abonnement Unibet Coolblue
pi_117318052

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ

Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat?
Om kort te zijn: Ja.

Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter.
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen
• Je kan de telefoon prima met 1 simkaart gebruiken
• Je kan beide simkaarten gelijktijdig gebruiken (Voorbeeld: 3G via SIM1, bellen en SMS via SIM2
• SIM slot 1 ondersteund 3G, SIM slot 2 alleen GSM


Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
pi_117318062
en nieuw :)
pi_117318144
Hopelijk was het troll-gehalte hier net heel hoog, anders vraag ik me af of de medemens soms echt zo dom is :')
pi_117318649
Hopelijk is de licentie voor de Chinese feestdagen geregeld. Zou toch mooi zijn
pi_117319540
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef dj_ko het volgende:
Hopelijk is de licentie voor de Chinese feestdagen geregeld. Zou toch mooi zijn
zou inderdaad mooi zijn als hij bijv, morgen er nog is..
en dan mogelijk de eerste toestellen al zouden kunnen worden verzonden naar de wholesalers :D

als de licentie voor bijv de 30ste word gegeven, moeten we alsnog wachten tot na de vakantie daar :(
pi_117319846
Nu ik de plaatjes in de OP weer ff bekijk, realiseer ik me des te meer dat het toch echt wel een kekke phone is.
pi_117321348
Ook interesse voor deze telefoon, wat is de beste manier om deze te bestellen? Wachten op weer een inkoop actie of iets?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 18:35:52 #8
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117321413
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef rene90 het volgende:
Ook interesse voor deze telefoon, wat is de beste manier om deze te bestellen? Wachten op weer een inkoop actie of iets?
Bestellen via Lighttake, als je kortingscoupon wilt moet je contact opnemen met volgens mij Downstar.
pi_117321434
Beste (snelste) manier is om em nu te pre-orderen op Lighttake denk ik. Kortingscodes zijn nog geldig tot de 30e meen ik. Levertijd is alleen nog niet erg duidelijk.

Zijn er eigenlijk al ergens echte benchmarks gemaakt van die "Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor"? Overigens ducalcore->dualcore;)

En voor de mensen die zich zorgen maakte, vanmorgen was ik al een uur voordat ik op moest staan wakker, dus zelfs de Nintendo DS wekker heb ik niet nodig gehad :)
pi_117322915
Thanks voor de tip, heb downstar even gedm't en die gaat mij nog een coupon sturen. Ook de accu lijkt me een sterk punt of moet je rekening houden met slechtere kwaliteit qua accu in vergelijking tot samsung etc?

En welke kleur is het verstandigst te pakken? Ik las iets over verschillende kwaliteit in kleuren soms (metaal vs. plastic?)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117323266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef rene90 het volgende:
Thanks voor de tip, heb downstar even gedm't en die gaat mij nog een coupon sturen. Ook de accu lijkt me een sterk punt of moet je rekening houden met slechtere kwaliteit qua accu in vergelijking tot samsung etc?

En welke kleur is het verstandigst te pakken? Ik las iets over verschillende kwaliteit in kleuren soms (metaal vs. plastic?)
Nee, ze zijn allemaal van metaal (zover ik weet).

Accu lijkt ons allemaal een pluspunt. De G2 met een 2050mah accu hield het al aardig vol in ieder geval :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 19:27:21 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117323525
Over de kleur twijfel ik ook nog. Iedereen lijkt een zwarte te kopen, maar de zilveren vind ik op de plaatjes (in de OP is zilver toch?) ook wel mooi..
pi_117323701
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Over de kleur twijfel ik ook nog. Iedereen lijkt een zwarte te kopen, maar de zilveren vind ik op de plaatjes (in de OP is zilver toch?) ook wel mooi..
Die zilver lijkt mij ook wel wat ja, hoewel op het 2e plaatje het te licht is vind ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117324099
In de praktijk is het altijd anders dan op de marketing plaatjes :P

Heb zelf 2 zwarte (Lightake) en een grijze (Priceangels) onderweg. Wellicht dat ik 1 van de lightake orders nog omwissel naar een zilveren. Onder het mom van: Spaar ze alle drie :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117324169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef RobertNL het volgende:
In de praktijk is het altijd anders dan op de marketing plaatjes :P

Heb zelf 2 zwarte (Lightake) en een grijze (Priceangels) onderweg. Wellicht dat ik 1 van de lightake orders nog omwissel naar een zilveren. Onder het mom van: Spaar ze alle drie :D
Wat moet je in godsnaam met drie van deze telefoons? :P En oke, er is dus zwart, zilver, grijs...., nouja misschien gewoon de zwarte dan. Even het maitje met de coupon afwachten van Downstar.

Misschien ook gelijk een hoesje erbij, en zijn er nog andere handige accessoires om gelijk erbij te doen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 19:40:22 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117324192


En wat is dit voor model? Lijkt me echt niet de G3.
pi_117324324
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is dit voor model? Lijkt me echt niet de G3.
Dat... is... mijn... nieuwe.. liefde :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 19:48:45 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117324622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat... is... mijn... nieuwe.. liefde :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best wel.
Staat gewoon op http://jiayug3.com/.
Weet niet of dat een officiele site is, maar dat is echt een andere telefoon :').

Van de kleurbeschrijving op Lighttake word je ook niet veel wijzer:
"Color: Silver (Please ignore the picture color, the color of this mobile phone is SILVER)"
:D
  donderdag 27 september 2012 @ 19:49:46 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117324671
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja best wel.
Staat gewoon op http://jiayug3.com/.
Weet niet of dat een officiele site is, maar dat is echt een andere telefoon :').

Van de kleurbeschrijving op Lighttake word je ook niet veel wijzer:
"Color: Silver (Please ignore the picture color, the color of this mobile phone is SILVER)"
:D
Is gewoon een Fan-site ;)

De officiele site van hun is:
http://www.ejiayu.com/Product-18.html
(wel in het chinees, dus google translaten ;) )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117325010
Is in de OP nou het eerste plaatje grijs, en de 2 daaronder zilver?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 19:57:13 #21
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117325069
Hmm, hij is 158gram. Best wat meer dan mijn SGS nu (118g), en bijvoorbeeld een iPhone 5 (112g).

Zal denk ik door de batterij komen?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef rene90 het volgende:
Is in de OP nou het eerste plaatje grijs, en de 2 daaronder zilver?
En die daar weer onder lijkt weer grijs ja (die net boven kopje 'Specificaties').
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 20:04:09 #22
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117325374
Weet niet of dit plaatje al eerder is langsgekomen, maar een benchmark van de Lenovo A789.
Heeft dezelfde CPU + GPU, alleen 512MB RAM en een kleiner scherm.
pi_117328139
hahah die foto's van die ene website zijn gewoon fake, das een heel andere design..

ik heb rene inmiddels ge-e-maild :)

Benchmark van G3 was +-5300

http://www.gizchina.com/w(...)utu-test-scores.jpeg

ik geloof dat ik nog een foto ergens had gezien, die een score had van +-5400..

maja benchmarks zeggen niet echt heel veel meer ;)
pi_117329132
Hieronder nog maar even voor de duidelijkheid de mogelijkheden aan kleuren..
gek genoeg zijn er nog weinig officiele fotos te vinden van de zwarte en donkergrijze varianten..

Daarnaast lijkt de voorkant van de zwarte en grijze versie op fotos veel op elkaar door lichtinval etc, zit ook niet echt een heel groot verschil in verder

hier wat foto's :)

Zilver:






Donkergrijs:





Zwart:






vergelijking materiaal:

Links zwart, rechts donkergrijs


Links zilver, rechts zwart


Links zwart, rechts zilver
pi_117329264
benchmarks doen mij niets, kom maar op dual sim!!!! dag 2 telefoons!!!! *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 21:12:17 #26
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117329375
Kijk, dat is fantastisch vergelijkingsmateriaal! _O_
Thnx ^O^
pi_117329380
Is http://www.gizchina.com/w(...)-close-up-photos.jpg gewoon een ongelukkige foto?
pi_117329493
quote:
in welke zin? de krasjes/beschadigingen boven aan of?
pi_117329572









bovenstaande fotos zijn weer een ander concept voor de G4 :P
pi_117329675
van lightake:

Announcement:

JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before the China national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.

Model
JY-G3

http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229

epic hoe ze dat bij model typen..
pi_117329680
Thanks Downstar voor de pics, had ze inmiddels zelf gevonden en wilde ze hier al plaatsen maar je was me voor. Ik heb de donkergrijze besteld. :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117329939
Is er nog interesse voor een post met allerlei foto's etc van de G3?
gewoon weg alles wat er te vinden is op internet :D?

verveel me :P en het wachten op de G3 duurt toch nog wel ff, dus tijd zat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kwam ik deze spreuk tegen op het SK forum:

"het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"

en dat klopt vaak toch wel, als we straks allemaal onze telefoon een week of 2 hebben is het doodnormaal.. de spanning van het wachten is vaak het leukst!
pi_117330248
Ja
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 21:34:18 #34
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117330752
Doe maar, hoe meer info hoe beter :9~
pi_117330763
Doe maar, hoe meer foto's ik hier terug zie, hoe meer tevreden ik ben met mijn keuze voor zilver :P
mag het weten
pi_117332407
Ik had mezelf voorgehouden om met mijn ZTE Blade minimaal 2 jaar te doen, zit nu op anderhalf, maar dit is wel heeeeeel verleidelijk :'(
Ja.
pi_117333644
Hieronder alle foto's die te vinden zijn over of van de G3..

in spoiler tags gezet zodat mobiele users niet in 1 klap door hun data heen zijn :P!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:46:47 ]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 22:36:07 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117334359
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.

Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons :+.

Coole foto's, wil hem echt kopen!
pi_117334415
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.

Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons :+.

Coole foto's, wil hem echt kopen!
Foto's worden naar mijn weten pas geladen wanneer user, de spoiler ook opent..
pi_117334850
zo inmiddels 114 kiekjes erop gezet, en er zal vast nog meer zijn..
let wel op, soms staan er dus fotos tussen van modellen die niet door zijn gekomen in test rondes (door dat scherm kwaliteit niet goed was etc.) of design voor een eventuele opvolger van de G3

veel kijk plezier :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:50:59 ]
pi_117335180
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :P.
Geen referral hier.
pi_117335836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :P.
ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoon
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..

dat zal die bamibakkers leren!

:D O-)
pi_117341124
Nog een paar dagen dan willen we duidelijkheid :)
Love is in the air!
pi_117342180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Xu het volgende:
Ik had mezelf voorgehouden om met mijn ZTE Blade minimaal 2 jaar te doen, zit nu op anderhalf, maar dit is wel heeeeeel verleidelijk :'(
Ik heb in juni een nieuwe telefoon gekocht en toch zit ik hier na te kijken.. Ben het met twee telefoons rondlopen nogal beu namelijk.
Ik wacht wel even ervaringen af. De Sony u bevalt namelijk goed..
pi_117342708
ik vraag me af hoe het smsén of whatsappen vanuit twee verschillende simkaarten werkt... iemand een idee?
pi_117342810
Je gebruikt maar een van de twee, de 3G-sim, daarvoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117342845
Bericht op samenkopen
quote:
Gepost op vrijdag 28 september 2012 om 06:26:
@Robertnl, er lijkt (het blijft vaag daar in China) nieuws te zijn over het accepteren van betalingen door Jiayu. Mensen die een zwarte besteld hebben kunnen deze nu ook daadwerkelijk kopen, wat volgens mij dan moet betekenen dat er uitgeleverd wordt. Als het klopt is dat natuurlijk goed nieuws want dat betekend dat er daadwerkelijk uitgeleverd wordt en dat er over een week verscheept kan gaan worden. Hebben jullie deze info ook ontvangen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117343245
Laat ik nu net een grijze hebben besteld.. :P
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 10:03:18 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117343589
http://gizbeat.com/806/ji(...)5000-units/#more-806
quote:
JiaYu / JaiYu g3 Possibly to Receive License Today And Release First 5000 Units!
Sep. 28 JaiYu,
Word is that and the first batch of 5000 black JiaYu / JaiYu g3 are ready to ship. Beijing has reportedly stated that the license will be issued today.

If the license is issued, the first 5000 will be released. Unfortunately, anyone who ordered any other color besides black will not get their phone, as only the black units are ready.

JaiYu / JiaYu g2 is scheduled to go on sale October 4th at 10:00am.

The frequency of output of JaiYu / JiaYu g2 & g3 will increase week by week as things get under way.
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:05:22 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117343625
quote:
Dat 4 oktober snap ik dan weer niet... Of valt die feest week in China wel mee (gaat productie door?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117343803
Aber dann doch endlich mal. Wat een bevalling. :P
Come to papa!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117343866
Die eerste 5000 stuks gaan vast naar de chinese markt, denk dat wij nog even moeten wachten tot de echte massaproductie op gang is ;)
pi_117343936
Dat maakt me niet uit. Heb toch liever niet een van de eerste batches (ook mooi problemen met de eerste batch van de Ainol Fire, die ik natuurlijk heb). Nu hebben ze mooi de tijd gehad op alles te optimaliseren in ieder geval.

Dat ze de licentie in ieder geval nu eindelijk eens lijken te hebben is in ieder geval al een triomf.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:19:35 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117343944
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef gomez2010 het volgende:
Die eerste 5000 stuks gaan vast naar de chinese markt, denk dat wij nog even moeten wachten tot de echte massaproductie op gang is ;)
Die eerste 5.000 waren al verkocht (pre-order) maar de massa productie was zover ik weet al begonnen:

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef RobertNL het volgende:

[.....]

EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!
Afgelopen week begonnen. Als ze nu verder kunnen opschalen zullen ze dat wel doen.

Weet niet of Jiayu die week vakantie ook zelf gaat houden eerlijk gezegd mogen ze wmbt wel gewoon doorwerken >:)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117344372
Jiayu bevestigd nu ook zelf op het forum dat er een licentie is:

http://bbs.ejiayu.com/thread-244504-1-1.html

Voor zover mijn Google translate gaat dan. :')
pi_117344384
Ontwikkelingen *O*
pi_117344422
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_117344844
Heeel goed nieuws dus :)

die 5000 zullen idd naar de chinesen zelf gaan ipv wholesalers..
maargoed de massa productie kan zijn gang nu gaan, en dan kunnen we na de feestdagen daar wss wel telefoons gaan verwachten! *O* *O* *O*
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:04:10 #59
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_117345138
WTF check een van die comments onder dit bericht daar heeft iemand gewoon die code van de mail geplaatst...
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 11:05:15 #60
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117345166
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef Boppos het volgende:
WTF check een van die comments onder dit bericht daar heeft iemand gewoon die code van de mail geplaatst...
:') die gast :'). Triest.
pi_117345205
ik zie de comment op 1 of andere manier niet..

echt DIEP TRIEST die persoon.. wie zou dat toch zijn O-) O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117345253
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.

Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
Geen referral hier.
pi_117345333
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.

Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaakt

dus ook hier nogmaals: FOKJIAYUG356925 is de coupon voor een zwarte versie, voor 165$!

zilver en donkergrijs, kunnen middels ons alsnog voor de 165$ prijs worden geleverd..
die coupon is niet openbaar nog :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:10:45 #64
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_117345353
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.

Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
ow ik heb dus duidelijk iets gemist |:( maar wel bijzonder dat lightake een coupon met FOK erin stuurt bij hun gewone nieuwsbrief.
pi_117345382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaakt

dus ook hier nogmaals: FOKJIAYUG356925 is de coupon voor een zwarte versie, voor 165$!
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 11:11:37 #66
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117345386
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.

Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
Oke, hoe moet ik dat weten :')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 11:12:32 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117345416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:13:15 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117345437
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.
Dat was eerst ook zo, todat LT besloot hem in 1 van de mailings te zetten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117345510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
De deal is er toch ook voor FOK / Samenkopen / Tweakers geweest..
ik heb met coupon geregeld voor FOK. In de mail hebben we duidelijk aangegeven om binnen 7 dagen te bestellen naar ontvangen van de mail.

zodoende staan de mensen die ingeschreven stonden voor de email, dus boven aan de preorder lijst..

Lightake heeft de code 2 weken later vrij gegeven voor iedereen, dus mensen die onze 'voorwaarden' hebben gevolgd, hebben dus niks te vrezen :)
pi_117345963
Het beste nieuws van 2012 ;)
Alleen nu weer wachten tot de grijze gemaakt gaat worden, maar het gaat er toch wel aankomen.

Ik ben benieuwd of er nog een review gaat komen bij bijvoorbeeld Tweakers, dan kan het toestel eens vergeleken worden met het aanbod wat wij hier hebben.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:42:43 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117346295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef ikbenik het volgende:
Het beste nieuws van 2012 ;)
Alleen nu weer wachten tot de grijze gemaakt gaat worden, maar het gaat er toch wel aankomen.

Ik ben benieuwd of er nog een review gaat komen bij bijvoorbeeld Tweakers, dan kan het toestel eens vergeleken worden met het aanbod wat wij hier hebben.
Tenzij je zelf op het HQ langs gaat en ze dwingt denk ik dat het een nee is (helaas)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117346843
Zeker jammer, het mag toch wel wat bekender worden gemaakt dat er buiten NL fantastische telefoons te koop zijn.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 12:05:18 #73
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117347084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Zeker jammer, het mag toch wel wat bekender worden gemaakt dat er buiten NL fantastische telefoons te koop zijn.
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit :').
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:11:23 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117347264
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit :').
Straks gewoon mee rondlopen en niks over China zeggen. Complimenten over het toestel ''cahsen'' en dan pas vertellen :D! Dat levert altijd de mooiste gesprekken op :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117347474
Was hier ook zo, lachen erom.. beetje sceptisch..

maar ook niet gek, vroeger waren chinese telefoons echt bagger..
die java telefoons, de bouwkwaliteit, nep specificaties enzo!

tegenwoordig concurreren de Chinese telefoons met de bekendere merken enorm..

toen ik ze het design liet zien, vertelde over de dualcore processor, 1GB RAM, HD resolutie
4,5 inch scherm MET gorrilla glass en enorme batterij van 2750 mah.. werden ze al wat stiller..

en toen ik de prijs vertelde van 130 euro, zag ik toch een paar huidige iphone 4s, Samsung Galaxy S2/S3 gebruikers even slikken

Straks mooi pronken dus met je telefoontje :)
pi_117347840
Binnenkort iPhone 5 bezitters laten schrikken van de prijs van de G3. :')
pi_117348001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Binnenkort iPhone 5 bezitters laten schrikken van de prijs van de G3. :')
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..

apple overpricede meuk :r
pi_117348083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..

apple overpricede meuk :r
Een maat van me heeft hem direct gepre-orderd na de aankondiging. Hij heeft nu een 'oude' iPhone 4. :')

Ik zei tegen hem: 'Die 5 is fucking overpriced, amper verbeteringen.'
Antwoord: 'Ach, hij zal wel iets beter zijn. Het zijn goede telefoons.'

Goede telefoon, voor 700 euro mag het wel ja! :r

Hij heeft er ook nog 3 screenprotectors a 15 euro per stuk bijgekocht. :')

Ik koop die voor 1 euro bij focalprice. :P
pi_117348534
Hopelijk komt hij snel :D Is er verder nog een verwachting qua grijze versie die ik heb besteld. Of als de productie eenmaal loopt zal het allemaal wel snel gaan? Hoesje ga ik er niet bij doen denk ik. Het is immers een gebruiksvoorwerp :P

[ Bericht 55% gewijzigd door rene90 op 28-09-2012 12:59:22 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:16:19 #80
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117349360
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...

Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.
pi_117349411
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef Ravocs het volgende:
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...

Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.
quote:
yeah, we're in planning to add the g3 accessories, will let u know when it's available
bovenstaande komt van de salesmanager van LT
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:20:01 #82
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117349462
Nice, thanks.

Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
pi_117349629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.

Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117349678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.

Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Dat gele ding is een soort houder.
Geen referral hier.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:25:05 #85
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117349710
Nee toch? Die is poeplelijk! :P
pi_117349976
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Ravocs het volgende:
Nee toch? Die is poeplelijk! :P
Gele inderdaad de houder, zie mijn post met enorm veel foto's daar staan ook wel hoesjes etc
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:36:31 #87
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117350202
Maar deze dan: Lijkt niet echt een houdertje ofzo bij te zitten?

En wat voor kleur krijgen we er bij? Want hier zit er blijkbaar een achterkantje en een siliconen rand bij:
pi_117350292
Je krijgt er mogelijk helemaal niks bij joh.. zelf accesoires halen..

er is nog wat onduidelijkheid over ;)
pi_117350634
Als ik maar een usb oplader en accu krijg vind ik het wel best :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117353264
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit :').
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel. _O-

Of hij zonder plakband werd geleverd of met? :@
pi_117353826
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon :D
pi_117353958
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel. _O-

Of hij zonder plakband werd geleverd of met? :@
ook bij mij grapjes als heb je er ook een LOI cursus bij gekregen? Maar die snapen ook niet dat Samsung en HTC van hetzelfde besturingssysteem gebruik maken :)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_117354018
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 15:13:32 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117354035
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon :D
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegen :D
pi_117354060
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
Naar mijn weten wel.

Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!
pi_117354112
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Naar mijn weten wel.

Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!
code voor de zwarte staat gewoon in dit topic
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117354192
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

code voor de zwarte staat gewoon in dit topic
Ik wil geen zwarte maar een zilvere :6
Heb al een pm terug van downstar, lekker snel allemaal hier :D
pi_117354270
Nog maar eens de poll.

Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_117354342
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef FastFox91 het volgende:
Nog maar eens de poll.

Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb het ingevuld maar nog niet besteld, dit gaat nog wel komen vandaag :)
pi_117354639
zwart natuurlijk, zakelijk en stylish.. en daarnaast straks wss als eerste leverbaar O-) O-) *O*
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 15:37:13 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117354812
Zwart gestemd.
pi_117355125
2x zwart! :D Kan maar 1x stemmen :(
pi_117355362
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hopen we ja, zometeen valt het dik tegen :D
De G2 beviel wel goed geloof ik, dus ga ervan uit dat het met de kwaliteit wel snor zit.

http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Vind dat hoesje best wel gaaf eigenlijk, mooi zakelijk.
pi_117355441
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:01:57 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117355799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.
Neuh, da's zo'n speciale adhesive tape.
Dat is ook zo bij m'n Cheese case die ik voor m'n Ainol Novo7 Fire tablet heb besteld.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
Volgens mij niet, omdat niemand hem nog heeft kunnen testen. :P
M'n G2 ging zonder al teveel moeite zo'n 36 uur mee met normaal gebruik (veel surfen, tetheren, dualstandby etc). Verwacht dat ook van de G3 eigenlijk. Heeft natuurlijk een extra core en een hogere resolutie/groter scherm, dus verbruikt ook wat meer, dus dat heft die 700mAh weer op denk ik. :Y

[ Bericht 34% gewijzigd door shiz op 28-09-2012 16:07:04 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117356284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef FreaZ het volgende:
Is er al wat bekend over de accuduur van de G3 t.o.v. de G2 ?
Ik hoop erg goed :P Als we vergelijken met de htx one x zou het in elk geval goed moeten zijn.
Die moet het met een 1800 mAh accu doen, t.o.v. 2750mAh bij de G3.

Een flink verschil dus. Dit zijn wel alleen feiten op papier, het blijft afwachten.
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:18:49 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117356613
;) De G2/G3 zijn dualSIM en op beide SIMs standby. Dat vergt ook het nodige aan energie hoor.
Maar ik ben nu van de G2 terug op m'n HTC Desire Z ;( en, man-o-man, een beetje internetten en dat ding moet al aan een lader (1300mAh), is tergend langzaam en dat 2.3 komt je de neus uit, blegh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 16:22:56 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117356827
Vanaf Lighttake:
"JiaYu G3 MTK6577 is a latest generation MTK dual-core Android smartphone, the iPhone 5 style appearance, full metal body, 4.5 inch QHD screen with 1280 720 pixel display, 1GB RAM, 8MP rear camera, and Android Jelly Bean OS be installed."

Of er mist 'can' oid of JB is geinstalleerd?
pi_117356884
Zou wel kunnen met die vertraging.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 16:28:49 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117357105
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu bevestigd nu ook zelf op het forum dat er een licentie is:

http://bbs.ejiayu.com/thread-244504-1-1.html

Voor zover mijn Google translate gaat dan. :')
http://translate.googleus(...)zIxpa408ALefG6FcAq-A

Ander topic met meer informatie over de gang van zaken!
pi_117357594
Jellybean zou wel met een update beschikbaar komen gingen destijds de geruchten..
mogelijk dat hij er nu al op staat, al denk ik dat hij gewoon word uigeleverd met 4.0(.3)
en dat het dus gewoon afwachten is wanneer er eventueel een rom uitkomt met JB (4.1)
pi_117358148
Dus de licentie is uitgegeven? Dan bestel ik m gelijk
pi_117358380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
Dus de licentie is uitgegeven? Dan bestel ik m gelijk
volgens de officiële berichtgeving wel ja :)

quote:
Leden Gebruiker:
Dank betrekking hebben op alle manier om een goede domeinnaam te steunen! Vandaag kregen we zijn willen goede domeinnaam G3 netwerkcertificaat eindelijk officieel uitgereikt! De goede domeinnaam beloften, begon meteen officieel te koop goede domeinnaam G3, als volgt:
1 al op zijn plaats, in het licht van de zwarte versie van de inventaris in de eerste partij van 5.000 eenheden, 5.000 eenheden vandaag in eerste instantie enkele chronologische volgorde, het herstel van de orders van de zwarte versie van de G3. Andere kleuren, wachtend op de volgende batch line productie en regelen de zending. Alle voldoen aan de eisen van de bestelling, ze zijn gerestaureerd naar het winkelcentrum, gebruikers kunnen hun bestelling bekijken in de Member Center. Als u niet kunt bekijken orders, orders nog niet hersteld, dat volgens de volgorde in chronologische volgorde, nog niet aan de beurt.

2, de betaling termijn voor de avond van 30 september 10:00 uur (ongeveer 2 dagen) meer dan de voorgeschreven tijd aanwezige opdrachten, we beschouwd als een verklaring van afstand van de mogelijkheid tot aankoop bestellingen worden ongeldig verklaard. Herinner u geen gebruik te maken van de mazen in het systeem en niet terug naar de orde van de Lid-Center om een betaling te doen door middel van speciale middelen. Zelfs als uw betaling, de orders nog steeds niet normaal verzending hanteren.

G3 bestellingen door het herstel succesvolle betalingsopdrachten verwijderen totdat het netwerk standaard van Peking naar de beste domein fabriek (ongeveer 2-3 dagen) te bereiken, etikettering zendingen aankomen in de fabriek netwerk standaard 7 dagen na de inzet voor goede domeinnaam telefoon de fabriek afgegeven vanaf de goede domeinnaam.

4, rekening houdend met een veel gebruiker de 05 september Kusakabe intentie bestellingen, haast, vergeten om accessoires aan te schaffen. Vandaag tot 30 september zal de officiële winkel van goede domeinnaam worden geannuleerd port aankoop accessoires set, de eerste herstelschijf G3 Bestel gebruiker, kunt u opnieuw bestellen accessoires aanschaffen en betaling. Zal uw accessoires orders en telefoon fusie mailing.
pi_117359436
JEEJ!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 september 2012 @ 17:30:23 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117359536
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

volgens de officiële berichtgeving wel ja :)

[..]

"Goede domeinnaam" :D
pi_117359622
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Pino112 het volgende:

[..]

"Goede domeinnaam" :D
Beetje letterlijke vertaling van Jiayu door Google Translate. :P
pi_117360006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoon
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..

dat zal die bamibakkers leren!

:D O-)
ik denk dat jiayu, mijn bovenstaande dreigpost had gezien.. vandaar dat die licentie ernu opeens wel is :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:05:15 #118
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_117360884
Bedank dowstar voor deze bedreigingen. Blijkt toch te werken.

Jeuheu.
Benieuwd wanneer ik hem echt in handen kan hebben.....
pi_117363211
Goed nieuws dus! :D
Jammer dat nu die chinezen nu vakantie krijgen.. Word die denk ik pas rond 10 oktober naar ons gestuurd.
pi_117363644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef nodig het volgende:
Goed nieuws dus! :D
Jammer dat nu die chinezen nu vakantie krijgen.. Word die denk ik pas rond 10 oktober naar ons gestuurd.
Nouja.. het is maar de vraag of jiayu ook vakantie houd..
of dat de productie gewoon door gaat.. gek genoeg kondigen ze zelf aan dat de G2 upgraded verkoop aan op 4 oktober... in hun vakantie dus zou je zeggen :P..

daarnaast denk ik dat als ze wel vakantie vieren, ze zeker nog niet de 10de naar ons worden verstuurd..

als 8 oktober alles pas word opgepakt weer na de vakantie, dan moet er dus nog worden geproduceerd en worden uitgeleverd.. ik denk dat je eerder blij mag zijn als hij rond 20ste naar lightake word verzonden, en dat hij daarna na 3 dagen ofzo naar ons word verstuurd

ik gok dus om een uitlever datum van +-23 oktober..
pi_117365193
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezeten :( Maar toch gevonden :D

Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:12:27 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117366026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef tharonny het volgende:
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezeten :( Maar toch gevonden :D

Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is? :P
http://bit.ly/TNsZqq

Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH O+ can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even :7 )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117366674
quote:
. Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?
http://bit.ly/TNsZqq

Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even )
3x raden hoe ik de topic uiteindelijk gevonden heb ;)
pi_117367053
mooi :)

Hopelijk komen er snel accessoires beschikbaar
pi_117367305
YES! nu wachten op de uitlevering...
Love is in the air!
pi_117367601
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Landgeld het volgende:
YES! nu wachten op de uitlevering... van de Chinees die dit proces zo heeft zitten vertragen!
pi_117367876
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:11:04 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117374833
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef David_ het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon :)
Als er iets binnen is kan je het vast zien aan de snelheid van het topic :P!

Nog even voor alle duidelijkheid over traceren, meeste mensen weten het vast maar hier iets extra info:

Free shipping tracking:
We weten nog niet hoe de telefoons naar Nederland verzonden gaan worden. Dit kan bij free shipping met 2 verschillende carriers gebeuren nl:
China Post
China post ofwel CP is in principe de gehele weg te traceren. Traceer nummers van CP zijn te herkennen door de volgende opbouw: RA[cijfers]CN
En zijn te traceren op een site zoals Pacakgetrackr.com of de eigen site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Nadeel van tracking bij CP is dat het vaak niet werkt (site offline, loopt achter, etc).
Mocht het werken dan zijn dit de verschillende statussen die een pakketje kan doorlopen:
quote:
Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = UITPAKKEN! :+
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (ex douane)

Hong Kong Post
Hong Kong post ofwel HK post is te traceren tot aan het verlaten van het land. Traceer nummers van HK Post zijn te herkennen door de volgende opbouw: RA[cijfers]HK. Traceren kan op de eigen site: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp of op packagetrackr.com
Hier kun je dus alleen zien wanneer een pakketje het land heeft verlaten, meer info komt hier niet te staan (site is vaak wel up to date).
Doorlooptijd: Normaal tussen de 6 en 20 dagen (ex douane) (vaak sneller dan CP).

Binnen Nederland.
Mocht de tracking van CP niet werken of het het pakketje van HK post ondertussen een dag 4/5 China verlaten hebben dan kan je proberen om PostNL te bellen/twitteren om je buitenlandse tracking om te laten zeten in een 3GS code.
Dit kan dus via Twitter of 0900-0990 (10cp/m).
Kunnen ze de code nog niet omzetten dan kan je het naar een dag of wat weer proberen. Mocht je een code krijgen dan kan je zien of deze bij de douane is en/of wanneer deze bezorgd gaat worden ( :+)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117378398
quote:
Isma67

they just stop to produce because the MTK is too expensive!!! it s really a shame

Sep 28, 2012
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..

vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...

dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand :D! ( mits je hem via DHL laat verzenden :D!)
pi_117378456
Lijkt me ook BS. Gewoon een troll.
Geen referral hier.
pi_117378576
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..

vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...

dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand :D! ( mits je hem via DHL laat verzenden :D!)
niks op jiayu forum te vinden hierover dus 99% kans op onzin :P maar je weet het nooit is wel chinees XD
pi_117381904
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
pi_117381972
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef emmyemmy het volgende:
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117382192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:20:55 #135
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117382383
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:07 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
Maakt weinig uit... personelijk doe ik het nooit. En eignelijk nooit problemen gehad ;)
Als je het wilt kun je gewoon een berichtje sturen naar LT en doen ze het gratis voor je..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117383843
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.

Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.

Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.

As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.

5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.

Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!

Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.

[ Bericht 36% gewijzigd door nodig op 29-09-2012 11:57:50 ]
pi_117384212
Nog één besteld voor een maat van me :P
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117384239
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:47 schreef nodig het volgende:
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.

Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.

Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.

As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.

5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.

Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!

Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.
Bericht klopt wel aardig, ongeveer hetzelfde is terug te vinden op het Jiayu forum. Ze shippen nu eerst hun eigen pre-orders, daarna komen de wholesalers.

Wel jammer van die vakantieweek daarom. :(
pi_117384314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef rene90 het volgende:
Nog één besteld voor een maat van me :P
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders :)
pi_117384414
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders :)
Daar staan ze wel bij inderdaad. Er staat bij mijn eerste order nu 'collecting products'
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117385060
Ik ben benieuwd wanneer Lighttake de telefoons in hun bezit krijgt. Als ze die telefoons hebben kan het snel gaan.

Wat ik hoop -> begin oktober uitsturen. Eind oktober binnen :9
Love is in the air!
pi_117385072
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....

http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Love is in the air!
pi_117385304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Landgeld het volgende:
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....

http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Kan toch gewoon via de usb kabel?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:56:40 #144
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117386622
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
pi_117386733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...

Afwachten :)
Love is in the air!
pi_117386787
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...

Afwachten :)
Eerste 5000 zijn sowieso zwarte exemplaren, en bestemd voor hun eigen pre-orders. Maar de link is dat de productie en verzending nu op 100% gaat de komende dagen, ik denk dat er over 1 week ongeveer naar Lightake verzonden wordt. Ofja, dat hoop ik heel erg!
pi_117386799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
Whooooohoooooooooooooooooooooooo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 13:43:12 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117387040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
Cool *O*.
pi_117387335
4 oktober gaan de verzendkoeriers etc. weer volledig werken, tijdens de feestdagen in China zijn er verlofregelingen dus kunnen ze waarschijnlijk alle zendingen niet aan. Dit gaat alleen om de postbedrijven, de fabriek zou wel gewoon draaien wat ik eruit op kan maken.
Verder staat er nog dat via de manier hoe Jiayu verzend het zoveel mogelijk via airmail gaat. Dus zo kan het wel snel aankomen bij Lightake.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117387381
Fijn dat er wat schot in de zaak zit.
Geen referral hier.
pi_117387542
oke ik heb genoeg gehoord, gelijk bestellen!
pi_117387609
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef mtchel112 het volgende:
oke ik heb genoeg gehoord, gelijk bestellen!
Nu kan het nog met de code ja :)

Ik ben wel benieuwd naar alle reviews die gaan komen als de Chinese gebruikers hem binnen gaan krijgen de komende dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117389985
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bij :P Misschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen :D
pi_117390140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bij :P Misschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen :D
Nu al? :D hij moet eerst van Jiayu naar de shops neem ik aan :p.
Ik verwacht volgend week reviews en meer foto's. Ben zoo benieuwd!!
Love is in the air!
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:25:41 #156
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117390187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bij :P Misschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen :D
Fotos van de fabriek van Jiayu:



Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117390294
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Fotos van de fabriek van Jiayu:
FoTo'S

Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
Dankje Tokko1, dat bedoelde ik inderdaad :P
pi_117390319
Achja, hoesje bij de Phonehouse kost ook zo 15 euro.
Een hoesje is eigenlijk ook de enige accessoire die ik nodig heb.
pi_117390393
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Fotos van de fabriek van Jiayu:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
Lekker voor 2 euro per dag telefoons in elkaar draaien. :7
pi_117390577
Die hoesjes zullen ook wel goedkoper worden loop van de tijd lijkt me zo. Nouja met dat gorilla glas heb je toch niks over je scherm nodig (toch :') )
pi_117392269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef tharonny het volgende:
Die hoesjes zullen ook wel goedkoper worden loop van de tijd lijkt me zo. Nouja met dat gorilla glas heb je toch niks over je scherm nodig (toch :') )
een silicone hoesje of een bumper is wel vet, maar niet puur voor bescherming voor mij, zon geel hoesje ziet er gewoon gaaf uit

edit: ik heb m besteld (zwart) ben benieuwd!

[ Bericht 3% gewijzigd door mtchel112 op 29-09-2012 16:51:22 ]
pi_117398935
Ik sta ook op het punt om de telefoon te bestellen maar heb nog wat last minute twijfels. Als er iets kapot is aan de telefoon (binnen of buiten de garantie) moet de telefoon neem ik aan all the way naar Azië? Hoe is dat geregeld? Zoals je merkt, ik heb totaal geen ervaringen met Chinese webshops oO< .
pi_117399049
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef Ebbao het volgende:
Ik sta ook op het punt om de telefoon te bestellen maar heb nog wat last minute twijfels. Als er iets kapot is aan de telefoon (binnen of buiten de garantie) moet de telefoon neem ik aan all the way naar Azië? Hoe is dat geregeld? Zoals je merkt, ik heb totaal geen ervaringen met Chinese webshops oO< .
Zit wel een regeling op, maar de postkosten zijn voor jouw rekening zo ver ik weet. :) Maar als je er zuinig mee om gaat hoeft er natuurlijk niet veel mis te gaan. Ik heb inmiddels ook al een half jaar een tablet die ik actief gebruik en ik heb eigenlijk nooit problemen.
pi_117399267
Xetran heeft inderdaad gelijk. De shipping kosten zijn voor jezelf, maar je hebt een jaar garantie. (voor zover mij bekend is). Had begrepen dat de shipping kosten zo'n 25 dollar zijn, dus reken je dat bij de 130 euro die je voor je telefoon betaald, dan ben je nog goedkoop uit. Kan je hem heel wat keren voor wegsturen :P. Ik weet niet of jij al vaak een kapotte telefoon gehad heb, maar ik nog nooit. *afkloppen*

Heb er dus wel vertrouwen in dat die het gewoon doet, en mocht die inderdaad kapot gaan kost de reparatie 25 dollar. The choice is yours!
pi_117399383
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef tharonny het volgende:
Xetran heeft inderdaad gelijk. De shipping kosten zijn voor jezelf, maar je hebt een jaar garantie. (voor zover mij bekend is). Had begrepen dat de shipping kosten zo'n 25 dollar zijn, dus reken je dat bij de 130 euro die je voor je telefoon betaald, dan ben je nog goedkoop uit. Kan je hem heel wat keren voor wegsturen :P. Ik weet niet of jij al vaak een kapotte telefoon gehad heb, maar ik nog nooit. *afkloppen*

Heb er dus wel vertrouwen in dat die het gewoon doet, en mocht die inderdaad kapot gaan kost de reparatie 25 dollar. The choice is yours!
Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt? :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:56:33 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117399450
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt? :')
Zou niet moeten, denk dat je wel kans maakt als je bezwaar aan tekent. (je had hem toch al).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117401561
Bedankt voor de antwoorden Xetran en tharonny. Heb inmiddels snel een Paypal account aangemaakt en de zwarte versie (met kortingscode) besteld. Voor mij begint het wachten nu dus ook :)
pi_117401675
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ebbao het volgende:
Bedankt voor de antwoorden Xetran en tharonny. Heb inmiddels snel een Paypal account aangemaakt en de zwarte versie (met kortingscode) besteld. Voor mij begint het wachten nu dus ook :)
Welkom bij de club :)
pi_117402252
Hoe zat het eigenlijk met die frequenties en Nederland? Was 't eigenlijk al weer vergeten.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 21:01:02 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117402461
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Quir het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met die frequenties en Nederland? Was 't eigenlijk al weer vergeten.
Werkt gewoon.
pi_117403257
Wel jammer dat er geen nieuw materiaal bij komt op youtube.
Geen referral hier.
pi_117403753
Youku moet je ook kijken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117404666
Iemand eigenlijk enig idee hoe je Jiayu uitspreek?

Ik spreek het altijd maar zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iets zeg me dat dat niet juist is :P
pi_117404745
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef kango het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe je Jiayu uitspreek?

Ik spreek het altijd maar zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iets zeg me dat dat niet juist is :P
Voor mij is het idd ook een (blauw) vraagteken.
pi_117404900
Jiee-jaa-joe, niet djie-jei-djo, denk ik.

Weet wel dat Huawei als whaa-wee uitgesproken dient te worden. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117405028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef shiznuts het volgende:
Youku moet je ook kijken...
Uiteraard :D, thanks.
Geen referral hier.
pi_117406190
Bij lightake zie ik trouwens 'my order list' niet staan dat ik een pre order heb gedaan op de zilvere variant? hebben jullie dat ook? heb (tijd van deze post) 2 a 3 uur geleden besteld.

Thnx
pi_117408622

Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 23:22:18 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117408925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
Huh :') Het bootscherm doet wel raar nadat ie gerefactored heeft.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 23:26:38 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117409174
Nou, ze heeft er toch best moeite mee. Order cancelled |:(
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 23:34:36 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117409361
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ze heeft er toch best moeite mee. Order cancelled |:(
"Ze heeft" ?
pi_117410196
Oke, in mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon kwam ik bij toeval op deze. Dan wat een design zeg! Van welk materiaal is de behuizing gemaakt trouwens? En hoe zat dat met die kortingscoupon? Ik wil er een!
pi_117410228
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

"Ze heeft" ?
...Met het inslaan van een spijker?...
pi_117410270
Sarcasme komt niet zo goed over op internet :P.

Body is van aluminium voor zover ik weet. Coupon is nog tot 30 september geldig: voor zwart: FOKJIAYUG356925

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaelanx_NL op 30-09-2012 10:54:25 ]
Geen referral hier.
pi_117410579
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sarcasme komt niet zo goed over op internet :P.

Body is van aluminium voor zover ik weet. Coupon is nog tot 30 september geldig: voor zwart: FOKJIAYUG356925 de andere 2 kleuren: FOKJIAYUG395822
Oh thanks! Tot of tot en met??

Over de kleur twijfel ik nog. Maar denk dat zwart het mooist is. Heeft die gast in dat filmpje met de reset ook een zwarte?

Ennuh: waar bestellen? Zit op telefoon, dus zoeken is lastig... (Oude HTC Desire :+)
  zondag 30 september 2012 @ 00:16:24 #187
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117410796
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Oh thanks! Tot of tot en met??

Over de kleur twijfel ik nog. Maar denk dat zwart het mooist is. Heeft die gast in dat filmpje met de reset ook een zwarte?

Ennuh: waar bestellen? Zit op telefoon, dus zoeken is lastig... (Oude HTC Desire :+)
Lightake ;)

En ik zou gewoon ff je PC opstarten om te bestellen,, is toch wat makkelijker ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117410888
quote:
16s.gif Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Lightake ;)

En ik zou gewoon ff je PC opstarten om te bestellen,, is toch wat makkelijker ;)
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925

Valt DX.com btw ook onder Lightake? Heb al vele order staan namelijk, maar kan me er geen herinneren via Lightake :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-09-2012 00:25:13 ]
  zondag 30 september 2012 @ 00:25:22 #189
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117411100
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925
Ja ;)

(en voor je het vraagt, dropshipping kán je aan vinken maar heeft niet zo veel zin naar mijn mening. Heeft tot effect dat er geen Lightake logo op je pakket staat.. ;) )

En DX.com =/= Lightake, echt totaal een andere shop (en ander caliber). Lightake is middelgrote webshop.. en dealextreme is formaat Amazon/Ebay ;) Giga.. (slechte service).

Lightake is vertrouwde webshop hier op Fok! omdat de eigenaar hier vroeger ook postte (wel een chinees, maar lang verhaal) en al heel wat jaartjes mee loopt _O- Vandaar ook de speciale Fok! actie coupon :Y

(en Airmail/tracking nr. is standaard boven de 15 usd dacht ik, maar aanvinken kan nooit kwaad ;) )

Lees voor alle duidelijkheid even snel deze twee topics door.. is al veel gevraagd en zo voorkom je onnodige vragen en steek je zelf nog wat extra informatie op :) En over algemene china shopping kan je altijd terecht in het chinese webshops topic op Fok! ^O^
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117411154
quote:
16s.gif Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja ;)

(en voor je het vraagt, dropshipping kán je aan vinken maar heeft niet zo veel zin naar mijn mening. Heeft tot effect dat er geen Lightake logo op je pakket staat.. ;) )
Doe ik ook niet hoor :) Vink enkel 'Air Mail + Trackingnumber' aan...

Top, komt met de korting op 165 dollar ongeveer. Netjes voor zo'n toestel volgens mij...

Edit: Hmm klote, wil Paypal ineens dat ik mijn geheime vragen ga beantwoorden. Ik weet natuurlijk niet meer precies hoe ik geantwoord had...

Edit 2: WTF, Paypal foutmelding: "helaas - het uitvoeren van de laatste actie is mislukt"

[ Bericht 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-09-2012 01:09:15 ]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 30 september 2012 @ 01:20:17 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117412541
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:
http://www.youtube.com/user/chiribe?feature=watch

Aanrader!
pi_117413120
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:
http://www.youtube.com/user/chiribe?feature=watch

Aanrader!
zoals ?

lol.
  zondag 30 september 2012 @ 02:58:27 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117414166
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
Er is nog geen telefoon uitgeleverd? (buiten de sampels die terug gestuurd moesten worden ;)).
Mensen hadden tot de 30e om te betalen (de mensen die 5 september dus een pre-order hebben gedaan). Lijkt mij niet dat het allemaal zo snel kan (28 licentie en leveren).
quote:
Ga er vanuit dat er in de tussentijd ook nog het e.e.a aan de firmware is verbouwd (4.1? straks, is bevestigd?).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117415041
Besteld. Beetje een impulsaankoop, maar ach. Ben benieuwd.

Iemand een idee hoelang het wachten zou kunnen duren voordat het toestel verzonden wordt?

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2012 05:50:02 ]
pi_117415425
Hmm ik zal dus moeten gaan bellen met PayPal denken ik. Kon mijn geheime vragen niet precies goed beantwoorden...
Als ik vanmiddag thuis ben, maar even de CC gebruiken dan denken ik. Volgens mij best een toptelefoon voor dient bedrag.
  zondag 30 september 2012 @ 10:22:27 #196
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117416600
quote:
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?
pi_117418025
Goed om te zien dat er eindelijk nieuws is over die die netwerklicentie.

Zullen we 'm dan toch nog voor de kerst in huis hebben?! :)
pi_117418373
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
pi_117418623
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bron :)

Edit:
Bijvoorbeeld:
http://www.amazon.co.uk/S(...)d=1348999192&sr=1-15

En als het wat meer mag zijn:
http://www.amazon.co.uk/g(...)28027&pf_rd_i=468294

Enkel jammer dat je minstens voor £25 moet bestellen om gratis verzending te hebben...
pi_117418701
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:58 schreef bruyckerken het volgende:

[..]

Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bron :)
Dankje, dat idee had ik al. Normaal gesproken staan specs zelfs dubbel op de site, maar hier staat opeens niks bij. En het gaat inderdaad om 3 euro verschil voor een class10 kaartje in Nederland. :)

@edit; ikzelf heb deze al eens voor m'n vader gevonden: http://www.digitalsonline(...)0/mic16gbtc-c10.html daar was het verzenden gratis dacht ik. Dus dit keer maar niet uit china dan :)

dit lijkt misschien offtopic maar het kaartje is bedoeld voor de Jiayu G3.

[ Bericht 7% gewijzigd door dramatic op 30-09-2012 12:07:09 ]
  zondag 30 september 2012 @ 12:25:40 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117419291
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 05:22 schreef zarGon het volgende:
Besteld. Beetje een impulsaankoop, maar ach. Ben benieuwd.

Iemand een idee hoelang het wachten zou kunnen duren voordat het toestel verzonden wordt?
Niemand heeft dat idee. :P Nou nja, een hoop wel, maar verder ook niet. Waarschijnlijk gaat 'ie net iets na de Chinese feestdagen op de post, dan heb je 'em nog voor november hopelijk. Maar er is geen idee wat de productiestatus is en hoe snel het gaat met uitleveren aan resellers. Dus zoals altijd bij chinashopping wordt het geduldig afwachten op de proef gesteld.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:22 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?
Jiayu JY-G2 en G3. Maar waarschijnlijk een pre-production model, dus daar zijn niet echt conclusies aan te verbinden.

@ geheugenkaartjes uit China: niet doen! Ja, er is een kleine kans dat het wel snor zit, maar waarschijnlijk zit je gewoon met een gare kaart die voor geen meter werkt zoals het hoort.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel zondag 30 september 2012 @ 12:27:55 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117419354
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
Ga gewoon naar de Aldi, heb ik laatst 2x 8gb microSD voor 10 euro gekocht.
pi_117419904
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.

Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
  zondag 30 september 2012 @ 12:56:56 #204
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117420074
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.

Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229
183 dollar. Op de Paypal site kan je uitrekenen hoeveel dat is in euro's, aangezien koersen nogal eens wisselen he? En aangezien niemand in der toekomst kan kijken weten wij niet hoeveel ie in de toekomst gaat kosten / wat de koersen doen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 30 september 2012 @ 13:07:49 #205
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117420374
Zijn er naast dat hoesje al accessoires als bumpers en andere (siliconen) hoesjes aangekondigd? Heb in een video een bumper langs zien komen, maar heb deze nog nergens terug kunnen vinden!
Koekje d'r bij?
  zondag 30 september 2012 @ 13:10:51 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117420452
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef eleganza het volgende:
Zijn er naast dat hoesje al accessoires als bumpers en andere (siliconen) hoesjes aangekondigd? Heb in een video een bumper langs zien komen, maar heb deze nog nergens terug kunnen vinden!
Ja, er komt wel specefieke assesoires uit.. en die komen ook op Lightake voor Sale.
Maar waarschijnlijk pas als de G3 ook echt uitgeleverd gaat worden.. je kan voorlopig op de Jiayu site zelf kijken (daar zijn ze overigens wel voor sale al, maar moet je via een tussenpersoon werken om dat in huis te krijgen)

( http://shop.ejiayu.com/?g(...)_ANY__p,0-index.html Jiayu shop met Oa G3 bumpers,hoesjes etc)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117420544
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.

Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
Is die iPhone4 kapot dan? Anders die lekker houden toch? Als je een iPhone 2 jaar gebruikt kan je voor hetzelfde geld 4x een jiayu kopen (dus om de 6 maanden een nieuwe kopen)

Ik kan echt niet wachten totdat ik hem heb, mijn huidige combo (ipod+nokia) werkt natuurlijk voor geen meter en beide hebben ook mankementen.
EDIT: Maar heb wel voor china airmail gekozen :P Hoe graag ik hem ook wil hebben, het airmail/dhl verschil hou ik liever in de portemonnee.

Voor alle mensen die nu nog twijfelen, vandaag is de laatste dag dat je met korting bij Lightake kan kopen!
Kortingcodes onder een spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korting mogelijk gemaakt door Downstar, RobertNL en remco!

[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 30-09-2012 13:31:23 ]
pi_117420765
Fuck, kan je echt enkel met Paypal betalen? Geen losse CC daar? Paypal doet het niet namelijk...
Aaarh, Paypal :+

[ Bericht 37% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-09-2012 13:29:21 ]
pi_117420933
ik heb wel gekozen voor DHL, zeker gezien ik nu al een tijdje wacht op de telefoon
als hij dan uiteindelijk ook echt verzonden is, wil ik er niet nog 30 dagen op wachten :P

en idd, vandaag is de laatste mogelijkheid om te bestellen met 18$ korting!
pi_117421044
Voor DHL zou ik ook wel kiezen denk ik :)
pi_117421106
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Downstar het volgende:
ik heb wel gekozen voor DHL, zeker gezien ik nu al een tijdje wacht op de telefoon
als hij dan uiteindelijk ook echt verzonden is, wil ik er niet nog 30 dagen op wachten :P

en idd, vandaag is de laatste mogelijkheid om te bestellen met 18$ korting!
Betaal je 17 dollar meer, ik ben natuurlijk een arm studentje die als vakkenvuller nog niet eens 4 euro per uur verdiend. Moet ik 3 uur voor DHL shipping werken :P Nah zou opzich best kunnen maar bestel hem omdat de prijs zo aantrekkelijk is en wil die prijs daarom zo laag mogelijk houden :D

EDIT: Denk dat ik als accessoire een zwart hoesje erbij haal.

[ Bericht 8% gewijzigd door nodig op 30-09-2012 13:40:55 ]
pi_117421254
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:35 schreef nodig het volgende:

[..]

Betaal je 17 dollar meer, ik ben natuurlijk een arm studentje die als vakkenvuller nog niet eens 4 euro per uur verdiend. Moet ik 3 uur voor DHL shipping werken :P Nah zou opzich best kunnen maar bestel hem omdat de prijs zo aantrekkelijk is en wil die prijs daarom zo laag mogelijk houden :D
22$ meer, dat was ook zo gek.. voor de korting was DHL shipment 17$ na berekenen van de korting was hij opeens 22$.. :')

maargoed, ik zie het maar zo.. die korting die we hebben gekregen is voor mij gratis DHL shipping geworden :)
pi_117421271
Wat is dan nu de beste manier cq keuze om de douane te vermijden? Want ze zijn natuurlijk ook niet helemaal gek bij de douane. Pakketten die uit Azië en met name via HongKong 'reizen' hebben extra de aandacht van de douaniers om te controleren/een X-ray boven de transport band te hangen.

Die $18,- voordeel vind ik nog overheen te komen om in iedergeval vandaag nog niet te beslissen. ¤149,- ipv ¤131,- valt nog goed mee te leven.
pi_117421311
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dan nu de beste manier cq keuze om de douane te vermijden? Want ze zijn natuurlijk ook niet helemaal gek bij de douane. Pakketten die uit Azië en met name via HongKong 'reizen' hebben extra de aandacht van de douaniers om te controleren/een X-ray boven de transport band te hangen.

Die $18,- voordeel vind ik nog overheen te komen om in iedergeval vandaag nog niet te beslissen. ¤149,- ipv ¤131,- valt nog goed mee te leven.
lees het topic even door zou ik zeggen, uitgebreid hier aan bod gekomen..

maargoed airmail is de beste manier om geen douane/btw te voorkomen, maar kan er ook wel 30 dagen over doen om aan te komen..
pi_117421331
En hoeveel ¤ zouden douanekosten zijn?
pi_117421370
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En hoeveel ¤ zouden douanekosten zijn?

21% btw + inklaringskosten van PostNL van 12,50
Bij Airmail tenminste, bij DHL zijn de inklaringskosten iets anders geloof ik.


EDIT:

Verzenden / Douane:
Voor het verzenden zijn er twee opties beschikbaar, dit zijn:
Gratis - Hong Kong Post
De verzendtijd van Hong Kong Post varieert behoorlijk. Zo kan afhankelijk van de drukte op het moment van verzenden (hier in Nederland alswel in China) de verzendtijd tussen de 7 en 30 dagen liggen. De afgelopen tijd is tussen de 7 en 15 dagen ''normaal'' maar in de periode tussen september en januari kunnen deze tijden oplopen tot wel 30 dagen.
Bij deze manier van verzenden is de kans op een aanslag van de douane gering maar wel aanwezig. Mocht de douane je pakketje eruit pakken dan is de kans groot dat je een brief in de bus vindt. Op deze brief word je geacht de waarde en inhoud van het pakketje aan te geven. Mocht de douane je pakketje ertussenuit pakken en je moet btw betalen dan zal dit altijd minimaal ¤12.50 kosten. Deze ¤12.50 zijn de kosten die PostNL rekent voor de inklaring van een pakketje. Bovenop dit bedrag betaal je 19/21% BTW over de waarde in EURO's (geef dit bedrag duidelijk aan op de rekening!).
In geval de douane jou pakketje er tussen uit pakt kost dit dus (ongeveer):
Inklaringskosten: ¤12.50
Belasting: ¤ 27,00 Berekening: ($165 / 1,24480000) x 21%
Totaal: ¤40.35
Let op: dit is dus alleen INDIEN je pakketje gepakt wordt en ze de waarde goed schatten. Jij kan er natuurlijk niks aan doen mocht de douane dit bedrag lager schatten aan de hand van de rekening.
$23,- DHL-express
De verzendtijd van DHL is zeer constant. Dit bevindt zich tussen de 3 en 7 dagen. Binnen deze tijd wordt ook de douane inklaring door DHL gedaan. Bij DHL is de kans een stuk groter dat je btw moet afdragen. Zover ik weet is er geen vast bedrag wat DHL rekent aan administratiekosten bij een levering waar btw over betaald dient te worden.
DHL let heel erg op de factuur die met de telefoon mee gestuurd is en vraagt (bijna) nooit om de orginele factuur.
Indien DHL je pakketje belast betaal je ongeveer:
Belasting: ¤ 31,00 Berekening: ($187 / 1,24480000) x 21%
Dit valt vaak gunstiger uit door de bijgeleverde factuur vanuit de verkoper.
pi_117421388
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef nodig het volgende:

[..]

21% btw + inklaringskosten van PostNL van 12,50
Bij Airmail tenminste, bij DHL zijn de inklaringskosten iets anders geloof ik.
Hmm oke. Nouja dat is een klein risico natuurlijk...

Door fout van Paypal, waardoor ik niet kan betalen, heb ik momenteel vier orders in mijn Lightake Member Center staan... Jeuj... Ff mailtje naar de helpdesk gestuurd om drie orders te annuleren en uitgelegd waarom Paypal niet werkt.

Als je DHL kiest, betaal je dus meestal minder voor de douane... Dus maar gekozen die NIET te annuleren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-09-2012 15:20:08 ]
  zondag 30 september 2012 @ 15:41:39 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117425191
Ja, maar hopelijk hoef je helemaal geen douanekosten te betalen, wat vrijwel wel zo is bij DHL en dan is de free shipping-optie opeens üb3rvoordelig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117425478
Tsjah, maar dan moet ik wel veeeeeeel langer wachten. Anyhow: ik moet eerst maar eens kunnen betalen :+
pi_117425544
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar hopelijk hoef je helemaal geen douanekosten te betalen, wat vrijwel wel zo is bij DHL en dan is de free shipping-optie opeens üb3rvoordelig.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit douanekosten of BTW moeten betalen voor pakketjes uit China, en het bestelbedrag is al vaak genoeg meer dan 22 euro geweest. :)

Daarom ook nu weer AirMail. :7
pi_117425801
Daar heb je gelijk in Mandera. En ik heb ook nooit langer dan 2 weken hoeven wachten trouwens.

Edit: He! Credit Card is wel mogelijk, als Paypal Guest :) Proberen we dat even!

Nu nog beslissen: DHL of Air Mail...

[ Bericht 23% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-09-2012 16:10:42 ]
  zondag 30 september 2012 @ 16:32:29 #223
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117426792
quote:
16s.gif Op zondag 30 september 2012 13:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, er komt wel specefieke assesoires uit.. en die komen ook op Lightake voor Sale.
Maar waarschijnlijk pas als de G3 ook echt uitgeleverd gaat worden.. je kan voorlopig op de Jiayu site zelf kijken (daar zijn ze overigens wel voor sale al, maar moet je via een tussenpersoon werken om dat in huis te krijgen)

( http://shop.ejiayu.com/?g(...)_ANY__p,0-index.html Jiayu shop met Oa G3 bumpers,hoesjes etc)
^O^
Moet overigens wel lachen wat mijn google auto chinese translator van de productnamen maakt:
"Goede domeinnaam G3 accessoires promotiepakket" :9

De zwarte G3 voor m'n zusje is inmiddels bij Lightake besteld, met verloopstekkertje en DHL shipping (totaal was 151,59 bij paypal)

Heb lightake nog even een berichtje nagestuurd of de value van het pakje ook wat lager gedeclareerd kan worden. Bij TNT vind ik dat altijd wat tricky-er... heb bij DHL nog nooit een pakketje gehad dat niet aankwam, in tegenstelling tot TNT. Plus, die extra snelheid is voor haar mooi meegenomen, haar Blackberry loopt nu elk half uur vast :7

Hoop dat ie mooi na de 15e geshipt wordt, dan is het voor mij helemaal perfect :D
Koekje d'r bij?
pi_117426965
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef eleganza het volgende:

[..]

Heb lightake nog even een berichtje nagestuurd of de value van het pakje ook wat lager gedeclareerd kan worden.
Die Chinezen knallen overal 'Gift' op. :P
  zondag 30 september 2012 @ 16:38:31 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427030
En toch zijn er genoeg voorbeelden geweest dat mensen toch lekker mochten neertellen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117427143
Beter komt er ook een dock voor kan ik m mooi op mn bureau zetten
  zondag 30 september 2012 @ 16:45:11 #227
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117427273
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Die Chinezen knallen overal 'Gift' op. :P
Weet ik al uit ervaring.... maaar...

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef shiznuts het volgende:
En toch zijn er genoeg voorbeelden geweest dat mensen toch lekker mochten neertellen. ;)
Dat dus! En DHL is erg strikt in het hanteren van die 22 euro regel, maar als er bijv 20 euro op staat, kijken ze er niet naar om. Let me tell you, ervaring genoeg ;)

Bij TNT is het enorm wispelturig wat ze wel en niet er uit halen. Als je een pakket hebt met EMS controleren ze eigenlijk altijd alles, maar niet altijd als je met airmail (en zeker uit china/HK) iets laat komen. De duurdere shippingsoorten worden ook echt beter door de douane gecontroleerd, maar ik heb bij EMS (uit o.a. VS) gemerkt dat TNT daar ook van de waarde van het pakketje uitgaat, wat op de doos staat.

Als je de kans hebt, altijd even je verkoper vragen of de waarde naar beneden kan. Bij DHL zit je daar vaak beter mee, TNT ben ik al twee keer een pakje kwijtgeweest. Het blijft een risico.
Koekje d'r bij?
  zondag 30 september 2012 @ 16:46:58 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427334
Er staat al 20 dagen ofzo een opmerking bij m'n order daarover. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117427420
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef shiznuts het volgende:
Er staat al 20 dagen ofzo een opmerking bij m'n order daarover. ;)
Nog geen reactie op?

Ik twijfel nog tussen DHL of niet...
  zondag 30 september 2012 @ 16:53:08 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427568
Ik bedoel, dat ze in het systeem een opmerking hebben geplaatst bij m'n order, als reminder voor henzelf hoe ze het moeten declareren. :P Dat heb ik maar meteen geregeld toen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117427968
Ook maar even een berichtje achteraan gedaan, Java Phone hehe.
pi_117428957
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer :'(
Ja.
pi_117429095
Is het nou wel of niet handig om lightake te vragen de waarde onder de 22 euro te zetten?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117429099
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Xu het volgende:
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer :'(
Ik wil niet veel zeggen maar het lijkt me toch dat je genoeg tijd hebt gehad........
pi_117429176
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef rene90 het volgende:
Is het nou wel of niet handig om lightake te vragen de waarde onder de 22 euro te zetten?
Maakt weinig uit lijkt me, de douane kent de Chinezen ook wel onderhand, er wordt gewoon steekproefsgewijs gecontroleerd, of je nu 10 of 100 euro aan waarde er op hebt staan.

Het enige voordeel wat je kunt hebben, is dat de BTW die je dan moet betalen lager is dan de daadwerkelijke BTW. Je kunt er sowieso van uit gaan dat men niet het volle bedrag vermeld.
pi_117429374
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel, dat ze in het systeem een opmerking hebben geplaatst bij m'n order, als reminder voor henzelf hoe ze het moeten declareren. :P Dat heb ik maar meteen geregeld toen.
Ik snap hem niet?
  zondag 30 september 2012 @ 17:40:44 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117429481
Ah, dat bedoel je. Mja, er zijn mensen die voor DHL zijn gegaan en mensen die voor free shipping (met of zonder afspraken over declaratie) zijn gegaan. 't Is net wat je wilt qua uitgeven en geduld. :P En ik heb best wat geduld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117429500
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Ik snap hem niet?
Hij bedoelt dat ze in hun interne systeem een aantekening hebben gemaakt dat ze een bepaalde waarde moeten vermelden :P.
Geen referral hier.
  zondag 30 september 2012 @ 17:44:08 #239
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117429604
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel, dat ze in het systeem een opmerking hebben geplaatst bij m'n order, als reminder voor henzelf hoe ze het moeten declareren. :P Dat heb ik maar meteen geregeld toen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of ook gewoon een berichtje gestuurd zoals ik gedaan heb? Kon niets bij paypal vinden, om daar een berichtje achter te laten. Heb bericht gestuurd met order nr, maar ze hebben nu natuurlijk vakantie :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Maakt weinig uit lijkt me, de douane kent de Chinezen ook wel onderhand, er wordt gewoon steekproefsgewijs gecontroleerd, of je nu 10 of 100 euro aan waarde er op hebt staan.

Het enige voordeel wat je kunt hebben, is dat de BTW die je dan moet betalen lager is dan de daadwerkelijke BTW. Je kunt er sowieso van uit gaan dat men niet het volle bedrag vermeld.
Bij DHL zijn ze wel strikt boven de 22 euro dus, TNT enorm wispelturig. Tot 45 euro volgens mij Gift ook douanevrij. Maar de hoed van de rand weet ik ook niet. Mn 95 euro kostende aurora II via BIC had geen douanekosten. Heb daar niet eens naar gevraagd bij mijn order, weet ook niet hoe ze dat gedeclareerd hebben op dat formuliertje, dat zie ik komende week pas :P
Koekje d'r bij?
pi_117430361
Aaah zo. Ja maar ze checken bij DHL dus wel veel meer? Hoe is jullie ervaring qua levering geen via gewone airmail?
  zondag 30 september 2012 @ 18:19:34 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117431053
:') Die lieten me zelfs betalen voor oordopjes van 20,- usd (aangegeven waarde). _O-
(Nou ja, ze waren ook wel duurder, $34,50 USD, ze geloofden de beschrijving niet dus moest bevestigingen sturen :( )

't Is snel, maar heb de twee keer dat ik Express delivery deed telkens m'n eigen orderbevestigingen en rekeningen moeten laten zien, telkens gedoe. Dus liever gewoon goo' ol' can't go wrong free shipping.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117431093
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaah zo. Ja maar ze checken bij DHL dus wel veel meer? Hoe is jullie ervaring qua levering geen via gewone airmail?
DHL doet voor jou ongeacht de waarde de douaneaangifte zodat jij sneller je pakketje hebt, ze schieten de kosten voor, die worden aan deur met jou verrekent.

Bij verzending via AirMail gaat hij gewoon via 'de PostNL uit Hong Kong' , in Nederland komt hij dan gewoon bij de invoerafdeling bij de douane terecht, die steekproefsgewijs partijen controleren op illegaal spul en waarde van pakketten. Is een beetje een kansspel. Daarna komt het pakketje via PostNL bij jou terecht.
pi_117431227
Hmm. Dan wordt het toch gewone shipping denken ik. Het heeft geen haast.
pi_117433950
Bij mij was +/- 4 weken geleden nog een telefoon uit china onderschept via de airmail :P met tracking code... Ik heb hem lekker laten terug sturen want er zat geen gps op :P bleek (ze wijzigden de beschrijving halverwege china he lol) En via paypall mijn geld terug gekregen vanwege niet ontvangen lol.

Was bij e verbuying overigens en ze werkten niet mee aan terug betaling regelingen en dergelijke ze boden 6% korting op volgende aankoop omdat er geen gps op de telefoon zat xD.. Toen mocht ik hem toch terug sturen maar kwamen kosten voor terugsturen voor mijn rekening volgens hun dan... Paypall dispute aangemaakt en geld terug gekregen terwijl ik hem zelf weigerde van postn:). hopelijk dit keer niet zulke grappen.
  zondag 30 september 2012 @ 20:02:25 #245
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117435354
Ik heb de zwarte versie besteld, kan ik die nog wijzigen in een andere kleur? Zoja, hoe?
pi_117436237
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb de zwarte versie besteld, kan ik die nog wijzigen in een andere kleur? Zoja, hoe?
Mailen naar lightake.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117436349
Zo, betaald :) Dan maar CC ipv Paypal :)
pi_117441351
Ik heb naar mijn weten gaan account aangemaakt op Lightake tijdens de bestelling, dus volg mijn bestelling nu via de knop "Order tracking" bovenaan de website. Als ik dan mijn gegevens invul staat er als laatste status:

quote:
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
Met name de dikgedrukte zinsnede is me niet helemaal duidelijk; is dat nou een notitie voor mij of voor Lightake?
  zondag 30 september 2012 @ 21:40:51 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117441608
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb naar mijn weten gaan account aangemaakt op Lightake tijdens de bestelling, dus volg mijn bestelling nu via de knop "Order tracking" bovenaan de website. Als ik dan mijn gegevens invul staat er als laatste status:

[..]

Met name de dikgedrukte zinsnede is me niet helemaal duidelijk; is dat nou een notitie voor mij of voor Lightake?
Voor Lightake, dont worry!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117444045
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2? :X
pi_117444269
Die benchmark was toch van het beta toestel?
pi_117445706
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DeHeer het volgende:
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2? :X
Prestaties zijn ongeveer gelijk aan dat toestel, Enkelt heeft deze een beter scherm :D
  zondag 30 september 2012 @ 22:39:50 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117445729
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DeHeer het volgende:
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2? :X
Dat hangt niet alleen van benchmarks af. Zo komen Samsung tablets en phones met bloatware en een schil waar je depressief van wordt. ;( Kun je beter een clean getweakte versie van Android draaien. Sowieso was ik al verbaasd hoe rap de singlecore G2 al was in vergelijking met m'n Desire Z.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117447657
Heb de zwarte maar besteld, in de hoop dat ze het achteraf nog kunnen wisselen in een andere kleur :D
Ja.
pi_117448051
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Xu het volgende:
Heb de zwarte maar besteld, in de hoop dat ze het achteraf nog kunnen wisselen in een andere kleur :D
Waarom heb je niet dan gelijk de juiste kleur besteld?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 30 september 2012 @ 23:12:20 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117448118
Zal wel zijn omdat:
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Xu het volgende:
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117448495
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom heb je niet dan gelijk de juiste kleur besteld?
Wat shiznuts zegt. de coupon werkte voor mij niet meer.
Zie nu dat mijn post een beetje karig was :P
Ja.
pi_117448745
Maakt niet uit, ik heb nog even wat pagina's geprobeerd te ontcijferen en er is een bericht van een Chinees of iets dergelijks, die de melding heeft dat zijn G3 is verzonden dus er zit schot in de zaak. Het is wel pas na 4 oktober dat de bulk pas kan worden verzonden, dus ik denk dat de individuele telefoons geen probleem zijn. Maar bevoorrading van lightake dus na 4 oktober?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 30 september 2012 @ 23:24:13 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117448879
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef rene90 het volgende:
Maakt niet uit, ik heb nog even wat pagina's geprobeerd te ontcijferen en er is een bericht van een Chinees of iets dergelijks, die de melding heeft dat zijn G3 is verzonden dus er zit schot in de zaak. Het is wel pas na 4 oktober dat de bulk pas kan worden verzonden, dus ik denk dat de individuele telefoons geen probleem zijn. Maar bevoorrading van lightake dus na 4 oktober?
Dat is uitlevering van de eerste batch (pre-order, 5.000 stuks).

De levering van onze toestellen komt pas na de 8e ergens. Er stond op het forum dat ze meerdere batches per week willen gaan uitleveren.

Lightake had redelijk snel ingeschreven op de toestellen dus ik verwacht/hoop dat het niet te lang gaat duren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117448945
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef rene90 het volgende:
Maakt niet uit, ik heb nog even wat pagina's geprobeerd te ontcijferen en er is een bericht van een Chinees of iets dergelijks, die de melding heeft dat zijn G3 is verzonden dus er zit schot in de zaak. Het is wel pas na 4 oktober dat de bulk pas kan worden verzonden, dus ik denk dat de individuele telefoons geen probleem zijn. Maar bevoorrading van lightake dus na 4 oktober?
Zeker na 4 oktober, het is vanaf morgen t/m 8 oktober nationale vakantie in China, waardoor niet alle bezorgdiensten en bedrijven volledig draaien.

Misschien is het even de moeite waard om te vermelden dat het merendeel van de vragen van 'nieuwkomers' de afgelopen dagen in dit topic, al gesteld zijn. Het is zeker de moeite waard om de vorige delen van dit topic door te lezen, en uiteraard de uitgebreide OP door te nemen!
pi_117449015
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is uitlevering van de eerste batch (pre-order, 5.000 stuks).

De levering van onze toestellen komt pas na de 8e ergens. Er stond op het forum dat ze meerdere batches per week willen gaan uitleveren.

Lightake had redelijk snel ingeschreven op de toestellen dus ik verwacht/hoop dat het niet te lang gaat duren.
Er staat dat de express koeriers wel gewoon al die eerste toestellen gaan leveren :P Er is namelijk ook iemand die een bericht heeft gekregen dat het verzonden is namelijk :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117449166
De vraag is vooral of het productieproces door blijft gaan en of Lighttake aan het werk is, dan komt het wel goed :)
  zondag 30 september 2012 @ 23:46:43 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117450225
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er staat dat de express koeriers wel gewoon al die eerste toestellen gaan leveren :P Er is namelijk ook iemand die een bericht heeft gekregen dat het verzonden is namelijk :)
Dat is inderdaad uit die pre-order batch. Die moeten voor vanavond 22.00 betaald hebben (kon 2 dagen lang). De eerste toestellen zijn dus vast onderweg :D!

Maar ivm de vakantie werkt LT niet (hoe het bij Jiayu zit is onduidelijk, 4 oktober leveren ze wel de G2+ uit). Ga er stiekem vanuit dat de productie niet/weinig stopt.

Meeste webshops hebben minimale/geen bezetting aankomende week dus daar verwacht ik niks van. 8 Oktober staat dus in mijn boekje als dag waarop we waarschijnlijk meer info krijgen :D

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Zeker na 4 oktober, het is vanaf morgen t/m 8 oktober nationale vakantie in China, waardoor niet alle bezorgdiensten en bedrijven volledig draaien.

Misschien is het even de moeite waard om te vermelden dat het merendeel van de vragen van 'nieuwkomers' de afgelopen dagen in dit topic, al gesteld zijn. Het is zeker de moeite waard om de vorige delen van dit topic door te lezen, en uiteraard de uitgebreide OP door te nemen!
Zal even een extra stukje over levering/BTW/tijd/nieuws verzamelen en in de OP knallen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117450579
Weet iemand hoe dat gaat als je meerdere orders hebt staan, die bijna allemaal geannuleerd moeten worden? Heb natuurlijk wel contact opgenomen en uitgelegd hoe het kwam dat er te veel orders aangemaakt zijn. Maw: gaat het automatisch als je niet binnen x tijd betaalt?

Ik heb er natuurlijk uiteindelijk 1 wel betaald ^_^
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:03:11 #265
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_117451055
Jippieee.. Hij is verzonden..
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:07:58 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117451268
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2012 11:50:05 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 oktober 2012 @ 00:08:42 #267
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117451298
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Grijsbaard het volgende:
Jippieee.. Hij is verzonden..
Mooi :)
pi_117451690
Net even Packagetracker.com geprobeerd, maar krijg mijn pakketje niet in beeld, terwijl die wel in het systeem van CP zelf staat. Lijkt nog niet helemaal goed te werken
pi_117452236
Jullie zijn aan het bullshitten toch?
Geen referral hier.
pi_117453133
Maar PostNL moet de waarde ook maar gokken, toch?

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jullie zijn aan het bullshitten toch?
Over?
pi_117453522
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_117453568
Jammer. ik moet nog even geduld hebben met mijn grijze. Zal nog even duren voordat die atch verzonden wordt.

Verder moeten die Chinezen zich echt gaan aanpassen met vakanties, als ze willen concurreren met Europa :'). Dit hebben ze te vaak in een jaar. Ligt heel China (en daarmee de doorstroom van pakketjes) plat.
Love is in the air!
pi_117453893
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Grijsbaard het volgende:
Jippieee.. Hij is verzonden..
:') , leuke troll.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 oktober 2012 @ 07:43:08 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117453933
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 06:25 schreef Landgeld het volgende:
Jammer. ik moet nog even geduld hebben met mijn grijze. Zal nog even duren voordat die atch verzonden wordt.

Verder moeten die Chinezen zich echt gaan aanpassen met vakanties, als ze willen concurreren met Europa :'). Dit hebben ze te vaak in een jaar. Ligt heel China (en daarmee de doorstroom van pakketjes) plat.
Ze werken al zo veel, en dan mogen ze ook nog geen vakantie hebben :D
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:26:12 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117455138
Nou ja, wat het is, is dat het van die national holidays zijn. Maar die duren dan niet een dag ofzo, nee, meteen een paar dagen aaneen. Maar dat is vast omdat de arbeiders dan een paar honderd kilometer naar huis kunnen reizen en daar die paar dagen per jaar eens hun familie zien die ze onderhouden. Feestdagen zijn daar wat heiliger en worden maar wat graag met open armen ontvangen. Die lui werken de rest van het jaar elke dag urenlang als zombies, dus van mij mag dat ook wel. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117456522
Finally, The rock has come back..... ehm ik bedoel Jiayu heeft de licentie.

http://www.gizchina.com/2(...)ves-network-licence/
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:31:39 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117456655
Góh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117457849
Ik heb Lightake ook maar een berichtje gestuurd dat ik toch maar voor DHL shipping kies.
Iemand enig idee hoe snel men op supportmailtjes reageren?
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:16:57 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117458043
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb Lightake ook maar een berichtje gestuurd dat ik toch maar voor DHL shipping kies.
Iemand enig idee hoe snel men op supportmailtjes reageren?
Over een week, ivm vakantie.. evt nog langer omdat ze eerst een week achterstand weg moeten werken dan.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117460446
enige waar ik nu bang voor ben is dat Jiayu dus begonnen is met 5000 zwarte g3's uit te leveren..
en dat de volgende batch ( die juist naar resellers gaat enzo) zilver of donkergrijs zal zijn :P

even afwachten tot 4 of 8 oktober
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:34:28 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117460560
Que sera, sera... whatever will be, will be.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117460831
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:29 schreef Downstar het volgende:
enige waar ik nu bang voor ben is dat Jiayu dus begonnen is met 5000 zwarte g3's uit te leveren..
en dat de volgende batch ( die juist naar resellers gaat enzo) zilver of donkergrijs zal zijn :P

even afwachten tot 4 of 8 oktober
Dat zal toch niet... :+?
pi_117460875
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:26 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, wat het is, is dat het van die national holidays zijn. Maar die duren dan niet een dag ofzo, nee, meteen een paar dagen aaneen. Maar dat is vast omdat de arbeiders dan een paar honderd kilometer naar huis kunnen reizen en daar die paar dagen per jaar eens hun familie zien die ze onderhouden. Feestdagen zijn daar wat heiliger en worden maar wat graag met open armen ontvangen. Die lui werken de rest van het jaar elke dag urenlang als zombies, dus van mij mag dat ook wel. :P
Dus we krijgen modelletje die in elkaar geschroefd zijn door arbeiders die weer vol frisse moed aan de slag gaan en die eerste dagen extra hun best doen *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:54:45 #284
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117461105
Als ik kijk hoe populair die Jiayu G3 hier al is, die 5000 units vliegen china uit, gegarandeerd. Denk niet dat iedereen die gepreorderd heeft m al kan krijgen.

Stiekem, als ik nou niet helemaal gek was van mn toetsenbord had ik de G3 al 1000000x besteld :') Iemand nog recommendations voor een chinaphone met vergelijkbare specs, maar met een hardwaretoetsenbord? (niet BB style, uitschuifbaar svp :D)

Mn zusje gaat echt vet blij zijn als ie komt. Het verschil met nederlandse telefoons, qua kosten is gewoon zo belachelijk groot. En welk toestel heeft er nou tegenwoordig Gorrillaglass? :P (op de aaifoon na dan)
Koekje d'r bij?
pi_117461233
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:54 schreef eleganza het volgende:
Als ik kijk hoe populair die Jiayu G3 hier al is, die 5000 units vliegen china uit, gegarandeerd. Denk niet dat iedereen die gepreorderd heeft m al kan krijgen.

Stiekem, als ik nou niet helemaal gek was van mn toetsenbord had ik de G3 al 1000000x besteld :') Iemand nog recommendations voor een chinaphone met vergelijkbare specs, maar met een hardwaretoetsenbord? (niet BB style, uitschuifbaar svp :D)

Mn zusje gaat echt vet blij zijn als ie komt. Het verschil met nederlandse telefoons, qua kosten is gewoon zo belachelijk groot. En welk toestel heeft er nou tegenwoordig Gorrillaglass? :P (op de aaifoon na dan)
Elk toestel heeft gorillaglas ;-) vind er een zonder is moeilijker hoor. (Touchscreen telefoons dan)
pi_117461236
Had de iphone 3gs ook al dat glas? Heb nu even een oude HTC Desire, maar die typt lang niet zo fijn als mijn oude, en inmiddels kapotte, 3gs...

Edit: ja dus, volgens hierboven... :-P
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:24:27 #287
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117461847
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Elk toestel heeft gorillaglas ;-) vind er een zonder is moeilijker hoor. (Touchscreen telefoons dan)
Ja okee, maar als je met dit glas (+toestel) een spijker in hout kunt slaan, dat zie ik desires en 3gsjes niet doen :P (voornamelijk de krasbestendigheid is mooi meegenomen)
Koekje d'r bij?
pi_117464012
Nog een weekje wachten en dan horen we hopelijk meer m.b.t. het leveren vanaf de wholesalers. :P
pi_117465348
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Had de iphone 3gs ook al dat glas? Heb nu even een oude HTC Desire, maar die typt lang niet zo fijn als mijn oude, en inmiddels kapotte, 3gs...

Edit: ja dus, volgens hierboven... :-P
Iphone 3gs heeft het niet.

De nieuwere (4, 4s en 5(?))hebben ook niet het "merk" gorilla glass, maar een ander soort versterkt glas.

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaelanx_NL op 01-10-2012 15:16:26 ]
Geen referral hier.
pi_117465664
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Had de iphone 3gs ook al dat glas? Heb nu even een oude HTC Desire, maar die typt lang niet zo fijn als mijn oude, en inmiddels kapotte, 3gs...

Edit: ja dus, volgens hierboven... :-P
Ik typ daar gewoon met 2 vingers blind op hoor, zonder problemen..
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:06:55 #291
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117467476
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik typ daar gewoon met 2 vingers blind op hoor, zonder problemen..
Lukt mij niet, zijn er altijd wel een paar letters fout..
pi_117467935
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:06 schreef nodig het volgende:

[..]

Lukt mij niet, zijn er altijd wel een paar letters fout..
Swiftkey x 3 downloaden. Beste app ooit gemaakt.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:21:49 #293
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117468144
En priceangeles heeft alweer de beloofde leverdatum niet gehaald
Notes: This JiaYu-G3 3G smartphone is pre-order. The item's arrival time is Sept.30. We will provide three colors (black, silver and white) for you to choose.

Wie zich verveeld kan daar dus lekker gaan klagen })
pi_117468200
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Xetran het volgende:

[..]

Swiftkey x 3 downloaden. Beste app ooit gemaakt.
Klopt, die app zorgt er wel voor dat hij een stuk beter typt. Maar daarnaast is de Desire (gewone dus) niet erg fijn. Je kan amper iets installeren of je geheugen zit alweer vol... En ja: ik installeer het meeste op de SD, als dit kan.

Maargoed: ik kijk erg uit naar de G3 :)
pi_117468298
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef nodig het volgende:
En priceangeles heeft alweer de beloofde leverdatum niet gehaald
Notes: This JiaYu-G3 3G smartphone is pre-order. The item's arrival time is Sept.30. We will provide three colors (black, silver and white) for you to choose.

Wie zich verveeld kan daar dus lekker gaan klagen })
Klagen heeft nu geen zin, ze zijn met vakantie tot 8 oktober.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:10:29 #296
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117470138
Hallon,

Wat is de status met jullie telefoons. Heeft iemand al iets gekregen?
Of is iedereen nu aan de rammelhonger vanwege 170 eu naar china dag doei?
pi_117470181
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef n00b13 het volgende:
Hallon,

Wat is de status met jullie telefoons. Heeft iemand al iets gekregen?
Of is iedereen nu aan de rammelhonger vanwege 170 eu naar china dag doei?
Tis wachten op de Chinezen van Jiayu en Lightake nu.

De overheid hebben we gehad :P.
Geen referral hier.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:12:24 #298
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117470222
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Tis wachten op de Chinezen van Jiayu en Lightake nu.

De overheid hebben we gehad :P.
In welke van de 30 pagina's van dit topic staat een goeie uitleg van de procedure enzo?
pi_117470241
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef n00b13 het volgende:

[..]

In welke van de 30 pagina's van dit topic staat een goeie uitleg van de procedure enzo?
Als je nu nog wil bestellen heb je geen korting meer.
Geen referral hier.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:13:30 #300
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117470281
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Als je nu nog wil bestellen heb je geen korting meer.
En wat kost die dan?
pi_117470335
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef n00b13 het volgende:

[..]

En wat kost die dan?
+/- 150.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')