Die eerste 5.000 waren al verkocht (pre-order) maar de massa productie was zover ik weet al begonnen:quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef gomez2010 het volgende:
Die eerste 5000 stuks gaan vast naar de chinese markt, denk dat wij nog even moeten wachten tot de echte massaproductie op gang is
Afgelopen week begonnen. Als ze nu verder kunnen opschalen zullen ze dat wel doen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef RobertNL het volgende:
[.....]
EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef Boppos het volgende:
WTF check een van die comments onder dit bericht daar heeft iemand gewoon die code van de mail geplaatst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.
Meeste mensen hier hebben toch veel eerder besteld.
ow ik heb dus duidelijk iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt triest is het niet te noemen, aangezien Lightake ze ook met hun gewone nieuwsbrief verzond.
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daarom, de code hebben we nu openbaar gemaakt
dus ook hier nogmaals: FOKJIAYUG356925 is de coupon voor een zwarte versie, voor 165$!
Oke, hoe moet ik dat wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
Dat was eerst ook zo, todat LT besloot hem in 1 van de mailings te zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat er een maximaal aantal aan zat. Iig, dat werd me verteld.
De deal is er toch ook voor FOK / Samenkopen / Tweakers geweest..quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Mag dat ook van Lightake? Dat zij het in de nieuwsbrief neerzetten wil nog niet zeggen dat 'jullie' het openbaar mogen maken. De deal was toch een couponcode voor samenkopen / fok?
Tenzij je zelf op het HQ langs gaat en ze dwingt denk ik dat het een nee is (helaas)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef ikbenik het volgende:
Het beste nieuws van 2012
Alleen nu weer wachten tot de grijze gemaakt gaat worden, maar het gaat er toch wel aankomen.
Ik ben benieuwd of er nog een review gaat komen bij bijvoorbeeld Tweakers, dan kan het toestel eens vergeleken worden met het aanbod wat wij hier hebben.
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uitquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Zeker jammer, het mag toch wel wat bekender worden gemaakt dat er buiten NL fantastische telefoons te koop zijn.
Straks gewoon mee rondlopen en niks over China zeggen. Complimenten over het toestel ''cahsen'' en dan pas vertellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit.
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Binnenkort iPhone 5 bezitters laten schrikken van de prijs van de G3.
Een maat van me heeft hem direct gepre-orderd na de aankondiging. Hij heeft nu een 'oude' iPhone 4.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kan iphone 5 gebruikers al snel laten schrikken over de prijs, dat kan zelfs met nederlandse toestellen..
apple overpricede meuk
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef Ravocs het volgende:
Zijn er al ergens goedkopere hoesjes te verkrijgen? Ik vind die lederen wel mooi, maar die is me wat te duur...
Ach, anders heeft de plaatselijke telefoonboer op de markt ook wel iets wat past.
bovenstaande komt van de salesmanager van LTquote:yeah, we're in planning to add the g3 accessories, will let u know when it's available
Volgens mij zit hij in dat hoesje in een bepaalde houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Dat gele ding is een soort houder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Ravocs het volgende:
Nice, thanks.
Het lijkt trouwens dat de G3 hier los in ligt. Dat kan toch bijna niet?
http://shop.ejiayu.com/?product-163.html
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen aan wie ik zeg dat ik een telefoon uit China op het oog hebt lacht me half uit.
ook bij mij grapjes als heb je er ook een LOI cursus bij gekregen? Maar die snapen ook niet dat Samsung en HTC van hetzelfde besturingssysteem gebruik makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. Ik zei dat ik een nieuwe telefoon had besteld in China. De eerste gniffel werd al kenbaar gemaakt. Welk merk? vroeg er een. Toen zei ik Jiayu.
Er kwam een flinke glimlach te voorschijn. Toen zei ik: Dat betekent "good phone" in het Chinees.
Toen lagen ze allemaal dubbel.
Of hij zonder plakband werd geleverd of met?
Hopen we ja, zometeen valt het dik tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Straks gewoon iedereen jaloers maken, niemand kan voor 130 euro tippen aan de specs van deze telefoon
Naar mijn weten wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Ebbao het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee maar nu die licentie er daadwerkelijk is... misschien toch tijd om actie te ondernemen! Twijfel nog wel tussen zilver en grijs, ik heb nog tot de 30e (om van de code gebruik te maken) begrijp ik?
code voor de zwarte staat gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel.
Ik ben ook nog op zoek naar een code (heb al een pm verstuurd naar Downstar). Ik weet niet of ik daar al te laat mee ben. En dan te hopen dat de gebruikservaringen net zo positief gaan uitvallen!
Ik wil geen zwarte maar een zilverequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
code voor de zwarte staat gewoon in dit topic
Ik heb het ingevuld maar nog niet besteld, dit gaat nog wel komen vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef FastFox91 het volgende:
Nog maar eens de poll.
Poll: Welke kleur heb je besteld?
• Grijs
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |