Astra? Wij hebben een 1.4 Sport+ (120 pk, navigatie, cruisecontrol, climatecontrol, parkeersensoren achter enz enz..) en ik geloof dat die iets minder als 30K kostte.. (en is ook direct een stuk groter)quote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
Hoe lastig! Ik probeer vanaf volgend jaar een leaseauto te regelen, omdat de kosten, voornamelijk afschrijving, mij echt te gortig worden voor m'n eigen auto (Polo Bluemotion) en omdat ik echt veel te veel km rij per jaar (afgelopen jaar 60k).
Er is in principe volgens mij een budget van 25.000 euro. Geen idee of dit inc of ex is, maar ik gok ex, want bedrijf. Je mag hier overheen, maar dan moet je wat je eroverheen gaat wel in 60 maanden terugbetalen.
Aangezien ik toch een tijdje moet rijden met die auto wil ik het liefste een stapje groter, maar wel met behoud van alle luxe die ik nu heb (volledig aangekleed, dus stoelverwarming, parkeersensoren, getinte ruiten, navigatie, etc).
Alleen er is of komt zoveel leuks aan!
Ik zou natuurlijk voor de nieuwe Polo BlueGT kunnen gaan. Leuk vermogen (8 sec naar 100, 7 DSG bak), alleen toch gewoon weer hetzelfde en even groot als ik nu heb (al heb ik niet groter nodig om eerlijk te zijn...en qua uiterlijk ben ik dik tevreden). Beetje leuk aangekleed zal deze denk ik tussen de 25 en 30 k komen (mijn eigen Bluemotion was al 22...). Een GTI zal wel niet mogen van de baas gok ik
Een andere optie lijkt mij de nieuwe Seat Leon. Stapje groter, en volgens mij wordt dit echt een gave. Alleen dan wil ik natuurlijk de FR versie (of in ieder geval eentje die zo sportief smoelt), die nog niet snel zal uitkomen.... wachten?
Mercedes A, super gave bak. Alleen als je deze aankleed met wat ik nu heb ben je zo 35-40k kwijt. Buiten budget denk ik.
Nieuwe Golf. Mooie bak, maar zal ook wel 35k worden met een leuke aankleding. Voordeel is wel dat de bluemotion versie 14% bijtelling krijgt.
Audi A3 Sportback (nieuwe versie). Nog niet uit, en aangekleed ook tegen de 40k denk ik.
Lexus CT200h. Full options denk ik 35k. Goede bijtelling, alleen loopt alweer een tijdje mee.
Alfa Romeo Giulietta. Mooie kar, dikst aangekleed rond de 35k.
First World Problems En misschien mag het geeneens van de baas, maarja, dromen mag
Moooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Deze zou ik doen: http://link.marktplaats.nl/589303367 Prachtige bakken vind ik dat
Gewoon de Alfa doen !quote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
Hoe lastig! Ik probeer vanaf volgend jaar een leaseauto te regelen, omdat de kosten, voornamelijk afschrijving, mij echt te gortig worden voor m'n eigen auto (Polo Bluemotion) en omdat ik echt veel te veel km rij per jaar (afgelopen jaar 60k).
Er is in principe volgens mij een budget van 25.000 euro. Geen idee of dit inc of ex is, maar ik gok ex, want bedrijf. Je mag hier overheen, maar dan moet je wat je eroverheen gaat wel in 60 maanden terugbetalen.
Aangezien ik toch een tijdje moet rijden met die auto wil ik het liefste een stapje groter, maar wel met behoud van alle luxe die ik nu heb (volledig aangekleed, dus stoelverwarming, parkeersensoren, getinte ruiten, navigatie, etc).
Alleen er is of komt zoveel leuks aan!
Ik zou natuurlijk voor de nieuwe Polo BlueGT kunnen gaan. Leuk vermogen (8 sec naar 100, 7 DSG bak), alleen toch gewoon weer hetzelfde en even groot als ik nu heb (al heb ik niet groter nodig om eerlijk te zijn...en qua uiterlijk ben ik dik tevreden). Beetje leuk aangekleed zal deze denk ik tussen de 25 en 30 k komen (mijn eigen Bluemotion was al 22...). Een GTI zal wel niet mogen van de baas gok ik
Een andere optie lijkt mij de nieuwe Seat Leon. Stapje groter, en volgens mij wordt dit echt een gave. Alleen dan wil ik natuurlijk de FR versie (of in ieder geval eentje die zo sportief smoelt), die nog niet snel zal uitkomen.... wachten?
Mercedes A, super gave bak. Alleen als je deze aankleed met wat ik nu heb ben je zo 35-40k kwijt. Buiten budget denk ik.
Nieuwe Golf. Mooie bak, maar zal ook wel 35k worden met een leuke aankleding. Voordeel is wel dat de bluemotion versie 14% bijtelling krijgt.
Audi A3 Sportback (nieuwe versie). Nog niet uit, en aangekleed ook tegen de 40k denk ik.
Lexus CT200h. Full options denk ik 35k. Goede bijtelling, alleen loopt alweer een tijdje mee.
Alfa Romeo Giulietta. Mooie kar, dikst aangekleed rond de 35k.
First World Problems En misschien mag het geeneens van de baas, maarja, dromen mag
Parkeerbliepjes ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Marco001 het volgende:
Zit alleen geen stoelvermwarming op, maar dat is imho toch zwaar overbodig..
Maar hij is zooo leuk en mooi. Leuke motoren. Mooi interieur.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
Naja, als ik een Megane of Astra dik aankleed ben je ook veel geld kwijt. Probleem is gewoon dat er zo ontiegelijk veel bakken zijn die in die range vallen. Dan heb ik de Astra, Focus, DS lijn, Megane nog geeneens meegenomen. Gevoelsmatig zeg ik alleen geen Frans nemen. En in mindere mate ook bij de Alfa. En die loopt ook al een tijdje mee ondertussen?
Ja, tuurlijk. Maar met een A3 ben je met een kaal chassis al door je budget heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
Naja, als ik een Megane of Astra dik aankleed ben je ook veel geld kwijt.
Heb je wel een mooie autoquote:Op woensdag 5 september 2012 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar met een A3 ben je met een kaal chassis al door je budget heen.
Heb ik liever de Astra, vind ik mooier..(helemaal de GTC/OPC)quote:
Apart, maar ja hehe. De S3 of RS3 vind ik ook mooier grapjasquote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik liever de Astra, vind ik mooier..(helemaal de GTC/OPC)
Ok nu heb je wel gelijk inderdaad...A3 is mooier dan Astra. sowieso Opelquote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Apart, maar ja hehe. De S3 of RS3 vind ik ook mooier grapjas
NU? Pardon?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Ok nu heb je wel gelijk inderdaad...A3 is mooier dan Astra. sowieso Opel
Golf? Oh dat was gewoon een soort van nieuwsberichtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Tov eerder met die Golf enzoo maar meestal heb je wel gelijk hr mbt auto's
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Golf? Oh dat was gewoon een soort van nieuwsbericht
Ik zou nooit een golf kopen..
Jij bent ook wel aardig van je Volvo geloof afgestapt he?
Ik weet niet, blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar vind zowel het exterieur als interieur van alle Opels echt niet mooi. Insignia kan is dan nog de beste van allemaal maar ook dat vind ik niet echt een feest om naar te kijken. Heb ook gewoon helemaal niks met Opel.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, Ik heb wel eens in de Astra gereden, en dat rijd best goed.. lag mooi strak op de weg, comfortabel, "duidelijke, lekker zware besturing, en ziet er van binnen best goed uit, met rode verlichting rond de versnellingspook als je de deur open doet, mooi navigatiesysteem, puike bediening en gewoon erg goede stoelen, Zaten zelfs beter als de Comfortstoelen van de Superb, die toch een klasse hoger is!
Opel is de laatste tijd goed bezig opzich..
Ik kan dat soort dingen ook heel erg waarderen hr. Hou van dat soort dingetjes bij auto'squote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Ah ja, kan natuurlijk.. Vind zelf de Opel mooier als de Audi, die veel meer een "standaard" vorm heeft(dat vind ik ook zo jammer aan de golf, altijd vrijwel dezelfde vorm.)
Het interieur van de Astra vind ik zelf veel leuker om naar te kijken, de A3 is zo zakelijk en afstandelijk.
Okay, ik ben dan ook wel dol op leuk weggewerkte effecten, zoals die reeds vermelde verlichting, en zoals bij de Superb, dat als je hem startte de tellernaalden even een "rondje" maken. (en de op 2 manieren te openen kofferbak van de Superb...)
Probleem met eigenlijk alle Duitse merken is de optielijst, Ze willen gewoon flink vangen voor zowat alles. Eigenlijk doet BMW het nog het slimst met de 116d door die als gunstig bijtellingsmodel neer te zetten met een businesspakket of businessplus pakket. Auto stuurt geweldig en is comfortabel, persoonlijk vind ik de styling wat minder. Net iets over de 30k. Ook de Giulietta is vrij gunstig door zo'n packagedeal (pack business) op zowel de 105pk diesel als de 170 pk benzine. Ook de Juul is een heel fijn sturende auto, comfort is iets minder door de korte stoelen. Styling spreekt me dan weer meer aan dan de 1-serie. Kwestie van ratio versus emotiequote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
Hoe lastig! Ik probeer vanaf volgend jaar een leaseauto te regelen, omdat de kosten, voornamelijk afschrijving, mij echt te gortig worden voor m'n eigen auto (Polo Bluemotion) en omdat ik echt veel te veel km rij per jaar (afgelopen jaar 60k).
Er is in principe volgens mij een budget van 25.000 euro. Geen idee of dit inc of ex is, maar ik gok ex, want bedrijf. Je mag hier overheen, maar dan moet je wat je eroverheen gaat wel in 60 maanden terugbetalen.
Aangezien ik toch een tijdje moet rijden met die auto wil ik het liefste een stapje groter, maar wel met behoud van alle luxe die ik nu heb (volledig aangekleed, dus stoelverwarming, parkeersensoren, getinte ruiten, navigatie, etc).
Alleen er is of komt zoveel leuks aan!
Ik hoop maar dat dat niet het doorslaggevende argument is om een auto te kopenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Okay, ik ben dan ook wel dol op leuk weggewerkte effecten, zoals die reeds vermelde verlichting, en zoals bij de Superb, dat als je hem startte de tellernaalden even een "rondje" maken. (en de op 2 manieren te openen kofferbak van de Superb...)
Het zou net het ene dingetje kunnen zijn dat je over de streept trekt toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat niet het doorslaggevende argument is om een auto te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |