abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:08:46 #101
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_117827203
Een klacht over de saturn:
quote:
November 2011 een stofzuiger gekocht, deze is afgelopen maandag stuk gegaan. Dus nog geen jaar oud en nu al stuk, op naar Saturn. Aldaar aangeboden voor reparatie, deze reparatie kan tot 15 werkdagen in beslag nemen, oftewel 3 weken. Daar ik COPD heb en niet 3 weken zonder stofzuiger kan, wilde ik een leenstofzuiger. Deze weigerde Saturn mij te geven. Hierop heb ik een beroep gedaan om de koopovereenkomst te beeindigen. Ook hier weigerde Saturn hun medewerking.

Gewenste oplossing
Een Leenstofzuiger of ontbinding van de koopovereenkomst, zodat ik een andere stofzuiger kan kopen.
Kut voor die vrouw dat ze met d'r COPD niet zonder kan, maar een stofzuiger willen lenen? Nog nooit van gehoord!
pi_117827268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef Ceviche het volgende:
Een klacht over de saturn:

[..]

Kut voor die vrouw dat ze met d'r COPD niet zonder kan, maar een stofzuiger willen lenen? Nog nooit van gehoord!
Inderdaad :') En de koopovereenkomst een jaar(!) later beëindigen? :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:15:50 #103
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_117827560
Kan iemand me deze uitleggen? Een klacht over het AD, 'nostalgie':
quote:
Maandag 8 oktober 2012
Fred
Je moeder en ik hebben met verbazing en afschuw het kranten artikel gelezen
Toen je moeder je belde was ik er bij en ik heb de telefoon weg gedrukt om dat ik 112 moest bellen voor haar.
Haar hart kreeg ze last van, en als ze morgen uit het ziekenhuis komt zal ik haar adviseren om tegen jou en de krant en je radio programma een klacht in te dienen voor smaad en laster.
Als je een vent was geweest had je ook moeten vertellen dat je je zuster en je dochters hebt misbruikt.
Maar dat doe je niet dat mag niemand weten, dat is volgens jou niet waar , deze brief gaat ook naar de krant en je radio programma.
Je wil alleen maar contact op deze manier dat er misschien wat te halen valt bij je vader, je moeder moet het alleen maar doen van haar a.o.w
Zorg jij nou maar eerst eens dat je werk krijgt en houdt, dan hoef een ander niet voor je op te draaien.
Je moeder weet niet dat ik jou geschreven heeft, het adres vond ik toevallig

Gewenste oplossing
zie boven staande
Fred is een leugenaar en verkrachter en gaf zijn moeder in de krant de schuld?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:16:28 #104
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_117827603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Inderdaad :') En de koopovereenkomst een jaar(!) later beëindigen? :')
Hehehe, had ik nog niet eens gezien xD
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:14:08 #105
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_117857663
Dit, hoe hardleers kun je zijn zeg:
quote:
Ik heb het volgende probleem. Vorig jaar oktober heb ik mijn account voor een jaar opgeschort. 26 september 2012 weer ingelogd en betaald. Ik kon 1 dag in mijn account, maar sinds vrijdag kan ik mijn account niet meer in. Waarschijnlijk zit er een blokkade op.Ik eb de klantenservice gemaild,bestaat niet. telf.nr.bestaat niet, helpdesk kun je niets mee. Kortom kan niets en niemand bereiken.

Mijn grote probleem is dan ook nog eens, dat ik na 1 maand het account misschien wel weer op wil schorten en dat nu dus niet kan. Mijn gebruikersnaam is Meryl_a_604.
Mijn emailadres is

Gewenste oplossing
Ik heb nu voor een maand de bijdrage aan jullie voldaan en wil er nu ook zo snel mogelijk op.

Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen toegang meer heeft tot uw betaalde account op de Lexa website en u hier geen contact over kunt opnemen.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat uw profiel gewoon online staat en uw membership geactiveerd is. U hoeft alleen maar in te loggen op uw profiel. Voor de zekerheid heb ik uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het e-mailadres "@hotmail.com".

Blablabla hele uitleg over de helpdesk blablabla
Okee, lijkt een terechte klacht.

quote:
Ik kan niet meer op mijn account met de gebruikersnaam
Meryl_a_604.

k heb 2 oktober deze klacht ook al aangegeven maar er is naar het verkeerde account gekeken.

Zou u hier alsnog weer naar willen kijken en oplossen

Gewenste oplossing
Dat het snel wordt opgelost en nu ook goed gaat

Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,

ik begrijp uit uw bericht dat u meer informatie wenst over uw account "Meryl_a_604" waar u niet meer op kunt inloggen.

Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en kan u melden dat dit profiel door ons toezichtsteam gesloten is, omdat u meerdere profielen online heeft staan. Het is niet toegestaan om zich met meerdere profielen op de Lexa website te registreren. Ik heb met de door u opgegeven gegevens ook nog een betaald profiel teruggevonden met de gebruikersnaam "Meryl_a_a_905". Ik heb dit profiel van de website moeten verwijderen.

U kunt nu nog inloggen op het profiel "julia_f_1". Ik heb het resterende Full Membership van beide gesloten profielen aan dit profiel toegevoegd, zodat deze niet verloren zijn gegaan, en u nog tot 17-12-2012 gebruik kunt maken van de betaalde diensten op de website.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, en ik wens u verder veel dating plezier.
Blablabla, geleuter over de helpdesk en customer care team blablabla
Ook dit lijkt wel in orde.

quote:
De klacht die u volgens U hebt opgelost is nog niet goed opgelost. U hebt twee profielen Meryl_a_604 en Meryl_a_a-905 samengevoegd aan Julia_f_1.
Dit is volstrekt onjuist. Julia is mijn vriendin en heeft op 26-09-2012 voor mij betaald voor het profiel Meryl_a_604.
Omdat ik, Meryl, daar niet op kon inloggen en ook een klacht daarover heb gestuurd en omdat dat te lang duurde heb ik voor mezelf een nieuw profiel aagemaakt,het nieuwe profiel Meryl_a_a_905.
Nu kan ik dus weer niets op de site omdat jullie deze hebben samengevoegd aan Julia.
Julia en Meryl zijn twee verschillende personen.
Het oude profiel Meryl_a_604 was betaald door vriendin.
Het tweede Meryl_a_a_905 is door mijzelf betaald.
Dus het nieuwe profiel Meryl_a_a_905 moet gewoon blijven staan en Meryl_a_604 moet worden verwijderd en omdat k daar geeen gebruik van heb kunnen maken wil k graag dat ulie dat geld weer op de rek. van mjn vriendn terugstorten.

Gewenste oplossing
Dat er nu eindelijk eens de goede oplossing komt

Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,

graag verzoek ik u, zoals ik meerdere malen al heb aangegeven indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij dit verder voor u kunnen uitzoeken en oplossen.
Nu wordt Christine het toch een beetje beu.

quote:
Verwijzing naar klacht nr.3.
Julia en Meryl zijn twee verschillende personen. Ik, Meryl wil gewoon op mijn eigen account Meryl_a_a_905 kunnen komen en dat kan nog steeds niet.
Wat gebeurt er allemaal bij jullie, k vind dit niet kunnen

Gewenste oplossing
Nu wil ik toch eindelijk een oplossing.

Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,

graag verzoek ik u, zoals ik meerdere malen al heb aangegeven indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij dit verder voor u kunnen uitzoeken en voor u kunnen oplossen. Gelieve al deze gegevens te vermelden.
Maar we geven niet op!
quote:
Christine,

Volgens mij snapt U mijn verhaal niet. Ik wil gewoon op mijn account Meryl_a_a_905 kunnen inloggen en dat bestaat nu Niet meer.
Julia is een andere persoon, mijn vriendin. Wil je dit nu eens goed oplossen, ik kan dus ook niet naar Customer Care want kan niet inloggen en het werkt ook nog eens niet, want dat heb ik vorige week ook geprobeerd.

Gewenste oplossing
Goede oplossing

Oplossing van het bedrijf
Beste Meryl,

graag wil ik u informeren dat deze website niet ervoor dient om steeds al uw vragen te stellen. In het eerste antwoord op uw eerste klacht is aangegeven dat wanneer u nog problemen ondervindt, of andere vragen en opmerkingen heeft u contact dient op te nemen met ons Customer Care Team via de "Help" link op de website. U hoeft hiervoor niet in te loggen op uw profiel, wat u momenteel ook niet meer kunt. U gaat naar de website Lexa.nl. Links onderaan de pagina klikt u op "Help". Vervolgens klikt u op een willekeurige categorie en een willekeurige vraag. U scrolt naar beneden en klikt op "Stel een vraag". Hier beschrijft u dan het probleem met alle gegevens erbij vermeld en klikt u op "Bevestigen" en op de volgende pagina op "Ja". U zult dan binnen 48 uur een antwoord en of oplossing ontvangen.

U negeert echter mijn aanwijzingen en wij kunnen u dan zo ook niet verder helpen. Ik verwijs u dan ook nogmaals door om contact op te nemen met ons Customer Care Team, zodat zij uw probleem kunnen onderzoeken en zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team
Ik heb het natuurlijk hier en daar wat ingekort. Sorry for the long post :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 19:16:46 ]
pi_117901598
quote:
Klacht Ticketloket.com: Niet geleverde tickets

Vorig jaar tickets besteld ( 4 x ) Voor Doe Maar voor 20 oktober 2012. Donderdag j.l. email gekregen dat de tickets niet geleverd worden. Er stond ook in dat we geld terug kregen. Dit geld hebben we tot op heden niet terug gehad.
Gewenste oplossing

Geld terug is de enige wat we willen. We hebben al andere kaarten voor Doe Maar gekocht.
Vervelend, maar om na een dag al te zeuren over het geld dat nog niet op je rekening staat. :')

quote:
Ik heb vandaag een brief ontvangen die was geopend.
De inhoud was verdwenen, alleen zat de bijgesloten brief er nog wel in.
Het ging om de dierenplaatjes van AH die erin zaten.
Wie haalt die er nu uit!?!??!
Is toch gewoon zielig dat ze plaatjes bestemd voor kinderen zelfs stelen!!!
Nu zitten we met een paar teleurgestelde kindjes.
Gewenste oplossing

Wel een betere controle op het personeel, want tegenwoordig nemen ze alles gewoon aan. Verder die plaatjes zullen we toch niet meer terug krijgen. We zitten alleen met een paar teleurgestelde kindjes. Is toch gewoon zielig dat ze zelfs plaatjes voor kinderen stelen.
Kut postbode, die wist zeker dat er plaatjes inzaten die hij kon stelen om aan zijn kinderen te geven. :')
pi_117911345
quote:
Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd

ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig is om mee televen ook krijg ik steeds opmerkingen over mijn nederlands ik heb dieslectie dus kan moeilijk spellen en weet niet alles te schrijven. ook word ik totaal niet geholpen terwijl een forum daarvoor is.

Gewenste oplossing
ik zou graag mijn account verwijdert willen zien en die raddraaiers aangepakt zien worden met het liefst een permaban of een tijdelijke ban ook zou ik graag nog geholpen worden met mijn probleem en mijn geld voor een premium die ik heb gekocht terug willen zien gestort op mijn bankrekening
:')
pi_117917024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

:')
Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
----
pi_117917553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
Ja, en dan gelijk het kiesrecht ook maar weer beperken tot mannen met meer dan EUR 1 miljoen op de bank of een IQ van meer dan 120?

En als ik mij goed herinner is vragen om een ban banwaardig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 3 op een rij.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:07:28 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_117917571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

:')
Wie is dit? :')
pi_117918075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Wie is dit? :')
dunno maar er zijn meer van dat soort ''nep'' klachten

best wel kansloos :')
pi_117921606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, en dan gelijk het kiesrecht ook maar weer beperken tot mannen met meer dan EUR 1 miljoen op de bank of een IQ van meer dan 120?

En als ik mij goed herinner is vragen om een ban banwaardig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 3 op een rij.
Wat zit je voor onzin uit te kramen? Ik vraag toch niet om een ban. Heb het over bannen in het algemeen.

Voel je je aangesproken?
----
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:26:59 #113
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_117924094
Hier iemand die niet met pannen kan omgaan

quote:
Ik heb zojuist gebeld met “Lidle Help” (!) maar die kunnen me niet helpen..
Ik heb 2 á 3 weken terug een koekenpan gekocht bij Lidle Hoorn. De pan uitgepakt, gekeken of hij goed ik elkaar zat en een keertje mee gebakt. Het ging goed dus ik heb de bon weg gegooid. Nu bak ik voor de 2e keer en ruik een geur van verbrand plastic. De steel smelt langzaam weg (wat erg stinkt). De winkel snapte het probleem, moet niet kunnen met een pan, en ook dat ik geen bon meer heb. Maar omdat we beide het aankoopbedrag niet meer weten stuurt hij me door naar het “Lidle Help” nummer.
Maar die doen dus niets zonder bon!

Gewenste oplossing
De pan vergoed
Doet Ziggo ook tegenwoordig Digitenne?

quote:
Klacht Ziggo: digitenne kasje defect

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 60
hij geeft alleen nog rood lampje dus doet hrt niet meer

Gewenste oplossing
graag nieuwe
Aanvulling:
Wat is dit nou? :')

quote:
Klacht KPN Internet: Ik ben sprakeloos.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 62
Beste lotgenoten,

Ik heb een prepaid abbonoment met Eindeloos internet en elke kier als ik toegang vraag tot het net, komt een bericht dat zegt ik niet geabonneerd bent met een internet bundel.

Ik hoop dat deze probleem wordt gauw opgelost, want ik betaal in princiepe voor niets. En dat is een koninklijke organisatie in Gods naam!

Dit is de 21 eeuw en ze maken een zootje van.

Gewenste oplossing
Geld terug van de laatste twee weken en een oplossing.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_117925330
Die spoiler uit de OP
quote:
ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:04:36 #115
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_117926781
Goh, wat zou hier mis zijn.... :')

quote:
Klacht Kruidvat: Niet kunnen inloggen op site kruidvat sinds overgang naar KPN

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 130
Sinds de overgang van kruidvat naar KPN kan ik niet meer inloggen op de kruidvat site om mijn beltegoed te zien of op te waarderen. Reeds 4 x gemailed en 4 x antwoord dat ik een reactie krijg binnen 24 uur. Inmiddels 150 uur geleden en nog steeds geen antwoord. Volgens kruidvat bestaat mijn nummer niet terwijl ik gewoon kan bellen. Ook weet ik niet of de beloofde 7,50 euro is bijgeschreven. Onbegrijpelijk dat kruidvat in zee gaat met de klantonvriendelijkste provider van NL.

Gewenste oplossing
Weer in kunnen loggen op de website van kruidvat en bijschrijving van euro 7,50 bel tegoed
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_118427582
quote:
Klacht PostNL: post man is te lui om netjes baketje bij me moeder af te geefen

er woort elkeer niet bij me moeder bezord maar adres 1647 vandaag ook weer en de buuren vinden het ook niet fein hij zij tegen de buuren ze zijn niet thuis zegt hij altijd en vandaag weer
Gewenste oplossing

geen
Baketje :')

quote:
Klacht Aldi: wijn legetiematie

ik stond aan de kassa stonden jongen meiden van een jaar of 16 17 die kochten veel flessen witte wijn die hoefde hun legetimatie niet te laten zien ik was aan de buurt ben 20 jaar en moest me legetimatie laten ik vind dit gedrag van rasisme dit gebeurde bij de aldi goes
Gewenste oplossing

ik vind dat die vrouw aan de kassa eigenlijk ontslagen moet worden want ze geeft aan minderjarige alcohol mee dat is strafbaar
:D
pi_118488166
quote:
Klacht Fok Forum: Hond en friet

halo,

ik ben lit van het fok! forum en me zoontje wesley van 4 leest soms ook met me mee als ik daar sgrijf. nou goed op zig is dat niet so erg maar nu zie ik dat ze daar alemaal HOND schrijve in de plaats van HONT en dat is natuurlik hardstike fout. ook zeggen ze alemaal FRIET in de plaats van PATAT en dat is natuurlek ook hardstike fout.

ik vind het helemaal niet erg maar mijn zoontje die wesley heet is ook dislexies en als hij dat leest snapt hij het helemaal niet meer en wort hij nog dislexieser.

Gewenste oplossing
dat iedereen op fok! forum gewon normaal nederlands moet sgrijven omdat wesley anders nog dislexieser wort. anders moeten ze maar een auto verandering op het forum zetten dat je vanzelf de goede spelling krijgt als je het intypt. en het is al niet leuk voor me zoontje want hij is dislexies en autisties en heeft adhd en een traag werkende schildklier en een hoge bloed druk en hoofdpijn en kinkhoest en hij heeft de waterpokken nog niet gehad. ps: ik vind yvonne wel lief
:') :') :') _O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:
Klacht Wibra: wibra emmen gratis producten meenemen (lachwekkend)

vandaag naar emmen geweest en bij de wibra gewinkeld in het overdekte centrum.
daar zag ik iemand met een buggy, schoenen en kleding verduisteren zoals dat niet hoort. Ik heb een eigen bedrijf in beveiliging en elektro techniek en heb dit dan ook gemeld bij de kassiere, en wilde ervoor instaan. Toen deze dit doorgaf aan de manager
werd er een beetje opgekeken van … Ja , en niet mijn probleem….

Dus mensen…..naar de wibra, als het zo moet doe dan kan ik het ook anders.

Gewenste oplossing
Lijkt me overduidelijk
:{
No regret, no pain, no anger.
Just......
Peace.
  zondag 11 november 2012 @ 21:28:47 #118
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_119103460
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 06:21 schreef GladiatorMaximus het volgende:

[..]

:') :') :') _O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[..]

:{
Volgens mij is die laatste ontevreden dat iemand een product kon stelen zonder dat er wat van gezegd werd.

Dat dit kan!
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 11 november 2012 @ 21:32:17 #119
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119103691
quote:
Ik heb kruitvat ingevuld maar ik krijg het gehele pakket reclamefolders niet meer.
Al 6 weken geen reclame ontvangen baal er flink van.

Gewenste oplossing
Is er een mogelijkheid dat je in je woonplaats ergens een pakket kan gaan halen
Misschien helpt het als je kruidvat invult.
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 21:35:37 #120
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119103924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten ze gewoon dat soort Fokkers een ban geven.
Als we weten wie het zijn dan vliegen ze er ook vanaf, het kloten op een andere site (en al helemaal niet namens FOK!) wordt zeker niet op prijs gesteld.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119106151
Die roept bij mij wel vragen op.

quote:
Op terras La Place Hoofddorp lastig gevallen door een wespenplaag, 3 broodjes kunnen weggooien door deze wespen. Halve terras had last van deze wespen. Men wilde mij geen nieuwe broodjes geven.

Gewenste oplossing
Geen idee, wespenplaag oplossen
Zeuren om nieuwe broodjes omdat er wespen zijn. :')
Sinds wanneer broodjes niet meer kunnen opeten als er wespen zijn? :{
pi_119110098
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Die roept bij mij wel vragen op.

[..]

Zeuren om nieuwe broodjes omdat er wespen zijn. :')
Sinds wanneer broodjes niet meer kunnen opeten als er wespen zijn? :{
In deze tijd van het jaar?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119110507
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In deze tijd van het jaar?
Gemeld op 23 Oktober, beetje late kant ja. :') Jammer dat je niet kan reageren daar.
pi_119273332
Lotto:

Ik speel nu 2 jaar automatisch mee met lotto en zou toen die tijd een blender ontvangen.

Echter toen meerdere keren gebeld en het zou wel goed komen werd er gezegd.

quote:
2 jaar later nu, maar waar blijft toch die blender???

Gewenste oplossing
Alsnog een blender opsturen of een ander leuk apparaat.
:')

quote:
Via erdiviesie krijgt mijn man een gratis kraskaart.Mijn man is overleden,bovendien willen we helemaal geen geadreseerde reclame.

Gewenste oplossing
Verwijderen uit bestand het adres op de volgende pagina
Wat is erdiviesie ?

quote:
20 euro beltegoed binnen 2 weken op, 5 maal gebeld 4 maal onder de minuut en 1 maal 1,25 minuut, 1 sms gestuurd. Hoe is dit mogelijk. Moet je ook voor 1200 nummer betalen? Als je een sms ontvangt moet je daarvoor betalen?

Gewenste oplossing
Antwoord op bovenstaande vragen, met vergoeding als er geen goed antwoord komt waaruit blijkt dat het niet terecht is! Op de site kom ik niet verder zonder in te loggen!
:P
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:19:05 #125
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119275377
Over de AH:
quote:
Na aanleiding van mijn telefoon gesprek bij de klantenservice waarbij ik 20 minuten met een van de medewerksters in gesprek bent geweest,en werk steeds in de wacht gezet, omdat zei niet begreep waar mijn klacht over ging, omdat zei goed bekend was met de Nederlandse taal.

Het gaat om het volgende, ik heb bij AH op de Beijerlandselaan te Rotterdam, een paar rollen Volkoren Bescuit gekocht, waarvan in 1 rol, sporen van plastic in zitten, best wel grote stukken, waarin je je zomaar zou kunnen verslikken.
Ik heb regelmatig kleintjes over de vloer, en zou daar niet aan moeten denken, dat het nare gevolgen had kunnen hebben.

Gewenste oplossing
Dat laat ik graag over aan de Service van AH
Gek genoeg heb ik wel een vermoeden waar het mis is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')