Ja idd ik denk dat we daar niet gaan winnen dus met een gelijkspel zou ik al blij zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
"Gelukkig" beginnen we met een thuis duel.
Als we meteen uit moesten tegen de Turken had ik er een hard hoofd in gehad...
Dat denk ik niet ik verwacht dan nl gewoon eerste word in de poule zoniet dan ben ik ervan overtuigd dat we 2e worden.quote:
Een wedstrijd Nederland-Turkije in Nederland voelt voor Turkije bijna als een thuiswedstrijd hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
"Gelukkig" beginnen we met een thuis duel.
Als we meteen uit moesten tegen de Turken had ik er een hard hoofd in gehad...
Mjah, maar psychologisch hebben wij het voordeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een wedstrijd Nederland-Turkije in Nederland voelt voor Turkije bijna als een thuiswedstrijd hoor
ja en uiteraard staat er ook veel druk op het turkse elftal dat zich niet kwalificeerde voor het wk 2010 en het afgelopen ek. en daarnaast moeten de nederlandse supporters gwn eens een 12e man zijn en het stadion laten kolken gebeurd nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, maar psychologisch hebben wij het voordeel.
Het kolkt meer in Turkije dan hier in het stadion.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga gewoon clubvoetbal kijken joh. 10x interessanter dan landenvoetbal
Klopt. Roemenië heeft het slechtste elftal sinds voor het debuut van heren Hagi en Popescu. Turkije thuis verliezen zou echter wel eens heel pijnlijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef zarGon het volgende:
Zo'n ranglijst is slechts leuk op papier.
Nederland plaatst zich makkelijk. Het is niet dat we er opeens helemaal niks meer van kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nederland gaat echt niet naar het WK hoor
Niet zo gek met superspits en oud Go Ahead cultheld Sander Postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef sausagin het volgende:
Turkije wordt hier overschat , die laten ook veel punten liggen. Tegen Estland bv. zullen ze punten laten liggen.
Over twee jaar is alles anders, kun je nu dus nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat zich heus wel plaatsen, ze moeten wel blij zijn dat ze niet in een moeilijker groep zitten. De doelstelling om bij het WK bij de beste 4 te horen is natuurlijk iets te positief gedacht.
Dan mag Oranje al blij zijn als ze de achtste finales halen.
Frankrijk werd in 1998 wereldkampioen, 4 jaar eerder waren ze door Bulgarije niet eens op het WKquote:Op zondag 19 augustus 2012 07:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over twee jaar is alles anders, kun je nu dus nog niet zeggen.
In 1996 hadden we een slecht EK, het WK van 1998 was super.
In 2000 hadden we zomaar Europees Kampioen kunnen worden, in 2002 niet eens gekwalificeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |