abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:30:06 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114759937
Like a baws Nallie!

Ik vraag me wel eens af waarom er nog stiltecoupes zijn in de trein als niemand zich eraan houdt :') tevens lolol om mensen die in de trein gaan vertellen hoeveel ze piesen in deze warme tijden.

Oh en ook lol: legde in WF de naam van de ouwe logeerpapegaai van mn opa en oma (Paco) en het werkte nog ook :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114760004

:D
Be someone that makes you happy
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:34:13 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114760060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]

Tijd voor een meet :9P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114760071
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tijd voor een meet :9P
LOL :P
pi_114760721
Mijn O: :D 1 wortel, 2 pruimen, 1 nectarine, 1 kleine maancroissant met kaas, 1 speltbth met jam. Wat een combi :D
pi_114760750
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]

:+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:59:31 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114760794
Klinkt als een buffet-ontbijtje Perr!

Mijne was een grote kom kwark met een banaantje, wat krenten en een scheutje honing :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114760839
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een buffet-ontbijtje Perr!

Mijne was een grote kom kwark met een banaantje, wat krenten en een scheutje honing :9.
Nee gewoon thuis, was naar de markt gegaan dus heb beetje genomen van mijn shoppingspree. Wel allemaal gezonde dingen: wortels, tomaten, pruimen, bietjes, 3 soorten noten en brood!
pi_114761033
Lijstjesdroppp

Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allinson, 1x met een gekookt ei en 1x met gesmolten kaas
T: perzik
T: wodka, ovenchips
D: vooraf: hollandse garnalen, paling en gerookte zalm met een paar druppies cocktailsaus, wonton en veldsla. Hoofd: 3 gebakken oesters met spinazie en een soort béarnaise saus. En een paar frietjes. Toe: 3 halve petits fours met koffie. Erbij: 2 glaasjes prosecco. Het was heerlijk, maar idioot duur. Dit was dus 60 euro pp. Bovendien had ik me niet goed ingelezen, ik dacht dat ik naar een soort strandtent in de stad zou gaan, geen idee waarom ik dat dacht, want het was poepsjiek en ik was dus way underdressed met m'n slippers. Gelukkig was ik verder wel in het zwart, dus toen ik eenmaal zat viel het niet meer op en ik heb gewoon gekeken alsof het de laatste fashion was toen ik naar binnen flipflopte. :') Ik ga de komende week mijn vriezer leegeten om te compenseren voor die 60 euro. Ook al omdat ik de twee dagen ervoor ook al uit eten was.
T: citroendropijsje

Vandaag:
O1: Albran fruit 'n fibre met halfvolle melk
O2: 2 roggecrackers, 1 met kaas en 1 met mayo, basilicum en oregano en veul peper
L: ei/lente-ui/tomaat prutje op 1x geroosterd Allinson
T: tomaat/ui/basilicum/olijfolie salade met 1x geroosterd Allinson
T: 1/2 grapefruit
S: rondje rennen
D: kipfilet/wokgroenten/rijst/oestersaus
T: citroendropijs

Oh en ik ga naar New York in september. *O*

Ik heb niet bijgelezen verders, dus egopost :@

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 28-07-2012 15:11:21 ]
pi_114761381
Fijn dat je weer in maatje mini past An :D

Lekker getraind, maar poe wat was het benauwd in de sportschool! En hacksquats gedaan, ik ga morgen pijn aan mijn kont hebben :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114761627
Gefeli uniek!

Toch weer in slaap gekukeld, heb het nog wel nodig blijkbaar. Dit is ook wel beter overdag slapen, wat minder warm.
pi_114764128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdroppp

Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allinson, 1x met een gekookt ei en 1x met gesmolten kaas
T: perzik
D: vooraf: hollandse garnalen, paling en gerookte zalm met een paar druppies cocktailsaus, wonton en veldsla. Hoofd: 3 gebakken oesters met spinazie en een soort béarnaise saus. En een paar frietjes. Toe: 3 halve petits fours met koffie. Erbij: 2 glaasjes prosecco. Het was heerlijk, maar idioot duur. Dit was dus 60 euro pp. Bovendien had ik me niet goed ingelezen, ik dacht dat ik naar een soort strandtent in de stad zou gaan, geen idee waarom ik dat dacht, want het was poepsjiek en ik was dus way underdressed met m'n slippers. Gelukkig was ik verder wel in het zwart, dus toen ik eenmaal zat viel het niet meer op en ik heb gewoon gekeken of het de laatste fashion was toen ik naar binnen flipflopte. :') Ik ga de komende week mijn vriezer leegeten om te compenseren voor die 60 euro. Ook al omdat ik de twee dagen ervoor ook al uit eten was.
T: citroendropijsje

Vandaag:
O1: Albran fruit 'n fibre met halfvolle melk
O2: 2 roggecrackers, 1 met kaas en 1 met mayo, basilicum en oregano en veul peper
L: ei/lente-ui/tomaat prutje op 1x geroosterd Allinson
T: tomaat/ui/basilicum/olijfolie salade met 1x geroosterd Allinson
T: 1/2 grapefruit
S: rondje rennen
D: kipfilet/wokgroenten/rijst/oestersaus
T: citroendropijs

Oh en ik ga naar New York in september. *O*

Ik heb niet bijgelezen verders, dus egopost :@
Oh das wel een hoax Co, dat van gister! Jammer ;( Gelukkig was t we lekker in elk geval!
Wat is citroendropijs? Klinkt lekker :9
pi_114764202
Waar was je, Co? Goede waarschuwing voor ons ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:54:08 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114764729
Gefeliciteerd uniekje!

Ben vandaag weer begonnen aan een strak regime.
Dus:

o. half bakje huttenkase + kapje brood met dun boter
t.-
l. gazpacho van 5 tomaten + 2 komkommer + paprika + ui + knoflook + drupje olie (helemaal alleen opgegeten :') ) + klein stukje ciabatta met geweldige olijfolie (koud geperst, zonder pit - ze maken maar 400 liter per jaar)

t en d nog onbekend. moet ook nog sporten natuurlijk, maar ben nog een beetje sufjes van de lange autoreis gisteren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114765190
Citroendropijs is gewoon van Ola en is heerlijk fris waterijs op een dropstokkie. 99 kcals. per stuk.

En het was the Harbour Club. En je kan daar rustig eens heen om golddiggende bling bling mensen te kijken, het is er enorm en de open keuken is prachtig met een enorme visvitrine, maar zorg dat je al vol bent en bestel dan alleen die gebakken oesters, die waren echt heul lekker.

*O* gefeliciteerd Uniekjen! *O*
pi_114765256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Citroendropijs is gewoon van Ola en is heerlijk fris waterijs op een dropstokkie. 99 kcals. per stuk.

En het was the Harbour Club. En je kan daar rustig eens heen om golddiggende bling bling mensen te kijken, het is er enorm en de open keuken is prachtig met een enorme visvitrine, maar zorg dat je al vol bent en bestel dan alleen die gebakken oesters, die waren echt heul lekker.

*O* gefeliciteerd Uniekjen! *O*
Oh daar hoorde ik al over! Alle hippe rijken van Amsterdam gaan daarheen :P
Goed bezig Co ;)
pi_114765319
pi_114765394
Oh en gefeli Uniek!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114765466
Oh dat is een keten hè, vind m er in utrecht niet zo aantrekkelijk uit zien.
pi_114765864
Uniekje!! Gefeliciteerd *O* maak er een mooie dag van met je kale geliefde ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114766197
Kennis van me was er vorige week nog lyrisch over! Volgens haar was het ook prima betaalbaar :D ze valt wel een beetje in de categorie yup dus dat zal het zijn :D
Het klinkt wel heerlijk allemaal :9

Orbit is ook zo'n tent, vol met bling bling en russen met vriendinnen in bontjassen.
Boek daar maar geen tafeltje voor het raam :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114766294
quote:
Lol
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:28:51 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114768002
Jullie zijn lief O+ Bedankt hier en op FB

Maria, die wokplaatjes :D
Jaaaaaaaaaaaaah, we gaan straks wokken *O*
Van mijn 'stiefzoon' heb ik een aantal flesjes speciaalbieren gehad, ook al zo lief, zelf bedacht O+

Voor de rest was het vandaag weer werken maar het was rustig..

Tink, dure olie of niet? En is het dan echt zoveel lekkerder?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:40:03 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114768610
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

Tink, dure olie of niet? En is het dan echt zoveel lekkerder?
Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114769479
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.
Hier komt er ook zo veel mogelijk alleen kwaliteitsolie binnen. Het maakt het eten zo veel lekkerder. Heerlijk O+

Pffff ik heb een minivoorjaarsschoonmaak achter de rug. Van 11 tot 17 gepoetst. Zo even wat eten en daarna lekker douchen. En dan op dr bank ploffen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')