abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 mei 2012 @ 20:10:40 #176
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_112098746
Paypal claim betekent idd dat hij zijn geld niet meer kan cashen en er kans is dat het nog op Paypal staat, zodat je het terug kunt krijgen...
Maar goed, ieder z'n ding, ik heb een claim geopend en Bill gevraagd me ofwel een trace code of een refund te geven.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_112099165
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef YazooW het volgende:
Dankzij die Paypal claims van jullie wordt zometeen zijn account geblokkeerd, wat betekend dat hij jullie geld dus niet kan cashen. Paypalclaim staat dus gelijk aan het weggooien van je eigen geld, beter doen jullie gewoon niks en wachten jullie gewoon af...
Nou ik heb regelmatig dingen besteld
en ga echt niet zomaar een pay pall claim indienen
maar als ik nu al bijna 2 weken mails stuur om te vragen hoe het zit met de jackets
en hij niet antwoord
terwijl dat als ik een bestelling wil maken hij dat wel doet
dan word het idd uiteindelijk een claim
maar hopen dat het niet zover hoeft te komen
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild
  zondag 27 mei 2012 @ 20:21:27 #178
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112099275
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Aprojecta het volgende:

[..]

Nou ik heb regelmatig dingen besteld
en ga echt niet zomaar een pay pall claim indienen
maar als ik nu al bijna 2 weken mails stuur om te vragen hoe het zit met de jackets
en hij niet antwoord
terwijl dat als ik een bestelling wil maken hij dat wel doet
dan word het idd uiteindelijk een claim
maar hopen dat het niet zover hoeft te komen
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild
Snap ook wel dat jullie overgaan tot het indienen van een claim, probeer alleen te zeggen dat als zijn paypal account geblokkeerd wordt jullie waarschijnlijk nog verder van huis zijn. Service van Paypal is ook niet echt super te noemen, is maar de vraag of Paypal de moeite neemt om jullie geld terug te storten naar jullie eigen paypal account.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:24:11 #179
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_112099427
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Aprojecta het volgende:

[..]

Nou ik heb regelmatig dingen besteld
en ga echt niet zomaar een pay pall claim indienen
maar als ik nu al bijna 2 weken mails stuur om te vragen hoe het zit met de jackets
en hij niet antwoord
terwijl dat als ik een bestelling wil maken hij dat wel doet
dan word het idd uiteindelijk een claim
maar hopen dat het niet zover hoeft te komen
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild
de tering :')
jullie kopen allemaal nepshirts uit Thailand en dan verwachten jullie ook nog eens dat het allemaal perfect in orde is :')

er zijn altijd fouten en je hebt zelf gezegd al vaker besteld te hebben en toen wel binnen gehad.

onterechte claim dus :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zondag 27 mei 2012 @ 20:26:44 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_112099563
Ach ja, ik wilde 2 EK shirts hebben, Bill reageert al 10 dagen nergens meer op en net als hierboven bij betaalmailtjes wel binnen een paar minuten. EK begint over 2 weken, dus als die slome nu niet meer reageert wordt het toch niks...
Ik heb volgens mij naar 3 emailadressen gemailed en krijg geen antwoord meer.

Paypal claims heb ik soms wel, soms niet m'n geld mee terug gehad. Ligt er vooral aan of de ontvanger nog geld op de rekening heeft staan of dat zn account al geblokkeerd is...
Overigens al erg lame dat Bill zelfs daar niet op reageert (Paypal claim mails), dus vrees dat ie in het ziekenhis ligt om z'n ladyboy operatie te voltooien oid...

@Tbaklert: ik heb ondertussen al een ander shirt binnen, dus mij boeit het niet meer zo wat die Bill allemaal doet. Vind het gewoon irritant dat hij te lam is om een mailtje te sturen... Zie wel of ik het terugkrijg of niet, zoals gezegd: heb al een shirt dus ben klaar voor t EK :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_112099593
Altijd mailtjes sturen tot de 40ste dag, op de 44 dag na betaling pas een claim indienen! Daarvoor kan je nog afwachten en heeft het toch geen zin ;) Na 45 dagen is het namelijk verlopen.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:34:20 #182
376234 koeken
Prof. Mr. Dr. Ir. Hansworst
pi_112099945
Bill reageert ook niet op niet-klagende mails, zoals bestellingen. Ik vermoed dat hij al een tijdje op vakantie is ofzo.

Desniettemin moet een webshop gewoon reageren, ookal is de eigenaar niet aanwezig.
Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.
pi_112100026
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef koeken het volgende:
Bill reageert ook niet op niet-klagende mails, zoals bestellingen. Ik vermoed dat hij al een tijdje op vakantie is ofzo.

Desniettemin moet een webshop gewoon reageren, ookal is de eigenaar niet aanwezig.
Billyboy is in de rijstvelden aan het hosselen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 27 mei 2012 @ 20:38:06 #184
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112100126
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Billyboy is in de rijstvelden aan het hosselen
Bill loopt nu daar in ECHTE merkkleding gekocht van jullie geld _O-
pi_112100394
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Shirts zijn binnen! Ik klim in de pen om een verhaaltje te schrijven. :) Met ekstra gratisch foto's.
Bij deze dus:

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen had ik eerst contact met Bill van Waveshirts opgenomen over 2 voetbalshirts die ik graag wilde bestellen.

Aangezien het bijna een week duurde (en ik niet zolang geduld had) voordat hij reageerde op mijn mailtje, ben ik uitgeweken naar 9footballshirt.com

Laten we het er maar op houden dat hij te veel bami gegeten had of op de vlucht was voor de Thaise dienders. :')

Maar goed 9footballshirt.com it is! De site is om te beginnen al een stuk klantvriendelijker dan Waveshirts, uiteraard nog lang geen 10, maar zulke dingen moet je maar op de koop toenemen lijkt me.

Ik wilde de volgende shirts hebben:

1x Nederland Thuis 12/14 , maat M, zonder bedrukking, met patch Euro 2012.
1x Barcelona Uit Long Sleeve 11/12, maat M, met bedrukking Xavi, nummer 6.

Zo gezegd, zo gedaan, beide shirts werden verkocht door deze handel dus ik was een blij man.

Het Barcelona shirt was wel een gevalletje , Any name/Any number, wat inhoud dat ik de gegevens zelf moest invoeren. Geen probleem natuurlijk, maar het is dan toch altijd even billen knijpen of het wel helemaal over komt daar.

De totaalprijs van deze bestelling was $ 63,99 – omgerekend zo'n 50 euro. Ik heb de shirts besteld op 16 mei.

Direct na bestelling veranderde de status in “Awaiting Shipment” , aangezien het Barcelona shirt nog bedrukt moest worden. Volgens de site zou dit 3 tot 5 werkdagen gaan duren.

Op 22 mei kreeg ik wederom een mailtje, “Shipped” ! Goed nieuws dus, 4 werkdagen tussen bestellen en verzenden. Netjes binnen de marge dus.

Ik kreeg een Track & Trace nummer in deze mail die eindigde op DE. Op de site kun je een link vinden naar de website om jou bestelling te volgen. Merk op dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende vervoerders, vanuit verschillende landen. Ik kwam via de link aldaar uit op de website van Deutsche Post, verzonden vanuit Duitsland zou je denken???

Schijnbaar toch niet, na het inkloppen van het trackingnummer kreeg ik een pagina voorgeschoteld met de melding dat mijn pakketje op dat moment in Bangkok, Thailand lag.

De logica in dit process ontbreekt bij mij dus...

Maar nu gaan we in een sneltreinvaart, 23 mei keek ik weer even op de Track & Trace site en zag ik dat het pakketje inmiddels in Frankfurt, Duitsland was beland!

Weer een dag later, 24 mei, was de status veranderd naar “The item has been scanned in the destination country, The Netherlands. This is the last status update.”

Ik dacht dat ik het dan de volgende dag wel in huis zou hebben maar er zat toch nog een dagje tussen, op 26 mei, 10 dagen na bestellen, werd het pakketje afgeleverd door de postbode.

Dan nu hetgeen waarom het draait, de shirts.

Te beginnen met het Nederlands elftal thuisshirt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kunt zien is het KNVB logo niet genaaid maar geplakt. Ik geloof dat het op menig ander shirt dat ik hier heb gezien wel genaaid zit. Het Nike logo is van hetzelfde kaliber, misschien ze je dit iets minder goed op de foto's.

Ik heb er ook een Euro 2012 badge op laten plaatsen, dit is wel een echte “badge” , de tekst helaas niet overal even duidelijk, het ziet er soms wat vervaagd uit.

Voor de liefhebbers, er zitten geen zogenoemde “T-bars” op zoals je kunt zien, ik heb ook eigenlijk geen idee wat het nu van deze dingen is.

Dan shirt nummer 2, Barcelona Uit 11/12 Long Sleeve:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer mooi shirt, al zeg ik het zelf, zeker in tegenstelling tot het nieuwe uitshirt. :')

Alle logo's & patches zitten er ook echt op, geen plakstrips dus. De spreuk “mes que un club” staat in de hals. De bedrukking ziet er opvallend goed uit, voorzien van het Barca logo, het Nike logo is ook genaaid i.p.v een plakker op het Oranje shirt. Dit shirt komt op mij “echter” over!

Over de mouwen en schouders lopen overigens grijze strips.

Beide shirts zitten erg lekker. De maat is perfect, mijn gewone kledingmaat is ook M, deze shirts vallen niet overdreven klein of groot uit. Gewoon aan je maat houden dus.

Ik ben dus over het algemeen erg te spreken over 9footballshirt!

Ohja, eigenlijk valt heel dit verhaaltje in het niet als je de “authentic” labels naast elkaar legt. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, conclusie: wie op een site als deze zijn shirts haalt, is tenminste geen dief van zijn eigen portomonee! :)

Hopelijk heeft menig lezer iets aan dit verhaal. Als er vragen zijn , dan hoor ik het graag!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mandéra op 27-05-2012 20:55:55 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 20:46:15 #186
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112100497
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.
pi_112100598
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.
Zeer irritant idd :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_112100599
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.
Done that, mijn Macbook moest ook lang laden idd!
pi_112100977
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef TBakkert het volgende:

[..]

de tering :')
jullie kopen allemaal nepshirts uit Thailand en dan verwachten jullie ook nog eens dat het allemaal perfect in orde is :')

er zijn altijd fouten en je hebt zelf gezegd al vaker besteld te hebben en toen wel binnen gehad.

onterechte claim dus :')
Het gaat hier niet om een foutje maar gewoon 2 dingen waarvoor is betaald
dus hoor ik dat ook te ontvangen .
en als ik dan mails stuur en daar niet op gereageerd word
(en dan heb ik het niet over 1 of 2 dagen )
is het toch niet onterrecht
lekker makkelijk dus omdat het uit thailand komt moet het maar oke zijn dat een order
niet compleet is en dingen waarvoor betaald zijn niet geleverd worden

verder ben ik echt niet iemand die om ieder klein dingetje gaat ouwehoeren
maar ja als je iets betaald moet je het ontvangen ook
of het nou uit thailand of belgie komt dat maakt niks uit
  zondag 27 mei 2012 @ 20:57:53 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_112101053
Vaag dat dat KNVB logo bij jou zo verlept midden op de vlakken zit.
Bij mij zit ie mooier. Sukkels zin het daar, in Thailand :D
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:38:22 #191
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_112102808
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Aprojecta het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een foutje maar gewoon 2 dingen waarvoor is betaald
dus hoor ik dat ook te ontvangen .
en als ik dan mails stuur en daar niet op gereageerd word
(en dan heb ik het niet over 1 of 2 dagen )
is het toch niet onterrecht
lekker makkelijk dus omdat het uit thailand komt moet het maar oke zijn dat een order
niet compleet is en dingen waarvoor betaald zijn niet geleverd worden

verder ben ik echt niet iemand die om ieder klein dingetje gaat ouwehoeren
maar ja als je iets betaald moet je het ontvangen ook
of het nou uit thailand of belgie komt dat maakt niks uit
de klacht dat het niet geregeld wordt is ook gewoon terecht.
maar het was wel te verwachten dat er een keer iets mis zou gaan na al die positieve reacties ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zondag 27 mei 2012 @ 21:42:42 #192
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_112102986
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Bij deze dus:

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen had ik eerst contact met Bill van Waveshirts opgenomen over 2 voetbalshirts die ik graag wilde bestellen.

Aangezien het bijna een week duurde (en ik niet zolang geduld had) voordat hij reageerde op mijn mailtje, ben ik uitgeweken naar 9footballshirt.com

Laten we het er maar op houden dat hij te veel bami gegeten had of op de vlucht was voor de Thaise dienders. :')

Maar goed 9footballshirt.com it is! De site is om te beginnen al een stuk klantvriendelijker dan Waveshirts, uiteraard nog lang geen 10, maar zulke dingen moet je maar op de koop toenemen lijkt me.

Ik wilde de volgende shirts hebben:

1x Nederland Thuis 12/14 , maat M, zonder bedrukking, met patch Euro 2012.
1x Barcelona Uit Long Sleeve 11/12, maat M, met bedrukking Xavi, nummer 6.

Zo gezegd, zo gedaan, beide shirts werden verkocht door deze handel dus ik was een blij man.

Het Barcelona shirt was wel een gevalletje , Any name/Any number, wat inhoud dat ik de gegevens zelf moest invoeren. Geen probleem natuurlijk, maar het is dan toch altijd even billen knijpen of het wel helemaal over komt daar.

De totaalprijs van deze bestelling was $ 63,99 – omgerekend zo'n 50 euro. Ik heb de shirts besteld op 16 mei.

Direct na bestelling veranderde de status in “Awaiting Shipment” , aangezien het Barcelona shirt nog bedrukt moest worden. Volgens de site zou dit 3 tot 5 werkdagen gaan duren.

Op 22 mei kreeg ik wederom een mailtje, “Shipped” ! Goed nieuws dus, 4 werkdagen tussen bestellen en verzenden. Netjes binnen de marge dus.

Ik kreeg een Track & Trace nummer in deze mail die eindigde op DE. Op de site kun je een link vinden naar de website om jou bestelling te volgen. Merk op dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende vervoerders, vanuit verschillende landen. Ik kwam via de link aldaar uit op de website van Deutsche Post, verzonden vanuit Duitsland zou je denken???

Schijnbaar toch niet, na het inkloppen van het trackingnummer kreeg ik een pagina voorgeschoteld met de melding dat mijn pakketje op dat moment in Bangkok, Thailand lag.

De logica in dit process ontbreekt bij mij dus...

Maar nu gaan we in een sneltreinvaart, 23 mei keek ik weer even op de Track & Trace site en zag ik dat het pakketje inmiddels in Frankfurt, Duitsland was beland!

Weer een dag later, 24 mei, was de status veranderd naar “The item has been scanned in the destination country, The Netherlands. This is the last status update.”

Ik dacht dat ik het dan de volgende dag wel in huis zou hebben maar er zat toch nog een dagje tussen, op 26 mei, 10 dagen na bestellen, werd het pakketje afgeleverd door de postbode.

Dan nu hetgeen waarom het draait, de shirts.

Te beginnen met het Nederlands elftal thuisshirt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kunt zien is het KNVB logo niet genaaid maar geplakt. Ik geloof dat het op menig ander shirt dat ik hier heb gezien wel genaaid zit. Het Nike logo is van hetzelfde kaliber, misschien ze je dit iets minder goed op de foto's.

Ik heb er ook een Euro 2012 badge op laten plaatsen, dit is wel een echte “badge” , de tekst helaas niet overal even duidelijk, het ziet er soms wat vervaagd uit.

Voor de liefhebbers, er zitten geen zogenoemde “T-bars” op zoals je kunt zien, ik heb ook eigenlijk geen idee wat het nu van deze dingen is.

Dan shirt nummer 2, Barcelona Uit 11/12 Long Sleeve:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer mooi shirt, al zeg ik het zelf, zeker in tegenstelling tot het nieuwe uitshirt. :')

Alle logo's & patches zitten er ook echt op, geen plakstrips dus. De spreuk “mes que un club” staat in de hals. De bedrukking ziet er opvallend goed uit, voorzien van het Barca logo, het Nike logo is ook genaaid i.p.v een plakker op het Oranje shirt. Dit shirt komt op mij “echter” over!

Over de mouwen en schouders lopen overigens grijze strips.

Beide shirts zitten erg lekker. De maat is perfect, mijn gewone kledingmaat is ook M, deze shirts vallen niet overdreven klein of groot uit. Gewoon aan je maat houden dus.

Ik ben dus over het algemeen erg te spreken over 9footballshirt!

Ohja, eigenlijk valt heel dit verhaaltje in het niet als je de “authentic” labels naast elkaar legt. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, conclusie: wie op een site als deze zijn shirts haalt, is tenminste geen dief van zijn eigen portomonee! :)

Hopelijk heeft menig lezer iets aan dit verhaal. Als er vragen zijn , dan hoor ik het graag!
staat er ook iets op de binnenkant van het logo?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zondag 27 mei 2012 @ 21:42:58 #193
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_112102995
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
geen verschil in bedrukking waarneembaar :D
http://www.ussoccerstore.com/

De bedrukking op de borst is anders. Ik vind die authentic echt stukken mooier, maar ik ga geen 150 dollar neerleggen.
pi_112103974
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef TBakkert het volgende:

[..]

staat er ook iets op de binnenkant van het logo?
Welk logo op welk shirt?
pi_112104430
Zo te zien geen oranje thuishirt bestellen bij 9footballshirt. Die vlakken kloppen niet, waardoor logo KNVB verkeerd gepositioneerd... -_-"
  zondag 27 mei 2012 @ 22:17:33 #196
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_112104541
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef LTCY18 het volgende:
Zo te zien geen oranje thuishirt bestellen bij 9footballshirt. Die vlakken kloppen niet, waardoor logo KNVB verkeerd gepositioneerd... -_-"
Zie 2 pagina's terug.
Ligt er schijnbaar aan welke Thai van de dag de letters print.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:25:27 #197
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_112104909
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:05 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Welk logo op welk shirt?
bij Barca gewoon achter het clublogo op de linkerborst
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zondag 27 mei 2012 @ 22:34:23 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112105375
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

http://www.ussoccerstore.com/

De bedrukking op de borst is anders. Ik vind die authentic echt stukken mooier, maar ik ga geen 150 dollar neerleggen.
Bijna twee keer zoveel betalen voor een leeg vlak :') het wordt echt steeds gestoorder met Nike.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:43:14 #199
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_112105883
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bijna twee keer zoveel betalen voor een leeg vlak :') het wordt echt steeds gestoorder met Nike.
Ik baal er stevig van, want het is een prachtig shirt maar dat vlak maakt echt een groot verschil.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:46:04 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112106031
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik baal er stevig van, want het is een prachtig shirt maar dat vlak maakt echt een groot verschil.
Voor bedrukking zeker, ja. En dat vind ik toch bij een voetbalshirt horen.

Over bedrukking gesproken, ik kon de cijfers van Oranje (en dan met name op de voorkant van de shirts) gister dus to-taal niet lezen. Welk helder licht heeft er besloten dat iets anders dan zwart beter was?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')