abonnement Unibet Coolblue
pi_116616679


Jazeker mede FOK!wintersporters,

Sommigen zijn nog niet eens terug van de zomervakantie, maar er zijn gekken (zoals ik) die nu al uitkijken naar de wintersport! ~:)

Hier wat handige links:
Wintersporters
Sneeuwhoogte
Wetter.com
Wetter.at
Mijnsneeuw.nl

Waar ga je heen?
Wanneer ga je?
pi_116617002
Januari 5 dagen naar Kaprun
Februari (voorjaarsvakantie) een week naar Westendorf - Oostenrijk
April 4 dagen Val Thorens (met enkel mannen :D)
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:20:48 #3
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116654351
Ik zit te denken aan een week Obertauern in januari; hooggelegen dus grote sneeuwkansen, én een groot aanbod qua blauwe pistes wat voor een ski-amateur zoals ik uiteraard gunstig is. Nu de plannen wat concreter zien te krijgen en gunstig geprijsde accommodatie vinden ... !
  woensdag 12 september 2012 @ 13:31:07 #4
62913 Blik
The one and Only!
pi_116684750
Dit jaar waarschijnlijk geen wintersport :(

Net een kleine geboren, en vrienden waar we mee wilden gaan (hebben ook een kind, en dan kan 1 iemand thuisblijven om op te passen) gaan waarschijnlijk niet wegens budget-problemen :(
pi_116684981
Iwmand ervaring met die go pro helm camera's? Wil er eigenlijk 1 gaan kopen met gps
  woensdag 12 september 2012 @ 13:50:21 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_116685615
Het idee is er om in januari te gaan en men wil naar oostenrijk maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Frankrijk. Bij voorkeur ergens in de buurt van Chamonix, Briançon, La Clusaz, Val Thorens, Les Deux Alps, Les Trois Vallées of het gebied van Paradiski
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_116715344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iwmand ervaring met die go pro helm camera's? Wil er eigenlijk 1 gaan kopen met gps
Doen!
pi_116715579
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef wht het volgende:

[..]

Doen!
Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.
pi_116731162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja maar welke? Want wil het wel bovenop of op de zijkant van de helm, sowieso incl GoPro.
Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.
pi_116731583
Ik ga voor het eerst naar Paradiski, verblijf in La Plagne :)
Had liever naar Val Tho teruggegaan maar het prijsverschil was dermate groot...
  donderdag 13 september 2012 @ 12:44:09 #11
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_116737373
19 Januari met 6 man/vrouw weer naar Fiss. :7
6de keer alweer maar blijft altijd weer een top skivakantie ^O^

Duurt nog zo lang ;(
  donderdag 13 september 2012 @ 12:52:27 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_116737648
Gister en afgelopen nacht is er her en der een aardige lading sneeuw gevallen waarbij de sneeuwgrens zakte naar 1500m. Kleine maand geleden was ik in Chamonix en daar ligt op een 2200m 40cm sneeuw.

Foto's

http://www.wintersporters(...)eeuwval-12-september
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_116748210
Begin december Val Thorens, heel wat daagjes winterberg en in het voorjaar nog een keer.
  zondag 16 september 2012 @ 19:15:57 #14
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116858781
Twijfel tussen Untertauern en Obertauern

Obertauern: dik 1700 meter hoogte en volop skipistes rondom het dorp. Ietwat prijzig.
Untertauern: circa 1000 meter hoogte en 10 km rijden vanaf Obertauern. Wel prijsklappers mogelijk (bijv. 450 euro voor 7 overnachtingen halfpension + skipas voor skipistes Obertauern ...
pi_116858993
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:07 schreef wht het volgende:

[..]

Outdoor edition. Daar zitten bevestingsmogelijkheden bij voor op je helm.
Ik vind hem iets te groot om op de helm te bevestigen. heb liever iets qua formaat Bullet http://www.dogcamsport.co.uk/HDS-720p-bullet-camera.html
Alleen dan wel met GPS mogelijkheid

Dus als iemand iets weet
pi_116867990
lekker in maart weer, zin in!
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116874293
Half januari naar Les Deux Alpes met mijn vriendin. Kan niet wachten! *O*
Hopelijk daarvoor nog een keer naar Winterberg, altijd leuk om in te komen dan.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_117265748
De week voor kerst, van 15 tm 22, is dat al een beetje sneeuwzeker of moet je dan toch wel hoog of in de noordelijke gebieden gaan zitten?
pi_117266905
Als alles goed gaat met werk, heb ik dit jaar hopelijk een bijzonder goeie ski winter. Ga sowieso met de Kerst een weekje met familie, maar ben ook een week toerskien en een week heliskien in Noord Amerika aan het plannen. Verder zorgen dat ik extra vrij krijg en dan 'skibummen' bij familie in Canada en Frankrijk voor 2-3 extra weken sneeuw.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117290657
Geboekt voor de kerst week in Flachau met mn familie. Zin in!
pi_117291045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef Bajskorv het volgende:
Als alles goed gaat met werk, heb ik dit jaar hopelijk een bijzonder goeie ski winter. Ga sowieso met de Kerst een weekje met familie, maar ben ook een week toerskien en een week heliskien in Noord Amerika aan het plannen. Verder zorgen dat ik extra vrij krijg en dan 'skibummen' bij familie in Canada en Frankrijk voor 2-3 extra weken sneeuw.
moet altijd weer iemand baas boven baas zijn
pi_117291585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Bombshell het volgende:

[..]

moet altijd weer iemand baas boven baas zijn
Ach, mag ik ook een keer? Door jaren hard werken schiet het er altijd bij in, en nu wil ik de mogelijkheid nemen dingen te doen waar ik over 20 jaar de puf niet meer voor heb. Heb er zin in, zodoende.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117349972
Kerst naar St Anton ;D

Nov hopelijk naar ergens in Montana (maar geld)

Dan zo vaak mogelijk lange weekends jan - mrt ;D

@ Bajskorv: sick... Jaloers!
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_117351564
St. Anton altijd nice, vooral met Kerst vaak lekker qua sneeuw.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117465311
Wij hebben ook geboekt met vrienden: in februari 10 nachten naar de Sierra Nevada :D Weer eens wat anders (we willen ook naar Granada en zo)! Wij gaan normaal altijd naar Oostenrijk. B&B is geboekt (zo'n 30 minuten van de piste af), dus de voorpret kan beginnen!

Wil nog ff kijken voor nieuwe schoenen en eventueel een helm (ik ben zo'n mietje op een snowboard, en hoop dat dit een beetje helpt, ben namelijk ooit heel hard op mijn hoord gevallen en daar een klein traumaatje aan overgehouden ...).

Ik vroeg me overigens iets af (gaat wel over schoenen): ik heb eens gehoord dat er snowboardschoenen zijn die naar je voet vormen waardoor je je tenen niet kunt bewegen (ik druk mijn tenen altijd heel erg tegen de bovenkant van mijn schoen waardoor ik na een paar dagen amper meer kan boarden), iemand enig idee welke dat zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')