De waarde van steelbooks en exclusieve uitgaven niet wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:53 schreef Enchanter het volgende:
Als je ze gewoon op Betamax koopt i.p.v. Blueray , scheelt je weer een boel geld
Zijn er maar 1000 van gemaakt en de prijs was maar 45 pond.quote:
Zeur dan ook niet over dure aanschafkosten, pauperquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De waarde van steelbooks en exclusieve uitgaven niet weten.
Niet weten dat er verzamelaars rondlopen die voor de Titanic boxset nu al 150 pond neerleggen, terwijl het mij maar 45 heeft gekost.
Niet weten dat sommige steelbooks die voor 10 euro gekocht zijn, waar er maar een paar duizend van in de omloop zijn, nu minstens 175 euro opbrengen.
Maar het doet pijn in mijn rechterneusgat wanneer ik zie dat er weer 950 euro is afgeschreven, ookal weet ik dat het ene investering isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet over dure aanschafkosten, pauper
Waarom in je rechterneusgat en niet in je linkeroogbal?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar het doet pijn in mijn rechterneusgat wanneer ik zie dat er weer 950 euro is afgeschreven, ookal weet ik dat het ene investering is.
Dat kan ja. Maar misschien doe ik het wel gewoon beide?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook heel veel bier kopen en niet van die belachelijke dure pakketten kopen als je een film tof vindt.
Mijn linkeroogbal doet pijn wanneer ik hard moet persen om een grote boodschap eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom in je rechterneusgat ipv je linkeroogbal?
Hij gaat hier winst mee maken, dan smaakt het bier extra goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook heel veel bier kopen en niet van die belachelijke dure pakketten kopen als je een film tof vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |