abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2012 @ 23:01:33 #76
180174 Diemux
People vs Me
pi_114874127
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Douwe het volgende:
Dr stonden zelfs verkeersregelaars op de Oudeweg vandaag :')
Ja, dat was het directe antwoord van de gemeente :'). De waarderpolder is nu 1 grote ramp en dat zal nooit meer veranderen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:50:38 #77
67670 Skv
Cynist.
pi_114901825
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Diemux het volgende:
NU op SBS6 HvN, verhaaltje over de gevaarlijke situatie op de Oudeweg Waarderpolder!
HvN ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:02:31 #78
180174 Diemux
People vs Me
pi_114902399
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:

[..]

HvN ;(
I know :')
pi_114912361
Ik weet even niet meer wat ik met het leven aanmoet in Haarlem.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_114914130
Heb dat ongeluk gezien vorige week op de oudeweg. Ten minste, zat in de bus die vast kwam te staan. Zijn toen uitgestapt en langs gelopen (niet om te kijken mr moest nr station). Was geen fraai gezicht, ook het geschreeuw van de omstanders was pijnlijk om aan te horen. Hou oud was die eigenlijk en heeft ie t overleefd ? Tis altijd al een klote punt geweest. Na die grote herinrichting daar had k wel verwacht dat ze t zouden oplossen eigenlijk... ben er zelf een paar keer bijna aangereden ook. Kutbocht, kut snelheden...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:57:01 ]
pi_115255932
Cobraspen is een organisatie die veel onroerend goed heeft in de regio Haarlem en omstreken. Via een vertegenwoordiger heb ik vernomen dat het oude grote postkantoor op de Gedempte Oude Gracht binnen enkele jaren een soort mini-winkelcentrum wilt worden. Er komt zelfs een nieuwe Albert Heijn in. Wel een beetje raar als er al een Albert Heijn in de raakspoort zit. Ach ja, wat het ook gaat worden, zolang er maar leuke winkel in komen!
pi_115259788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Cobraspen is een organisatie die veel onroerend goed heeft in de regio Haarlem en omstreken. Via een vertegenwoordiger heb ik vernomen dat het oude grote postkantoor op de Gedempte Oude Gracht binnen enkele jaren een soort mini-winkelcentrum wilt worden. Er komt zelfs een nieuwe Albert Heijn in. Wel een beetje raar als er al een Albert Heijn in de raakspoort zit. Ach ja, wat het ook gaat worden, zolang er maar leuke winkel in komen!
quote:
Op de locatie, begrensd voor Raaks, Gedempte Oude Gracht, Zijlstraat en Korte Zijlstraat wordt de nieuwe huisvesting voor de gemeente Haarlem gerealiseerd. Hiervoor worden de naoorlogse gevels aan de Korte Zijlstraat en Zijlstraat gesloopt en de gevels aan de Raaks en de Gedempte Oude Gracht gerenoveerd. De stalen ramen met de fijnmazige roedeverdeling (in 1970 gesloopt) worden gereconstrueerd. De centrale hal aan de Gedempte Oude Gracht wordt met een groot bedrijfsrestaurant opnieuw het kloppend hart van dit stadskantoor voor de gemeente Haarlem. De nieuwe kantoorvleugels in NZ-richting worden uit gebroken donkerrood metselwerk opgetrokken. Deze stedelijke blokken, met fijnzinnige vensterdetails omsluiten een stadstuin, toegankelijk vanaf de Zijlstraat. De gebouwdelen worden aan elkaar geregen door een transparante zone met corridors, trappen en reften. In de basement is Club Sportive gehuisvest.
www.bvf.nl/projecten/12-stadskantoor-zijlpoort-haarlem.html
pi_115262969
Mooi overgenomen van die website. We gaan et meemaken allemaal. Zolang het maar een mooie functie krijgt. :)
pi_115588338
Ik ontdek net dat er geen nachtnet is naar Haarlem. ;(
Hoe kan ik 's nachts na het stappen van Amsterdam thuiskomen? Ik zag al wat over lijn 280 van de Marnixstraat naar Haarlem CS, maar die website is wat schimmig en er staan ook geen vertrektijden genoemd (http://wiki.ovinnederland(...)Jmuiden_Dennekoplaan).

Iemand een idee?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115588431
De eerste trein pakken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115588650
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef TJV het volgende:
De eerste trein pakken.
Die gaan pas om half 6 ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115588706
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ik ontdek net dat er geen nachtnet is naar Haarlem. ;(
Hoe kan ik 's nachts na het stappen van Amsterdam thuiskomen? Ik zag al wat over lijn 280 van de Marnixstraat naar Haarlem CS, maar die website is wat schimmig en er staan ook geen vertrektijden genoemd (http://wiki.ovinnederland(...)Jmuiden_Dennekoplaan).

Iemand een idee?
Taxi
pi_115588893
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Die gaan pas om half 6 ;(
Prima tijd.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115588982
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TJV het volgende:

[..]

Prima tijd.
Opzich ook wel waar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:37:20 #90
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115604855
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ik ontdek net dat er geen nachtnet is naar Haarlem. ;(
Hoe kan ik 's nachts na het stappen van Amsterdam thuiskomen? Ik zag al wat over lijn 280 van de Marnixstraat naar Haarlem CS, maar die website is wat schimmig en er staan ook geen vertrektijden genoemd (http://wiki.ovinnederland(...)Jmuiden_Dennekoplaan).

Iemand een idee?
Das de nightliner van connexxion toch? Heb je daar al gekeken?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_115605721
Yes, had 'm al gevonden inderdaad! :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115606185
Je hebt ook de N30. De nachtversie van de R-net/Zuidtangent. Die rijdt vanuit Bijlmer ArenA naar Haarlem NS via Amstelveen Busstation, Schiphol en Hoofddorp.

Het GVB heeft ongetwijfeld een nachtbus richting Amstelveen vanuit Amsterdam Centrum. Ook is Schiphol aangesloten op het NS Nachtnet.

Mogelijkheden zat!
pi_115746186
fietsen
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_115874574
Iemand nog suggesties om snel aan een (particuliere) huurwoning te komen in Haarlem? Ik heb alle gebruikelijke makelaars etc al geprobeerd, maar misschien weten jullie nog wat. :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:49:59 #95
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_115875767
Marktplaats.
pi_115896765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Aduro het volgende:
Iemand nog suggesties om snel aan een (particuliere) huurwoning te komen in Haarlem? Ik heb alle gebruikelijke makelaars etc al geprobeerd, maar misschien weten jullie nog wat. :)
Kamertje en kamernet kan je overslaan. Marktplaats is idd wel eens wat te vinden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115924301
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Kamertje en kamernet kan je overslaan. Marktplaats is idd wel eens wat te vinden.
Hehe, kamertje en kamernet bieden sowieso te kleine dingen aan. Maar heb nu wat gevonden via Interhouse (iemand ervaring?) in de Leidsebuurt. Dus ben benieuwd :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:08:51 #98
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_115928022
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ik ontdek net dat er geen nachtnet is naar Haarlem. ;(
Hoe kan ik 's nachts na het stappen van Amsterdam thuiskomen? Ik zag al wat over lijn 280 van de Marnixstraat naar Haarlem CS, maar die website is wat schimmig en er staan ook geen vertrektijden genoemd (http://wiki.ovinnederland(...)Jmuiden_Dennekoplaan).

Iemand een idee?
Bloody shame inderdaad. Ik pak nog wel eens de laatste trein om half twee, maar goed, ik ben dan ook oud en bejaard. Bus vanaf Leidseplein kan ook, maar dat is wel echt klote, met al die bezopen (en soms kotsende) mongolen. Als je met een paar maten bent, is een taxi ook wel prima, meestal tussen de 50 en 70 euro. Of een snorder ;)

http://www.connexxion.nl/(...)m=25082012&Tijd=0300
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_115937334
Haarlem moet gewoon op het NS-nachtnet. Is al iets van paar jaar aan de gang om dat te regelen.

Onlangs uitgeweest in Amsterdam Centrum. Ik pakte nachtbus N70 van Connexxion bij de Overtoom (vlakbij Leidseplein). Gewoon ingecheckt met ov-chipkaart. Vervolgens naar Amstelveen Busstation gereden. Kostte me 4,50. Hier overgestapt op bus N30 (nachtversie zuidtangent r-net) richting Haarlem. Ook deze rit koste mij 4,50.

In Haarlem wordt buslijn 90 opgeheven. Lijn 50/51 worden samengevoegd tot 1 lijn. Lijn 14 zal via de Spaarndamseweg rijden.
pi_115943337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Aduro het volgende:
Iemand nog suggesties om snel aan een (particuliere) huurwoning te komen in Haarlem? Ik heb alle gebruikelijke makelaars etc al geprobeerd, maar misschien weten jullie nog wat. :)
Zelf goede ervaring met BZWonen, fijne makelaar die alles goed regelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')