Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.quote:Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Op level 20 kun je toch geen keuze maken.
Een profession verschilt zo veel op level 20 met level 80 dat gewoon niet te vergelijken is. Ook omdat iedere class vrijwel dezelfde wapens kan gebruiken.
Oh? Verschilt dat zo enorm ja? Waarin dan?quote:Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.
Ohquote:Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Op level 20 kun je toch geen keuze maken.
Een profession verschilt zo veel op level 20 met level 80 dat gewoon niet te vergelijken is. Ook omdat iedere class vrijwel dezelfde wapens kan gebruiken.
Ga naar de heart of the mists, dan ben je automatisch een volledige lvl 80 met alle punten en traits die je wil. Kan je helemaal wild gaan. kan je ook oefenen zeg maar. (training grounds)quote:
welke heb je en wat vind je zelf de belangrijkste verschillen? ben wel benieuwd!quote:Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dit dus, inmiddels heb ik al 5 characters rond level 20 en ik weet nog altijd niet met welke ik verder ga.
Thief wordt neergezet als duelist heb ik het idee, beetje vreemd idd dat ie dan thief wordt genoemd en z'n prof skill steal is (dat eigenlijk skillstealing is), maar goed. Het heeft iig allemaal bar weinig te maken met de klassieke dief uithangen.quote:Op maandag 3 september 2012 08:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt Ranger het me best.
Thief begrijp ik z´n skills nog niet helemaal , ben gewend om een rogue te spelen , maar dit is toch wel anders. (geen stealth en zo)
ik wil ook thief / ranger gaan proberen omdat ik mesmer toch wat squishy vind en het idee heb als ik naar andere kijk dat ik vaak veel langere gevechten nodig heb dan een andere class. Ik doe vrij veel solo en ondanks dat mesmer echt lekker is met CC, als ik tegen groepen sta heb ik veeeel problemen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Thief wordt neergezet als duelist heb ik het idee, beetje vreemd idd dat ie dan thief wordt genoemd en z'n prof skill steal is (dat eigenlijk skillstealing is), maar goed. Het heeft iig allemaal bar weinig te maken met de klassieke dief uithangen.
Anyway, denk dat ik de thief ook nog ga proberen, elementalist begin ik nu ook al over te twijfelen xD Zo squishy... Vraag me af of ik niet toch gewoon voor de oude vertrouwde tank warrior moet gaan (ja ik weet het, geen holy trinity in deze game, ik bedoel warrior met tactics/ defense met swoard 'n board en hammer (voor CC) ofzo)
edit: discipline moest defense zijn natuurlijk, d'oh
Norn Guardian: Van alle professions die ik heb gekozen is dit imo wel de gemakkelijkste om mee te spelen. Focus is duidelijk op close range combat en supportive roles. Begint nogal traag maar naarmate ik meer levelde begon hij een onverwoestbare tank te worden. Ik solo gemakkelijk groepjes vijanden die enkele levels hoger zijn. Bosses die je one hit killen zijn wel gruwelijk irritant omdat je altijd close range moet zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
welke heb je en wat vind je zelf de belangrijkste verschillen? ben wel benieuwd!
Probleem met dagger ele is dat ie niet echt damage reduction heeft om te overleven. Je hebt wel een paar skills voor CC en een paar seconden waarin aanvallen geblokt worden maar als die op CD staan heb je een probleem.quote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Asura Elementalist: Is vanaf het begin duidelijk al een sterke profession, maar naar de hogere levels toe wordt je wel steeds meer een glass cannon. Het nut van daggers neemt steeds meer af omdat je je dan redelijk dicht moet bevinden tegen de vijand. Het gebrek aan weapon swap dwingt je in een bepaalde vechtstijl staff is aoe ranged combat, dagger is aoe 'close' combat. Bepaalde elementen zijn redelijk nutteloos als je solo speelt. Net als GW 1 zie ik hem meer passen in een rol als damage support voor de melee professions.
Yup, dagger is vooral leuk op de lagere levels als je de dmg nog kan incasseren. Nu gebruik ik ze (bijna) niet meer.quote:Op maandag 3 september 2012 10:54 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Probleem met dagger ele is dat ie niet echt damage reduction heeft om te overleven. Je hebt wel een paar skills voor CC en een paar seconden waarin aanvallen geblokt worden maar als die op CD staan heb je een probleem.
Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist..quote:Op maandag 3 september 2012 10:56 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Yup, dagger is vooral leuk op de lagere levels als je de dmg nog kan incasseren. Nu gebruik ik ze (bijna) niet meer.
Misschien lukt het als je een paar trait points steekt in Earth voor hogere toughness.quote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist..
Ik blijf het ook gewoon doen hoor, kan me zelfs wel voorstellen dat je met een paar utilities zoals teleport je een aardige hit & run kan doen bijvoorbeeld in pvp. En mijn max zet ik in earth en fire de rest in arcanequote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Oh dat vind ik jammer om the lezen, want tot nu toe vermaak ik me het best met mijn dual dagger elementalist..
Ik heb inderdaad al 10 trait points in Fire staan en ik was van plan de volgende 10 in Earth te zetten. Ik was er nog iet over uit hoe ik het verder in deel, maar misschien dat ik er 30 in Earth steek en nog 10 in Water voor vitality. Ik moet daar nog maar eens goed over na gaan denken, want ik wil toch gaan PvPen met mijn Elemantalist..quote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik blijf het ook gewoon doen hoor, kan me zelfs wel voorstellen dat je met een paar utilities zoals teleport je een aardige hit & run kan doen bijvoorbeeld in pvp. En mijn max zet ik in earth en fire de rest in arcane
Ja voor overleefbaarheid kan je inderdaad alles in toughness en vitality zetten alleen jammer van de power die je dan mist . Of je doet zo veel mogelijk gear en weapons met power attributen en de traits in water en earth zodat het elkaar in balans houdt.quote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al 10 trait points in Fire staan en ik was van plan de volgende 10 in Earth te zetten. Ik was er nog iet over uit hoe ik het verder in deel, maar misschien dat ik er 30 in Earth steek en nog 10 in Water voor vitality. Ik moet daar nog maar eens goed over na gaan denken, want ik wil toch gaan PvPen met mijn Elemantalist..
Heb ik gisteren wel een aantal keer gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Kingleon het volgende:
FF een ander vraagje. Heeft er iemand last van error 7? het staat dan dat de game client de verbinding idsverloren met de server.
Dit. Dan ben je aan het vechten met een groepje vijanden, heb je je legertje klonen eindelijk bij elkaar en is je damage output een beetje op stoom... mob dood, klonen weg, weer bij 0 beginnen voor de volgende vijand. Ik hou van mijn mesmer, maar dit is wel heel erg irritant.quote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Supertolll het volgende:
Dat de klonen verdwijnen nadat je target sterft betekent ook dat hij geen goed karakter is om meerdere vijanden te bevechten.
Of dan toch in earth spelen, daar kun je flink wat bleeding conditions mee opbouwen. Dan moet je alleen zorgen dat je lang genoeg kan overlevenquote:Op maandag 3 september 2012 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja voor overleefbaarheid kan je inderdaad alles in toughness en vitality zetten alleen jammer van de power die je dan mist . Of je doet zo veel mogelijk gear en weapons met power attributen en de traits in water en earth zodat het elkaar in balans houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |