Aaah, het móet juist zakken, check. Ga ik testen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
koelwater moet er na weer stijgen
zakt het niet aanzienlijk (even onder de kap gas geven indien mogelijk (Vol gas)), het water moet dan echt zakken, doet het dat niet dan kan er een probleem zijn met de waterpomp
yep, door de snelle toerental zuigt de pomp zeer snel zeer veel, en dat zie je in het reservoirquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Aaah, het móet juist zakken, check. Ga ik testen.
Met dop erop, neem ik aan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yep, door de snelle toerental zuigt de pomp zeer snel zeer veel, en dat zie je in het reservoir
Jij zoekt gewoon aparte auto's uitquote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ha, wow! Typisch. Ik had eerder een andere Golf waarbij de stoom bij 95 graden al uit het expansievat kwam, met pure onverdunde KVS in het systeem. Bij deze gaat het waarschuwingslampje bij 110 nog niet eens branden, laat staan dat er stoom is. Hoe zit dat met die bussen dan?
Ja, anders komt de hete KVS je tegemoet en daar wordt men over het algemeen niet knapper vanquote:
Goed punt, goed puntquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, anders komt de hete KVS je tegemoet en daar wordt men over het algemeen niet knapper van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal het zijnquote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon aparte auto's uith̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goed punt, goed puntHet is algemeen bekend dat je chucks testen uitvoert met een warme motor. Tevens is het algemeen bekend dat je een KVS dop er niet af draait als je motor warm isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zal het zijn
Even diep het gas in trappen kan je doen met een koude motor, maar is niet zo best voor je blok. Beter is het om die te doen na een ritje van een km of 25/30. Dan is niet alleen je KVS warm (wat je kan zien op het metertje in je dashboard) maar het gehele motorblok.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goed punt, goed puntkan ook met koude motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zal het zijn
Wat betreft die eerste wijsheid was mij dat niet bekend, dank voor de toevoeging. Het tweede wist is wel, dat is een van de redenen dat ik (nog) zo enorm aantrekkelijk ben.quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je chucks testen uitvoert met een warme motor. Tevens is het algemeen bekend dat je een KVS dop er niet af draait als je motor warm is
Zie mijn toevoegingquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat betreft die eerste wijsheid was mij dat niet bekend, dank voor de toevoeging. Het tweede wist is wel, dat is een van de redenen dat ik (nog) zo enorm aantrekkelijk ben.
dat 2de kan ik helaas nog niet bevestigenquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat betreft die eerste wijsheid was mij dat niet bekend, dank voor de toevoeging. Het tweede wist is wel, dat is een van de redenen dat ik (nog) zo enorm aantrekkelijk ben.
Sorry, ik heb geen Nederland-dekking bij de Wegenwachtquote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat 2de kan ik helaas nog niet bevestigen
europa toch welquote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen Nederland-dekking bij de Wegenwacht
Ik rijd naar Duitsland over binnenweggetjes en dan ga ik de snelweg op. Zie je morgen!quote:
zit morgen niet in de buurt van DE, en in Duitsland komt de ADACquote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik rijd naar Duitsland over binnenweggetjes en dan ga ik de snelweg op. Zie je morgen!
Ik moet morgen ook werken trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit morgen niet in de buurt van DE, en in Duitsland komt de ADAC
ik moet toch stiekem lachenquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef skunkasaur het volgende:
Fuck. Ik heb gelogen Ik heb de thermostaatsensor vervangen, niet de hele thermostaat.
Komt omdat mijn klusmaatje consequent "Thermostaat" zei. Echt. Heus.quote:
Als de thermostaat defect is blijft deze meestal DICHT, soms blijven ze open staan.quote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Komt omdat mijn klusmaatje consequent "Thermostaat" zei. Echt. Heus.
Maar, even mijn kennis testen.
Als de thermostaat het niet doet schommelt de temperatuur bij hogere snelheden met warme motor. Tevens wordt de KVS dan erg langzaam warm. Is dat juist of onjuist?
Als de radiator stuk is, wordt de temperatuur erg snel erg hoog, omdat er niet voldoende gekoeld wordt. Is dat correct of onzin?
Als de waterpomp stuk is doet de verwarming het ook niet, en is de temperatuur bij hogere snelheden ook hoger. Waarheid of quatsch?
Als er een leiding verstopt zit weet ik het ook allemaal niet meer. Dat is zeker de waarheid.
kleine 700 zonder bijzonderheden denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef theKiD het volgende:
Even een kleine vraag, Ik heb een Opel Corsa 1.2 uit 2001. Daar moet nu een distributieketting vervangen van worden. Dit icm een tussenbeurt, iemand enig idee in welke richting ik moet gaan denken qua kosten? Dit wil ik gedaan hebben bij de dealer waar ik hem gekocht heb.
Ik kan ook wachten tot morgenvroeg als ik hem spreek, maar ben toch best nieuwsgierig in welke prijsklasse ik moet gaan denken..
Alvast bedankt!
Thnxquote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kleine 700 zonder bijzonderheden denk ik
moet een ketting dan ook vervangen worden?quote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kleine 700 zonder bijzonderheden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |