quote:
Ahwww!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:12 schreef YUR het volgende:
Ik heb vroeger ooit 1 keer een sponsorloop gedaan, als klein Yurtje.
Toen had ik hartstikke veel geld bij elkaar gelopen (90 gulden). Had dat geld op mn slaapkamer, om het daarna in te leveren. Maar toen werd er overdag ingebroken in huis, het hele huis ondersteboven....en ook mn 90 gulden weg
Aw wat schattig+zielig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:12 schreef YUR het volgende:
Ik heb vroeger ooit 1 keer een sponsorloop gedaan, als klein Yurtje.
Toen had ik hartstikke veel geld bij elkaar gelopen (90 gulden). Had dat geld op mn slaapkamer, om het daarna in te leveren. Maar toen werd er overdag ingebroken in huis, het hele huis ondersteboven....en ook mn 90 gulden weg
Nee hoor, precies zoals GotC zegt, ik laat het op een paar plekken vallen (mail op de zaak, facebook, hier op fok) en dan is er een donatiesite waar je via iDeal kan betalen, is het ook meteen belastingaftrekbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:02 schreef streamnl het volgende:
sponsorloop??
Is dat niet raar om als volwassenen weer geld te verzamelen?
Volgend jaar hoop ik ook mee te doen met de Roparunquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik ook.
De echtgenoot van mijn collega heeft dit weekend meegeholpen met de Roparun. Stiekem lijkt mij zoiets ook nog wel eens gaaf, maar dan moet je idd ooksponsors zoeken
.
Dan al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, precies zoals GotC zegt, ik laat het op een paar plekken vallen (mail op de zaak, facebook, hier op fok) en dan is er een donatiesite waar je via iDeal kan betalen, is het ook meteen belastingaftrekbaar
[..]
Volgend jaar hoop ik ook mee te doen met de Roparun
MD is wel een natuurtalent. En hij rent niet als een kip zonder kop, zoals de meeste beginnersquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef GotC het volgende:
Hoe lang loop je nou al MaleDuck? Ik dacht pas een paar maanden, maar het klinkt alsof je al jaaaaren grote afstanden loopt
Absoluut waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MD is wel een natuurtalent. En hij rent niet als een kip zonder kop, zoals de meeste beginners![]()
.
Ik loop een half jaar serieus, heb wel al een paar jaar in de zomermaanden ook flink wat gelopen om conditie op peil te houdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef GotC het volgende:
Hoe lang loop je nou al MaleDuck? Ik dacht pas een paar maanden, maar het klinkt alsof je al jaaaaren grote afstanden loopt
Ja, misschien nog wel meer, ik zag dat dit jaar er bij het team van ons bedrijf er 5 lopers waren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan al?. Dat is toch 65 km of heb ik het verkeerd begrepen?
.
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MD is wel een natuurtalent. En hij rent niet als een kip zonder kop, zoals de meeste beginners![]()
.
Maar niet aan 1 stuk he, je wisselt elkaar af, dus vandaar dat hier de eis is dat je een HM kan lopen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Een Roparunteam bestaat uit maximaal acht lopers die dus ieder gemiddeld zo'n 65 kilometer lopen oftewel meer dan 1 ½ marathon
Die 6:09 min/km...is dat je gemiddelde inclusief wandelstukken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdorie les 10 van Evy viel me echt zwaar! Enigszins een tegenvaller, maar goed ook daar kun je weer van leren:
26m13s, 6:09min/km, 4,26km, 305 cal.
Dan zou het niet gek zijn dat het niet lekker gingquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Die 6:09 min/km...is dat je gemiddelde inclusief wandelstukken?
Holy crap...doe jij sprinten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Jep, dat is inclusief de wandelstukken. Vandaag was dat 1(1), 2(2) en 3x 3(3)
Oooh OK, eitje danquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar niet aan 1 stuk he, je wisselt elkaar af, dus vandaar dat hier de eis is dat je een HM kan lopen...
Dus dat waren 12 loopminuten en 12 wandelminuten. Om dan ruim 4 km te halen is idd full sprint, incl snelwandelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Jep, dat is inclusief de wandelstukken. Vandaag was dat 1(1), 2(2) en 3x 3(3)
quote:
Tja, op de stukken dat ik moet rennen haal ik denk ik al snel een tempo van 11/12km/uur. Ook tijdens het wandelen loop ik gewoon stevig door (omdat ik dat van mezelf al gewend ben). Toch moet ik die renstukken echt gaan temporiseren, anders ga ik het nooit redden de volgende 10 lessen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus dat waren 12 loopminuten en 12 wandelminuten. Om dan ruim 4 km te halen is idd full sprint, incl snelwandelen
Heb je het gevoel dat je nog makkelijk kan praten tijdens je snelle stukken? Dan hoef je niet langzamer te gaan lopen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Tja, op de stukken dat ik moet rennen haal ik denk ik al snel een tempo van 11/12km/uur. Ook tijdens het wandelen loop ik gewoon stevig door (omdat ik dat van mezelf al gewend ben). Toch moet ik die renstukken echt gaan temporiseren, anders ga ik het nooit redden de volgende 10 lessen.
Bedankt, ik zal het eens rustig doorlezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.hardloopschema(...)oor-intervaltraining
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |