abonnement Unibet Coolblue
pi_117815083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Even een vraagje: ik blijk een Gamertag te hebben, gekoppeld aan mijn Live account. Het vreemde is dat die tag mij helemaal niets zegt: ik weet vrij zeker dat ik die nooit aangemaakt heb.

Maar nu zie ik dat je die tag alleen kan wijzigen op je Xbox. Nou heb ik geen Xbox en heb ik ook nooit een Xbox gehad.

Wat is hier aan de hand en hoe kan ik hem toch wijzigen? :?

Edit: ik zie nu dat iedereen een random generated Gamertag krijgt. Maar waarom dat alleen op een Xbox wijzigbaar maken terwijl je dat hele Xbox Live gebeuren wel doortrekt naar Windows Phone en Windows 8 :?
Dat is nu nog zo, hopelijk/waarschijnlijk gaan ze daar verandering in brengen, inderdaad zoals jij zegt met de komst van Windows 8 en WP8
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_117815257
Moest net m'n pa WhatsAppen, stond nog niet in m'n WP7.5, dus ik toevoegen, naar WhatsApp... nee hoor, staat er niet tussen, ik handmatig invullen, wilt u deze persoon uitnodigen voor WhatsApp via een sms? Nee... vies vuil klote ding, net een Galaxy S3 besteld :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:33:17 #53
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117815901
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef JDx het volgende:
Moest net m'n pa WhatsAppen, stond nog niet in m'n WP7.5, dus ik toevoegen, naar WhatsApp... nee hoor, staat er niet tussen, ik handmatig invullen, wilt u deze persoon uitnodigen voor WhatsApp via een sms? Nee... vies vuil klote ding, net een Galaxy S3 besteld :')
Zolang je dit verhaal zelf maar snapt...denk ik dan..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_117815915
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ohhhh, ja. Dat is vragen om problemen dan. Zo kun je overal wel moeilijk over doen.
Er zijn WP 7.5-toestellen met daarop de Nederlandse taal. WP 7.5 ondersteunt Nederlands (en vele andere talen die er niet waren in WP 7).

Wat is vragen om problemen? Dat ik een toestel neem, het OS update naar de laatste versie (7.5 inclusief alle updates) en dan verwacht dat ik een volwaardig 7.5-toestel heb of dat Microsoft geen talen meelevert in zijn OS?

Let wel op, het gaat hier dus echt alleen om iets als een taal. Geen nieuwe functies, geen nieuwe apps, nee, gewoon de Nederlandse taal. De telefoon werd verkocht in Nederland, dus ik verwacht toch wel dat de Nederlandse taal beschikbaar wordt op de telefoon. Is het niet in het begin, dan wel met een update. En dan ook vooral omdat het OS het wel heeft.

Maar ja, door die verwachtingen ben ik nu dus teleurgesteld. Blijkbaar zijn mijn verwachtingen te hoog (ik ben een broodmongool, schooier en azijnzeiker). Weet ik dus in ieder geval in de toekomst geen hoge verwachtingen te hebben bij WP.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 15:35:21 ]
pi_117816258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef JDx het volgende:
Moest net m'n pa WhatsAppen, stond nog niet in m'n WP7.5, dus ik toevoegen, naar WhatsApp... nee hoor, staat er niet tussen, ik handmatig invullen, wilt u deze persoon uitnodigen voor WhatsApp via een sms? Nee... vies vuil klote ding, net een Galaxy S3 besteld :')
_O-.

Moest echt lachen om "vies vuil klote ding". :').
pi_117816311
Ja man man, dat heb je toch wel eens, dat iets het niet doet en dat je echt zo zit van AHH *door raam wil smijten :P

Alles zit ff tegen vandaag, dus dit kan er net niet bij, tegenwerkende apparatuur.
pi_117816595
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef JDx het volgende:
Ja man man, dat heb je toch wel eens, dat iets het niet doet en dat je echt zo zit van AHH *door raam wil smijten :P

Alles zit ff tegen vandaag, dus dit kan er net niet bij, tegenwerkende apparatuur.
Herkenbaar.

Volgens mij kon je trouwens handmatig je contactenlijst in WhatsApp verversen. WhatsApp » Settings » klikken op "Favorites (Tap to refresh)".

Mja. Welcome to Android. :9.
pi_117820487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Vragen om problemen? Dat toestel is wel gewoon officieel uitgebracht in Nederland.
yep, maar alleen met de RTM versie, niet mango dus. En bij RTM was er nog geen sprake van een nederlandstalige Windows Phone 7. En voor Mango is dit toestel niet gerefreshed door Samsung. Ze hebben toen de Omnia W uitgebracht waarvoor wel de nederlandse taal beschikbaar was.
pi_117820933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

yep, maar alleen met de RTM versie, niet mango dus. En bij RTM was er nog geen sprake van een nederlandstalige Windows Phone 7. En voor Mango is dit toestel niet gerefreshed door Samsung. Ze hebben toen de Omnia W uitgebracht waarvoor wel de nederlandse taal beschikbaar was.
Laten we de discussie niet helemaal overdoen maar dat noem ik dus niet "vragen om problemen".
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_117823210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef JDx het volgende:
Moest net m'n pa WhatsAppen, stond nog niet in m'n WP7.5, dus ik toevoegen, naar WhatsApp... nee hoor, staat er niet tussen, ik handmatig invullen, wilt u deze persoon uitnodigen voor WhatsApp via een sms? Nee... vies vuil klote ding, net een Galaxy S3 besteld :')
Ja als je net een nieuw WP toestel hebt en je weet niet hoe je dat moet aanpakken.. blijf dan lekker bij android, wat trouwens een prima systeem is.

alles zolang het maar geen iOS is, een gedateerd kutsysteem.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117823330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef JDx het volgende:
Moest net m'n pa WhatsAppen, stond nog niet in m'n WP7.5, dus ik toevoegen, naar WhatsApp... nee hoor, staat er niet tussen, ik handmatig invullen, wilt u deze persoon uitnodigen voor WhatsApp via een sms? Nee... vies vuil klote ding, net een Galaxy S3 besteld :')
:')
Je kan er ook niet mee omgaan ok he.
Adres toevoegen aan je adresboek en hij verschijnt automatisch in Whatsapp

Ongelofelijk dat mensen hun eigen falen projecteren op een product wat ze niet (willen) snappen.
pi_117823361
quote:
3s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zijn WP 7.5-toestellen met daarop de Nederlandse taal. WP 7.5 ondersteunt Nederlands (en vele andere talen die er niet waren in WP 7).

Wat is vragen om problemen? Dat ik een toestel neem, het OS update naar de laatste versie (7.5 inclusief alle updates) en dan verwacht dat ik een volwaardig 7.5-toestel heb of dat Microsoft geen talen meelevert in zijn OS?

Let wel op, het gaat hier dus echt alleen om iets als een taal. Geen nieuwe functies, geen nieuwe apps, nee, gewoon de Nederlandse taal. De telefoon werd verkocht in Nederland, dus ik verwacht toch wel dat de Nederlandse taal beschikbaar wordt op de telefoon. Is het niet in het begin, dan wel met een update. En dan ook vooral omdat het OS het wel heeft.

Maar ja, door die verwachtingen ben ik nu dus teleurgesteld. Blijkbaar zijn mijn verwachtingen te hoog (ik ben een broodmongool, schooier en azijnzeiker). Weet ik dus in ieder geval in de toekomst geen hoge verwachtingen te hebben bij WP.
Krijgen we weer het taal "issue" wat helemaal geen issue is.
Mijn 1st gen WP7 device heeft altijd zonder problemen WhatsApp gedraaid (buiten de bekende bugs die de eerdere versies van whatsapp had)

Sowieso: Mensen die early adaptor willen zijn maar direct alle functionaliteiten verwachten :')
Kijk eens naar de 1st gen IOS en Android devices, dan ben ik erg blij met mijn bijna 2 jaar oude HTC 7 Pro die nog steeds prima draait met alle functionaliteiten die de laatste smartphones hebben.
pi_117823782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')
Je kan er ook niet mee omgaan ok he.
Adres toevoegen aan je adresboek en hij verschijnt automatisch in Whatsapp

Ongelofelijk dat mensen hun eigen falen projecteren op een product wat ze niet (willen) snappen.
Leer zelf eens beter lezen. Het probleem van Whatsapp is dat hij soms van contacten die je nieuw aan WP hebt toegevoegd onterecht beweert dat die mensen geen Whatsapp hebben. Dan kan je ze geen berichten sturen, alleen een sms met de suggestie om Whatsapp te downloaden.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_117823896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Leer zelf eens beter lezen. Het probleem van Whatsapp is dat hij soms van contacten die je nieuw aan WP hebt toegevoegd onterecht beweert dat die mensen geen Whatsapp hebben. Dan kan je ze geen berichten sturen, alleen een sms met de suggestie om Whatsapp te downloaden.
Op die fiets, nooit last van gehad :)
pi_117825180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Krijgen we weer het taal "issue" wat helemaal geen issue is.
Jij en ik hebben dit eerder besproken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ehm, wat? Iemand die geen Duits/Engels/Frans/Spaans/Italiaans begrijpt kan die toestel niet eens gebruiken.

Taal is belangrijker dan je denkt.
Voor jou is het geen issue, voor mij ook niet. Echter wel voor de personen die alleen Nederlands (of Turks) spreken wel. Want zij kunnen het toestel dan gewoon niet bedienen.

quote:
Sowieso: Mensen die early adaptor willen zijn maar direct alle functionaliteiten verwachten :')
Kijk eens naar de 1st gen IOS en Android devices, dan ben ik erg blij met mijn bijna 2 jaar oude HTC 7 Pro die nog steeds prima draait met alle functionaliteiten die de laatste smartphones hebben.
Ik snap echt niet waarom er telkens een vergelijking wordt gemaakt met iOS en Android. Dat was 2007/2008, het begin van het smartphone-tijdperk. We zitten inmiddels in 2012, dan verwacht ik dat een aantal zaken gewoon vanzelfsprekend zijn. WP 7 kwam eind 2010 uit, het is echt te stom om dat te vergelijken met een OS dat 2/3 jaar eerder is uitgekomen, alleen maar omdat er in 2/3 jaar veeeeel verandert.

Goed.
• De eerste smartphone van mijn zus was een een HTC Dream/T-Mobile G1 - de eerste Android-telefoon. Kijk eens hoe Android dat heeft opgelost met de Nederlandse taal: http://www.androidplanet.(...)nenkort-beschikbaar/. Dat was ook in het begin van Android, en gaat ook over een telefoon die verkocht werd in Nederland. Was overigens ook de eerste grote update van Android (van de initiële 1.0 naar 1.5 Cupcake).

Releasedatum 1.5 Cupcake: 30 april 2009.

• Mijn eerste smartphone was een iPhone 3G.
quote:
Bij de introductie van de iPhone 3G werd versie 2.0 van iPhone OS ingevoerd. De grote wijziging was de toevoeging van de App Store, waarin gebruikers applicaties konden verkrijgen. De update kostte $ 9,95 voor gebruikers van de iPod Touch. Het was de eerste versie van iPhone OS die Nederlands ondersteunde.
Releasedatum iPhone OS 2.x: 11 juli 2008.

En WP?
Releasedatum WP7: october 2010; geen ondersteuning voor Nederlands.
Releasedatum WP 7.5 Mango: September 2011; wel ondersteuning voor Nederlands; en zo te zien alleen op de nieuwe toestellen.

Tja.

Zowel Android als iPhone OS kwamen uit zonder ondersteuning voor het Nederlands. Dat hebben zij beiden netjes opgelost.

Maar goed, we gaan het zo te zien niet eens worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 19:36:48 ]
pi_117825564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij en ik hebben dit eerder besproken.

[..]

Voor jou is het geen issue, voor mij ook niet. Echter wel voor de personen die alleen Nederlands (of Turks) spreken wel. Want zij kunnen het toestel dan gewoon niet bedienen.

[..]

Ik snap echt niet waarom er telkens een vergelijking wordt gemaakt met iOS en Android. Dat was 2007/2008, het begin van het smartphone-tijdperk. We zitten inmiddels in 2012, dan verwacht ik dat een aantal zaken gewoon vanzelfsprekend zijn. WP 7 kwam eind 2010 uit, het is echt te stom om dat te vergelijken met een OS dat 2/3 jaar eerder is uitgekomen, alleen maar omdat er in 2/3 jaar veeeeel verandert.

Goed.
• De eerste smartphone van mijn zus was een een HTC Dream/T-Mobile G1 - de eerste Android-telefoon. Kijk eens hoe Android dat heeft opgelost met de Nederlandse taal: http://www.androidplanet.(...)nenkort-beschikbaar/. Dat was ook in het begin van Android, en gaat ook over een telefoon die verkocht werd in Nederland. Was overigens ook de eerste grote update van Android (van de initiële 1.0 naar 1.5 Cupcake).
• Mijn eerste smartphone was een iPhone 3G.

[..]

Maar goed, we gaan het zo te zien niet eens worden.
Als je een compleet nieuw OS aanschaft dan kan je verwachten dat daar beperkingen aan zitten.
2007/2008 het begin van het smartphone tijdperk?

In 2005 kon ik al internetten, foto's maken en Navigeren op mijn MDA Vario Windows Mobile Device.

Dat MS een enorm het enorm heeft laten liggen en een enorm gat heeft laten vallen na Windows Mobile dat klopt. Dat is echt een enorme misser geweest. MS is praktisch de uitvinder van de smartphone en tablet.

Met WP7.x heeft men de metro interface bij de consument in de ""week"" gelegt, hierbij kwam het soms inderdaad tekort aan functionaliteit. Toch is de ondersteuning voor 1st gen devices altijd op een goed niveau geweest waardoor mijn HTC7 Pro nog altijd prima bij de tijd is en zich prima kan meten met de nieuwste smartphones.

Met Windows 8 verwacht ik dat ze een enorme come back maken op het gebied van mobiele devices. Ik weet van een aantal bedrijven al dat ze van de Iphone/Ipad standaard afstappen en geheel overgaan naar Windows 8 devices.
pi_117825924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als je een compleet nieuw OS aanschaft dan kan je verwachten dat daar beperkingen aan zitten.
2007/2008 het begin van het smartphone tijdperk?

In 2005 kon ik al internetten, foto's maken en Navigeren op mijn MDA Vario Windows Mobile Device.

Dat MS een enorm het enorm heeft laten liggen en een enorm gat heeft laten vallen na Windows Mobile dat klopt. Dat is echt een enorme misser geweest. MS is praktisch de uitvinder van de smartphone en tablet.
Voor de iPhone waren er inderdaad telefoons die meer dan normale telefoons konden, maar alles ging dus heel anders dan 'nu' (resistief scherm en Windows Mobile versus capacitief scherm en iOS/Android/WP). Ik wil de discussie niet die kant op trekken.

Leuk dat je vindt dat MS de uitvinder is van de smartphone en tablet, maar het is toch echt dankzij Apple dat zowel de smartphone als de tablet een gemeengoed is geworden.
quote:
Met WP7.x heeft men de metro interface bij de consument in de ""week"" gelegt, hierbij kwam het soms inderdaad tekort aan functionaliteit. Toch is de ondersteuning voor 1st gen devices altijd op een goed niveau geweest waardoor mijn HTC7 Pro nog altijd prima bij de tijd is en zich prima kan meten met de nieuwste smartphones.

De support is dus niet altid op goed niveau... Als je de eerste generatie telefoons niet eens voorziet van de beschikbare talen, noem ik dat geen goed niveau. Ze zullen een aantal dingen vast goed gedaan hebben, maar dit vind ik toch echt behoorlijk teleurstellen. Je kunt het zien als iets kleins, maar ik kan er dus echt geen begrip voor tonen.

Ik heb het dus ook niet over de algemene performance. De toestellen functioneren vast prima. Het gaat mij echt - als dat nog duidelijk was - om het gebrek aan de ondersteuning voor talen in de WP 7-toestellen die zijn geüpdatet naar WP 7.5.

quote:
Met Windows 8 verwacht ik dat ze een enorme come back maken op het gebied van mobiele devices. Ik weet van een aantal bedrijven al dat ze van de Iphone/Ipad standaard afstappen en geheel overgaan naar Windows 8 devices.
Niet boeiend voor mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 19:47:56 ]
pi_117826284
Dat niet boeiend voor jou onderstreept nog even je arrogantie en egoisme.

iPhone kwam in 2007 uit en toen had hij allerlei functies die toestellen die 2/3 jaar ouder waren al hadden niet eens. Dus kap die manke vergelijking te trekken van 'iOS was in 2007 we leven in 2012'

WP was bij release namelijk gelijk wel erg functioneel itt iOS. Knipplakken en multitasken kwamen bijvoorbeeld pas jaren later, terwijl windows mobile dit allemaal al deed. En er waren ook capacitieve schermen hoor. Dat die talen er niet zijn is voor niemand een probleem en talen als turks zijn niet eens belangrijk. Rot op de zeiken.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117826574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voor de iPhone waren er inderdaad telefoons die meer dan normale telefoons konden, maar alles ging dus heel anders dan 'nu' (resistief scherm en Windows Mobile versus capacitief scherm en iOS/Android/WP). Ik wil de discussie niet die kant op trekken.

Leuk dat je vindt dat MS de uitvinder is van de smartphone en tablet, maar het is toch echt dankzij Apple dat zowel de smartphone als de tablet een gemeengoed is geworden.

[..]

De support is dus niet altid op goed niveau... Als je de eerste generatie telefoons niet eens voorziet van de beschikbare talen, noem ik dat geen goed niveau. Ze zullen een aantal dingen vast goed gedaan hebben, maar dit vind ik toch echt behoorlijk teleurstellen. Je kunt het zien als iets kleins, maar ik kan er dus echt geen begrip voor tonen.

Ik heb het dus ook niet over de algemene performance. De toestellen functioneren vast prima. Het gaat mij echt - als dat nog duidelijk was - om het gebrek aan de ondersteuning voor talen in de WP 7-toestellen die zijn geüpdatet naar WP 7.5.

[..]

Niet boeiend voor mij.
Hilarisch, je vind dat WP in 2010 onvolwassen was t.o.v. de concurrentie maar je gaat even voorbij aan het feit dat Windows Mobile in 2005 aanzienlijker functioneler was dan IOS.

Dat is dan even niet van belang en schuiven we voor het gemak maar even opzij :')

WP stapt als nieuw OS functioneel veel hoger in als IOS of Android dat deed.
1st gen WP7 devices zijn in Nederland trouwens amper verkocht. Met de komst van Mango icm Nokia devices is WP7 eigenlijk pas echt in de winkels gekomen.
pi_117826656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Verhaal over talen en WP7
De officiële roll-out van WP was pas met de Lumia800, als ik me niet vergis. Daarvoor niet. Die toestellen met WP7 die hier uitkwamen, werden door de fabrikant uitgebracht. Toendertijd kon je met een Nederlandse live-ID niet eens iets uit de marketplace downloaden.

Dat opeens andere talen ook ondersteund worden in apparaten, zie je feitelijk nergens. Niet langs officiële wegen. Zelfs bij Windows is dat niet zo, tenzij je Ultimate of Enterprise hebt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_117826717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Hilarisch, je vind dat WP in 2010 onvolwassen was t.o.v. de concurrentie maar je gaat even voorbij aan het feit dat Windows Mobile in 2005 aanzienlijker functioneler was dan IOS.

Dat is dan even niet van belang en schuiven we voor het gemak maar even opzij :')

WP stapt als nieuw OS functioneel veel hoger in als IOS of Android dat deed.
1st gen WP7 devices zijn in Nederland trouwens amper verkocht. Met de komst van Mango icm Nokia devices is WP7 eigenlijk pas echt in de winkels gekomen.
Geef ik dus ook aan en daarbij is iOS pas sinds 2007 uit en pas sinds 2009/2010 echt functioneel
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117826811
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:51 schreef Boterbartje het volgende:
Dat niet boeiend voor jou onderstreept nog even je arrogantie en egoisme.
:').

Wacht even. Dat WP 8 voor mij niet boeiend is, omdat ik slechte ervaringen heb met WP 7.5 onderstreept mijn arrogantie en egoïsme? :D. Alsjeblieft zeg. :').

quote:
iPhone kwam in 2007 uit en toen had hij allerlei functies die toestellen die 2/3 jaar ouder waren al hadden niet eens. Dus kap die manke vergelijking te trekken van 'iOS was in 2007 we leven in 2012'
Hoho, jij en Revolution_NL komen telkens met de vergelijkingen. :'). Ik kom zelf niet met iOS dit, Android dat. Dat doen jullie.

Je kunt iPhone OS uit 2007 dan ook niet vergelijken met Windows Mobile (want dat was zowat het enige waarmee je het kunt vergelijken. Die twee besturingssystemen zijn heeeeel anders. (Alleen al het feit dat WM niet was gemaakt voor touchscreens...)

Dus...
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

knippen plakken.. kwam bij iOS pas in versie 3.0, terwijl bestaande OS'sen het al ondersteunden trouwens ;)

Gewoon informatief intermezzo
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Sowieso: Mensen die early adaptor willen zijn maar direct alle functionaliteiten verwachten :')
Kijk eens naar de 1st gen IOS en Android devices, dan ben ik erg blij met mijn bijna 2 jaar oude HTC 7 Pro die nog steeds prima draait met alle functionaliteiten die de laatste smartphones hebben.

Laat deze posts dan ook gewoon achterwege.

quote:
WP was bij release namelijk gelijk wel erg functioneel itt iOS.
Kijk, nu begin je er weer zelf over.

Het is logisch dat WP al erg functioneel was, want alles was er al. WP hoefde alles alleen maar te implementeren, terwijl iOS en Android alles eerst moesten uitzoeken. Daarom is het dus ook mank om de eerste versies van iOS te vergelijken met de eerste versies van WP.

quote:
Knipplakken en multitasken kwamen bijvoorbeeld pas jaren later, terwijl windows mobile dit allemaal al deed.
En nu maak je vergelijking tussen iOS en WM? Mijn god zeg. :').

Windows Phone had bij zijn release ook geen ondersteuning voor copy/paste.

quote:
En er waren ook capacitieve schermen hoor. Dat die talen er niet zijn is voor niemand een probleem en talen als turks zijn niet eens belangrijk.
Ja, het heeft ook echt nut om Windows Mobile te draaien op capacitieve schermen. Hmpf. Hier mag Turks dan niet belangrijk zijn; kun je dat ook beweren over het Nederlands en een toestel dat in Nederland verkocht wordt?

quote:
Rot op de zeiken.
Ik zeik niet.
pi_117826833
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Geef ik dus ook aan en daarbij is iOS pas sinds 2007 uit en pas sinds 2009/2010 echt functioneel
:').
pi_117827013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Hilarisch, je vind dat WP in 2010 onvolwassen was t.o.v. de concurrentie maar je gaat even voorbij aan het feit dat Windows Mobile in 2005 aanzienlijker functioneler was dan IOS.

Dat is dan even niet van belang en schuiven we voor het gemak maar even opzij :')
Ligt er maar net aan wat jij als functioneel ervaart. Windows Mobile op een resistief scherm was in ieder geval niet gebruiksvriendelijk. Dat was de grote kracht van de iPhone/iOS (en dat is ook de grote kracht van Android en WP).

quote:
WP stapt als nieuw OS functioneel veel hoger in als IOS of Android dat deed.
Alweer de vergelijking.

iOS: 2007.
Android: 2008.
WP: 2010.

Zie je nou echt niet in dat de eerste versie van WP beter hoort te zijn dan de eerste versie van iOS of Android?
quote:
1st gen WP7 devices zijn in Nederland trouwens amper verkocht. Met de komst van Mango icm Nokia devices is WP7 eigenlijk pas echt in de winkels gekomen.
Dat mag toch geen argument zijn om een toestel die je in Nederland uitbrengt niet te ondersteunen?
pi_117827018
Wat een nonsens gelul hier :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')