Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Gezellig met de kids een dagje uit naar de Jumbo en een spelletje spelen waarbij je zoveel mogelijk producten moet vinden die over de datum zijn. De winnaar krijgt een ijsje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? .
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Ja, maar als je ziet waar jij zelf allemaal over klaagt..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
quote:Klacht Easyjet: Hr. Hoeppe
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Easyjet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Easyjet
Lezers van deze klacht: 100
ik vind het belachelijk dat als je handbagage hebt dat je daar voor moet betallen
hebben al een paar maal met Easyjet gereisd gaat goed en nu al 2x dat ik 2x 31 euro mag betalen voor dezelde bagage
hoe kan dat
Gewenste oplossing
wil een antwoord op mijn vragg ????
Ik ga een account aanmaken brbquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
xLily past idd prima op klacht.nl.
Ja blijf daar maar meteen .quote:
allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.
AHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef x-Lily het volgende:
http://www.klacht.nl/jumbo/klacht/geen-arizona-bij-jumbo/
http://www.klacht.nl/digros/klacht/geen-arizona-bij-digros/
Zo triest dan ga je toch gewoon naar de AH toe
Kopieer s.v.p.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef x-Lily het volgende:
http://www.klacht.nl/jumbo/klacht/geen-arizona-bij-jumbo/
http://www.klacht.nl/digros/klacht/geen-arizona-bij-digros/
Zo triest dan ga je toch gewoon naar de AH toe
Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.
Alleen dit telt volgens mij niet mee maar de rest wel, alhoewel ik bij frikandelbroodjes twijfel. Vegetraisch vlees telt trouwens gewoon mee.
Nou ja, als je per se de Arizona wilt wel. Anders niet zeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
AH
je bent niet goed in je hoofd
Ik heb een 7 zekerheden certificaat En het geldt niet alleen op sap gewoon op alles behalve wat echt VERS isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.
Iemand hier die bij de Jumbo werkt?
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?quote:Suggestie Algemeen Dagblad: Geen
Suggestie
Suggestie voor Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze suggestie: 23
Mijn e-mailadres is vanaf heden: [weggehaald]@online.nl, dus niet hanshorvath@wanadoo.nl Wanadoo bestaat niet meer!
Hans Horvath, abonnementsnummer: 20279248.
Is toch chill. Klacht.nl is toch elk bedrijf in nederlandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
Dan moeten ze bellen met een 0909 nummer en dat kost geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
quote:bryants webdesign
Abro meldde op 09 June 2011: Ter attentie van: onbetrouwbaar bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
heb hier een tijd geleden website bij besteld. levertijd was lang, toen de website was afgeleverd bleek het half werk te zijn en niet waar ik om gevraagd had. De factuur was jammer genoeg wel 100% . Heb geprobeerd om verhaal te halen en de dialoog aan te gaan, maar dit was niet mogelijk. Heb het op een geven moment maar gelaten zoals het was omdat ik mij bedreigd voelde. Kort gezegd geen zaken mee doen is mijn advies. U bespaard zich een hoop ellende!
Reageer op deze melding
Dre Vroegindewei meldde op 28 February 2012: Ter attentie van: fucking kut bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
Het vermelde verhaal op deze website, komt mij zeer bekend voor . Service is zwaar kut ik had ook een paar websites besteld.
Websites heb ik 2 maanden op moeten wachten.(vrij standaard websites)
En naar mijn idee is er teveel geld in rekening gebracht. Websites waren gebouwd met standaard cms waarbij een standaard website binnen 2 weken gemaakt moet kunnen worden.(volgens een kennis van mij. Die hobby matig ook met cms werkt.)
Er werd zonder blikken of blozen 2 maanden werk in rekening gebracht. Websites waren overigens niet foutloos. Links werkte niet goed, sommige photo shows ook niet.
Toen ik hier wat van zei , werd er gezegd dat dingen hersteld gingen worden maar dat dit viel onder de voorwaardens van het onderhoud contract. (60 euro per uur)
Kortom een boeve bedrijf. Geen zaken mee doen!
geen woorden voor, wat een kkgieren ²quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20
Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing
De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf
Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Jammer van een leuk topicquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Keith_Bakker het volgende:
meerderheid van de klachten komt nu onderhand van fokkers lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |