Alsof de 'mooiheid' de prijs bepaalt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best mooi, maar geen 250.000 waard.
Nu nog niet, maar misschien later...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best mooi, maar geen 250.000 waard.
Het is gewoon een investering.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is waarom ik kunst nooit zal begrijpen en waarderen. Absurde kunstmatig hoge bedragen.
Het gaat hier om 24 schilderijen: dat is dus 10.000 pond voor 1 schilderij. Wat niet absurd hoog is in de kunstwereld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is waarom ik kunst nooit zal begrijpen en waarderen. Absurde kunstmatig hoge bedragen.
Wat is daar absurd aan? Het zijn toch mooie schilderingen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn geen lelijke schilderijen. Maar ik zie op geen enkele manier hoe ze dan ineens maar deze bedragen waard zijn. Het zijn pure kunstmatig erop geplakte bedragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar absurd aan? Het zijn toch mooie schilderingen?
Dit dus. Het is gewoon professioneel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het eerlijk egzegd erg mooi. En meestal ben ik niet zo van de loandschapjes. Wat een talent.
Apart eh, vind ik dus ook, het heeft gewoon echt iets. Ik zou dit graag aan mijn muur hangen. Waarom het zo mooi is weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Het is gewoon professioneel.
Vind het zelfs geweldig.
Dan ken je me alleen als baggeraar/humorist. In TTK heb ik al veel mooie topics geopend al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Eindelijk kom je eens met een fatsoenlijk topic Tong. Overigens pak je wel de mindere schilderijen eruit...er zijn veel mooiere.
http://www.dailymail.co.u(...)world-snap-work.html
Absurd hè ? Van zoiets kan ik echt genieten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:51 schreef Xessive het volgende:
Bizar veel gevoel in die schilderijen zeg. Ongelooflijk voor een 9-jarige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |