abonnement Unibet Coolblue
pi_116264926
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die link moet maar de OP in. :)
Biz, heb een pack waar ik echt niet langs kom samen met een monk :P helpen :D ?
pi_116264950
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:38 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Biz, heb een pack waar ik echt niet langs kom samen met een monk :P helpen :D ?
Als je 30 minuten kunt wachten, ik ben net onderweg om wat kleine boodschapjes op te halen. :)
pi_116265023
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je 30 minuten kunt wachten, ik ben net onderweg om wat kleine boodschapjes op te halen. :)
Oh heb al afgelsoten ;( ga even huishouden doen en dan naar de kitewinkel :D
pi_116265219
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Oh heb al afgelsoten ;( ga even huishouden doen en dan naar de kitewinkel :D
Het gaat sowieso langer duren, we gaan nog even lunchen buiten de deur. :)
pi_116265601
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het gaat sowieso langer duren, we gaan nog even lunchen buiten de deur. :)
Ooh eetsmakelijk :D het is mooi weer :)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 september 2012 @ 12:10:41 #131
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116265690
Buiten komen, brr :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116265734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Buiten komen, brr :7
Als je eenmaal over de drempel van de voordeur bent, valt het mee. Maar het is soms een lastige opgave inderdaad. :P
pi_116268486
Iemand anders ook gezeur gehad dat je account opeens gelocked is?

Ik laat 1 keer een vriend op mijn account spelen en ze blocken mn account meteen :')

Koop je 1 keer in de 10 jaar legaal een spel krijg je dit soort fratsen :')
pi_116272616
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook gezeur gehad dat je account opeens gelocked is?

Ik laat 1 keer een vriend op mijn account spelen en ze blocken mn account meteen :')

Koop je 1 keer in de 10 jaar legaal een spel krijg je dit soort fratsen :')
Het is dan ook niet de bedoeling dat iemand anders ermee speelt. Ze kunnen dit zien als dat iemand je account gehacked heeft. Locken in dan een terecht besluit. :)
pi_116272823
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook gezeur gehad dat je account opeens gelocked is?

Ik laat 1 keer een vriend op mijn account spelen en ze blocken mn account meteen :')

Koop je 1 keer in de 10 jaar legaal een spel krijg je dit soort fratsen :')
Komt omdat er dan ingelogd wordt vanaf een ander IP adres.
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:50:10 #136
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_116275799
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:23 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Komt omdat er dan ingelogd wordt vanaf een ander IP adres.
Dat zou niet erg moeten zijn. Als je bij sommige providers je kabelmodem een halve minuut eruit hebt liggen dan kun je al een ander IP adres krijgen.

Als je inlogt met een ander IP adres wordt wel meteen gevraagd om een authenticator code als je dat aangezet hebt.
pi_116276062
Ben nu met mijn barb op inferno. Gaat wel lekker eigenlijk. Connectie ligt er trouwens vaak uit de laatste tijd. Steeds 5 NV kwijt, wat beetje kut is.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_116278502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook gezeur gehad dat je account opeens gelocked is?

Ik laat 1 keer een vriend op mijn account spelen en ze blocken mn account meteen :')

Koop je 1 keer in de 10 jaar legaal een spel krijg je dit soort fratsen :')
Ik ben niet zo lang geleden bij mijn vriendin ingetrokken. Toen ik eindelijk relaxed de eerste keer wilde inloggen werd mijn account dus ook geblokkeerd. Had ik de CD-key nodig en die lag 235 kilometer verderop. Fucking kud was dat!
pi_116281287
Hmm je kunt dus niet zomaar op een andere computer spelen. Beetje jammer. Dacht ook om iemand anders ook op mijn account te laten aangezien we beiden weinig tijd hebben, maar dat zit er niet in dan neem ik aan?

Dit is trouwens mijn barb. Iemand nog suggesties welke items ik kan upgraden voor een redelijke prijs. Zie namelijk barbs met >100k dps daar wil ik ook wat dichter bij in de buurt komen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ssebass-2277/hero/18826111
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_116282005
Meer crit chance, het dubbele aantal strength. :)
pi_116283301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef ssebass het volgende:
Hmm je kunt dus niet zomaar op een andere computer spelen. Beetje jammer. Dacht ook om iemand anders ook op mijn account te laten aangezien we beiden weinig tijd hebben, maar dat zit er niet in dan neem ik aan?

Dit is trouwens mijn barb. Iemand nog suggesties welke items ik kan upgraden voor een redelijke prijs. Zie namelijk barbs met >100k dps daar wil ik ook wat dichter bij in de buurt komen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ssebass-2277/hero/18826111
20k life? Daar zou ik eerst aan gaan werken, daarmee wordt de neergeslagen door normals in act III/IV
pi_116288187
Dodelijk eng zeg, HC spelen... Zojuist op normal Diablo verslagen. Is natuurlijk simpel, maar als je extra voorzichtig moet zijn toch wel opletten geblazen...

Met 1.0.4 zijn wel meer builds mogelijk en daarom loop ik een beetje af te wisselen met m'n HC-character... Zo krijg ik wel de meest rare combinaties, nu loop ik met http://eu.battle.net/d3/e(...)er#Wijdlk!bYe!aaZb.a . Maar dat maakt het wel leuk!
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  zondag 2 september 2012 @ 01:24:13 #143
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_116293481
Pfff... ik blijf leuke dingen mislopen op de AH omdat ik te weinig gold heb. :{

Bij items zonder buyout blijft iemand anders toch weer hoger bieden.
pi_116293985
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:24 schreef DemonRage het volgende:
Pfff... ik blijf leuke dingen mislopen op de AH omdat ik te weinig gold heb. :{

Bij items zonder buyout blijft iemand anders toch weer hoger bieden.
Dan probeer je gewoon items te halen die buiten je budget liggen.

Je kunt soms mazzel hebben en een item snipen net voor de deadline, maar het idee van een item erop zetten zonder buyout is ook juist dat er flink tegen elkaar wordt opgeboden.

Je kunt blijven hopen dat je een keer mazzel hebt, maar anders moet je gewoon een marktconforme prijs neertellen. Met een buyout heb je zekerheid, met een bid is het gokken.
Ga bij items zonder buyout niet continu bieden, maar zorg gewoon dat je de deadline noteert en probeer te kijken of je net voor die deadline nog een bid kan uitbrengen, zodat je het item op het laatste moment wegkaapt. Met tussentijdse biedingen drijf je de prijs alleen maar op.

In tegenstelling tot andere spellen is het bij Diablo niet zo dat de deadline weer verzet wordt bij een last minute bid, dus als je echt net op tijd biedt, dan is het item gewoon van jou.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 september 2012 @ 12:21:42 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116299488
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116300062
quote:
Dat is moeilijk te zeggen nu. Pas vanaf level 60 kunnen we dat goed beoordelen. :)
  zondag 2 september 2012 @ 12:54:17 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_116300454
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan probeer je gewoon items te halen die buiten je budget liggen.

Je kunt soms mazzel hebben en een item snipen net voor de deadline, maar het idee van een item erop zetten zonder buyout is ook juist dat er flink tegen elkaar wordt opgeboden.

Je kunt blijven hopen dat je een keer mazzel hebt, maar anders moet je gewoon een marktconforme prijs neertellen. Met een buyout heb je zekerheid, met een bid is het gokken.
Ga bij items zonder buyout niet continu bieden, maar zorg gewoon dat je de deadline noteert en probeer te kijken of je net voor die deadline nog een bid kan uitbrengen, zodat je het item op het laatste moment wegkaapt. Met tussentijdse biedingen drijf je de prijs alleen maar op.

In tegenstelling tot andere spellen is het bij Diablo niet zo dat de deadline weer verzet wordt bij een last minute bid, dus als je echt net op tijd biedt, dan is het item gewoon van jou.
Ik heb inmiddels begrepen dat het wegkaaien vlak voor de deadline onzin is. Uiteindelijk gaat de hoogste bieder er toch mee vandoor en wordt de prijs op het laatste moment sowieso flink opgedreven.

Er zijn spelers bij die rustig in de laatste minuut 20 miljoen bieden op een item waarvan het bod nog op een paar miljoen staat. Dat bod gaat vervolgens met 5% omhoog en de rest krijgen ze toch weer terug. Als iemand anders ook op het laatste moment hetzelfde denkt te doen met 18 miljoen dan schiet de prijs heel hard omhoog en de speler die met 20M snel iets weg dacht te kaaien heeft het item uiteindelijk te duur betaald.

Dus ik geloof niet zo in het laatste seconde snipen. Het enige voordeel dat ik zie in bieden op het eind is dat jouw gold beschikbaar blijft en niet tot het einde van de auction in het bod zit. Mocht je in de tussentijd nog iets heel interessants tegenkomen dan heb je iig geen spijt dat je dat bod gedaan hebt met (bijna) al je gold.
pi_116300456
Ik heb ook maar even een beetje MF-gear aangemeten. Wel 5k DPS minder en naar 43.5% crit chance. Dus eens kijken of dat een beetje gaat werken straks... :)

Met stacks kom ik nu uit op 190% MF, dus het kan nog wel een stuk hoger. :P
pi_116301521
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook maar even een beetje MF-gear aangemeten. Wel 5k DPS minder en naar 43.5% crit chance. Dus eens kijken of dat een beetje gaat werken straks... :)

Met stacks kom ik nu uit op 190% MF, dus het kan nog wel een stuk hoger. :P
Ik speelde net in onze runs ook met wat MF items op het laatst. Kostte me wel 20k dps, maar het aantal rares ging aanzienlijk omhoog.
In solo runs durf ik het niet aan, maar in party runs is het best goed te doen. 50k dps is nog steeds best aardig. ;)

Het geluk van onze barb was wel ziekelijk trouwens. 2 legends en een set in 1 run en dan ook nog een windforce, die boots van 30m en nog een andere leuke van ik meen 10m ofzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door Monolith op 02-09-2012 13:39:53 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')