abonnement Unibet Coolblue
pi_116337759
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Op level 20 kun je toch geen keuze maken.

Een profession verschilt zo veel op level 20 met level 80 dat gewoon niet te vergelijken is. Ook omdat iedere class vrijwel dezelfde wapens kan gebruiken.
Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.
pi_116337910
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.
Oh? Verschilt dat zo enorm ja? Waarin dan? :@
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  maandag 3 september 2012 @ 10:03:46 #78
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116337960
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Op level 20 kun je toch geen keuze maken.

Een profession verschilt zo veel op level 20 met level 80 dat gewoon niet te vergelijken is. Ook omdat iedere class vrijwel dezelfde wapens kan gebruiken.
Oh ;(
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 3 september 2012 @ 10:11:15 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116338115
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2012 10:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Oh ;(
Ga naar de heart of the mists, dan ben je automatisch een volledige lvl 80 met alle punten en traits die je wil. Kan je helemaal wild gaan. kan je ook oefenen zeg maar. (training grounds)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 3 september 2012 @ 10:22:08 #80
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116338337
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.
welke heb je en wat vind je zelf de belangrijkste verschillen? :D ben wel benieuwd!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 3 september 2012 @ 10:24:02 #81
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116338391
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 08:50 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Tot nu toe bevalt Ranger het me best.
Thief begrijp ik z´n skills nog niet helemaal , ben gewend om een rogue te spelen , maar dit is toch wel anders. (geen stealth en zo)
Thief wordt neergezet als duelist heb ik het idee, beetje vreemd idd dat ie dan thief wordt genoemd en z'n prof skill steal is (dat eigenlijk skillstealing is), maar goed. Het heeft iig allemaal bar weinig te maken met de klassieke dief uithangen.

Anyway, denk dat ik de thief ook nog ga proberen, elementalist begin ik nu ook al over te twijfelen xD Zo squishy... Vraag me af of ik niet toch gewoon voor de oude vertrouwde tank warrior moet gaan :P (ja ik weet het, geen holy trinity in deze game, ik bedoel warrior met tactics/ defense met swoard 'n board en hammer (voor CC) ofzo)

edit: discipline moest defense zijn natuurlijk, d'oh
pi_116338565
Geen idee waar ik voor ga :P
  maandag 3 september 2012 @ 10:38:58 #83
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116338664
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Thief wordt neergezet als duelist heb ik het idee, beetje vreemd idd dat ie dan thief wordt genoemd en z'n prof skill steal is (dat eigenlijk skillstealing is), maar goed. Het heeft iig allemaal bar weinig te maken met de klassieke dief uithangen.

Anyway, denk dat ik de thief ook nog ga proberen, elementalist begin ik nu ook al over te twijfelen xD Zo squishy... Vraag me af of ik niet toch gewoon voor de oude vertrouwde tank warrior moet gaan :P (ja ik weet het, geen holy trinity in deze game, ik bedoel warrior met tactics/ defense met swoard 'n board en hammer (voor CC) ofzo)

edit: discipline moest defense zijn natuurlijk, d'oh
ik wil ook thief / ranger gaan proberen omdat ik mesmer toch wat squishy vind en het idee heb als ik naar andere kijk dat ik vaak veel langere gevechten nodig heb dan een andere class. Ik doe vrij veel solo en ondanks dat mesmer echt lekker is met CC, als ik tegen groepen sta heb ik veeeel problemen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116338727
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

welke heb je en wat vind je zelf de belangrijkste verschillen? :D ben wel benieuwd!
Norn Guardian: Van alle professions die ik heb gekozen is dit imo wel de gemakkelijkste om mee te spelen. Focus is duidelijk op close range combat en supportive roles. Begint nogal traag maar naarmate ik meer levelde begon hij een onverwoestbare tank te worden. Ik solo gemakkelijk groepjes vijanden die enkele levels hoger zijn. Bosses die je one hit killen zijn wel gruwelijk irritant omdat je altijd close range moet zijn.

Asura Elementalist: Is vanaf het begin duidelijk al een sterke profession, maar naar de hogere levels toe wordt je wel steeds meer een glass cannon. Het nut van daggers neemt steeds meer af omdat je je dan redelijk dicht moet bevinden tegen de vijand. Het gebrek aan weapon swap dwingt je in een bepaalde vechtstijl staff is aoe ranged combat, dagger is aoe 'close' combat. Bepaalde elementen zijn redelijk nutteloos als je solo speelt. Net als GW 1 zie ik hem meer passen in een rol als damage support voor de melee professions.

Sylvari Necromancer: Duidelijke groei naar de latere levels toe. Het unlocken van je utility skills geeft je toegang tot meer minions, waarmee je gemakkelijk veteran mobs verslaat, ook champions zijn niet onmogelijk. Bovendien kan hij wel wat schade incasseren door zijn lich form. Specialiseert vooral in condition dmg en ranged combat.

Charr Ranger: Duidelijk gespecialiseerd in ranged combat. Ik persoonlijk wissel af tussen longbow (aoe) en shortbow (condition) omdat de ranger imo nogal zwak is in close combat. Bovendien kan je pet gemakkelijk alle schade absorberen en als hij bijna dood is gewoon op F4 duwen. Na de guardian, de gemakkelijkste profession om mee te spelen.

Human Mesmer: De moeilijkste om mee te spelen. Je bent een heel 'squishy' doelwit en je damage output is nogal aan de lage kant. Je hebt klonen waarmee je je overlevingskansen kan vergroten maar deze zijn meestal aan de zwakke kant en doen zo goed als geen damage, met de F1 - F2 - F3 -F4 knoppen kun je zoen ontploffen voor dmg of conditions maar dit doet naar mijn mening nogal weinig schade. De phantasmal klonen doen wel nog redelijke dmg, maar gaan ook nog altijd snel dood. Dat de klonen verdwijnen nadat je target sterft betekent ook dat hij geen goed karakter is om meerdere vijanden te bevechten. Hij heeft wel een paar handige interruption skills waarmee hij sterke aanvallen kan tegenhouden. Net zoals elementalist eerder een support role character.
pi_116338811
Ik ben wel tevreden over mijn Asura Necro.

lvl 42 nu, ik kan close range of long range spelen, wisselen van wapens heeft ook echt nut.
Geen referral hier.
pi_116338864
Ik ben nu minion master necro, maar ik denk dat ik op lvl 40 van traits wissel en naar blood ga. Er zijn te weinig minion Masters om te denken dat het goed werkt
pi_116338920
Flesh Golem is erg handig, die zorgt er in ieder geval dat ik niet word aangevallen.
Geen referral hier.
pi_116338959
Ik speel met flesh worm, bone minions, healing bone fiend en shadow fiend. Als wapen gebruik ik een staff of voor aoe damage te gaan.
  maandag 3 september 2012 @ 10:54:11 #89
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116338963
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Asura Elementalist: Is vanaf het begin duidelijk al een sterke profession, maar naar de hogere levels toe wordt je wel steeds meer een glass cannon. Het nut van daggers neemt steeds meer af omdat je je dan redelijk dicht moet bevinden tegen de vijand. Het gebrek aan weapon swap dwingt je in een bepaalde vechtstijl staff is aoe ranged combat, dagger is aoe 'close' combat. Bepaalde elementen zijn redelijk nutteloos als je solo speelt. Net als GW 1 zie ik hem meer passen in een rol als damage support voor de melee professions.

Probleem met dagger ele is dat ie niet echt damage reduction heeft om te overleven. Je hebt wel een paar skills voor CC en een paar seconden waarin aanvallen geblokt worden maar als die op CD staan heb je een probleem.

edit: mss ga ik ook wel een necro aanmaken, moet zeggen dat die misschien nog het meest op m'n ouwe feral lijkt. Shapeshifts en focus op DoTs. En als extra bonus een stel demonen die je vijanden hun kont schoppen :P Alleen jammer dat lich form al je minions destroyed. Nu kan je alleen maar dat stelletje zerglings summonen met die mark.

[ Bericht 7% gewijzigd door Thanatos45 op 03-09-2012 10:59:55 ]
pi_116339012
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:54 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Probleem met dagger ele is dat ie niet echt damage reduction heeft om te overleven. Je hebt wel een paar skills voor CC en een paar seconden waarin aanvallen geblokt worden maar als die op CD staan heb je een probleem.
Yup, dagger is vooral leuk op de lagere levels als je de dmg nog kan incasseren. Nu gebruik ik ze (bijna) niet meer.
pi_116339034
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:56 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Yup, dagger is vooral leuk op de lagere levels als je de dmg nog kan incasseren. Nu gebruik ik ze (bijna) niet meer.
Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist.. :(
pi_116339116
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist.. :(
Misschien lukt het als je een paar trait points steekt in Earth voor hogere toughness.
  maandag 3 september 2012 @ 11:02:07 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116339117
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist.. :(
Ik blijf het ook gewoon doen hoor, kan me zelfs wel voorstellen dat je met een paar utilities zoals teleport je een aardige hit & run kan doen bijvoorbeeld in pvp. En mijn max zet ik in earth en fire de rest in arcane
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116339297
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik blijf het ook gewoon doen hoor, kan me zelfs wel voorstellen dat je met een paar utilities zoals teleport je een aardige hit & run kan doen bijvoorbeeld in pvp. En mijn max zet ik in earth en fire de rest in arcane
Ik heb inderdaad al 10 trait points in Fire staan en ik was van plan de volgende 10 in Earth te zetten. Ik was er nog iet over uit hoe ik het verder in deel, maar misschien dat ik er 30 in Earth steek en nog 10 in Water voor vitality. Ik moet daar nog maar eens goed over na gaan denken, want ik wil toch gaan PvPen met mijn Elemantalist.. :)
pi_116339394
FF een ander vraagje. Heeft er iemand last van error 7? het staat dan dat de game client de verbinding idsverloren met de server.
  maandag 3 september 2012 @ 11:18:45 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116339492
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad al 10 trait points in Fire staan en ik was van plan de volgende 10 in Earth te zetten. Ik was er nog iet over uit hoe ik het verder in deel, maar misschien dat ik er 30 in Earth steek en nog 10 in Water voor vitality. Ik moet daar nog maar eens goed over na gaan denken, want ik wil toch gaan PvPen met mijn Elemantalist.. :)
Ja voor overleefbaarheid kan je inderdaad alles in toughness en vitality zetten alleen jammer van de power die je dan mist :P. Of je doet zo veel mogelijk gear en weapons met power attributen en de traits in water en earth zodat het elkaar in balans houdt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 3 september 2012 @ 11:19:09 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116339504
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Kingleon het volgende:
FF een ander vraagje. Heeft er iemand last van error 7? het staat dan dat de game client de verbinding idsverloren met de server.
Heb ik gisteren wel een aantal keer gehad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116339599
6,66,99 coins nu.
Geen referral hier.
pi_116339945
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Supertolll het volgende:
Dat de klonen verdwijnen nadat je target sterft betekent ook dat hij geen goed karakter is om meerdere vijanden te bevechten.
Dit. Dan ben je aan het vechten met een groepje vijanden, heb je je legertje klonen eindelijk bij elkaar en is je damage output een beetje op stoom... mob dood, klonen weg, weer bij 0 beginnen voor de volgende vijand. Ik hou van mijn mesmer, maar dit is wel heel erg irritant.
Ja, ik generaliseer.
pi_116340058
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 11:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja voor overleefbaarheid kan je inderdaad alles in toughness en vitality zetten alleen jammer van de power die je dan mist :P. Of je doet zo veel mogelijk gear en weapons met power attributen en de traits in water en earth zodat het elkaar in balans houdt.
Of dan toch in earth spelen, daar kun je flink wat bleeding conditions mee opbouwen. Dan moet je alleen zorgen dat je lang genoeg kan overleven :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')