Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat het verschillende programmamakers zijn.
Dit seizoen is van sbs, het vorig seizoen was van rtl.
Misschien heeft sbs ervoor gekozen om vanalles in scene te zetten (jammer genoeg).
Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.
Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.
Ik heb in ieder geval wel van één meid gehoord dat dat een actrice was.
Die vijf hoofdpersonen denk ik niet dat dat acteurs zijn.
Die meid die in het verleden naaktmodel is geweest. Ik weet niet meer hoe ze heet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe.
Misschien zien we hem wel in de 'trouwzaal'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Inderdaad, ze zullen het programma echt niet scripten. Maar af en toe zorgen dat sommige situaties ontstaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij is de vader van Sebastiaan al heel lang geleden overleden.
Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.
Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.
Ook de terugkeer van Stephanie.
Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.
Ten minste zo denk ik dat het gaat.
Dan wil ik hem niet terug zien in de trouwzaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Zijn broertje is overleden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Ik denk ook niet dat het allemaal geacteerd is.quote:Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.
Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.
Ook de terugkeer van Stephanie.
Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.
Ten minste zo denk ik dat het gaat.
quote:"wie trouwt mijn zoon" ster sebastiaan zit stiekem met z'n chick te chatten terwijl hij eigenlijk moet opletten...
Hilbert heeft een vriendin, buiten het programma omquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef ntm het volgende:
Vraag me eigenlijk ook af hoe het met de mannen van seizoen 1 is nu, als ze daar nog eens een speciale aflevering voor maken ofzoIs wel leuk om te zien of ze uiteindelijk ook echt gaan trouwen /getrouwd zijn.
Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Nee, denk nog 2 afleveringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:52 schreef Luxuria het volgende:
Is volgende week de laatste aflevering?
Waarbij hij een slot aan de binnenkant heeft zodat zij niét naar binnen kan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 04:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo.
Maar ik vind Dirk juist weer beter bij Angelo passen qua karakter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Dirk echt helemaal niks
Hij ziet er ook zo oud uit.
Die Marokkaan vind ik beter bij Angelo passen, alleen is hij nu net wel weer erg jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |