Ze werken al zo veel, en dan mogen ze ook nog geen vakantie hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 06:25 schreef Landgeld het volgende:
Jammer. ik moet nog even geduld hebben met mijn grijze. Zal nog even duren voordat die atch verzonden wordt.
Verder moeten die Chinezen zich echt gaan aanpassen met vakanties, als ze willen concurreren met Europa. Dit hebben ze te vaak in een jaar. Ligt heel China (en daarmee de doorstroom van pakketjes) plat.
Over een week, ivm vakantie.. evt nog langer omdat ze eerst een week achterstand weg moeten werken dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb Lightake ook maar een berichtje gestuurd dat ik toch maar voor DHL shipping kies.
Iemand enig idee hoe snel men op supportmailtjes reageren?
Dat zal toch niet...quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:29 schreef Downstar het volgende:
enige waar ik nu bang voor ben is dat Jiayu dus begonnen is met 5000 zwarte g3's uit te leveren..
en dat de volgende batch ( die juist naar resellers gaat enzo) zilver of donkergrijs zal zijn
even afwachten tot 4 of 8 oktober
Dus we krijgen modelletje die in elkaar geschroefd zijn door arbeiders die weer vol frisse moed aan de slag gaan en die eerste dagen extra hun best doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:26 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, wat het is, is dat het van die national holidays zijn. Maar die duren dan niet een dag ofzo, nee, meteen een paar dagen aaneen. Maar dat is vast omdat de arbeiders dan een paar honderd kilometer naar huis kunnen reizen en daar die paar dagen per jaar eens hun familie zien die ze onderhouden. Feestdagen zijn daar wat heiliger en worden maar wat graag met open armen ontvangen. Die lui werken de rest van het jaar elke dag urenlang als zombies, dus van mij mag dat ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk toestel heeft gorillaglas ;-) vind er een zonder is moeilijker hoor. (Touchscreen telefoons dan)quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:54 schreef eleganza het volgende:
Als ik kijk hoe populair die Jiayu G3 hier al is, die 5000 units vliegen china uit, gegarandeerd. Denk niet dat iedereen die gepreorderd heeft m al kan krijgen.
Stiekem, als ik nou niet helemaal gek was van mn toetsenbord had ik de G3 al 1000000x besteldIemand nog recommendations voor een chinaphone met vergelijkbare specs, maar met een hardwaretoetsenbord? (niet BB style, uitschuifbaar svp
)
Mn zusje gaat echt vet blij zijn als ie komt. Het verschil met nederlandse telefoons, qua kosten is gewoon zo belachelijk groot. En welk toestel heeft er nou tegenwoordig Gorrillaglass?(op de aaifoon na dan)
Ja okee, maar als je met dit glas (+toestel) een spijker in hout kunt slaan, dat zie ik desires en 3gsjes niet doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Elk toestel heeft gorillaglas ;-) vind er een zonder is moeilijker hoor. (Touchscreen telefoons dan)
Iphone 3gs heeft het niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Had de iphone 3gs ook al dat glas? Heb nu even een oude HTC Desire, maar die typt lang niet zo fijn als mijn oude, en inmiddels kapotte, 3gs...
Edit: ja dus, volgens hierboven... :-P
Ik typ daar gewoon met 2 vingers blind op hoor, zonder problemen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Had de iphone 3gs ook al dat glas? Heb nu even een oude HTC Desire, maar die typt lang niet zo fijn als mijn oude, en inmiddels kapotte, 3gs...
Edit: ja dus, volgens hierboven... :-P
Lukt mij niet, zijn er altijd wel een paar letters fout..quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik typ daar gewoon met 2 vingers blind op hoor, zonder problemen..
Swiftkey x 3 downloaden. Beste app ooit gemaakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Lukt mij niet, zijn er altijd wel een paar letters fout..
Klopt, die app zorgt er wel voor dat hij een stuk beter typt. Maar daarnaast is de Desire (gewone dus) niet erg fijn. Je kan amper iets installeren of je geheugen zit alweer vol... En ja: ik installeer het meeste op de SD, als dit kan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
Swiftkey x 3 downloaden. Beste app ooit gemaakt.
Klagen heeft nu geen zin, ze zijn met vakantie tot 8 oktober.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef nodig het volgende:
En priceangeles heeft alweer de beloofde leverdatum niet gehaald
Notes: This JiaYu-G3 3G smartphone is pre-order. The item's arrival time is Sept.30. We will provide three colors (black, silver and white) for you to choose.
Wie zich verveeld kan daar dus lekker gaan klagen
Tis wachten op de Chinezen van Jiayu en Lightake nu.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef n00b13 het volgende:
Hallon,
Wat is de status met jullie telefoons. Heeft iemand al iets gekregen?
Of is iedereen nu aan de rammelhonger vanwege 170 eu naar china dag doei?
In welke van de 30 pagina's van dit topic staat een goeie uitleg van de procedure enzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tis wachten op de Chinezen van Jiayu en Lightake nu.
De overheid hebben we gehad.
Als je nu nog wil bestellen heb je geen korting meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In welke van de 30 pagina's van dit topic staat een goeie uitleg van de procedure enzo?
En wat kost die dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je nu nog wil bestellen heb je geen korting meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |