abonnement Unibet Coolblue
pi_117265888
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lijkt me niks gezien we niet weten wat het weer gaat doen.
Maakt weinig uit bij ons thuis ;)

Maar we gaan het niet doen _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117266121
Wat gaan we dan wel doen? ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117266379
In ieder geval lekker eten en drinken denk, willen we naar wat jij toen voorstelde, of wat anders?
pi_117266487
Ik weet niet wat de rest er van vind kreeg er toen niet echt veel feedback op.

Iemand er problemen mee als mijn vriend mee gaat? Gezien die mij brengt en het een beetje onzin is als hij heen en weer blijft rijden :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117266546
Van mij mag ie mee hoor, ben daar niet zo moeilijk in.

Maar qua eten, mij maakt het verder niet uit, maar misschien iets meer centraal dan Bosschenhoofd?
pi_117266625
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Van mij mag ie mee hoor, ben daar niet zo moeilijk in.

Maar qua eten, mij maakt het verder niet uit, maar misschien iets meer centraal dan Bosschenhoofd?
Roosendaal dan pakken ofzo? Dan zitten we een beetje in het midden denk ik. Zitten daar tentjes waar het een beetje te eten is? 5 jaar geleden dat ik daar voor het laatst uit eten ben geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117266775
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Roosendaal dan pakken ofzo? Dan zitten we een beetje in het midden denk ik. Zitten daar tentjes waar het een beetje te eten is? 5 jaar geleden dat ik daar voor het laatst uit eten ben geweest.
Ik hoorde van Mucha laatst iets over de Argentijn, was wel wat duurder geloof ik, want veel vlees, maar volgens mij wel goed. Heb daar vaker goeie verhalen over gehoord trouwens. Wat ook kan is BBQ'en, er zit op de kade een BBQ restaurant, ook nog nooit geweest trouwens, misschien weet Eddie of dat wat is.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:28:10 #58
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_117266965
BBQ restaurant is oké. Verwacht er niet te veel van, maar kan je prima zitten. Zelf bbq'en aan tafel, van je stoel af om nieuwe stukken vlees te pakken enz. Beetje rommelig.

Argentijn is lekker
Yami yami (sushi) zou ik niet doen, alleen maar slechte verhalen over gehoord. Vooral over het personeel.
Het kookpunt schijnt wel leuk te zijn, zit in de buurt van de McDonalds
Spare-ribs eten bij Dakota!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_117266967
Jaaa, de Argentijn is heeeeerlijk in Roosendaal O+
Over dat BBQ restaurant hoor ik wisselende dingen (Amigos).
Eventueel kan je ook bij De Sinjoor eten. Dat is wel goed en ook leuk qua prijs.
Of natuurlijk naar Kookpunt. Daar hebben ze ook goed eten en dat is natuurlijk een all in prijs :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 26 september 2012 @ 11:28:44 #60
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_117266981
Sinjoor is goed ja
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_117266995
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:28 schreef EDMAN- het volgende:
Yami yami (sushi) zou ik niet doen, alleen maar slechte verhalen over gehoord. Vooral over het personeel.
Oh echt? Dan ga ik daar dus geen sushi eten, haha. Ik wilde het namelijk een keer proberen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 26 september 2012 @ 11:30:00 #62
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_117267012
Mjah me 2. Ze willen je gewoon z.s.m. vol hebben. Sushi zit ook meer rijst dan vis aan enzo. En onbeschoft personeel
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_117267026
Het hoeft van mij niet te duur. Oktober is altijd nogal een dure maand voor ons.

Voor de rest maakt het ons weinig uit. Zolang het maar geen vis restaurantjes zijn ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117267033
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Mjah me 2. Ze willen je gewoon z.s.m. vol hebben. Sushi zit ook meer rijst dan vis aan enzo. En onbeschoft personeel
Ik heb dat idee bij Sumo etc. nooit eigenlijk :N
Ik ben de enige bij ons thuis die sushi lekker vind, dus ik eet het dan bijvoorbeeld bij Kookpunt ofzo :)
Of ik charter mensen die met mij sushi gaan eten, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117267039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het hoeft van mij niet te duur. Oktober is altijd nogal een dure maand voor ons.

Voor de rest maakt het ons weinig uit. Zolang het maar geen vis restaurantjes zijn ^^
Ik heb even linkjes verwerkt in mijn post :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117267111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb even linkjes verwerkt in mijn post :Y
Is kijken :p

--------------------------

Gaan we er ook nog iets voor doen of alleen eten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117267228
En dit is hetgeen waar EDMAN het ook nog over had: http://www.dakotaz.nl/menu

Ja, dat is een goede vraag! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117267231
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is kijken :p

--------------------------

Gaan we er ook nog iets voor doen of alleen eten?
Laten we eerst maar eens even kijken voor het eten, ik denk dat de andere activiteit meer weersafhankelijk is denk ik.

Als ik het zo zie is die Argentijn waarschijnlijk een beetje te duur (godver, ik krijg zuinig honger van die plaatjes van steaks en ossenhaas en shit, zodadelijk maar ff goedmaken met een frietje :') ) Signoor een Kookpunt zien er ook goed uit, dat bbq restaurant ben ik regelmatig langs gelopen, maakte op mij wel een klein beetje een tokkie indruk (vooral de gasten dan :') ) maar zou dus evt. ook nog kunnen.
pi_117267305
Dakota ben ik ook al geregeld gaan eten, uiteraard onbeperkt spareribs, eten is goed, maar er zijn er ook wel een paar bij ons geweest die de dag erna het glazuur van de pot scheten, dus het is niet altijd jofel daar. Maar normaal gesproken is het daar wel goed hoor. Zelf nooit last van gehad, maar het is meer een uitgaanstent waar je wat kan eten, dan een restaurant waar je ook uit kan gaan zeg maar.
pi_117267407
Ja, de Argentijn is idd erg prijzig, maar het is wel een aanrader als je een keer een heeeeel goed stuk vlees wil! :Y En je gaat niet met honger van tafel, haha.

Ik ben wel een keer bij Amigos geweest (met het werk) en tja... Ik was er niet zo kapot van haha. Althans, het smaakte wel, maar ik vind BBQ toch meer iets voor buiten _O-

In Rucphen kan je ook wel lekker eten bij het Wapen van Nassau. Je zou dat eventueel kunnen combineren met iets doen bij Skidome? Daar kan je ook wel eten, maar dat is geen aanrader, haha. Ik vond dat echt heeeeel erg tegenvallen _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 26 september 2012 @ 12:21:46 #71
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_117268484
Icekarten
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_117268672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het hoeft van mij niet te duur. Oktober is altijd nogal een dure maand voor ons.
Same here, ik ga verhuizen de week erna.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117268878
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef teknomist het volgende:

[..]

Same here, ik ga verhuizen de week erna.
Dat zijn ook van die dure dingen ja ;) ik ga in November weer op vakantie. Weten alleen nog niet waarheen en wat het dus gaat kosten :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117269216
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef EDMAN- het volgende:
Icekarten
Glow Golf! :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117269273
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Glow Golf! :P
Wasda?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')