Helaas veel torx, maar het is net meccano ja .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
Klussen aan de 945 gaat lekker, alles zo ongeveer los, nu even loctite halen en nieuw terugbouwen
Sowieso zou ik niet de D2 nemen. Die is meer net (niet) afdoende te noemen en dan ben je nooit snel.quote:Op maandag 3 september 2012 09:43 schreef Knakker het volgende:
Mag ik hier even volledig subjectieve meningen inwinnen van de Volvofanboys?
Ik ben aan het kijken naar een lease auto en heb mijn oog laten vallen op de nieuwe V40. Ik vind comfort uiteindelijk het allerbelangrijkste, maar wil ook graag een beetje door kunnen rijden Mijn budget dekt de D2 Summum met heel veel opties, een T3 Summum met een paar opties of een D3 Momentum met een paar opties.
Welke zouden jullie kiezen?
Dan is het gewoon kies je voor luxe en comfort of prestaties en ander soort comfort. Hoewel de T3 nog steeds redelijk snel isquote:Op maandag 3 september 2012 10:20 schreef Knakker het volgende:
Ik denk inderdaad dat een D3 door de bank genomen veel relaxter rijdt - en da's ook comfort, tenslotte - en waar moet power kan leren. Maar dan lever ik wel leren bekleding en Xenon koplampen in - voor mij de enige relevante onderdelen van Summum t.o.v. Momentum. Enfin... keuzes, keuzes...
Kabel geknapt? Of is hij hydraulisch?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:25 schreef Gambolputty het volgende:
En met een knal heb ik ineens een automaat, het koppelingspedaal ligt ineens op de bodem in doet niet meer mee:
[ afbeelding ]
Gelukkig gebeurde het zo'n beetje tegenover de Volvogarage maar nog wel op de proviciale weg. En de ANWB-app voor de iPhone werkt perfect trouwens, met lokatiebepaling en alles
Nee, helaas geen kabel, is allemaal hydraulisch. Wel net op het V70-forum gezien dat het een gevalletje metaalmoehied van het pedaal zou kunnen zijn. Rond de 375.000 schijnt het een bekend fenomeen te zijn, en heb zelf nu 393.000 op de teller. Dus hopelijk valt de schade mee...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kabel geknapt? Of is hij hydraulisch?
Eigenlijk zou je als je puur kijkt naar wat voor auto liefhebbers het beste is PVV moeten stemmen. Maar dat doe je natuurlijk dan weer nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:14 schreef Bart-Willem het volgende:
Toch vreemd dat VW's, Audi's en BMW's juist bekend staan om vaker verkeersovertredingen te maken.
Overigens is er ook minder goed nieuws voor de oldtimer-liefhebber: het lijkt erop dat we straks geen belastingvrije oldtimers meer hebben. De leugenachtige politici van PvdA, D66, CDA, CU en GroenLinks hebben bij het CPB gemeld dat de belastingvrijstelling voor oldtimers teruggedraaid moet worden (alhoewel dat bij het CDA deels is). Zie http://www.rtl.nl/compone(...)ijen-het-al-eens.xml
Gezien de grote hoeveelheid zetels die de partijen volgens de peilingen gaan halen, is de kans zéér groot dat ze hun voorstel er doorheen krijgen (slechts de steun van een of meerdere kleine partijen is vereist en dat is helaas zo gepiept).
Het is duidelijk waar we dus níet op moeten stemmen in ieder geval.
Ja dat is waar. Maar ik zou zelf nooit op de PVV stemmen. Ik vind ze veel te rechtlijnig en ongenuanceerd. En er zitten teveel mensen in die partij die gewoon ronduit alleen maar domme dingen blaten. Kijk ze kaarten opzich wel soms thema's aan waarvan het goed is dat daar over gepraat wordt. Maar dat kan ook op een normale manier. En dat hoeft niet op een dergelijke denigrerende toon. Denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik twijfel tussen een aantal partijen, en PVV is daar er 1 van (al zou ik dan niet op Geertje zelf stemmen). Het aanpassen van de oldtimerregeling (zodat '87'ers en later ook belastingvrij worden) hebben we overigens wel aan de PVV te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |