De waarde van steelbooks en exclusieve uitgaven niet wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef Enchanter het volgende:
Als je ze gewoon op Betamax koopt i.p.v. Blueray , scheelt je weer een boel geld
Zijn er maar 1000 van gemaakt en de prijs was maar 45 pond.quote:
Zeur dan ook niet over dure aanschafkosten, pauperquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De waarde van steelbooks en exclusieve uitgaven niet weten.
Niet weten dat er verzamelaars rondlopen die voor de Titanic boxset nu al 150 pond neerleggen, terwijl het mij maar 45 heeft gekost.
Niet weten dat sommige steelbooks die voor 10 euro gekocht zijn, waar er maar een paar duizend van in de omloop zijn, nu minstens 175 euro opbrengen.
Maar het doet pijn in mijn rechterneusgat wanneer ik zie dat er weer 950 euro is afgeschreven, ookal weet ik dat het ene investering isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet over dure aanschafkosten, pauper
Waarom in je rechterneusgat en niet in je linkeroogbal?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar het doet pijn in mijn rechterneusgat wanneer ik zie dat er weer 950 euro is afgeschreven, ookal weet ik dat het ene investering is.
Dat kan ja. Maar misschien doe ik het wel gewoon beide?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook heel veel bier kopen en niet van die belachelijke dure pakketten kopen als je een film tof vindt.
Mijn linkeroogbal doet pijn wanneer ik hard moet persen om een grote boodschap eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom in je rechterneusgat ipv je linkeroogbal?
Hij gaat hier winst mee maken, dan smaakt het bier extra goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook heel veel bier kopen en niet van die belachelijke dure pakketten kopen als je een film tof vindt.
Oh, ik dacht dat er een schroevendraaier in zat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn linkeroogbal doet pijn wanneer ik hard moet persen om een grote boodschap eruit te krijgen.
Gr gr
Ja, klopt. Ik koop het zowel voor mijn eigen collectie, als voor doorverkoop.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hij gaat hier winst mee maken, dan smaakt het bier extra goed.
Loop je te janken dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar misschien doe ik het wel gewoon beide?
IK LOOP NIET TE JANKENquote:
Zie er niet nerd uit, als dat is waar je op doeltquote:
Wat een bullshit manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik koop het zowel voor mijn eigen collectie, als voor doorverkoop.
Je moet eens weten wat voor geil spul ik hier allemaal heb, je zou er zomaar een nerdgasm van krijgen![]()
.
Bij de Mediamarkt alle Mission Impossible: Ghost Protocol steelbooks opgekocht.
Waren 10 euro per stuk i.p.v. 30 euro, verkopen op eBay voor tussen de 90 en 130 dollar per stuk.
Stuk of 10 a 20 meegenomen (alles wat er lag). Per klant was het maximum 2, maar ach, kassasysteem herkende de code niet en ik rekende bij een jong meisje af, die zijn niet zo goed op de hoogte van dat soort regels.
Ik wacht met verkopen totdat de eBay verkopers uitgedroogd zijn. Dan kom ik aanzetten met mijn verse voorraad nieuwe steelbooks en ga ik de prijs eens lekker bepalen
Aah, ik zal de belastingdienst even op dit topic wyzen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zie er niet nerd uit, als dat is waar je op doelt![]()
.
Ik heb films gewoon als hobby en probeer er zo mijn ''werk'' van te maken.
En het lukt aardig goed. Momenteel ben ik even gestopt i.v.m. examens.
Wel. "Boehoe, september wordt een dure maand", huilie huiliequote:
Nee, weet ik niet. Heb er 2 voor mezelf gehouden, 1 apart gekocht bij de MM in een andere stad (wel voor 30 euro, wist nog niet v/d aanbieding bij de andere MM af) en er ligt nog een stapeltje bij mijn opslagje, dus weet niet hoeveel het er precies zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een bullshit maneen stuk of 10 a 20
je weet toch verdomme hoeveel je er hebt
xDDDDDquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef computerprobleem het volgende:
Volgens FOK! ben ik dit al, dus je foto is ongeldig xD
denken dat je daar nog geld mee kan vangenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik koop het zowel voor mijn eigen collectie, als voor doorverkoop.
Je moet eens weten wat voor geil spul ik hier allemaal heb, je zou er zomaar een nerdgasm van krijgen![]()
.
Bij de Mediamarkt alle Mission Impossible: Ghost Protocol steelbooks opgekocht.
Waren 10 euro per stuk i.p.v. 30 euro, verkopen op eBay voor tussen de 90 en 130 dollar per stuk.
Stuk of 10 a 20 meegenomen (alles wat er lag). Per klant was het maximum 2, maar ach, kassasysteem herkende de code niet en ik rekende bij een jong meisje af, die zijn niet zo goed op de hoogte van dat soort regels.
Ik wacht met verkopen totdat de eBay verkopers uitgedroogd zijn. Dan kom ik aanzetten met mijn verse voorraad nieuwe steelbooks en ga ik de prijs eens lekker bepalen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat je daar nog geld mee kan vangen
ze zijn met een reden in de uitverkoop: het verkoopt niet en ze hebben teveel..
jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Meestal zitten of liggen mensen te janken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |