Die leren hoesjes zien er zeer goed uit. Wellicht dat voor uquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hou mijn gsm en tablet graag proper, gsm steekt in een hoesje en heeft een screenprotector.
Hoesje is vooral tegen het stof dat in mijn broek zit. Werk in een stoffige omgeving en ben een proper manneke. :-)
en nog nergens verkrijgbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die leren hoesjes zien er zeer goed uit. Wellicht dat voor u? Zijn helaas wel betrekkelijk duur.
Op ejiayu.com wel.quote:
Ja maar internationale shippers, op aliexpress enzo bijv.. bieden ze aan voor 20$ ( zonder ship)quote:
idd komt door de resolutie..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef FreaZ het volgende:
De G2 scoort een stukje beter vanwege de mindere resolutie. Dat was te verwachten. De hardware is verder identiek (neem ik aan). De G3 heeft bijna een lege accu. Heeft dat niet invloed op de uitkomst?
Enig idee welke benchmark dit is. Wil m'n legend wel eens vergelijken
Antutu geeft bij de Legend 1300 punten. G3 5300+ haha.
Die gast loopt echt overal mee te gooienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
En nog enkele filmpjes:
Unboxen G3 en G2 , meneer gooit nogal graag met de telefoons...http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwODEyNDg4.html
Ja inderdaad, hij had misschien gehoopt dat ze hem een Iphone 4 en Iphone 5 hadden opgestuurd... :-))quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:49 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Die gast loopt echt overal mee te gooien. En hij klinkt alsof ie ofwel heel dik is of hij net ontslagen/ door zijn vrouw verlaten is ofzo. In elk geval heel sagarijnig.
Misschien had hij die besteld en gewoon de G3 gekregen vonden ze bij de chinese winkel wel gelijkwaardig XDquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij had misschien gehoopt dat ze hem een Iphone 4 en Iphone 5 hadden opgestuurd... :-))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |