Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
(onmogelijk nog om als man even je vinger of hand tussen de benen laten glijden)
Ik zal zo even zoeken! Eerst even me kibbeling tot me absorberen.quote:
Vooral dit ja.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te meer reden heb ik nu om het te dragen.Bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Haten op korte broeken
Haten op zonnebrillen
Ts ziet liever boerka'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit dus. TS loopt in de zomer in een lange broek en een winterjas rond.
pa da da da pa dom pa dom won't touch thisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die harembroeken vind ik echt een verschrikking.
Ik ben ook blij, maar niet als de hele torso volledig is bedekt met een ondoordringbaar schild van hippie kleding en ze een broekje aanhebben tot de schaamstreek met daarboven op ook nog een kuisheidsgordel en een paar cellulitis stalpoten hebben is het niet fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Wees blij dat het lekker weer is en dat we eindelijk weer eens onbedekte vrouwmensen rond zien lopen, hoe ze dan ook gekleed mogen zijn
3 kwart broek met sandalen en jack & jones truiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En toch zijn ze fijn tijdens een bbq of op vakantie of gewoon thuis. Ligt er ook aan hoe erg harem ze zijn. Mannen in een 3 kwartbroekje vind ik een verschrikking.
Ik vind ze wel geilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste mannen vinden jumpsuits ook vreselijk, maar waarom?
Niet erg vrouwelijk, kan je toch beter een rok met topje of een jurkje dragen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste mannen vinden jumpsuits ook vreselijk, maar waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |