abonnement Unibet Coolblue
pi_117006779
Bleh hier ook weer een avond vol met comfort food en drank.
Morgen maar weer een nieuwe dag.
pi_117006785
Mja, ik ga voor hartig tegenwoordig, dat bevordert de smaak van bier alleen maar :')
Is het trouwens dat je expres chocola probeert i.v.m die misselijkheid die je ondervond?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja.. Dat was na de low-carb. Ik merk echt dat m'n opgebouwde RPM-benefits nu echt afscheid nemen. Laarzen zitten strakker, bovenbenen worden breder... -O-. Echt _niet_ blij mee, maar zie RPM niet snel terugkeren helaas ;(.
Meh :{ Al iets nieuws ontdekt wat je draagbaar vind dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117007083
Nee, niet om te proberen. Was bij vriendin en ze had hele pure chocola staan. En bier. Normaal ben ik niet zo van de pure chocola, normaal eet ik ook geen zoete dingen bij bier.
Zo slapen, ben beetje moe.
pi_117007861
Slaap lekker mc!

Potver... Ik vind de hele nieuwe wintercollectie van Steps leuk ;(
pi_117007869
Inschattingsfoutje dus... Naja als je moe bent gebeurt dat :+
Scheiß passiert!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117007991
Over moe gesproken, de modellen bij Steps hebben ook een beetje slaapgebrek als ik het zo bekijk :')
*blijk ik dus te kijken naar een folder met maar een model :')*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117008506
Geweldig.

Ik had mijn KPN-abo om laten zetten naar een prepaid. Dat was half juli. Maar ik kreeg maar geen bevestiging, geen nieuwe simkaart, niets. Dus half augustus toen het omgezet zou moeten worden gebeld en kreeg te horen "oh, ja het staat wel in het systeem maar het is niet gebeurd, vervelend, gaan we alsnog meteen doen".

Begin september wéér nog steeds geen simkaart. Dus weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk een klachtenbrief gestuurd omdat ik geen zin had om boos te worden op de klantenservice dames en heren, krijg ik antwoord met "ja, we kunnen alleen die van 7 september zien in het systeem, dus daar gaan we hem nu op beëindigen met terugwerkende kracht. Als u eerder wilt zoals u zegt dan moet u even een bewijs van de bevestiging opsturen..".

DIE BEVESTIGING HEB IK DUS NOOIT GEHAD EN DAT WAS HET PROBLEEEEEM ;( :(
Ja doei.
pi_117009659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als jij een passende broek in <30 min kan vinden, heb je het goed voor elkaar. Is mij nog nooit gelukt :D.

Sowieso is mijn shop-zin nog verder below zero dan normaal. Daar ik nog steeds de extra kilo's die de afname en daarna exit RPM, met me meezeul. Wel goedkoop zo, dat wel :P.
Ik had er laatst 7. In een half uur. Bij de Zara.
Worry is a misuse of imagination
pi_117009667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig.

Ik had mijn KPN-abo om laten zetten naar een prepaid. Dat was half juli. Maar ik kreeg maar geen bevestiging, geen nieuwe simkaart, niets. Dus half augustus toen het omgezet zou moeten worden gebeld en kreeg te horen "oh, ja het staat wel in het systeem maar het is niet gebeurd, vervelend, gaan we alsnog meteen doen".

Begin september wéér nog steeds geen simkaart. Dus weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk een klachtenbrief gestuurd omdat ik geen zin had om boos te worden op de klantenservice dames en heren, krijg ik antwoord met "ja, we kunnen alleen die van 7 september zien in het systeem, dus daar gaan we hem nu op beëindigen met terugwerkende kracht. Als u eerder wilt zoals u zegt dan moet u even een bewijs van de bevestiging opsturen..".

DIE BEVESTIGING HEB IK DUS NOOIT GEHAD EN DAT WAS HET PROBLEEEEEM ;( :(
"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117009764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"
Ja, nee dus! :D Ik had net de vriendelijke versie van de post hierboven teruggemaild en krijg net terug dat hij toch nog even was gaan kijken en dat ze het per 13 augustus gaan beëindigen! Helden! ^O^
Ja doei.
pi_117009816
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, An en de anderen. :*. Het zou voor mij al schelen als ie in ieder geval steeds zo rond dezelfde tijd thuis zou komen. Dat plant voor mij ook gewoon een stuk makkelijker. Maar oh well.

Wat leuk, Jag!

In slaap vallen op de bank, jezelf naar bed slepen en dan niet meer kunnen slapen. }:| .
Story of my life :D ik heb meestal dat ik in bed in slaap val met het grote licht nog aan. Dat is ook echt naar. Bed uit.. Vaak nog lenzen en bh uit. Licht uit. En dan weer proberen te slapen wat vaak niet lukt ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_117010538
GB, waar had jij je jas besteld?
Worry is a misuse of imagination
pi_117011177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee dus! :D Ik had net de vriendelijke versie van de post hierboven teruggemaild en krijg net terug dat hij toch nog even was gaan kijken en dat ze het per 13 augustus gaan beëindigen! Helden! ^O^
:') half juli of 13 september...
Misschien tegenwoordig een wonder, maar ik had wel even zo'n medewerker vervloekt.

Als ik half juli een frikandel bestel en ik krijg een kroket ga ik niet jubelen als ik half september pas m'n frikandel krijg. /onlogische vergelijking

Ook geen wonder dat ze mij vaak ophangen maar ik hou van vooruitgang om me tevreden te houden, niet 100 extra telemedewerkertjes extra om de klachten af te handelen.

Je basisnetwerk (KPN) ligt er al om al dat verkeer af te handelen, en qua toegangspunten hoef je ook weinig toe te voegen, dat je maar 450M winst maakt per jaar i.p.v. kwartaal en dat je daarom datalimieten erin gooit komt er bij mij gewoon niet door.
Scheelt dan weer dat de rest het slikt en ik als iemand die bekend is met de techniek een van de weinige ben die er over klaagt...

Ach, is net als de politiek, zolang je mij niet te diep in de portemonnee treft klaag ik niet, wil ook best inleveren om die staatsschuld omlaag te krijgen zolang dat je doel maar is. Heb alleen geen zin om politici met hun wachgeld te financieren, geen zin om Europarlementariërs hun riante regelingen te betalen, mensen met een uitkering die gewoon zwart werken hun uitkering te betalen (ik ken er zat! Rijden vaak ook hele mooi auto's)...
Merk ik het wel, foute boel!

Ja, gewoon VVD gestemd net als altijd gewoon omdat ik weet dat politiek niet altijd afdoende is.

/rant *O* (met op de achtergrond dus van die sexlijn-reclames :D _O-, ik zou willen dat het geen geld opbrengt maar het doet het dus wel!)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117011225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') half juli of 13 september...
Misschien tegenwoordig een wonder, maar ik had wel even zo'n medewerker vervloekt.

Als ik half juli een frikandel bestel en ik krijg een kroket ga ik niet jubelen als ik half september pas m'n frikandel krijg. /onlogische vergelijking

Ook geen wonder dat ze mij vaak ophangen maar ik hou van vooruitgang om me tevreden te houden, niet 100 extra telemedewerkertjes extra om de klachten af te handelen.

Je basisnetwerk (KPN) ligt er al om al dat verkeer af te handelen, en qua toegangspunten hoef je ook weinig toe te voegen, dat je maar 450M winst maakt per jaar i.p.v. kwartaal en dat je daarom datalimieten erin gooit komt er bij mij gewoon niet door.
Scheelt dan weer dat de rest het slikt en ik als iemand die bekend is met de techniek een van de weinige ben die er over klaagt...

Ach, is net als de politiek, zolang je mij niet te diep in de portemonnee treft klaag ik niet, wil ook best inleveren om die staatsschuld omlaag te krijgen zolang dat je doel maar is. Heb alleen geen zin om politici met hun wachgeld te financieren, geen zin om Europarlementariërs hun riante regelingen te betalen, mensen met een uitkering die gewoon zwart werken hun uitkering te betalen (ik ken er zat! Rijden vaak ook hele mooi auto's)...
Merk ik het wel, foute boel!

Ja, gewoon VVD gestemd net als altijd gewoon omdat ik weet dat politiek niet altijd afdoende is.

/rant *O* (met op de achtergrond dus van die sexlijn-reclames :D _O-, ik zou willen dat het geen geld opbrengt maar het doet het dus wel!)
Nee, dus echt PER 13 augustus, want ik had het 13 juli met inachtneming van een maand opzegtermijn om laten zetten! :) Dus dat is dus helemaal zoals het had moeten zijn en ik krijg ook m'n geld terug dat net is afgeschreven :)
Ja doei.
pi_117011245
:o had wel meer willen typen, maar ligt wat harigs in de weg...
Niet dat ik het minder tof vind of zo, het typen wordt me alleen iets belemmerd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117011365
Poging # 23: Slapen :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 02:08:26 #117
70532 loveli
N
pi_117011829
Hoop dat ik voor 3 uur thuis ben :') Verhuizen van een vriendin liep iets uit.
crap in = crap out
  donderdag 20 september 2012 @ 05:18:10 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117012399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 02:08 schreef loveli het volgende:
Hoop dat ik voor 3 uur thuis ben :') Verhuizen van een vriendin liep iets uit.
Zo'n grote vriendin?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117012987
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tablet. Die mensen in de docu hadden een te realistisch zelfbeeld en voelden zich daarom lelijk. Gezonde mensen zien zichzelf als mooier dan in werkelijkheid.
Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken? :D Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
pi_117013046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
Coco; rotaandoening colitis ulcerosa.... Mijn zus krijgt de Remicade pas sinds dit jaar, lijkt wel redelijk te werken. Ze weet nu ongeveer 4 jaar dat ze het heeft en heeft ook al 4 keer in het ziekenhuis gelegen met een ernstige ontsteking die niet verbeterde. (inclusief prednisoloninfusie en dergelijke). Ze had vanaf december 2011 al een opvlamming; en eigenlijk pas sinds juli gaat het nu wat beter.....
Weet jij al lang dat je het hebt? en onzettend fijn dat de Remicade bij jou goed zijn werk doet!.
Diagnose gesteld begin 2004, achteraf gezien waarschijnlijk al heel lang last van gehad :+

Fijn dat het wat beter gaat met je zus! Zo'n opvlamming kan helaas behoorlijk lang duren, en heeft veel invloed op je (sociale) leven. Dus hopelijk is ze er binnenkort (in ieder geval voor langere tijd) vanaf!
  donderdag 20 september 2012 @ 08:10:01 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117013097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken? :D Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_117013133
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.
Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
pi_117013183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken? :D Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
Ik ben gezond en heb denk ik niet zo veel serotonine ;) zie mijzelf niet als heel mooi. Als ik mij vergelijk met het gemiddelde zie ik dat ik op sommige punten beter scoor, maar dat maakt niet dat ik mij daardoor veel mooier vind.

Ik heb dus een realistische blik en zou veel serotonine hebben ;)?
Worry is a misuse of imagination
pi_117013338
planning voor vandaag:

O: havermout met banaan
t: volkorenbrood met ham en kaas
L: rösti met gebakken ei, 2 plakjes uitgebakken spek en wortels
T: ?
S: hopelijk rondje sportschool. Wel rustig aan, want nog steeds wat last van m'n knie
D: gewokte groenten, noodles, teriyaki saus.
pi_117013412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
Jah dat zal, serotonine is een "blij" stofje.

Ik vind negatiever niet per sé realistisch.. dat wordt wel vaker met elkaar verward.
Dat negatieve zal allemaal heus wel waar zijn, maar het is niet slechter dan een ander. Zoals ik eerder al schreef: bijna de hele wereldbevolking boven de 20 heeft putjes in de billen.

We zijn nou eenmaal niet gefotoshopt, nou en!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')