abonnement Unibet Coolblue
pi_117918416
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef Ziba het volgende:

[..]

Vooral moeilijk om te beantwoorden, lijkt mij. Enigszins confronterend ook. En goed, dat weet je als persoon niet. Je weet alleen hoe je zou willen dat het was gelopen.
Een nogal open vraag, waar hij best iets op had kunnen zeggen. Bijvoorbeeld wat hij als klein jongetje bijvoorbeeld van droomde. ...
pi_117918465
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef Staal het volgende:

[..]

Heb jij wel gekeken? Het ging om geld en makkelijk. Dat was het antwoord op de vraag van een van die "domme" studentjes.
Nee, dat heeft hij niet duidelijk gezegd. Hij heeft bij de vraag "Waarom Heineken?", wat overigens een goede vraag was, tussendoor gezegd "het ging immers om het geld". Maar ik kan me voorstellen als je een jonge knul bent, dat je opzoek bent naar avontuur en dat hij een afweging heeft gemaakt wat de gevolgen zijn. Als die vraag zou worden gesteld, zou er misschien een uitgebreider antwoord, over zichzelf, hierover worden gemaakt.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:40:39 #53
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918503
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
Okay, een bezopen mod en een handjevol ongeletterden die zelf niet eens weten wat ze zouden moeten vragen aan meneer Holleeder anders dan: "mag ik met u op de foto?"

Trusten mensen. :).
Bezopen nu eens niet. Wat er oke was? Ik vond het vermakelijk. Kon hem goed bestuderen, zette aan tot nadenken en het was wat ik ervan verwachtte. Blijf erbij dat College Tour niet het geëigende format is, voor de rest: interessante televisie.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117918521
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het antwoordt op deze 'suffe' vraagt zou mij en velen anderen denk ik, toch best interesant zijn.
Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.
pi_117918543
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb nog niemand hier een nieuwe vraag zien formuleren.
' heeft de lange tijd in detentie u als mens veranderd? Zo ja, hoe?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:42:57 #56
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918559
Voorts is het natuurlijk ook geen prater hé. Wat had je verwacht: een politicus met snedige antwoorden?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117918629
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.
Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.

Ze konden bijvoorbeeld ook naar zijn kindertijd kunnen vragen.

Of bijvoorbeeld de vraag der vragen: wat maakte hem tot een ontvoerder? Zoiets verzin je niet even in je eentje op een achternamiddag...
pi_117918641
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.

Wat een self made wijsneuzen zeg. :')
helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspring 8)7 wordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:47:03 #59
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918659
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.

Ze konden bijvoorbeeld ook naar zijn kindertid kunnen vragen.

Of bijvoorbeeld de vraag der vragen: wat maakte hem tot een ontvoerder? Zoiets verzin je niet even in je eentje op een achternamiddag...
Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117918680
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:48:34 #61
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918694
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspring 8)7 wordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys" :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117918733
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
is ook in een andere setting gevraagd aan Holleeder, en zijn antwoord was, jong naief en de buurt waar je in opgroeit, en dan kan jezelf wel bedenken in welke tijdgeest en de vrienden die jij als je vrienden beschouwd, veel branie, plannen bedenken en ga zo maar door.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_117918734
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
De vraag waarom hij die enorme risico's durfde aangaan...Of de ultieme vraag, overzag hij de mogelijke gevolgen wel toentertijd ?
pi_117918777
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys" :')
vond het onbeschoft, je hoort gewoon een ouder iemand en vooral als je hem niet kent met U aan te spreken, vond de meeste studenten dom over komen en maar schermen met ik krijg strafrecht van jou advocaat.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_117918811
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.
Wat vind jij van al die brutale vlegeltjes in de zaal?

Dat is een vraag die ik zou stellen.
pi_117918869
'had u werkelijk gedacht uit handen van justitie te kunnen blijven, na de ontvoering?'
pi_117918947
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)euvel-over-Holleeder

_O- _O- Die John vd heuvel, ook vroeger uit de poppenkast geflikkert, wat staat die voor lul :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_117919033
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is. :').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_117919077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is. :').
Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:13:55 #70
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117919126
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is. :').
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117919227
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.

Wat een self made wijsneuzen zeg. :')
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel ( :') ) op nationale tv, jeweetz"

Tenenkrommend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_117919277
Een persoon vroeg hoe hij betrokken raakte bij de Heineken ontvoering, daarop antwoorden hij dat hij erin is gerolt. Ik had graag willen weten waarom hij na de ontvoering en de veroordeling in het criminele circuit is gebleven. Zat hij er op dat moment al zo diep in dat hij er niet meer uit kon zoals dat hoogstwaarschijnlijk nu het geval is.
pi_117919446
Staal.... wat steun jij een fantastische generatie. Geweldig :D
pi_117919541
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel ( :') ) op nationale tv, jeweetz"

Tenenkrommend.
zeker tenenkrommend. Mijn God wat een popiejopie volk. Wat een kneuzen. :')
pi_117919868
Was gewoon een prima College Tourtje.

Kutstudenten, hoop geknip en Twan, niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')