wtf !!quote:
Lamborghini heeft het al heel lang geleden gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Quir het volgende:
Een Maserati SUV? Jammer dat er geen huilende PI is.
Kan het aan de andere kant wel een beetje begrijpen. Een auto koop je toch vaak uit emotie en het gevoel dat je erbij hebt. Als je tijdens de proefrit zo'n mooi geluid hoort dan heeft dat toch een pluspunt cq. maakt het plaatje compleet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef S-RS het volgende:
Er zijn meerdere merken die dit toepassen. Even snel uit m'n hoofd de nieuwe M5 en de nieuwe A6 3.0tdi bi-turbo. Beetje kansloos als je het mij vraagt
Da's nou niet echt een 'SUV', meer een terreinwagen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lamborghini heeft het al heel lang geleden gedaan
[ afbeelding ]
Maar dat is natuurlijk een tractor fabrikant
Mja, ik vind het maar niks iig. Uit de kleinste motorblokken komt echt een hells lawaai als je er geen uitlaat onder doet. Dus ipv te knutselen met de speakers gewoon even de uitlaat aanpassen en voila. Aftermarket zijn er vaak erg goede uitlaten beschikbaar met een heeeerlijk geluid. Een fabrikant moet dat ook kunnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan het aan de andere kant wel een beetje begrijpen. Een auto koop je toch vaak uit emotie en het gevoel dat je erbij hebt. Als je tijdens de proefrit zo'n mooi geluid hoort dan heeft dat toch een pluspunt cq. maakt het plaatje compleet.
Vergeet ook niet dat veel moderne auto's erg goed geisoleerd zijn en je dus nog weinig motorgeluid hoort.
Die uitlaat hoor je binnen alleen niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Mja, ik vind het maar niks iig. Uit de kleinste motorblokken komt echt een hells lawaai als je er geen uitlaat onder doet. Dus ipv te knutselen met de speakers gewoon even de uitlaat aanpassen en voila. Aftermarket zijn er vaak erg goede uitlaten beschikbaar met een heeeerlijk geluid. Een fabrikant moet dat ook kunnen.
Ik weet 't, is een keer langs gekomen bij Top Gear. Maar dan nog, dat is al lang weer vergete--quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lamborghini heeft het al heel lang geleden gedaan
[ afbeelding ]
Maar dat is natuurlijk een tractor fabrikant
Kut, maak dan meteen een stadswagen erbij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nou niet echt een 'SUV', meer een terreinwagen.
Maar er komt er binnenkort eentje aan
De Urus
[ afbeelding ]
Puntje voor jouquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die uitlaat hoor je binnen alleen niet goed
En die heeft Aston Martin al, net een Aygo maar dan voor een heleboel centjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik weet 't, is een keer langs gekomen bij Top Gear. Maar dan nog, dat is al lang weer vergete--
[..]
Kut, maak dan meteen een stadswagen erbij.
Makelaars kunnen in ieder geval in hun handjes knijpen de komende jaren.
Lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef T42 het volgende:
lol mensen die domino's scooter nog niet kennen
geniale gimmickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |