abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117507696
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat komt misschien omdat het verschillende programmamakers zijn.
Dit seizoen is van sbs, het vorig seizoen was van rtl.
Misschien heeft sbs ervoor gekozen om vanalles in scene te zetten (jammer genoeg).
Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:01:37 #277
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117507873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.
Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.
Ik heb in ieder geval wel van één meid gehoord dat dat een actrice was.
Die vijf hoofdpersonen denk ik niet dat dat acteurs zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117507996
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.
Ik heb in ieder geval wel van één meid gehoord dat dat een actrice was.
Die vijf hoofdpersonen denk ik niet dat dat acteurs zijn.
Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe. :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:08:50 #279
206580 Luxuria
pi_117508221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe. :P
Die meid die in het verleden naaktmodel is geweest. Ik weet niet meer hoe ze heet.
Volgens mij was ze bij Jesper.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:31:49 #280
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117511805
Liv. Dat dikkerdje.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:42:17 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117514091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Misschien zien we hem wel in de 'trouwzaal' _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117514806
Volgens mij is de vader van Sebastiaan al heel lang geleden overleden.
Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.

Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.
Ook de terugkeer van Stephanie.

Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.

Ten minste zo denk ik dat het gaat.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:05:27 #283
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117514944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.

Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.

Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.

Inderdaad, ze zullen het programma echt niet scripten. Maar af en toe zorgen dat sommige situaties ontstaan :Y

Verder vond ik dat Stephanie haar van haar slechtere kant liet zien gisteren. Ik denk dat Leonie zo zeker een kans maakt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:17:27 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117515448
quote:
Dan wil ik hem niet terug zien in de trouwzaal ;(
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:41:04 #285
206580 Luxuria
pi_117516528
quote:
Zijn broertje is overleden.

quote:

Ik denk ook niet dat het allemaal geacteerd is.
Meer een beetje hoe jij het zegt inderdaad, maar dan wel meer sturing van de programmamakers naar mijn mening.
Dat Stephanie wegging/terugkwam, ik denk dat dat in opdracht was van de makers. En dat Jeffrey een keer zo flipte dat één van die meiden op internet wat over hem opgezocht had en nog wat andere situaties.

Maar goed, we zullen het toch niet precies weten.

[ Bericht 25% gewijzigd door Luxuria op 02-10-2012 19:48:05 ]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:08:01 #286
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117521591
quote:
"wie trouwt mijn zoon" ster sebastiaan zit stiekem met z'n chick te chatten terwijl hij eigenlijk moet opletten...
pi_117524854
Vraag me eigenlijk ook af hoe het met de mannen van seizoen 1 is nu, als ze daar nog eens een speciale aflevering voor maken ofzo :P Is wel leuk om te zien of ze uiteindelijk ook echt gaan trouwen /getrouwd zijn.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:30:00 #288
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117532775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef ntm het volgende:
Vraag me eigenlijk ook af hoe het met de mannen van seizoen 1 is nu, als ze daar nog eens een speciale aflevering voor maken ofzo :P Is wel leuk om te zien of ze uiteindelijk ook echt gaan trouwen /getrouwd zijn.
Hilbert heeft een vriendin, buiten het programma om :Y
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117534997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo. :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:52:19 #290
206580 Luxuria
pi_117536205
Is volgende week de laatste aflevering?
pi_117536368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:52 schreef Luxuria het volgende:
Is volgende week de laatste aflevering?
Nee, denk nog 2 afleveringen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117537432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 04:40 schreef female81 het volgende:

[..]

Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo. :')
Waarbij hij een slot aan de binnenkant heeft zodat zij niét naar binnen kan?
pi_117539430
die opmerking van Joey: 'ik vind jouw innerlijk mooier dan jouw uiterlijk' blijft me verbazen. :') Wat een ontzettende falende poging tot moraalridderig gedrag :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117539578
volgens mij zitten in al die reallife programma's wel "Gespeelde dingen".
De naieve kandidaten snappen dat alleen niet.

Denk aan boer marcel (boer zoekt vrouw) die gevraagd werd de vrouwen nog even een nachtkus te geven (om dat vervolgens in zijn onderbroek te doen.

Bij wtmz geven de programmamakers ook suggesties, vervolgens vegroten ze die beelden uit: gesprek tussen jesper en zijn vader (was totaal geen spontaan gesprek), ongeveer alles wat met stephanie te maken heeft.
Ik zou als kandidaat zeggen: de camera's lopen film me maar, ik ga niet op commando dingen doen, dan zorg je zelf maar dat je er wat leuks uitknipt.
Op het moment dat je aan de suggesties meewerkt, kunnen ze de verhaallijn ook sturen (knippen en plakken).
pi_117561101
Net de laatste aflevering gezien. Die moeder van Sebastiaan is echt een psychiatrisch geval. Die kop, dat zeuren, dat gemanipuleer.
Die Sebastiaan is daardoor ook aardig verknipt geworden volgens mij. Die komt hier nooit meer vanaf. Hij zal de rest van zijn leven die kop en dan verongeijkte gezeur van die moeder met zich mee torsen. Echt genieten, gelukkig zijn.... is voor hem bijna onmogelijk want op de achtergrond blijft eeuwig die stem van die moeder hem verwijten.

Homojongen gaat die Marokkaanse jongen van 18 kiezen, maar wat heeft dat voor kans. Hij is 36 (ongelofelijk trouwens) en wil kinderen. Die jongen is 18, die moet nog van alles ontdekken en doen..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:51:11 #296
206580 Luxuria
pi_117562053
Ik vind Sebastiaan niet zo erg. Als je goed kijkt zie je dat hij best wel slim is en weet wat hij doet. Hij wordt zelf ook gek van zijn moeder.
Alleen wel een beetje kortzichtig wat betreft Stephanie. Hij heeft nog geen ervaring met meiden dus vindt hij het geweldig dat Stephanie hem leuk vindt.

Gelukkig voor hem gaat hij het huis uit, dan kan het alleen maar beter gaan.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:01:26 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117562661
Kan me echt niet voorstellen dat Angelo voor die Marokkaan gaat :o Die is helemaal hoteldebotel van Dirk. Alleen tja.. kinderen hé. Denk dat Angelo het toch gaat proberen, maar later wel tot de ontdekking komt dat je iemand niet kan veranderen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:15:21 #298
206580 Luxuria
pi_117578210
Ik vind Dirk echt helemaal niks :P
Hij ziet er ook zo oud uit.
Die Marokkaan vind ik beter bij Angelo passen, alleen is hij nu net wel weer erg jong.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:58:04 #299
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117596876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Dirk echt helemaal niks :P
Hij ziet er ook zo oud uit.
Die Marokkaan vind ik beter bij Angelo passen, alleen is hij nu net wel weer erg jong.
Maar ik vind Dirk juist weer beter bij Angelo passen qua karakter.
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:15:06 #300
206580 Luxuria
pi_117701912
Ik zag Sebastiaan vandaag in Arnhem en hij was niet alleen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')