Het is Center Parcs, moeilijk hè?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef BrandX het volgende:
sites zoals landal en centreparks hebben vaak aanbiedingen, dat je een weekend voor 100 euro zit ofzo. Maar tijdens de zomerperiode zal dat een stuk minder zijn. Wellicht dat ze last minutes achtige dingen hebben omdat mensen hebben geannuleerd?
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
het is eigenlijk CenterParcs aan elkaar volgens het logo
Het gaat er puur om dat we lekker even een weekendje een eigen huisje hebben met wat alcoholische sappies en een lekker muziekje erbij. Kortom een gezellig feestje met de jongens.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:20 schreef zl7z het volgende:
Als je ook nog een stad wilt leren kennen ofzo dan zijn hotels vaak goedkoper (ja echt). Hoewel dat volgens mij niet echt de insteek is. Hoe dan ook: Google is your friend, genoeg leuke aanbiedingen te vinden.
Daar zijn die parken over het algemeen niet zo blij mee omdat het vaak voor overlast en troep zorgt. Dus ik zou niet meteen vertellen dat je met een groep jongeren komt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:26 schreef Reinouttje het volgende:
[..]
Het gaat er puur om dat we lekker even een weekendje een eigen huisje hebben met wat alcoholische sappies en een lekker muziekje erbij. Kortom een gezellig feestje met de jongens.
Ja, maar huisfeestjes die zijn er al zo ontiegelijk vaak dat het steeds minder leuk wordt. Ergens een huisje met een groepje is toch wel sfeermakend vind je niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef zl7z het volgende:
In dat geval: zoek iemand wiens ouders op vakantie zijn.
True, true. Alleen is het erg lastig om dat niet te vertellen aangezien je vaak de leeftijden aan moet geven...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo zitten bitchen aub.
[..]
Daar zijn die parken over het algemeen niet zo blij mee omdat het vaak voor overlast en troep zorgt. Dus ik zou niet meteen vertellen dat je met een groep jongeren komt.
Nah, ik neem (nam) liever een goed huis over inclusief gevulde diepvries en kasten dan een gaar centerparkshuisje.. Opruimen moet je toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Reinouttje het volgende:
[..]
Ja, maar huisfeestjes die zijn er al zo ontiegelijk vaak dat het steeds minder leuk wordt. Ergens een huisje met een groepje is toch wel sfeermakend vind je niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |