abonnement Unibet Coolblue
pi_116821554
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onzin. Er is genoeg te vinden op de AH...
Hoe kan jij ooit weten wat er nog te vinden is voor mijn character en wat dan nog een upgrade is?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd upgrades zat
Zelfde verhaal.

Overigens hebben jullie wel gelijk hoor, ik vind plenty dingen op 't AH voor m'n lvl 5 wizard. Voor een lvl 60 DH met goede spullen is 't een heel ander verhaal.
Enige dingen die ik nu kon vinden die inderdaad beter waren zou ik 50 miljoen ofzo neer moeten tellen :{w

Zelfs de meest die hard fanboy moet inmiddels wel toegeven dat 't AH een stuk minder loopt dan kort na de patch toen er nog veel mensen speelden. RMAH is al helemaal een drama
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116821649
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hoe kan jij ooit weten wat er nog te vinden is voor mijn character en wat dan nog een upgrade is?

[..]

Zelfde verhaal.

Overigens hebben jullie wel gelijk hoor, ik vind plenty dingen op 't AH voor m'n lvl 5 wizard. Voor een lvl 60 DH met goede spullen is 't een heel ander verhaal.
Enige dingen die ik nu kon vinden die inderdaad beter waren zou ik 50 miljoen ofzo neer moeten tellen :{w

Zelfs de meest die hard fanboy moet inmiddels wel toegeven dat 't AH een stuk minder loopt dan kort na de patch toen er nog veel mensen speelden. RMAH is al helemaal een drama
Ja, daar is een vrij logische verklaring voor. Bijna het enige wat nu nog de moeite waard is, dat zijn de legendaries en sets.

Ik merkte daardoor juist het omgekeerde. Moest ik voor de patch nog 30m neertellen voor een xbow met 1100 damage en socket oid, nu krijg je voor 10m een veel betere.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116821669
Sparen is kut :+

Een jackpot item vinden is nog kutter. -O-

Na 19 paragon lvls nog geen legendary vinden is zum kotzen :r

Dingen wel kunnen verkopen op de AH daarentegen (alle beetjes helpen) :)
pi_116821721
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:42 schreef DemonRage het volgende:
Sparen is kut :+

Een jackpot item vinden is nog kutter. -O-

Na 19 paragon lvls nog geen legendary vinden is zum kotzen :r

Dingen wel kunnen verkopen op de AH daarentegen (alle beetjes helpen) :)
19 paragon lvls en geen enkele legend / set?
Dat is wel heel erg weinig. Heb je MF op je gear?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116821786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

19 paragon lvls en geen enkele legend / set?
Dat is wel heel erg weinig. Heb je MF op je gear?
Heb niet bepaald MF op m'n gear, wel ff gehad maar leverde nog niets op.

mijn char
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 september 2012 @ 18:47:22 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116821830
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116822104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Heb niet bepaald MF op m'n gear, wel ff gehad maar leverde nog niets op.

mijn char
Het helpt wel, ik speel o.a. met RealBizkit. Beiden hebben we zo rond de 260 mf met stacks nu. Er dropt toch wel regelmatig een legend. Behalve voor mij dan de laatste paar dagen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116825355
mijn characters

Hier vind ik dus geen fuck meer voor. Ff als kanttekening: ik heb daar momenteel m'n magic find gear aan, dat scheelt ongeveer 500 life on hit, flink wat life en res en ongeveer 35K damage. Maar 't levert me wel ongeveer 120% mf op.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116825368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hoe kan jij ooit weten wat er nog te vinden is voor mijn character en wat dan nog een upgrade is?

[..]

Zelfde verhaal.

Overigens hebben jullie wel gelijk hoor, ik vind plenty dingen op 't AH voor m'n lvl 5 wizard. Voor een lvl 60 DH met goede spullen is 't een heel ander verhaal.
Enige dingen die ik nu kon vinden die inderdaad beter waren zou ik 50 miljoen ofzo neer moeten tellen :{w

Zelfs de meest die hard fanboy moet inmiddels wel toegeven dat 't AH een stuk minder loopt dan kort na de patch toen er nog veel mensen speelden. RMAH is al helemaal een drama
Als je echt goede gear had, dan zou je die goede gear kunnen verkopen om vervolgens met een klein beetje van je gold een beter item te kopen. Zo moeilijk is het niet.

Ik heb net namelijk een upgrade gekocht voor slechts 1.9m onder de streep...
pi_116825481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je echt goede gear had, dan zou je die goede gear kunnen verkopen om vervolgens met een klein beetje van je gold een beter item te kopen. Zo moeilijk is het niet.

Ik heb net namelijk een upgrade gekocht voor slechts 1.9m onder de streep...
ja want wederom je weet natuurlijk precies wat ik nu aan heb en wat voor mij dus een verbetering zou zijn. Items die voor mij interessant zijn beginnen nog niet eens bij 5 miljoen laat staan 1.9 miljoen. Maar goed zo ben ik ook van mening dat jij voor jouw character voor ongeveer 5000 buyout een beter item kan kopen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116825534
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:21 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja want wederom je weet natuurlijk precies wat ik nu aan heb en wat voor mij dus een verbetering zou zijn. Items die voor mij interessant zijn beginnen nog niet eens bij 5 miljoen laat staan 1.9 miljoen. Maar goed zo ben ik ook van mening dat jij voor jouw character voor ongeveer 5000 buyout een beter item kan kopen.
Onder de streep... :')

Nee, dat item kostte ook geen 1.9m... Lezen. En nee, dat gaat niet lukken voor 5000. _O-
pi_116825574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Onder de streep... :')

Nee, dat item kostte ook geen 1.9m... Lezen. En nee, dat gaat niet lukken voor 5000. _O-
Nee? Ik ben van mening van wel, moet kunnen toch? Hoef ik je character niet eens voor te zien ik kan net zoals jij gewoon in een glazen bol kijken wat voor jouw character een prima upgrade zal zijn. :O
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116825756
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:21 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja want wederom je weet natuurlijk precies wat ik nu aan heb en wat voor mij dus een verbetering zou zijn. Items die voor mij interessant zijn beginnen nog niet eens bij 5 miljoen laat staan 1.9 miljoen. Maar goed zo ben ik ook van mening dat jij voor jouw character voor ongeveer 5000 buyout een beter item kan kopen.
Je post net je profiel, dus ik denk dat hij best kan zien wat jij aan hebt. :-P

Verder zijn de nieuwe legends en sets bijna altijd beter, maar voor een echt goede roll betaal je grof geld. Dead mans legacy kan ik voor een miljoen of zeven al wel krijgen met stats die allemaal een upgrade zijn. Wil ik er echter één met max disc dan betaal ik minimaal vijf keer zoveel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116825789
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee? Ik ben van mening van wel, moet kunnen toch? Hoef ik je character niet eens voor te zien ik kan net zoals jij gewoon in een glazen bol kijken wat voor jouw character een prima upgrade zal zijn. :O
Ach gossie. Dat je geen gold hebt voor upgrades, betekent nog steeds niet dat er geen upgrades zijn. Je gear is niet zo uber dat er niets meer te verbeteren is. :')

Daarnaast, zoals ik je probeer te vertellen, verkoop een van je huidige "goede" items, en dan kun je met eigen extra gold upgrades kopen die niet veel beter zijn, maar wel iets. En zo ga je steeds kleine beetjes vooruit.

De mensen die meten het uiterste willen hebben kunnen beter de RMAH gebruiken.
pi_116825819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, daar is een vrij logische verklaring voor. Bijna het enige wat nu nog de moeite waard is, dat zijn de legendaries en sets.

Ik merkte daardoor juist het omgekeerde. Moest ik voor de patch nog 30m neertellen voor een xbow met 1100 damage en socket oid, nu krijg je voor 10m een veel betere.
Dat dus. Leuk dat ze nu legendaries gefixed hebben, maar die zijn nu ook gelijk zo veel beter dat de rest totaal niet interessant meer is. Of je nu als DH voor een 2handed of 1handed gaat. Als 2handed is manticore met z'n 2 sockets beter dan wat dan ook (+200% crit damage, veel succes met dat op iets anders vinden) en anders voor danetta's.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116825949
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ach gossie. Dat je geen gold hebt voor upgrades, betekent nog steeds niet dat er geen upgrades zijn. Je gear is niet zo uber dat er niets meer te verbeteren is. :')

Daarnaast, zoals ik je probeer te vertellen, verkoop een van je huidige "goede" items, en dan kun je met eigen extra gold upgrades kopen die niet veel beter zijn, maar wel iets. En zo ga je steeds kleine beetjes vooruit.

De mensen die meten het uiterste willen hebben kunnen beter de RMAH gebruiken.
zoals 'k al zei, ik heb op de kop af 24,32 miljoen rondliggen momenteel. Enige wat echt voor verbetering vatbaar is zijn m'n chest, legs en boots. Maar upgrades daarvoor kosten echt te bizar veel of zijn er gewoonweg niet. En ja, ik heb daar net nog ff voor gekeken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116826148
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

zoals 'k al zei, ik heb op de kop af 24,32 miljoen rondliggen momenteel. Enige wat echt voor verbetering vatbaar is zijn m'n chest, legs en boots. Maar upgrades daarvoor kosten echt te bizar veel of zijn er gewoonweg niet. En ja, ik heb daar net nog ff voor gekeken.
Dan kun je niet zoeken.

Zoek een chest met 100 dex en 3 sockets. Ram er 3 star gems in en je hebt al wat beters. Dat kost nooit 24m. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen. :')

Dan kun je er ook nog all res bij zoeken. Mijn chest was slechts 3.9 miljoen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RealBizkit-2771/hero/2165232
pi_116826215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat dus. Leuk dat ze nu legendaries gefixed hebben, maar die zijn nu ook gelijk zo veel beter dat de rest totaal niet interessant meer is. Of je nu als DH voor een 2handed of 1handed gaat. Als 2handed is manticore met z'n 2 sockets beter dan wat dan ook (+200% crit damage, veel succes met dat op iets anders vinden) en anders voor danetta's.
Nou ja, het voordeel daarvan is nu juist weer dat upgrades goedkoper zijn geworden. Natuurlijk, voor sets en legends met een goeie roll betaal je je scheel, maar de rares zijn daardoor juist ingestort.

Je upgrades zouden dus goedkoper moeten zijn. Nadeel is dat je wel legends en sets moet vinden om echt leuk geld binnen te krijgen.

Het is met name ook de upgrade van de lvl 61 en 62 wapens die de markt daarvoor genekt heeft. 800dps 1h met een flinke dosis loh en een main stat is vendor materiaal geworden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116826441
Een chest met 112 dex, 134 vit, 20 all res, 3 socks en 650 armor kost 15m.

Aangezien je met 30k HP ook uitkomt, kun je zoeken naar wat minder vit en meer res. Het gaat om je EHP, niet je HP...

Edit:
Een chest met 88 dex, 78 vit, 37 all res, 3 ster emeralds en 677 armor kost 8m.

En nu niet meer zeuren dat er niets is.

Die pants kun je eenvoudig op dezelfde manier upgraden. :)
pi_116826512
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, het voordeel daarvan is nu juist weer dat upgrades goedkoper zijn geworden. Natuurlijk, voor sets en legends met een goeie roll betaal je je scheel, maar de rares zijn daardoor juist ingestort.

Je upgrades zouden dus goedkoper moeten zijn. Nadeel is dat je wel legends en sets moet vinden om echt leuk geld binnen te krijgen.

Het is met name ook de upgrade van de lvl 61 en 62 wapens die de markt daarvoor genekt heeft. 800dps 1h met een flinke dosis loh en een main stat is vendor materiaal geworden.
Dat ook. Ik heb echt plenty shit liggen die voor de patch echt voor ruim boven de miljoen weg zouden gaan, verkoop ik nu echt voor peanuts. Ik speelde een hele tijd niet dus zette alles er gewoon in voor 20k en bieden maar, soms raakte ik nog wat kwijt voor 3-4 miljoen maar meeste gewoon echt niet :'( 'k heb ook nog een crossbow liggen: 960 damage, +96 crit damage en dex bonus erop. Raak het kreng gewoon niet eens kwijt terwijl je daar voor de patch minimaal 5miljoen voor kon vragen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116826820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat ook. Ik heb echt plenty shit liggen die voor de patch echt voor ruim boven de miljoen weg zouden gaan, verkoop ik nu echt voor peanuts. Ik speelde een hele tijd niet dus zette alles er gewoon in voor 20k en bieden maar, soms raakte ik nog wat kwijt voor 3-4 miljoen maar meeste gewoon echt niet :'( 'k heb ook nog een crossbow liggen: 960 damage, +96 crit damage en dex bonus erop. Raak het kreng gewoon niet eens kwijt terwijl je daar voor de patch minimaal 5miljoen voor kon vragen.
Dat is wel lullig, maar als ik zo je DH zie, dan moet je de boel flink omgooien. Wat is het nut van 270% crit damage als je er geen enkele crit chance items bij hebt? Mijn DH heeft 290% crit damage ongeveer in totaal, maar zelfs met MF gear nog zo'n 22.5% crit chance van items.

Verder heb je redelijk wat vit, maar bijna geen res all. Dat is totaal verspilde vit. Zoals Bizkit al zei, gaat het in D3 niet om je life, maar om je EHP. Dat is je HP waarbij ook rekening wordt gehouden met resistances en armor. (en evt. dodge en block). 30k HP met 300 res all is vele malen beter dan 38k HP zonder fatsoenlijk resistances.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116827351
Vandaag level 50 met mn HC wizard gehaald en in nightmare act 4 gekomen (zonder AH te gebruiken). Hoe vinden jullie m'n build, zijn dr dingen die ik eigenlijk niet kan missen qua skills? Ik krijg het namelijk een beetje lastig nu, heb op het randje Rakanoth overleefd maar ben bang voor Diablo...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TimmE-2621/hero/19739916
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_116827556
Ik zou gaan voor heel veel armor, veel strength en veel all res. En minimaal 50k HP. Daarna kun je je richten op andere dingen.

Als HC-char gaat het om survivability, niet om heel veel damage. :)
pi_116833551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel lullig, maar als ik zo je DH zie, dan moet je de boel flink omgooien. Wat is het nut van 270% crit damage als je er geen enkele crit chance items bij hebt? Mijn DH heeft 290% crit damage ongeveer in totaal, maar zelfs met MF gear nog zo'n 22.5% crit chance van items.

Verder heb je redelijk wat vit, maar bijna geen res all. Dat is totaal verspilde vit. Zoals Bizkit al zei, gaat het in D3 niet om je life, maar om je EHP. Dat is je HP waarbij ook rekening wordt gehouden met resistances en armor. (en evt. dodge en block). 30k HP met 300 res all is vele malen beter dan 38k HP zonder fatsoenlijk resistances.
m'n resist zit nog altijd rond de 400, daarmee red ik het prima hoor(oops niet dus, ik dacht dat ik rond de 400 zat. zit rond de 300, daar moet ff 100-150 bij). En zoals ik al zei, dit is MF gear, niet m'n damage gear ;) Ik gebruik caltrops met +10% crit chance, daarmee heb ik zelfs met m'n huidige gear rond de 30%, maar met m'n niet MF gear kom ik rond de 45% standaard en door SS loopt 't dan gewoon lekker op, dan gaat die crit damage behoorlijk meetellen hoor. Ik kom er in ieder geval prima doorheen hoor, da's echt geen punt. Maar 't punt is wel dat er momenteel niet echt een punt in is om er doorheen te komen, je vind geen fuck.

edit: ff gechecked: 33.5% zonder follower maar met caltrops. main gear gaat 't met 10% omhoog. M'n resists moet ik inderdaad weer ff omhoog krikken, dacht dat ze hoger waren maar zit daarmee te laag. Daar moet ff 100 bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Harlon op 15-09-2012 23:58:04 ]
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_116835778
Ik speel niet echt DH (mijn DH is lvl 35 ofzo), maar is Sharpshooter nou echt zo goed?
Mij lijkt het toch dat als je rond de 30-40% crit hebt, dat je beter een andere passive kunt pakken?

Even het voorbeeld van Harlon pakken dan (bedoel er niks mee, maar is makkelijk omdat je het dichtste bij zit :P je stats staan in de post boven mij), in zijn dps gear en als hij op Caltrops staat zit hij op 43.5% crit. Dan crit je (nagenoeg) om het schot dat je lost. Als je dan ook nog iets schiet dat meerdere vijanden raakt (ik zie dat Harlon bijvoorbeeld Frost Arrow gebruikt), dan kun je wel rekenen dat je om het schot dat je lost wel een keer crit (meestal vaker lijkt me), en dus misschien 1, of 2 seconden profijt hebt ervan?
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')