3e dat wist ik al inderdaad, maar dat maakt het niet leuker. 2e had ik simpelweg meer van verwacht, er is naar mijn mening te weinig carrot (als in carrot on a stick) aanwezig. Mensen die nu al level 80 zijn die spreken ook over het feit dat er geen endgame is, omdat alles in feite endgame is. Je krijgt skills (behalve een paar elite/racials) blijven hetzelfde door het hele spel heen. Ook al zijn diegene die nu al lvl 80 zijn wellicht rushers, bij diablo 3 zag je hetzelfde, en deze mensen hadden uiteindelijk wel gelijk.quote:
pvp is juist lekker omdat iedereen (ongeveer) vergelijkbare power heeft (zolang ze niet hun eigen pvp gear persoonlijk kunnen maken) en dus is het een gevecht op basis van talent en niet stats. Melike . En hoe bedoel je trouwens 'gebrek aan progressie'? in pve? Je personal story is een deel van progressie, je crafting spul is een deel van progressie, je traits en talentpoints delen mee aan je pregressie etc etc? Of heb je het over gear/weapons? Dan heb je qua stats wel een beetje pech inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef GoobyPls het volgende:
Jammer dat ik onmogelijk WvW kan spelen door de lange queues. PVE vind ik maar saai door het gebrek aan progressie, PVP heeft verder helemaal niks meer met een RPG te maken omdat iedereen daar hetzelfde is (los van wat skins).
het is net uit. ANet gaat aan de lopende band updates uitspuwen, tenminste, dat hebben ze beloofd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
3e dat wist ik al inderdaad, maar dat maakt het niet leuker. 2e had ik simpelweg meer van verwacht, er is naar mijn mening te weinig carrot (als in carrot on a stick) aanwezig. Mensen die nu al level 80 zijn die spreken ook over het feit dat er geen endgame is, omdat alles in feite endgame is. Je krijgt skills (behalve een paar elite/racials) blijven hetzelfde door het hele spel heen. Ook al zijn diegene die nu al lvl 80 zijn wellicht rushers, bij diablo 3 zag je hetzelfde, en deze mensen hadden uiteindelijk wel gelijk.
Ik hoop gewoon dat ze iets aan WvW kunnen doen, ik zie namelijk niet snel een oplossing hiervoor.
Ik ga er wel mee aan de gang. Kijken hoe ver ik kom .quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef Kadooosh het volgende:
Kan iemand onze guild hier toevoegen:
http://www.gw2guilds.org/register
Nope. Er zijn wel classes waarbij je een pet oid kan summonen (Ranger kan dieren tamen, Necromancer heeft een Blood Fiend).quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef byah het volgende:
er zitten geen mounts in het spel toch?
Dat hele gw2guilds.com gedoe moet maar even gedaan worden door een leader/officer denk ik. Er zit wat info in die ik liever niet zo maar uitgeef (er moet een mailadres opgegeven worden voor de contactformulieren en een site opgegeven worden die gelinkt kan worden.)quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga er wel mee aan de gang. Kijken hoe ver ik kom .
Geen mounts. Speedbuffs en een heerlijk (goedkoop) teleporteer systeem.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef byah het volgende:
er zitten geen mounts in het spel toch?
Yup daarom vroeg ik het .quote:Op woensdag 5 september 2012 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hele gw2guilds.com gedoe moet maar even gedaan worden door een leader/officer denk ik. Er zit wat info in die ik liever niet zo maar uitgeef (er moet een mailadres opgegeven worden voor de contactformulieren en een site opgegeven worden die gelinkt kan worden.)
Misschien is progressie het verkeerde woord. Craften is leuk voor experience maar de gear die je hiermee kan maken kun je uiteindelijk ook simpelweg kopen. Het enige exclusief schijnt mystic forge te zijn waar je 100en uren in moet steken om exclusieve dingen te craften, dit is dus puur skin want qua stats wordt je er niet beter op. Hetzelfde bij jumping puzzles, ze zijn ontzettend moeilijk en kosten veel tijd, ik vind ze leuk als er in ieder geval een propere beloning is, maar dit is er dus niet. Klinkt misschien vrij plat dat je voor dingen beloont moet worden maar mijns inziens zit een RPG wel zo in elkaar, je werkt ergens naar toe en maakt je karakter beter.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
pvp is juist lekker omdat iedereen (ongeveer) vergelijkbare power heeft (zolang ze niet hun eigen pvp gear persoonlijk kunnen maken) en dus is het een gevecht op basis van talent en niet stats. Melike . En hoe bedoel je trouwens 'gebrek aan progressie'? in pve? Je personal story is een deel van progressie, je crafting spul is een deel van progressie, je traits en talentpoints delen mee aan je pregressie etc etc? Of heb je het over gear/weapons? Dan heb je qua stats wel een beetje pech inderdaad.
Worden we zo serieus dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hele gw2guilds.com gedoe moet maar even gedaan worden door een leader/officer denk ik. Er zit wat info in die ik liever niet zo maar uitgeef (er moet een mailadres opgegeven worden voor de contactformulieren en een site opgegeven worden die gelinkt kan worden.)
Volgens mij heb jij nooit GW1 gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
3e dat wist ik al inderdaad, maar dat maakt het niet leuker. 2e had ik simpelweg meer van verwacht, er is naar mijn mening te weinig carrot (als in carrot on a stick) aanwezig. Mensen die nu al level 80 zijn die spreken ook over het feit dat er geen endgame is, omdat alles in feite endgame is. Je krijgt skills (behalve een paar elite/racials) blijven hetzelfde door het hele spel heen. Ook al zijn diegene die nu al lvl 80 zijn wellicht rushers, bij diablo 3 zag je hetzelfde, en deze mensen hadden uiteindelijk wel gelijk.
Nee moet dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit GW1 gedaan.
moet niks, is wel raar.quote:
Mwoah, dat is nog niet heel serieus toch, wel handig om nieuwe leden te krijgen. Het is inderdaad maar net hoe belangrijk het voor je is. Ik kan me voorstellen dat je je er niet al te administratief mee bezig wil houden (zou ik ook niet willen )quote:
Praktisch alles wat je tot nu toe hebt genoemd was al bekend voor de release, waarom je dan toch het spel hebt gekocht snap ik dus niet helemaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Misschien is progressie het verkeerde woord. Craften is leuk voor experience maar de gear die je hiermee kan maken kun je uiteindelijk ook simpelweg kopen. Het enige exclusief schijnt mystic forge te zijn waar je 100en uren in moet steken om exclusieve dingen te craften, dit is dus puur skin want qua stats wordt je er niet beter op. Hetzelfde bij jumping puzzles, ze zijn ontzettend moeilijk en kosten veel tijd, ik vind ze leuk als er in ieder geval een propere beloning is, maar dit is er dus niet. Klinkt misschien vrij plat dat je voor dingen beloont moet worden maar mijns inziens zit een RPG wel zo in elkaar, je werkt ergens naar toe en maakt je karakter beter.
jammer is dat ja, casuals altijdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerendeel van de GW2 spelers geen GW1 heeft gedaan.
Omdat er verteld werd dat er veel horizontale progressie was, wat er dus nauwelijks is. En WvW, wat ik dus niet kan spelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Praktisch alles wat je tot nu toe hebt genoemd was al bekend voor de release, waarom je dan toch het spel hebt gekocht snap ik dus niet helemaal.
We zijn niet de frontpage, we zijn games We zijn niet eng maar ben dus druk met van alles en nog wat. En ik zie dat ik weer uitgenodigd ben voor de beta van Starcraft 2, die geef ik maar even door aan een ander GW2 lijkt me sowieso een leukere online ervaring, rts online is niet mijn ding. Kutkoreanenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Neen sorry man. Ik kom nooit op de frontpage .
Maar spijtig.
Maar dat zit er toch ook? Je kan level 80 worden, whoepie!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Omdat er verteld werd dat er veel horizontale progressie was, wat er dus nauwelijks is. En WvW, wat ik dus niet kan spelen.
Dat is verticaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar dat zit er toch ook? Je kan level 80 worden, whoepie!
(wat mij betreft hadden ze het net zo goed level 20 kunnen houden, net als in deel 1).
ja maar dat veranderd weinig, hoe meer levels des te meer je kan specialiseren (meer traits point, skillpoints etc)quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar dat zit er toch ook? Je kan level 80 worden, whoepie!
(wat mij betreft hadden ze het net zo goed level 20 kunnen houden, net als in deel 1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |