook niet zulke foto's: http://farm4.static.flickr.com/3033/2319847831_dec1b38e1c.jpg
pi_118040410
I know. We deden voornamelijk portretfoto's en soms een gebouw :+

Is dit de troll-smiley hier: >:O ?

Edit: negenlingen deden we inderdaad ook nooit. Wel zo nu en dan tweelingen, heel af en toe een drieling. Vierling heb ik zelfs nog nooit mee gemaakt :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:21 #294
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118040641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Melkunie het volgende:
Edit: negenlingen deden we inderdaad ook nooit.
_O-
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:47:15 #295
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118040865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

"Vertraging" dus ook door het drogen van de lijm en het lastiger assembleren van het scherm.

[..]

2.108 G3's klaar voor verzending deze week. 8000? zijn voor vrijdag (7e werkdag) dus blijkbaar klaar.
Daarna gaan de pre-orders vaker open.

[..]

Geneuzel over de kleur en een wijziging hier in... Iemand die het snapt? (link)

[..]

Ze zijn dus al hard bezig met updates :P?!

Denk dat we nu het meest belangrijke nieuws van vandaag weer hebben gehad ;)!
Ja, psies, ze zitten met z'n allen in de fabriekshal te kijken naar lijm die op zit te drogen. En ondertussen de klanten maar wachten.

Ik vraag het mezelf en beetje af. Zit er ook aan te denken om maar te cancellen. Mij te weinig nieuws omtrend de productie. Niet na te trekken slecht vertaalde onbevestigde, onofficile berichtgeving, nee dit wordt 'm niet. Ik lees ook nergens WAT ze nu aan het produceren zijn. LT zegt dat Jiayu nog geen orders aanneemt, vervolgens hebben ze moeite met produceren.. Van wat? Individuele orders van eindgebruikers i.p.v. webshops? Geen enkele garantie dus dat je snel je telefoon hebt als productie op een gegeven moment WEL eindelijk goed loopt (als je dat berhaupt te weten komt dan), wie weet hoeveel andere preorders er nog voor jouw pre-order komen. Zelfs de Chinezen worden het uitblijven van berichtgeving vanuit Jiayu zat als ik de forums zo lees. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:49:59 #296
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118040977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Ravocs het volgende:
Voor m'n DSLR heb ik toch liever een UHS. Dan kan je tenminste meer dan 3 foto's in burst schieten voordat je kaartje begint te zweten.
Heb ook een UHS kaartje daarvoor hoor, zo'n 45mbps kaartje, maar wel van datzelfde huismerk. En daar kan ik prima met mn 600D mee bursten. Zelfde merk, maar een class 4 microsd zit dus in mn tablet. Zou daar ook genoegen mee nemen voor mn Jiayu, meer snelheid heb je niet nodig zou ik zeggen :Y)
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:51:38 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118041036
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, psies, ze zitten met z'n allen in de fabriekshal te kijken naar lijm die op zit te drogen. En ondertussen de klanten maar wachten.
Nee, ze hebben het productieproces aangepast zodat we geen losse schermen krijgen ;) en ja dat duurt (blijkbaar) langer.
quote:
Ik vraag het mezelf en beetje af. Zit er ook aan te denken om maar te cancellen. Mij te weinig nieuws omtrend de productie.
Niet na te trekken slecht vertaalde onbevestigde, onofficile berichtgeving
Gewoon voor iedereen beschikbaar op het forum van Jiayu geplaatst door de ''Admin'' / PR van Jiayu.
quote:
, nee dit wordt 'm niet. Ik lees ook nergens WAT ze nu aan het produceren zijn. LT zegt dat Jiayu nog geen orders aanneemt, vervolgens hebben ze moeite met produceren.. Van wat? Individuele orders van eindgebruikers i.p.v. webshops? Geen enkele garantie dus dat je snel je telefoon hebt als productie op een gegeven moment WEL eindelijk goed loopt (als je dat berhaupt te weten komt dan), wie weet hoeveel andere preorders er nog voor jouw pre-order komen. Zelfs de Chinezen worden het uitblijven van berichtgeving vanuit Jiayu zat als ik de forums zo lees. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. ;(
Ze produceren te weinig, 2000 stuks nu klaar, en (als het goed is) 8.000 aan het einde van de week.

Ja het is kut al die vertragingen :( maar er gebeurt nog wel iets (te weinig dus).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118042124
Is dit mailtje al nou al langsgekomen of niet?

quote:
Dear Valued Customer:

Thanks for your confidence in our store.

But it is regretful inform that for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time
from supplier until now.

If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.

If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will
arrange it for you immediately.

You also can use following phones to make an exchange, there have Exclusive
Coupons for you, many customers did it.

Any ideas, pls keep us informed, we are always here to assist you !
Sincerely,
Alice
Kreeg em om tien over twee.
pi_118042758
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:
Is dit mailtje al nou al langsgekomen of niet?

[..]

Kreeg em om tien over twee.
Ik heb hem inderdaad ook ontvangen....
pi_118043164
Hier ook. Ik kijk het nog even aan. Jiayu is aan 't produceren, alleen zijn de aantallen te laag (of de vraag te hoog). Dat ze problemen in het productieproces aanpakken vind ik zelf alleen maar beter.

Annuleren ga ik pas in november overwegen. Er is geen alternatief in mijn ogen. Ik wil gewoon die G3!
Die dream toestellen zien er ook goed uit, maar en niet leverbaar en een stuk duurder. 130 euro jongens.. daar ga je echt niks beters voor krijgen. Alternatieven zijn minder qua specs en hoger qua prijs.

Volgende topic: We wachten! Tijd om de mannen van de jongens te scheiden!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:54:43 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118043822
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:
Is dit mailtje al nou al langsgekomen of niet?

[..]

Kreeg em om tien over twee.
Ja :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')