abonnement Unibet Coolblue
pi_113676758


quote:
Superbike als wegraceklasse is in 1988 ingesteld door de FIM. Per seizoen wordt een serie wedstrijden verreden op circuits over de gehele wereld tijdens het Wereldkampioenschap Superbike (WorldSBK). Per wedstrijddag worden er twee races verreden die ieder afzonderlijk meetellen voor het wereldkampioenschap.

De Superbike wegraceklasse wordt na de MotoGP klasse gezien als de hoogste klasse voor motorraces.
The Official SBK World Championship Website full of news, results, statistics, photos and videos, plus the livetiming feature.









...en tot slot nog 2 ouwe Bazen. :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door Michael_Moore op 02-07-2012 16:37:11 ]
Feel free to ignore my comments.
pi_113676884
Marks best wel dom van je; ik heb je allang gedmt (weken terug) voor downloaden en dan nog zit je te kutten met youtube of opnemen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113678246
wat voor een blokken hebben dit soort motors eronder hangen dan?

gewoon rond de 1000cc of meer 2000+ ?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_113678849
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat voor een blokken hebben dit soort motors eronder hangen dan?

gewoon rond de 1000cc of meer 2000+ ?
1000cc bij de 4-in-lijn en de V4 blokken en de Ducati met de twins hebben 1200cc.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113678882
dat wil wel ja :9~
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_113679535
Koplampen vanaf 2013 verplicht

quote:
Vanaf volgend seizoen zullen de WSBK racers nog meer op de in de showroom staande of op straat rijdende motoren lijken want de organisatie stelt vanaf 2013 ‘koplampen’ verplicht.

De motoren waarmee in het WK Superbike wordt geracet zijn een directe afgeleide van de motoren die je bij de dealer kan kopen maar de organisatie achter het WK Superbike wil de link tussen de in het wereldkampioenschap rijdende motoren en de straatversies – onder het welbekende motto van ‘race on Sunday, sell on Monday’ - nog duidelijker maken en heeft daarom het gebruik van op koplampen lijkende stickers verplicht gesteld.

Het Kawasaki team besloot tijdens het WK Superbike weekend in Aragon alvast op de feiten vooruit te lopen en beplakte de ZX-10R’s van Tom Sykes en Loris Baz met ‘koplampen’. Naast de koplampen zal ook het gebruik van 17” aluminium velgen worden verplicht gesteld.

Het gebruik van de koplamp stickers is overigens niet nieuw. Recentelijk voerde het Yoshimura Suzuki team nep koplampen maar dit was meer vanwege hun achtergrond als deelnemer in de 8u van Suzuka WK Endurance race.

Als we wat verder terug gaan in de tijd dan zagen we in 2003 en 2004 ook op de toen nog gele Ten Kate Supersport Honda’s een koplamp sticker zitten. Chris Vermeulen (2003) en Karl Muggeridge (2004) werden op deze machines wereldkampioen.
:+
Feel free to ignore my comments.
pi_113679875
Checa krijgt eigen bocht

quote:
Regerend wereldkampioen Carlos Checa heeft afgelopen weekend een bocht op het Motorland Aragon circuit naar zich vernoemd gekregen, de derde bocht op het circuit heet nu de ‘Carlos Checa Curve’.

Al zo’n 20 jaar is Carlos Checa actief op WK niveau, eerst op 125cc en 250cc machines maar vanaf 1995 in de 500cc/MotoGP klasse en sinds 2008 in het WK Superbike. Op het Motorland Aragon circuit kreeg de Spanjaard een eer die over het algemeen pas voor coureurs is weggelegd als ze gestopt zijn met hun carrire of als ze onder de zoden liggen. De Althea Ducati rijder kreeg namelijk een bocht naar zich vernoemd.

Op de vrijdagavond vond op het Spaanse circuit, in het bijzijn van familie, vrienden en vertegenwoordigers van het WK Superbike en het Motorland Aragon, de onthulling plaats van de structuur die aan de binnenkant van de bocht is geplaatst. De derde bocht, een lastige heuvelopwaartse rechterbocht, staat vanaf dat moment te boek als de ‘Carlos Checa Curve’.

De 39 jarige Checa had eerder aangegeven dat deze derde bocht een van de meest spectaculaire en spannendste bochten van het Motorland Aragon was.
Feel free to ignore my comments.
pi_113705377
quote:
9s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef Beach het volgende:
Marks best wel dom van je; ik heb je allang gedmt (weken terug) voor downloaden en dan nog zit je te kutten met youtube of opnemen.
Achja.. :)
Ik zag/ hoorde wel dat er op youtube Spaans commentaar ofzo bij zit, bij Eurosport toch goed NL commentaar en dat heb ik net zo lief ;)
pi_114285180
BMW Italia gaat BMW's World Superbike fabrieksteam runnen

quote:
BMW Motorrad Motorsport heeft zojuist bekend gemaakt dat men het fabrieksteam na dit seizoen aan BMW Motorrad Italia zal overdragen, een stapje terug dus voor de fabrikant maar zeker nog geen afscheid

BMW zal ook in 2013 een fabrieksteam inzetten in het FIM World Superbike kampioenschap maar dat zal niet het huidige BMW Motorrad Motorsports team zijn. De Duitse fabrikant zal het raceteam namelijk overdragen aan BMW Motorrad Italia dat momenteel voor het tweede seizoen actief is in het World Superbike met Michel Fabrizio en Ayrton Badovini.

BMW Motorrad Italia zal zorg dragen voor het fabrieksteam en het testteam en zal daarnaast het chassis verder ontwikkelen. BMW zelf blijft verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de krachtbron en de elektronica. BMW zal dus nog steeds nauw betrokken zijn bij het World Superbike maar dan op een iets andere manier. Wie het team zal leiden en wie voor het team zullen uitkomen zal later dit jaar bekend gemaakt worden maar de kans dat Marco Melandri zal blijven is groot.

“Dit is een strategische zakelijke beslissing van BMW Motorrad. Met deze stap zal BMW Motorrad op professioneel niveau betrokken blijven bij de motorsport. In het huidige seizoen hebben we de eerste overwinningen in het WK Superbike voor BMW Motorrad weten te behalen en ik weet zeker dat er nog meer zullen volgen. Ik wens Andrea Buzzoni en het nieuwe team veel succes in hun nieuwe samenstelling,” vertelde BMW Motorrad Motorsport directeur Bernhard Gobmeier.

“Succes in de professionele motorsport hangt af van perfecte interactie van diverse factoren – van de rijder, het team en de technologie tot de banden. Verder is een duurzame business case steeds belangrijker en daarom heeft BMW Motorrad besloten om de activiteiten in het World Superbike opnieuw in te richten,” vertelde Andrea Buzzoni, directeur van BMW Motorarad Italia .”We willen graag onze dank uitspreken voor het vertrouwen wat in ons gesteld wordt en we kijken er naar uit om vanuit deze nieuwe functie te opereren. De successen in dit seizoen laten zien dat het ontwikkelingswerk zijn vruchten heeft afgeworpen. De BMW S1000RR is in staat om overwinningen te pakken in het World Superbike dankzij Berhard Gobmeier en zijn team en we zullen in 2013 voortbouwen op dit platform.”
Feel free to ignore my comments.
pi_114319679
Canepa getroffen door Bell’s Palsy

quote:
Tussen de twee World Superbike races op het Motorland Aragon circuit voelde Niccolo Canepa zich niet helemaal lekker, in de dagen daarna raakte de ene kant van zijn gezicht verlamd waardoor de Italiaan niet zal kunnen deelnemen aan de races in Brno.

Canepa heeft last van een plotseling optredende verlamming van de zevende hersenzenuw, hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn maar als er geen duidelijk oorzaak gevonden wordt dan noemt men deze aandoening Bell’s Palsy of Bellse Parese. In 75-85% van de gevallen volgt volledige herstel maar dat kan weken en soms zelfs maanden duren.

Voor de races in Brno heeft het Red Devils Ducati Roma team de hulp ingeroepen van Alessandro Polita, geen onbekende uit het World Superbike paddock aangezien de Italiaan voor topposities meestreed in het Superstock 1000 kampioenschap waar hij in 2006 kampioen werd. Polita reed ook al in enkele World Superbike races mee maar deed dat bij teams die het seizoen niet afmaakten of als wildcard. Dit seizoen kwam Polita uit in het Brits Superbike maar dat bleek geen succes waarna team en rijder uit elkaar gingen.

Canepa is overigens niet de enige coureur die Bell’s Palsy heeft opgelopen, ook Chris Walker liep deze ziekte op voorafgaand aan het 2002 seizoen. Walker kon na behandeling 'gewoon' aan het 2002 seizoen beginnen en afmaken.
Feel free to ignore my comments.
pi_114426415
Guintoli en Liberty Racing verbreken contract

quote:
Sylvain Guintoli zal komend weekend in Brno niet aan de start verschijnen voor het Tsjechische Liberty Racing. De Fransman en het Ducati team hebben hun samenwerking per direct beindigd.

Opnieuw tegenslag voor Sylvain Guintoli. De Fransman ging voor het seizoen 2012 een nieuwe verbintenis aan met het Tsjechische team maar naar het schijnt kan het team haar verplichtingen momenteel niet meer nakomen met het gevolg dat men Guintoli per direct de vrijheid heeft gegeven om naar andere mogelijkheden te kijken.

Volgens onofficile berichten zou het team voor haar thuiswedstrijd in Brno geen competitieve machine meer op kunnen bouwen voor de Fransman waarna Guintoli besloot de eer aan zichzelf te houden en op te stappen.

Team Liberty Racing heeft het bericht nog niet officieel bevestigd, Guintoli zelf laat op twitter wel weten dat hij geen contract meer heeft met het Tsjechische team.
Update

Inmiddels heeft Liberty Racing de volgende verklaring verstuurd:

quote:
Het Liberty Racing Team wil middels dit schrijven kenbaar maken dat de breuk is ontstaan door een misverstand tussen de monteurs en het financile management van het team, dit tot grote verrassing van het team bij aankomst op het circuit van Brno. Verschillende technische mensen hebben besloten niet deel te nemen aan de Tsjechische ronde en de resterende wedstrijden van het kampioenschap. Deze afvalligheid heeft als gevolg dat Sylvain Guintoli zonder de technische ondersteuning van zijn crew niet deel kan nemen aan de wedstrijd in Brno.
Feel free to ignore my comments.
pi_114540420
Double Delight for Marco and BMW

quote:
Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) scored a double today after winning the second 20-lap race of the weekend at Brno. The Italian rider made a final pass on long time leader Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) on the final lap and had just enough of a gap on Sykes on the final few corners to make sure the English rider would finish second, by only 0.140 seconds.

Carlos Checa (Althea Racing Ducati) had an eventual third place finish with championship leader Max Biaggi (Aprilia Racing) a lonely fourth. Eugene Laverty (Aprilia Racing) won a duel for fifth place with Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing Aprilia) and Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport).

In the championship fight Biaggi now has 271.5 points, Melandri has 250.5 and Sykes moved into third place, on 212.5 points. Checa is fourth on 204.5.


Feel free to ignore my comments.
pi_114609714
Guintoli naar Pata Ducati

quote:
Enkele dagen na de breuk met het Liberty Effenbert Racing team is bekend geworden dat Sylvain Guintoli onderdak heeft gevonden in het Pata Ducati team en in Silverstone dus weer op het zadel van een Ducati zal zitten.

Er gingen al wat geruchten dat het rommelde tussen Sylvain Guintoli en het Effenbert Liberty Racing team maar de breuk vlak voor de thuisrace van het team kwam toch nog vrij onverwacht. Er kwamen diverse verklaringen varirend van opgestapt technisch personeel waardoor het team de Fransman geen competitieve machine kon bieden tot het niet goed presteren van Guintoli.

‘Guinters’ zelf zat al die tijd ook niet stil en heeft het raceweekend in Brno gebruikt om eens met enkele mensen aan tafel te gaan zitten en het lijkt er op dat hij er in is geslaagd om voor de rest van het seizoen onderdak te vinden.

De Fransman liet via Twitter weten dat hij in Silverstone weer op een Ducati 1198R zou zitten en wel die van het PATA Racing team. In het paddock in Brno ging het rond dat het team graag een meer ervaren rijder naast de uit de Superstock 1000 klasse gekomen Lorenzo Zanetti wilde hebben, dat zou betekenen dat het team zal uitbreiden naar twee rijders, maar dat is nog niet bevestigd door het team.
Feel free to ignore my comments.
pi_114679338
quote:
Ja, race 2 vooral was erg mooi. Hopelijk kan Sykes zijn stijgendelijn doorzetten en nog een paar keer winnen.
Sinds Monza ben ik ´´fan´´ van hem! _O_
pi_114723432
Spies terug naar WK Superbike?

quote:
Het lijkt er op dat Ben Spies terug zal keren naar het wereldkampioenschap waarin hij in 2009 kwam zag en overwon, de geruchten gaan namelijk dat Spies volgend jaar op het zadel van een fabrieks BMW S 1000 RR zal zitten.

Nog voor de bekendmaking dat Ben Spies aan het einde van dit MotoGP seizoen Yamaha zou verlaten waren er al geruchten verschenen dat de Amerikaan weer terug zou keren naar het WK Superbike.

Begin juli dook de naam van Spies al op als vervanger van Leon Haslam in het BMW Superbike team dat even daarvoor bekend had gemaakt om het fabrieksteam over te dragen aan BMW Italia. Nu Spies officieel te kennen heeft gegeven dat hij gaat stoppen om voor Yamaha te rijden zijn die geruchten alleen maar aangewakkerd en inmiddels zijn er enkele bronnen die melden dat de Texaan zijn rentree zal maken in het wereldkampioenschap dat hij in 2009 als ‘rookie’ op de Yamaha R1 wist te winnen.
Feel free to ignore my comments.
pi_114857237
Rea, Akiyoshi en Okada winnen de 8 uren van Suzuka



quote:
De voor de Japanse fabrikanten nog zeer prestigieuze 8 uurs race op het Suzuka circuit is gewonnen door het FCC TSR Honda team, de Honda Fireblade van het team werd bemand door World Superbike rijder Jonathan Rea en Honda testrijder Kosuke Akiyoshi.

Na de trainingen moesten ze nog genoegen nemen met een vierde startplaats achter Monster Energy Yamaha YART, Musashi RT Harc-Pro en het Yoshimura Suzuki team maar in de 8 uur durende WK Endurance race op het Suzuka circuit zegevierde het FCC TSR Honda team.

“Bovenop het podium staan was indrukwekkend. Deze 8 uur van Suzuka was voor mij de zwaarste race ooit. Het was tegelijk een sprintrace en een Endurance race, het was heel erg zwaar. Ik heb heel veel waardering voor Kosuke Akiyoshi, Tady Okada, Honda en het hele FCC TSR Team. Kosuke reed zeer, zeer snel en Tady gaf me veel nuttige adviezen. Ik wil ze allebei heel erg bedanken, aldus Rea na de vermoeiende race.


Feel free to ignore my comments.
pi_115058964
WK Superbike op Portimo gaat door

quote:
Infront Motorsports, de organisatie achter het WK Superbike, heeft bevestigd dat het raceweekend op het Portimo circuit in de Portugese Algarve ondanks de financile situatie van het circuit door zal gaan. Ook de race op Nrburgring zal zoals het er naar uit ziet door gaan.

Het rommelt de laatste tijd aardig bij de circuits, eerst was er het nieuws dat de Nrburgring failliet was, maar nagenoeg tegelijkertijd doken er ook geruchten op dat de World Superbike race op Portimo wellicht geen doorgang zou vinden gezien de financile situatie van het Portugese circuit.

In de afgelopen weken kwamen al enkele scenario’s naar buiten, zo zou de race bijvoorbeeld op het circuit van Jerez verreden worden maar Infront Motorsport kwam in Silverstone met de mededeling dat het raceweekend in Portugal doorgang zal vinden.

Infront bedankt het management van het Autodromo do Algarve voor hun inzet om de gemaakte afspraken met de World Superbike organisatie voor het weekend van 22-23 september na te komen.

Ook de race op de Nrburgring, welke in het weekend van 8-9 september op de kalender staat, lijkt door te gaan, dit werd tussen neus en lippen door al bevestigd maar hierover is nog geen officieel afzonderlijk bericht naar buiten gekomen, wel wordt melding gemaakt dat alle races op de 2012 kalender zoals gepland zullen worden verreden.
Feel free to ignore my comments.
pi_115069322
Feel free to ignore my comments.
pi_115150589
2012 Silverstone WSBK Race One: Exciting Race In Mixed Conditions

quote:
Race one was red flagged on the first lap due to a crash caused by rain. The restart was declared a wet race and led to one of the most unusual races so far.

After an 18 lap dangerous scrap in the rain, Frenchman Loris Baz was the eventual winner ahead of Michel Fabrizio. Third place was Ayrton Badovini's crashing bike, with Badovini close by. :+

Pole sitter Jakub Smrz and his ex-team mate Sylvain Guintoli were the only riders to ride with wet weather tyres, even though the race was declared wet. This put them at a serious disadvantage as for the first two thirds of the race, it was a dry or drying track. When the rain eventually did come, they were already a lap down and had ruined their rubber.

Leon Haslam was an early leader in front of his home crowd, followed by the Kawasakis of Loris Baz and Tom Sykes. After a few laps, Carlos Checa pushed to the front and built a considerable lead that he would hold for ten laps, until the rains returned. It wasn't a heavy rain, but it was enough to change the entire dynamic of the race.

Leon Camier, who was fighting for the podium almost the entire race, stuck his hand out to get the race stopped, but as it was a wet race, it could not be stopped by the riders. Camier crashed out shortly after, riding beyond safe limits in the conditions.

As more riders started falling back, it was a question of bravery and foolhardiness that would determine the podium. Loris Baz, maintaining his nation's reputation for producing good wet weather racers, was riding around the outside of his opponents throughout the race and showed he had the form and luck to claim his first win in a world championship. Michel Fabrizio came from the middle of the field to claim second while Ayrton Badovini crashed out exiting the last corner yet still earned third place. Jonathan Rea in fourth hit Badovini's bike and ended up crashing out as well.


2012 Silverstone WSBK Race Two: Torrential Rain Causes Chaos

quote:
With the rain falling before the start of the race, the race was declared wet and the distance was reduced to 17 laps to allow for the extra time to change the bikes to their wet configurations.

As the race started, Sylvain Guintoli made an early charge, followed by Jakub Smrz, a man he very much wanted to beat. The pair of them broke free of the rest and set about racing each other. Smrz could never beat Guintoli though and eventually fell into the clutches of a hard-charging Loris Baz.

After Davide Giugliano crashed out, eleven laps from the end, it was clear the rain was falling harder. A few laps later, Jonathan Rea crashed, followed by Smrz. The lap after, Carlos Checa and Maxime Berger also crashed, the track now dangerous to ride on.

Loris Baz then took to the front, passing Guintoli and, while establishing a lead, he too crashed, followed by an agitated Tom Sykes. The red flag finally made an appearance and the race was declared. Guintoli, Baz and Eugene Laverty took their place in Parc Ferm but after confirming the timing of the red flag, it was rolled back to the beginning of the last completed lap and Smrz was reinstated in 3rd place, and as the race only ran half distance, like at Monza, half points were awarded.

For the third time today, the Marseillese played at Silverstone. The French are doing nothing to tarnish their reputation in the rain.





Italiaans commentaar: _O_
Die finish: :D



[ Bericht 3% gewijzigd door Michael_Moore op 06-08-2012 19:29:18 (Race2 toegevoegd.) ]
Feel free to ignore my comments.
pi_115201058
eugenelaverty twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:57:26 Still hoping for a review of race 2 results. I finished 2nd but was placed 4th because some folk couldn't tell their arse from their elbow. reageer retweet
eugenelaverty twitterde op maandag 06-08-2012 om 00:12:49 My bike was soon removed from the podium enclosure, I think I must've parked in a disabled spot or something http://t.co/bLO9a0ie reageer retweet
eugenelaverty twitterde op maandag 06-08-2012 om 00:20:43 @dominicdoyle17 They placed Jakub Smrz 3rd even though he was on his arse, not one, but two laps before the red flag. Fuckin' idiots. reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_115212635
Zo.... even mijn gal spuwen over de belachelijke beslissing om race 2 af te kappen.
Waarom moest dat in vredesnaam gebeuren? Zijn de coureurs allemaal achterlijk ofzo. Snappen ze niet dat je een race hebt van 18 ronden en dat de persoon die dat het EERST aflegt, heeft gewonnen.
Het gaat dus niet om een sprint, wereldrecord poging of wat dan ook, zorg in godsnaam gewoon dat je overeind blijft.
Maar ze hebben maar 1 stand en dat is volgas, terwijl er bijvoorbeeld toch geen wet is die zegt dat ze per se harder dan 100 moeten gaan op het rechte stuk. Misschien moet ze dit even ingeprent worden, want ze kunnen toch gvd wel 18 ronden overeind blijven. Dat is het ENIGE wat ze moesten doen. En een paar glijpartijen kunnen dan gebeuren, maar zeuren dat de race afgevlagd moet worden (Sykes, direct zijn krediet van Monza vergooid nu hij zelf net zo´n aansteller is als het hem even uitkomt...) gaan echt totaal nergens over.

En dan, hoe moeilijk kan het zijn om dit te verzinnen:
als de race droog begint, begin je op slicks. Simpel. En wat als het dan gaat regenen, dan ga je de pits in en laat je regenbanden monteren. Je weet wel, zoals ze ook bij de formule 1 bijvoorbeeld doen. In plaats daarvan stoppen ze de race en weet ik veel wat een rompslomp allemaal. En als een race vooraf ´´wet´´ is verklaard, doen ze opeens wel normaal.... Alle races moeten dus gewoon vanaf nu beschouwd worden als zijnde ´´wet races´´, zodat de race gewoon doorgaat als het gaat regenen.
Bijzonder mooie races heb je soms bij wsbk, met epische gevechten, maar daarentegen ook afschuwelijke belachelijke rare beslissingen, die voor mij het plezier behoorlijke vergallen.
Dat moest ik toch even kwijt :P
pi_115213550
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Marks het volgende:

Dat moest ik toch even kwijt :P
Heb je wel een beetje kunnen genieten van race1? ;)
Feel free to ignore my comments.
pi_115213653
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Heb je wel een beetje kunnen genieten van race1? ;)
Jazeker, absoluut :D
Maar toch heeft race 2 een schaduw ook over race 1 geworpen.... :{
pi_115340544
Boete voor Melandri, uitslag race 2 blijft gehandhaafd

quote:
De World Superbike races in Silverstone hebben nog een klein staartje gekregen voor BMW rijder Marco Melandri. De Italiaan heeft een boete gekregen voor het niet naleven van het reglement.Ook bevestigde de FIM de uitslag van de tweede race.

Na het door rode vlaggen gekenmerkte raceweekend in het Engelse Silverstone is BMW Motorrad Motorsport rijder Marco Melandri iets minder rijk. De Italiaan is door de FIM beboet voor het niet naleven van artikel 1.19.7 – op de startgrid moeten alle aanpassingen aan de motor gedaan zijn voor het 3 minuten bord getoond wordt - uit het World Superbike reglement. Deze overtreding zal Melandri 3.000 Euro kosten.

Verder liet de FIM weten dat er protesten waren ingediend tegen de uitslag van de tweede race, deze werd pas na geruime tijd bekend terwijl de coureurs niet wisten wie er nu op welke plaats geindigd was. Door het teruggaan naar de stand in de achtste ronde werden uiteraard een aantal coureurs, zoals onder andere Eugene Laverty, Max Biaggi en John Hopkins, benadeeld.

De racedirectie verwierp het protest en bevestigde het resultaat. Op deze bevestiging is vervolgens weer een beroep ingediend welke door de FIM behandeld is. De Stewards van de FIM bevestigden de beslissing van de racedirectie en het resultaat van de tweede race blijft dus zoals die op zondag 5 augustus is gepubliceerd.
Feel free to ignore my comments.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')