abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:49:32 #101
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112567942
Knal zo wel even een PDF van m'n verslag online, is dat meteen duidelijk
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:52:21 #102
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112568068
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_112612464
Kreeg net een mailtje van mijn begeleider (nadat ik haar gevraagd was hoe het ervoor stond met mijn beoordeling, aangezien ik mn scriptie 2.5 weken geleden ingeleverd heb). Mijn voorlopige cijfer is een 7, ik hoef er hoogstwaarschijnlijk niets meer aan te veranderen en maandag krijg ik de definitieve beoordeling. *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:09:42 #104
192683 AMDB
Visionair.
pi_112612521
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Kreeg net een mailtje van mijn begeleider (nadat ik haar gevraagd was hoe het ervoor stond met mijn beoordeling, aangezien ik mn scriptie 2.5 weken geleden ingeleverd heb). Mijn voorlopige cijfer is een 7, ik hoef er hoogstwaarschijnlijk niets meer aan te veranderen en maandag krijg ik de definitieve beoordeling. *O*
Gefeliciteerd ^O^

Net mijn hardcopy's en .pdf bij scriptiedatabase ingeleverd. Ben er nu definitief vanaf, vakantie *O*
pi_112659490
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Kreeg net een mailtje van mijn begeleider (nadat ik haar gevraagd was hoe het ervoor stond met mijn beoordeling, aangezien ik mn scriptie 2.5 weken geleden ingeleverd heb). Mijn voorlopige cijfer is een 7, ik hoef er hoogstwaarschijnlijk niets meer aan te veranderen en maandag krijg ik de definitieve beoordeling. *O*
Gefeliciteerd!
Super!

Ik durf niet eens te vragen :-p
Maar als ik volgende week geen reactie heb ga ik wel mailen hoe ver het staat. Mijn begeleider beoordeeld het professionele gedrag (10% geloof ik van cijfer) en de coördinator de inhoud van de scriptie. Maar ik kan mijn begeleider vragen of hij een indicatie kan geven? (voldoende of niet)
  zondag 10 juni 2012 @ 16:29:19 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112696556
GOdverdek**@$er.

Ik heb juist vrijdag van mijn opdrachtgever een 4 gekregen. Kom ik net even achter.

Ik moet het maandag inleveren. Dus nu moet ik strakjes om 1800 uur superhard knallen zodat we het vannacht nog kunnen mailen. Daar gaf ze ons nog wel de kans voor om te doen.

Reden: Te weinig koppeling naar 'de theorie' in de resultatenhoofdstukken.
Maar in het resultatenhoofdstuk moeten juist toch de praktijk(sresultaten) verwerkt zitten met nauwelijks theorie? Fuck shit shit......

Wij hadden er zo'n goed gevoel bij :'( Ik stress hem de pan uit
pi_112696748
Je moet niet bij de resultaten aankomen met nieuwe theorie, maar je kan natuurlijk wel zeggen we krijgen .... wat wel of niet te verklaren is met .... (uit de theorie). Succes..


Ik heb net een 8 binnen voor mijn scriptie :) (sorry, dat klinkt wel lullig zo in één post)
  zondag 10 juni 2012 @ 16:38:05 #108
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112696901
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:34 schreef thenxero het volgende:
Je moet niet bij de resultaten aankomen met nieuwe theorie, maar je kan natuurlijk wel zeggen we krijgen .... wat wel of niet te verklaren is met .... (uit de theorie). Succes..

Ik heb net een 8 binnen voor mijn scriptie :) (sorry, dat klinkt wel lullig zo in één post)
:P Gefeliciteerd!!!!
Misschien dat we idd meer koppelingen moeten maken naar het literatuurgedeelte, dan zijn we vrij snel klaar denk ik though als dat het zou zijn...

Als ze bedoelt dat er meer theorie bij moet komen dan zijn we sowieso fucked en vind ik het ook niet eerlijk daar zij geen feedback hierop heeft gegeven op een eerder moment.
pi_112698537
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:P Gefeliciteerd!!!!
Misschien dat we idd meer koppelingen moeten maken naar het literatuurgedeelte, dan zijn we vrij snel klaar denk ik though als dat het zou zijn...

Als ze bedoelt dat er meer theorie bij moet komen dan zijn we sowieso fucked en vind ik het ook niet eerlijk daar zij geen feedback hierop heeft gegeven op een eerder moment.
Inderdaad, als dat alles is lijkt het me sterk dat je in één klap naar een voldoende gaat. Of je begeleider wil jou nog even flink laten zweten, zodat je alles uit de kast haalt, om je vervolgens lachend een 8 te geven :P .
  maandag 11 juni 2012 @ 01:35:37 #110
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112723773
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef thenxero het volgende:

[..]

Inderdaad, als dat alles is lijkt het me sterk dat je in één klap naar een voldoende gaat. Of je begeleider wil jou nog even flink laten zweten, zodat je alles uit de kast haalt, om je vervolgens lachend een 8 te geven :P .
Hebben nu overal literatuur bij geknald, en irrelevante informatie verwijderd :@
Ik hoor het morgen voor 1200 uur.
Om 1300 uur moet ik t inleveren bij de onderzoeksdocente
  maandag 11 juni 2012 @ 11:50:01 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112730848
Zo, ik ga er ook maar weer voor!
Ik ben nu 31 en 7e jaars master International and Comparative Criminology aan de Erasmus. Ik heb overigens al een HBO afgerond. Ik heb al mijn mastervakken 2 jaar geleden al gehaald. Daarna ben ik onderzoek gaan doen voor mijn scriptie. De scriptie gaat (in het kort) over hoe het komt dat er weinig voetbalgeweld is bij de Londense club Arsenal. Ik heb supercool onderzoek gedaan, ben bij Scotland Yard op visite geweest, wedstrijden bezocht, veel leuke mensen gesproken en geobserveerd. Alles ging helemaal goed.
Tot ik 2 maanden na mijn onderzoek (dik 1,5 jaar geleden nu) ziek werd. Zo ziek dat ik 1,5 jaar niets aan mijn scriptie heb gedaan. In eerste instantie wist ik niet dat ik ziek was dus bleef ik het proberen en beloften maken naar ouders, vriend en scriptiebegeleider. Die beloften kwam ik niet na, toen ben ik de scriptie als onderwerp maar gaan negeren met als gevolg een dreigbrief van de uni omdat ik ook niet reageerde op mailtjes :') . Nou ja, toen bleek ik ziek te zijn, op de uni hebben ze me alle tijd gegeven die ik nodig had. Soms reageerde ik goed op medicatie en beloofde ik weer vanalles, en binnen de kortste keren voelde ik me weer kut en kwam er niets van de plannen terecht.

Anyway, nu ik sort of gezond ben verklaard moet het natuurlijk weer gaan gebeuren. Ik ben nooit zo gedisciplineerd geweest en 1,5 jaar niets doen maakt het moeilijk om weer te wennen aan een actiever leven. Ik heb 2 weken geleden een "interventie" gekregen van mijn beste vriendin, haar man en mijn vriend. Het was niet gepland, zo erg was het niet. Maar we hebben wel in 3 uur mijn psyche zitten bespreken en dat was uiteraard heel heftig. Ik heb afgelopen 1,5 jaar heel veel obstakels bedacht:

- mijn laatste vakken zijn al zo lang geleden dat ik voor mijn gevoel bijna niets meer weet. Hoe kan ik dan een fatsoenlijk eindgesprek houden? Wat als ze vragen waarom ik een bepaalde theorie juist niet heb gebruikt? Die kennis is gewoon weg.
- ik ken niemand met een goede kennis van het Engelse juridische systeem. En ik weet zelf nog weinig van het Nederlandse systeem dus hellup.
- 90% van mijn klasgenoten kan geen baan vinden. Waarom zou ik op mijn 31 dan wel een baan vinden?
- stel dat ik stomme collega's krijg, niet door mijn proeftijd kom, etc etc etc
- mijn data is bijna 2 jaar oud.
- and so on and so on....

Ik ben nu 2 weken bezig en het gaat redelijk. Ik heb nu meer gedaan dan in het afgelopen jaar maar dat zegt eigenlijk niets :D . Volgens mijn planning (hoofdstuk per week) moet ik op 2 augustus klaar zijn. Dan is het heel hard hopen dat er nog een docent is die mijn tweede lezer wil zijn en tijd heeft voor een eindgesprek. Als mijn scriptiebegeleider mij uberhaupt nog wil helpen... Ik moet in ieder geval mijn eindgesprek uiterlijk 31 augustus hebben ivm de mogelijke langstudeerdersboete.

Ik dacht dus dat ik hier af en toe maar eens kon komen bitchen en inspiratie kon opdoen. Bitchproject 1: transcripties uitschrijven. Ik heb verdomme 14 uur aan audio materiaal. Om over de foto's en video's nog maar niet te spreken. Maar het moet maar gewoon. Dan is het maar niet leuk, jammer dan *O*
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 11:53:30 #112
123170 alors
zlata1234
pi_112730988
Wowow hoe vet is dat _O_ Arsenal O+
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 11 juni 2012 @ 11:55:21 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112731061
Ik heb echt zo'n toffe tijd daar gehad. Spelers ontmoet, een rondleiding door een oud speler in het stadion, Schotland Yard, mensen van Arsenal zelf ontmoet, heel veel toffe mensen in pubs enzo. Echt helemaal super!
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 11:55:34 #114
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112731069
Je onderwerp is echt episch tof _O_ (al zal de toepassing ervan op sommige momenten droge koek zijn).

Kan je je contacten bij Scotland Yard niet benaderen dan voor hulp op het Engelse juridische gedeelte? EN succes uiteraard *O*

You can do it!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_112731098
Wow, klinkt als een cool project inderdaad!

Wel balen voor je dat je door ziekte zo bent uitgelopen, maar fijn dat je er nu weer tegenaan kunt. Misschien helpt het als je bedenkt dat je, door nu hard te werken, over drie maanden hier allemaal vanaf bent en deze hele last (want ik kan me voorstellen dat dat het is geworden onderhand) kwijt bent.
  maandag 11 juni 2012 @ 12:02:56 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112731343
Het is inderdaad een enorme last geworden. Er zijn zoveel dingen uitgesteld, ik heb echt een lijst van zeker 100 dingen die ik van mezelf pas mag doen als de scriptie af is enzo. Het is een veel groter ding geworden dan het echt is.

Ik durf mijn Engelse contacten niet zo goed meer te benaderen omdat ik ze 2 jaar geleden voor het laatst heb gesproken. Ik heb nooit een update ofzo gestuurd. Het enige dat zij weten is dat er een superenthousiast (en totaal niet objectief) persoontje vanalles heeft beloofd en daarna in het niets is verdwenen. Ik denk dat ik een van de Britse docenten op onze faculteit maar eens ga aanspreken. Ik moet me eerst even wat beter inlezen though.

Sommige onderwerpen zijn superdroge koek. Ik moet me helemaal gaan verdiepen in het Thatcheriaanse law and order tijdperk. Dat is de periode geweest waarin er veel hooliganisme was en er strenge wetten werden ingevoerd en is dus superrelevant voor mij. Ik heb nog niet helemaal bedacht waar ik info over 30 jaar terug ga vinden maar dat komt vast goed.
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 12:06:12 #117
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112731465
Lijkt me dat als je gewoon uitlegt waarom je van de aardbodem bent verdwenen en weer terug bent gekeerd (Je heet toch niet Jezus he?), ze daar gewoon begrip voor zullen opbrengen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_112732413
Over je obstakel van baan vinden e.d., je bent al zo ver met je studie. Kun je net zo goed je scriptie afmaken en je diploma behalen.


Ik ga zo mijn definitieve versie inleveren *O*. Scriptie is goedgekeurd en ik mag presenteren/verdedigen, dwz. dat ik minstens een 5.5 heb behaald ^O^
  maandag 11 juni 2012 @ 12:33:25 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112732514
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef xminator het volgende:
Over je obstakel van baan vinden e.d., je bent al zo ver met je studie. Kun je net zo goed je scriptie afmaken en je diploma behalen.

Ik ga zo mijn definitieve versie inleveren *O*. Scriptie is goedgekeurd en ik mag presenteren/verdedigen, dwz. dat ik minstens een 5.5 heb behaald ^O^
Precies. Een baan vinden moet ik toch, dan kan ik beter een goed cv hebben.

Succes!
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 12:34:38 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112732558
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Luco het volgende:
Lijkt me dat als je gewoon uitlegt waarom je van de aardbodem bent verdwenen en weer terug bent gekeerd (Je heet toch niet Jezus he?), ze daar gewoon begrip voor zullen opbrengen.
Ik ga uiteindelijk ook wel contact met ze opnemen. Sowieso om ze mijn scriptie toe te sturen want dat heb ik beloofd. Ik hoop alleen dat ik geen extra vragen meer voor ze heb als ik mijn data ga analyseren 8-) Ik kijk nog even hoe het loopt.
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 15:55:51 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112740873
Omg, ik heb een interview gehouden in een pub. Het is echt nauwelijks verstaanbaar _O- Vooral ook omdat er om de haverklap een stel dronken voetbalfans doorheen lullen ^O^
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 15:57:42 #122
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112740923
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, ik heb een interview gehouden in een pub. Het is echt nauwelijks verstaanbaar _O- Vooral ook omdat er om de haverklap een stel dronken voetbalfans doorheen lullen ^O^
:D
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 11 juni 2012 @ 17:57:37 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112746004
Zit ik hier met mijn goede bedoelingen, begint er een voetbalcommentator door het huis te tetteren. Nou ja, ik heb het wel weer gehad voor vandaag, een groot deel van mijn target gehaald en een aantal pagina's met heel mooie transcripties van 1,5 dag onderzoek. Ik heb elk hoofdstuk een kleurcode gegeven, en elke zin die ik typ geef ik de corresponderende kleur zodat ik niets oversla en niet hoef te zoeken als ik aan dat hoofdstuk toe kom.

Tijd voor voetbal. En was. En eten koken. En vaatwasser legen/vullen. En lezen. Etc, etc. Kortom, alle dingen die ik normaal gesproken lekker overdag had gedaan ;)
Spoilers!
  maandag 11 juni 2012 @ 18:51:50 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112749048
Voorlopig een 6! M'n begeleidster zegt "with a bit of work it could get a considerably higher grade". Dus ga 'm wel nog aanpassen, maar ben hoe dan ook verzekerd van een voldoende :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_112749150
Tof! Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')