quote:
een dag aanbieding van meerdere dagen zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef Melkunie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog lekker voor 11,90![]()
Was toen wel een dagaanbieding, misschien dat het daar aan ligt? Volgens de Tweakers Pricewatch is de goedkoopste nu 15,70. Heb bij Mediamarkt toch altijd het idee gehad dat hun prijzen buiten de aanbiedingen om toch wel wat aan de hogere kant liggen.
Ja ik heb sws die prijs een paar dagen zien staan, na het melden hier..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:51 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb em toch echt via een dagaanbieding gekocht. Kwam er op via www.jouwaanbieding.nl/. Vuile streek van ze dan om gewoon de oude prijs ineens als dagaanbieding te verkopen en vervolgens de prijs ruim te verdubbelen.
Versterkt mijn mening over Mediamarkt alleen maar: wat een kutwinkel toch eigenlijk
4 euro verzendkosten belachelijk, maar nog steeds goedkoper dan de goedkoopste vergeleken met tweakers (19,20 euro voor een sandisk)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Melkunie het volgende:
Mocht er nog iemand een microSD kaartje nodig hebben voor zijn komende G3 (vertrouwen houden!), Dealdonkey heeft een aanbieding vandaag. 32GB, class 4, ¤12,95 ex. verzending
https://www.dealdonkey.com/
Is wel een merkloos dingetje en klasse 4, maar de klasse zegt lang niet altijd alles, dus misschien heeft iemand hier nog interesse
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Melkunie het volgende:
Edit: negenlingen deden we inderdaad ook nooit.
Ja, psies, ze zitten met z'n allen in de fabriekshal te kijken naar lijm die op zit te drogen. En ondertussen de klanten maar wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
"Vertraging" dus ook door het drogen van de lijm en het lastiger assembleren van het scherm.
[..]
2.108 G3's klaar voor verzending deze week. 8000? zijn voor vrijdag (7e werkdag) dus blijkbaar klaar.
Daarna gaan de pre-orders vaker open.
[..]
Geneuzel over de kleur en een wijziging hier in... Iemand die het snapt? (link)
[..]
Ze zijn dus al hard bezig met updates?!
Denk dat we nu het meest belangrijke nieuws van vandaag weer hebben gehad!
Heb ook een UHS kaartje daarvoor hoor, zo'n 45mbps kaartje, maar wel van datzelfde huismerk. En daar kan ik prima met mn 600D mee bursten. Zelfde merk, maar een class 4 microsd zit dus in mn tablet. Zou daar ook genoegen mee nemen voor mn Jiayu, meer snelheid heb je niet nodig zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Ravocs het volgende:
Voor m'n DSLR heb ik toch liever een UHS. Dan kan je tenminste meer dan 3 foto's in burst schieten voordat je kaartje begint te zweten.
Nee, ze hebben het productieproces aangepast zodat we geen losse schermen krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, psies, ze zitten met z'n allen in de fabriekshal te kijken naar lijm die op zit te drogen. En ondertussen de klanten maar wachten.
Gewoon voor iedereen beschikbaar op het forum van Jiayu geplaatst door de ''Admin'' / PR van Jiayu.quote:Ik vraag het mezelf en beetje af. Zit er ook aan te denken om maar te cancellen. Mij te weinig nieuws omtrend de productie.
Niet na te trekken slecht vertaalde onbevestigde, onofficiële berichtgeving
Ze produceren te weinig, 2000 stuks nu klaar, en (als het goed is) 8.000 aan het einde van de week.quote:, nee dit wordt 'm niet. Ik lees ook nergens WAT ze nu aan het produceren zijn. LT zegt dat Jiayu nog geen orders aanneemt, vervolgens hebben ze moeite met produceren.. Van wat? Individuele orders van eindgebruikers i.p.v. webshops? Geen enkele garantie dus dat je snel je telefoon hebt als productie op een gegeven moment WEL eindelijk goed loopt (als je dat überhaupt te weten komt dan), wie weet hoeveel andere preorders er nog voor jouw pre-order komen. Zelfs de Chinezen worden het uitblijven van berichtgeving vanuit Jiayu zat als ik de forums zo lees. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn.
Kreeg em om tien over twee.quote:Dear Valued Customer:
Thanks for your confidence in our store.
But it is regretful inform that for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time
from supplier until now.
If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.
If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will
arrange it for you immediately.
You also can use following phones to make an exchange, there have Exclusive
Coupons for you, many customers did it.
Any ideas, pls keep us informed, we are always here to assist you !
Sincerely,
Alice
Ik heb hem inderdaad ook ontvangen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:
Is dit mailtje al nou al langsgekomen of niet?
[..]
Kreeg em om tien over twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |