abonnement Unibet Coolblue
pi_111946805
Kleuterbende hier weer..

Maar inderdaad Dekatria, bazenshirt van Liverpool _O_
pi_111947416
Wat is nou officiele uitshirt van liverpool ,?
En indd Bazenshirt liverpool
pi_111947678
Wat vinden we van het nieuwe barca tenue?
pi_111947706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat vinden we van het nieuwe barca tenue?
Spuuglelijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_111947711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat vinden we van het nieuwe barca tenue?
Lelijk , bah
pi_111947765
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat vinden we van het nieuwe barca tenue?
ava jatter
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_111947836
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Fake
Welke is het dan ,?
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:04:51 #161
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_111947929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:03 schreef Dylan98 het volgende:

[..]

Welke is het dan ,?
Kijk eens onderaan de vorige pagina :Y)
pi_111947936
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:03 schreef Dylan98 het volgende:

[..]

Welke is het dan ,?
Nog niet bekend, uitshirt tenminste
pi_111948067
Ja op vorige pagina , staan er 2,! 1 met rode letters & met gele letters ,
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:07:00 #164
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_111948076
Kap eens met persoonlijke aanvallen en hou het bij bespreken van de shirts. Geen SC!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_111948080
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nog niet bekend, uitshirt tenminste
Okee.
pi_111948391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:47 schreef LTCY18 het volgende:
@Superharregarre:
Heb je mssn beetje kennis van Chinese schrift? Toen ik de foto's zag, wist ii gelijk waarom ik het lelijk vind :P.
China gebruikt altijd een hele lelijke lettertype, en dat zie je terug in die shirt. Ze passen er bijna nooit bij.
Idd wat je ook zegt, logo en naam veranderd om de jaar. Geen traditie dus.
Ik vind het wel meevallen qua lettertype maar ben het natuurlijk al wel gewend. :P Bovendien moet je je bij het sponsorgedeelte ook niet al te veel voorstellen natuurlijk. In Europa is de sponsor in veel gevallen ook spuuglelijk, lelijker dan op de Chinese shirts in ieder geval. Bij Beijing Guoan staat er bijvoorbeeld 中信银行 op, dat is gewoon de sponsor (China Citic Bank).
quote:
Wat Engels betreft, ik bedoel niet Engelse termen, maar het gebruik van Latijnse alfabet.
Zoals in Republiek China veel steden hun wapen of vlag in het Engels hebben staan.
Gebruik leker Chinese schrift. 't Is toch een Chinese stad en Chinese club
Maar dat is niet alleen bij voetbal zo, en is gewoon vanwege Hanyu Pinyin, wat niet per se hetzelfde is als het Latijnse alfabet, zeker ook qua uitspraak. Vandaar dat Nederlandse verslaggevers bij de Olympische spelen Chinese namen verkeerd uitspreken. Qing bijvoorbeeld spreek je uit als Tsjing, Xing als Sing, terwijl je dan van die Siert de Vos-figuren King en Ksing hoort zeggen.

Namen op de rug in pinyin is ook logisch, met het oog op de internationale wedstrijden. Zelfde geldt tot op zekere hoogte ook voor logo's. Je kunt dat vergelijken met Nederlandse voorbeelden zoals Feijenoord dat de naam veranderde naar Feyenoord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_111954451
Dat ontiegelijk lelijk shirt van liverpool is een keepersshirt vermoed ik. Lijkt me sterk dat ze daar in gaan spelen.
pi_111956310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef thethoryd het volgende:
Dat ontiegelijk lelijk shirt van liverpool is een keepersshirt vermoed ik. Lijkt me sterk dat ze daar in gaan spelen.
Stoot het meteen dat shirt van Everton van de troon als lelijkste keepersshirt van de laatste jaren.


Dat was gewoon een trolololo-shirt omdat Howard Amerikaan is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_111956497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef 64Bitch het volgende:

[..]

Waarom kan iemand die iets BEWEERD niet concreet met bronnen komen ipv "ja zoek maar uit op Google" .....

Dat slaat toch nergens op...en dan ben ik volgens spuit 11 een "Sneue usert"???

Hoezo dan? Omdat ik vraag aan iemand om zijn gebrabbel te staven met bronnen? "GeeftjeEnergie is nu al bijna 3 weken aan het hikken en stoten om 1 freaking shirtje te bestellen en trekt alles in twijfel en als ik dan naar een link vraagt van iemand die beweert dat er aanbieders zijn die shirtjes GRATIS verzenden dan ben ik opeens "sneu"??

Niveautje kindercrèche.
Dit wordt mijn laatste post hierover, anders blijven we bezig en het wordt niet echt gewaardeerd. Maar ik kon het toch niet laten.

Ik doelde op het feit dat er op eBay veel shirtjes staan met free shipping en de totale prijs op 15 euro ofzo komt. Ik snap dat je denkt dat dit niet waar is, en dat jij die sites dan wilt weten, maar die post begint dan gelijk al triest met die 6 smileys. Bovendien wil je dat ik met een lijst komk, en wanneer ik mijn post verhelderd, krijg ik een kinderachtige en niet inhoudelijke reactie terug dat ik als een soort slaaf een lijst voor jou moet maken zeker :')
Het feit zat ik je een sneue (of was t citaat 'zielige'?) user vind is niet omdat je om een bron vraagt, zoals je zelf zegt, maar de manier waarop je dus reageert. Bovendien loop je ook al een tijdje te haten op geeftjeenergie. Als je al wilt reageren, wat imo al overbodig is (ondanks dat je misschien een punt hebt) maak dan je punt en loop niet 3 topics lang door t bitchen op hem. Zoals je wellicht gemerkt hebt is de meerwaarde voor t topic nogal beperkt. Je zal vast reageren door het laf te vinden dat ik niet reageer, maar vanaf nu post ik weer ontopic. Misschien beter (ook voor jezelf) om gewoon niet in dit topic te komen.
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:08:43 #170
374939 Dennis258
Futboll TilliDie!
pi_111956755
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:52 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dit wordt mijn laatste post hierover, anders blijven we bezig en het wordt niet echt gewaardeerd. Maar ik kon het toch niet laten.

Ik doelde op het feit dat er op eBay veel shirtjes staan met free shipping en de totale prijs op 15 euro ofzo komt. Ik snap dat je denkt dat dit niet waar is, en dat jij die sites dan wilt weten, maar die post begint dan gelijk al triest met die 6 smileys. Bovendien wil je dat ik met een lijst komk, en wanneer ik mijn post verhelderd, krijg ik een kinderachtige en niet inhoudelijke reactie terug dat ik als een soort slaaf een lijst voor jou moet maken zeker :')
Het feit zat ik je een sneue (of was t citaat 'zielige'?) user vind is niet omdat je om een bron vraagt, zoals je zelf zegt, maar de manier waarop je dus reageert. Bovendien loop je ook al een tijdje te haten op geeftjeenergie. Als je al wilt reageren, wat imo al overbodig is (ondanks dat je misschien een punt hebt) maak dan je punt en loop niet 3 topics lang door t bitchen op hem. Zoals je wellicht gemerkt hebt is de meerwaarde voor t topic nogal beperkt. Je zal vast reageren door het laf te vinden dat ik niet reageer, maar vanaf nu post ik weer ontopic. Misschien beter (ook voor jezelf) om gewoon niet in dit topic te komen.
Netjes gezegd! *)
Hoiiiii!
pi_111956763
Heeft iemand al wat binnen van Jersey777, zo ja: Hoe valt de maat?
Ga namelijk morgen 10 shirtjes bestellen voor mij en wat vrienden maar die wilden graag weten hoe het valt. Ik overigens ook. Vind het altijd wat mooier als het wat strakker zit :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:11:11 #172
374939 Dennis258
Futboll TilliDie!
pi_111956786
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand al wat binnen van Jersey777, zo ja: Hoe valt de maat?
Ga namelijk morgen 10 shirtjes bestellen voor mij en wat vrienden maar die wilden graag weten hoe het valt. Ik overigens ook. Vind het altijd wat mooier als het wat strakker zit :)
Als ik het goed zeg.. en als de maten niet veranderd zijn (2 jaar terug heb ik namelijk een AC Milan shirt besteld. M valt ook als een maat M.
Hoiiiii!
pi_111958090
M'n Jersey777 shirt is verzonden, ben benieuwd :)
pi_111958824
Thanks Luco! Wanneer komen de Eredivisie shirts als Twente en NEC online? Vooral de Twente Nike kit lijkt mij wel wat.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:38:09 #175
354101 EVH001
Donny who loved bowling..
pi_111958829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:37 schreef Hamsik het volgende:
Thanks Luco! Wanneer komen de Eredivisie shirts als Twente en NEC online? Vooral de Twente Nike kit lijkt mij wel wat.
Ben ik ook benieuwd naar. Zijn ze niet nog bezig met ontwerpen soms??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')