abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:19 #276
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118076110
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welnee drollepoepie, dat gaat je toch geen lor aan wat wij bespreken?
Hier heb je summier een uitleg hoe het zit:

[..]

Ik vraag niet specifiek wat je bespreekt, maar wel OF het uberhaupt besproken wordt en hoe. IK ben geen mod, geen idee dus hoe/wat/waar. Wie overlegt met wie in welke functie, met welke regelmaat. Niet wat precies jouw mening is, haar mening en wat uiteindelijk besloten is met welke argumenten.

En als ik dan een reactie van Liesje met daarin 'gaan jullie niet winnen...'. Mag ik het dan vreemd vinden dat ze zich opstelt als iemand die geen tegenspraak en niet open staat voor suggesties van anderen? Gewoon, de manier waarop... :r

En, nog een vraag: waarom heb jij Yvonne een paar enquetes gesloten eigenlijk. Als ze toch prima in FHF passen, is daar toch ook geen reden voor? Tenzij op verzoek van de poster.


Oh, en waar is Cat22 in dit verhaal?
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:27 #277
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118076119
Ik heb ook weleens een enquette gepost op fok. Als we 450 reacties moeten verzamelen is dit een fijn medium.

Daarnaast lijkt me dat deze eeuwig durende discussie meer energie kost dan het gewoon negeren van de enquettes. Het is een verzoek he, geen plicht.

En ik weet van de meesten dat ze prima dingen kunnen negeren. Dus klaar.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 12:18:14 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118076588
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ik vraag niet specifiek wat je bespreekt, maar wel OF het uberhaupt besproken wordt en hoe. IK ben geen mod, geen idee dus hoe/wat/waar. Wie overlegt met wie in welke functie, met welke regelmaat. Niet wat precies jouw mening is, haar mening en wat uiteindelijk besloten is met welke argumenten.

En als ik dan een reactie van Liesje met daarin 'gaan jullie niet winnen...'. Mag ik het dan vreemd vinden dat ze zich opstelt als iemand die geen tegenspraak en niet open staat voor suggesties van anderen? Gewoon, de manier waarop... :r

En, nog een vraag: waarom heb jij Yvonne een paar enquetes gesloten eigenlijk. Als ze toch prima in FHF passen, is daar toch ook geen reden voor? Tenzij op verzoek van de poster.

Oh, en waar is Cat22 in dit verhaal?
Worden we nu op het matje geroepen?

Ik geef de hele tijd netjes uitleg. Ik geef ook aan dat de toon de muziek maakt, als je zo loopt te vitten heb ik iig geen enkele zin meer om het te komen uitleggen. Nofi.

En bij mijn weten is Cat op ferkansie of hard aan het werk.
quote:
En, nog een vraag: waarom heb jij Yvonne een paar enquetes gesloten eigenlijk. Als ze toch prima in FHF passen, is daar toch ook geen reden voor? Tenzij op verzoek van de poster.
Die enquetes springen je soms om de oren, vermoedelijk heeft een opleiding ze weer naar Fora gestuurd.
Dus je moet het topic bekijken, het account, je moet ( oh grote ellende) de enquete bekijken en dan beslissen of het iets voor ons is of niet.

Dat duurt even
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:21:11 #279
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118076703
Ik stoor me ook aan al die enquêtes, helemaal als er een stuk of wat achter elkaar verschijnen, maar ik ga er wel vanuit dat ze per stuk bekeken worden en beoordeeld. Mocht het naar mijn idee te erg worden dan kan ik dat altijd even melden hier met de vraag of er iemand naar kan kijken.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:25:55 #280
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118076898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Worden we nu op het matje geroepen?

Ik geef de hele tijd netjes uitleg. Ik geef ook aan dat de toon de muziek maakt, als je zo loopt te vitten heb ik iig geen enkele zin meer om het te komen uitleggen. Nofi.

En bij mijn weten is Cat op ferkansie of hard aan het werk.

[..]

Die enquetes springen je soms om de oren, vermoedelijk heeft een opleiding ze weer naar Fora gestuurd.
Dus je moet het topic bekijken, het account, je moet ( oh grote ellende) de enquete bekijken en dan beslissen of het iets voor ons is of niet.

Dat duurt even

Nee, ik vraag me wat af... dat is iets heel anders dan op het matje roepen. Dat doet Danny maar als grote baas achter Fok.

Ik snap je bovenstaande reactie, maar vraag me nog steeds af waarom de ene open blijft, maar de andere niet. De achterliggende gedachte is namelijk steeds hetzelfde: info vergaren.

En ik wist niet dat Cat22 op vakantie is. Kun je dat ruiken? Ik merk nu alleen op dat Liesje de enige FHF mod is die reageert.

Maar wel frappant dat jij als Admin die topics sluit, terwijl Liesje ze open laat. Gaat zeker te ver als ik vraag waarom Liesje zelf ze niet heeft gesloten?

Uiteindelijk passen naar mijn idee alle enquetes in FHF, want ze dienen als hulp aan de enquete opstellers. Dan vind ik het wat vreemd dat ze toch gesloten worden en dan ook nog niet eens door Liesje.

Hebben jij en Liesje nu geen ruzie? Want Liesje is nogal stellig en haar argument gaat nog steeds op voor de gesloten enquetes; hulp aan... of je het nu eens bent of niet.
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 12:27:22 #281
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118076953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Ireth het volgende:
Ik stoor me ook aan al die enquêtes, helemaal als er een stuk of wat achter elkaar verschijnen, maar ik ga er wel vanuit dat ze per stuk bekeken worden en beoordeeld. Mocht het naar mijn idee te erg worden dan kan ik dat altijd even melden hier met de vraag of er iemand naar kan kijken.
Als je dat wilt doen graag, kijk, aan de index of tt kunnen wij net zomin als jullie meteen zien of het een nieuwe user is, of een waardeloze kutenquete waar geen enkele moeite in gestoken is.

En het is écht de toon die de muziek maakt :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118077047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Hebben jij en Liesje nu geen ruzie? Want Liesje is nogal stellig en haar argument gaat nog steeds op voor de gesloten enquetes; hulp aan... of je het nu eens bent of niet.
Ze vliegen elkaar achter de schermen in de haren, dat wil je niet weten!
pi_118077068
Inglognaam: wat snap je niet aan het 'mods beoordelen de enquête'-gedeelte? Een nette enquête met goede post of een met fouten waar de poster netjes op antwoordt en/of dingen aanpast is prima bijvoorbeeld: net aangemeld of niet. Een slechte enquête zonder enige reactie van TS, ook net aangemeld of niet, gaat dicht. Etc.

Dit is gewoon azijnzeiken om het azijnzeiken zeg. Gatver.
Ja doei.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 12:37:56 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118077310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Nee, ik vraag me wat af... dat is iets heel anders dan op het matje roepen. Dat doet Danny maar als grote baas achter Fok.

Ik snap je bovenstaande reactie, maar vraag me nog steeds af waarom de ene open blijft, maar de andere niet. De achterliggende gedachte is namelijk steeds hetzelfde: info vergaren.

En ik wist niet dat Cat22 op vakantie is. Kun je dat ruiken? Ik merk nu alleen op dat Liesje de enige FHF mod is die reageert.

Maar wel frappant dat jij als Admin die topics sluit, terwijl Liesje ze open laat. Gaat zeker te ver als ik vraag waarom Liesje zelf ze niet heeft gesloten?

Uiteindelijk passen naar mijn idee alle enquetes in FHF, want ze dienen als hulp aan de enquete opstellers. Dan vind ik het wat vreemd dat ze toch gesloten worden en dan ook nog niet eens door Liesje.

Hebben jij en Liesje nu geen ruzie? Want Liesje is nogal stellig en haar argument gaat nog steeds op voor de gesloten enquetes; hulp aan... of je het nu eens bent of niet.
Laatste keer dat ik beleefd dingen uitleg, want je bent enorm aan het zuigen.
quote:
Nee, ik vraag me wat af... dat is iets heel anders dan op het matje roepen
Nee, lees maar terug, je eist antwoorden op. Sommige zaken gaan je gewoon geen fluit aan.

quote:
Ik snap je bovenstaande reactie, maar vraag me nog steeds af waarom de ene open blijft, maar de andere niet. De achterliggende gedachte is namelijk steeds hetzelfde: info vergaren.
Ook hier in feite heb je er niets mee te maken, beslissing ligt bij ons.
Info vergaren is niet verboden op FOK! en de beslissing waarom de een wel en de ander niet is geen rocket science, spendeer 3 minuten om de gesloten en de open gebleven met elkaar te vergelijken en je hebt je antwoord.

quote:
Maar wel frappant dat jij als Admin die topics sluit, terwijl Liesje ze open laat. Gaat zeker te ver als ik vraag waarom Liesje zelf ze niet heeft gesloten?
Tsja, je kunt ook gewoon even bedenken dat Liesje me een dm gestuurd heeft hierover en ik pas laat de dm lees en iets kan bekijken?
Tis zomaar een optie hoor.
Beetje stokerig dit.

quote:
En ik wist niet dat Cat22 op vakantie is. Kun je dat ruiken? Ik merk nu alleen op dat Liesje de enige FHF mod is die reageert
.
Ook hier weer, in feite gaat het je geen moer aan wat mods in hun privé doen.

quote:
Uiteindelijk passen naar mijn idee alle enquetes in FHF, want ze dienen als hulp aan de enquete opstellers. Dan vind ik het wat vreemd dat ze toch gesloten worden en dan ook nog niet eens door Liesje.
Dat mag dat het naar jou idee allemaal mag, onze ideeën zijn er iets anders over.
En weer stoken :*

quote:
Hebben jij en Liesje nu geen ruzie? Want Liesje is nogal stellig en haar argument gaat nog steeds op voor de gesloten enquetes; hulp aan... of je het nu eens bent of niet.
Nu kun je dat met je gestook best hopen, maar helaas, Liesje en ik hebben nergens ruzie over, nooit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:40:04 #285
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118077395
Even een andere zijtak inslaan trouwens, ik ben wel benieuwd waarom topics waar men om stemmen vraagt ("help mij een vakantie winnen!" oid) niet mogen? Wat is daarachter de reden?

(niet dat het heel veel helpt zo'n topic plaatsen, de meesten gaan dan juist op een ander stemmen, maar dat terzijde :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:17:58 #286
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118078833
Jij flikkert een rits dicht, terwijl het modje van FHF ze openlaat met het argument dat ze kunnen omdat het een hulpvraag is die past binnen de policy. Dat botst nogal? Gezien ze hier al dingen roept als 'gaat niet lukken', vermoed ik dat ze zeer teleurgesteld is dat jij ze juist wel sluit.

Naar de reden waarom zal ik niet vragen, omdat dat zeker weten ook stoken genoemd zal worden. Dat lijkt nu het kernwoord van deze discussie te worden.

Liesje is moderator, specifiek van FHF, met de bevoegdheden neem ik aan om slotjes uit te delen. En nu sluit jij ze als 'hogere macht'. Jij als Admin vind dat ze dicht moeten, Liesje als mod vind dat ze open moeten blijven.

Verder geen idee hoe het er achter de schermen toegaat, wie de regels opstelt en dergelijke, wie daar het aanspreekpunt is voor veranderigen, wat er gebeurt met suggesties ed.. Maar dat, dat is dus topsecret begrijp ik. Jammer wel...

:W
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:27:22 #287
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118079175
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef Ireth het volgende:
Even een andere zijtak inslaan trouwens, ik ben wel benieuwd waarom topics waar men om stemmen vraagt ("help mij een vakantie winnen!" oid) niet mogen? Wat is daarachter de reden?

(niet dat het heel veel helpt zo'n topic plaatsen, de meesten gaan dan juist op een ander stemmen, maar dat terzijde :P )
Als je terugleest heb ik daar ook al om gevraagd. Kan me het antwoord niet direct meer herinneren.

Edit: het erg uitgebreide antwoord. Erg summier als je het mij vraagt, maar goed. Ik zie net als Ireth niet in waarom dat niet mag volgens de FHF.


Die mogen dus niet, kennelijk, maar wel als het van Fok! zelf is. Hoe hypocriet... terwijl ik juist die stemtopics weer wel leuk vind en de competitie erachter.

Idee daarvan is het zelfde: helpen. Vind je het wat, stem je. Vind je het niets of een betere kandidaat, stem je niet. Alleen moet ook dat weer niet een linkdumpplaats worden dus vind ik dat je het wel weer moet voorbehouden aan Fokkers only, en niet newbees only. Maar een groot verschil met de enquetes zie ik niet, dus ik vind het ook vreemd dat die niet mogen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Inlognaam op 17-10-2012 13:37:50 ]
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 13:49:34 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118079983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:17 schreef Inlognaam het volgende:
Jij flikkert een rits dicht, terwijl het modje van FHF ze openlaat met het argument dat ze kunnen omdat het een hulpvraag is die past binnen de policy. Dat botst nogal? Gezien ze hier al dingen roept als 'gaat niet lukken', vermoed ik dat ze zeer teleurgesteld is dat jij ze juist wel sluit.

Naar de reden waarom zal ik niet vragen, omdat dat zeker weten ook stoken genoemd zal worden. Dat lijkt nu het kernwoord van deze discussie te worden.

Liesje is moderator, specifiek van FHF, met de bevoegdheden neem ik aan om slotjes uit te delen. En nu sluit jij ze als 'hogere macht'. Jij als Admin vind dat ze dicht moeten, Liesje als mod vind dat ze open moeten blijven.

Verder geen idee hoe het er achter de schermen toegaat, wie de regels opstelt en dergelijke, wie daar het aanspreekpunt is voor veranderigen, wat er gebeurt met suggesties ed.. Maar dat, dat is dus topsecret begrijp ik. Jammer wel...

:W
Stoken O+

Gaat je niet lukken moppie :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:05:46 #289
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118080581
Beantwoord liever de vraag O+

Waarom mag zo'n stemtopic niet? Ik heb de FAQ doorgelezen... daar lees ik niet dat het niet mag.
En waarom sluit jij ze? En verzuimd Liesje dat te doen? Daar botst gewoon iets.

Stoken O+
Kritisch zijn O+
Modjes/Admins die vragen niet willen beantwoorden maar alleen kunnen antwoorden met 'stoken' :{w


Maar Yvonne, beantwoord gerust de vraag van Ireth_ :Y
Ook hoi !
pi_118080737
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:

[..]
-
Die halen we even weg zodat ik je even kan aanspreken op iets anders, kun jij je vinden in het feit dat hoe FHF nu is dat het eigenlijk een beetje een rommeltje is?

Tijd voor meer spulletjes hulpvragen en hulp aanbieden in plaats van een zut enquêtes vragen over Marktplaats of voorkomen of dat soort dingen die eigenlijk ergens anders horen. Kijk een FOK!ker welke ook actief op het forum aanwezig is eens een enquête er in gooit allemaal prima daar zul je niemand over horen.

Gewoon doen waar jullie dit voor opgezet hadden...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:14:07 #291
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118080906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Inglognaam: wat snap je niet aan het 'mods beoordelen de enquête'-gedeelte? Een nette enquête met goede post of een met fouten waar de poster netjes op antwoordt en/of dingen aanpast is prima bijvoorbeeld: net aangemeld of niet. Een slechte enquête zonder enige reactie van TS, ook net aangemeld of niet, gaat dicht. Etc.

Dit is gewoon azijnzeiken om het azijnzeiken zeg. Gatver.
Net overheen gelezen :D

Prima geargumenteerd. Eigenlijk zeg jij dus eigenlijk: enkel de serieuse enquetes waar wat meer tijd in gestoken is (als in: goed opgezet, reacties terug in het topic) hebben bestaansrecht en de rest gaat dicht. Helder... en denk ik ook gewenst.

Zou zomaar een prachtuitbreiding kunnen worden in het beleid, dat FHF niet enkel een dumpplek is voor enquetes, maar dat er van de posters wel actieve medewerking is.
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:17:44 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Net overheen gelezen :D

Prima geargumenteerd. Eigenlijk zeg jij dus eigenlijk: enkel de serieuse enquetes waar wat meer tijd in gestoken is (als in: goed opgezet, reacties terug in het topic) hebben bestaansrecht en de rest gaat dicht. Helder... en denk ik ook gewenst.

Zou zomaar een prachtuitbreiding kunnen worden in het beleid, dat FHF niet enkel een dumpplek is voor enquetes, maar dat er actieve medewerking wel wordt verwacht van deze posters mocht dat gevraagd worden.
Er staat hier precies hetzelfde
quote:
Die enquetes springen je soms om de oren, vermoedelijk heeft een opleiding ze weer naar Fora gestuurd.
Dus je moet het topic bekijken, het account, je moet ( oh grote ellende) de enquete bekijken en dan beslissen of het iets voor ons is of niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:19:45 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081084
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef Inlognaam het volgende:
Beantwoord liever de vraag O+

Waarom mag zo'n stemtopic niet? Ik heb de FAQ doorgelezen... daar lees ik niet dat het niet mag.
En waarom sluit jij ze? En verzuimd Liesje dat te doen? Daar botst gewoon iets.

Stoken O+
Kritisch zijn O+
Modjes/Admins die vragen niet willen beantwoorden maar alleen kunnen antwoorden met 'stoken' :{w

Maar Yvonne, beantwoord gerust de vraag van Ireth_ :Y
Lees eerst eens even alle antwoorden.Daarin staan de antwoorden over Liesje en mij. Ik blijf mezelf écht niet herhalen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118081194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Net overheen gelezen :D

Prima geargumenteerd. Eigenlijk zeg jij dus eigenlijk: enkel de serieuse enquetes waar wat meer tijd in gestoken is (als in: goed opgezet, reacties terug in het topic) hebben bestaansrecht en de rest gaat dicht. Helder... en denk ik ook gewenst.

Zou zomaar een prachtuitbreiding kunnen worden in het beleid, dat FHF niet enkel een dumpplek is voor enquetes, maar dat er van de posters wel actieve medewerking is.
Het was slechts een samenvatting van het al tijden bestaande enquêtebeleid dat over heel FOK! wordt gevoerd en wat yvonne hierboven ook al vertelde.
Ja doei.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:23:14 #295
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118081211
Zo lees ik het niet. En in de FAQ wordt ook niet gemeld dat
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees eerst eens even alle antwoorden.Daarin staan de antwoorden over Liesje en mij. Ik blijf mezelf écht niet herhalen.
Je hebt de vraag van Ireth niet beantwoord naar mijn idee?
Waarom mogen stemtopics niet?
Ook hoi !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 14:24:48 #296
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118081266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Net overheen gelezen :D

Prima geargumenteerd. Eigenlijk zeg jij dus eigenlijk: enkel de serieuse enquetes waar wat meer tijd in gestoken is (als in: goed opgezet, reacties terug in het topic) hebben bestaansrecht en de rest gaat dicht. Helder... en denk ik ook gewenst.

Zou zomaar een prachtuitbreiding kunnen worden in het beleid, dat FHF niet enkel een dumpplek is voor enquetes, maar dat er van de posters wel actieve medewerking is.
Het is al even beleid. :')
Verandering met betrekking tot enquêtes onderzoeken en oproepen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:25:37 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef Inlognaam het volgende:
Zo lees ik het niet. En in de FAQ wordt ook niet gemeld dat

[..]

Je hebt de vraag van Ireth niet beantwoord naar mijn idee?
Waarom mogen stemtopics niet?
quote:
Die enquetes springen je soms om de oren, vermoedelijk heeft een opleiding ze weer naar Fora gestuurd.
Dus je moet het topic bekijken, het account, je moet ( oh grote ellende) de enquete bekijken en dan beslissen of het iets voor ons is of niet.
verander het woord enquete even in stemtopic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:29:12 #298
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118081410
quote:
:o

Nooit gelezen, kan ik gewoon eerlijk zeggen :X
Zo dus maar even doorlezen.
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:29:33 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Die halen we even weg zodat ik je even kan aanspreken op iets anders, kun jij je vinden in het feit dat hoe FHF nu is dat het eigenlijk een beetje een rommeltje is?

Tijd voor meer spulletjes hulpvragen en hulp aanbieden in plaats van een zut enquêtes vragen over Marktplaats of voorkomen of dat soort dingen die eigenlijk ergens anders horen. Kijk een FOK!ker welke ook actief op het forum aanwezig is eens een enquête er in gooit allemaal prima daar zul je niemand over horen.

Gewoon doen waar jullie dit voor opgezet hadden...
Kom ik toch weer terug op de toon en de muziek, als je echt posts lang alleen maar bevelen of genar ziet heb je er als vrijwilliger op een gegeven moment echt even geen trek meer in, en dan moet je jezelf ook nog eens 100x komen verontschuldigen of verantwoording af komen leggen.

2 bonnen om ¤3 retour te krijgen, robijn wasmiddelcapsules
Waarom wordt hier een user zo afgefakkeld hmm?

FHF Feedback, voor FOK!kers onderling
En zo kan het ook.
Gewone vraag.

Kijk, ik ben nu al een uurtje of 3 met jullie bezig, jullie hebt blijkbaar niets te doen, prima. Maar Liesje werkt en heeft haar slaap nodig en kan gewoonweg niet tot midden in de nacht keer op keer dezelfde antwoorden blijven geven.
Ik heb avonddienst en ik heb nu hier meer dan genoeg tijd in gestoken. Alles is beantwoord.écht jammer.

Dat de antwoorden soms niet in het juiste straatje passen is dan jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 17-10-2012 14:38:49 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:39:06 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081793
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

:o

Nooit gelezen, kan ik gewoon eerlijk zeggen :X
Zo dus maar even doorlezen.
|:( |:(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')