abonnement Unibet Coolblue
pi_111839664
Hier verder



Plus dat vaccins/medicatie straks wordt uitgerust met nano-chips. Het is overduidelijk we mogen geen zelfbeschikking meer hebben over ons eigen lichaam.

En nee dit is geen Amerika waar dat geponeerd wordt!
pi_111839717
Ik heb geen laatste posten meegenomen naar dit topic. Als een mod het verder wil uitzoeken graag ik weet verder ook niet hoe het werkt.
pi_111840340


[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 21-05-2012 19:22:31 (Note) ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 18:26:41 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111840381
Geen ruzie, anders ga ik hier harder moderatoren dan de Spaanse Inquisitie. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_111840412
Oh en dat kom je ff melden helemaal offtopic en zonder onderbouwing. Nou bedankt voor je zo zinnige bijdrage he? Blaat vooral zo verder zonder inhoud, Grafdelver
pi_111840605
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb geen laatste posten meegenomen naar dit topic. Als een mod het verder wil uitzoeken graag ik weet verder ook niet hoe het werkt.
Van vaccinatie weet je ook totaal niet hoe het werkt, en je kan niet beredeneren of discussiëren.

Dus laat dat ook aan anderen over graag.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_111840847
Gaat lekker he met zn allen pikken op een vrouw die gewoon vanuit dr hart/gevoel spreekt, haar gedachten met anderen deelt, ja ze zijn soms out of the box maar daarom is dit ook BNW ik heb net zoveel recht als een ander om hier te posten het is geen besloten club ofzo.
Aangezien jij ook niets toevoegd en mn bericht zelf nog expres verkeerd leest want het gaat nl om het openen van een vervolg topic dat ik daarvan niet weet hoe t verder werkt.
Maare t kwam je gewoon ff goed uit om ook ff te gaan pikken op mij, stel kippen hier waar is de haan eigenlijk? (moderator)
pi_111841216
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef mousy31 het volgende:
Gaat lekker he met zn allen pikken op een vrouw die gewoon vanuit dr hart/gevoel spreekt, haar gedachten met anderen deelt, ja ze zijn soms out of the box maar daarom is dit ook BNW ik heb net zoveel recht als een ander om hier te posten het is geen besloten club ofzo.
Aangezien jij ook niets toevoegd en mn bericht zelf nog expres verkeerd leest want het gaat nl om het openen van een vervolg topic dat ik daarvan niet weet hoe t verder werkt.
Maare t kwam je gewoon ff goed uit om ook ff te gaan pikken op mij, stel kippen hier waar is de haan eigenlijk? (moderator)
En dan mij verwijten dat ik niks onderbouw............

[ Bericht 0% gewijzigd door Gravedigger op 21-05-2012 18:51:11 ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_111841357
:O
pi_111843459
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb geen laatste posten meegenomen naar dit topic. Als een mod het verder wil uitzoeken graag ik weet verder ook niet hoe het werkt.
Hoeft ook niet per se, reeksen bestaan niet voor niets. Wat je kan doen is de laatste post(s) quoten en dan copypasten, voor de kuppelhutjes die niet de moeite nemen om drie keer op hun muis te klikken.

Ik zal zo even die lui bedienen met de laatste twee posts.
Niet heel erg sterke posts, die laatste paar. Slecht lezen van bijdehantjes die hakken op een vermoeden van een ander, terwijl diegene duidelijk schreef: "dus ik denk dat".

Kritiek hebben op anderen is makkelijk, zelfkritiek daarentegen is lastig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Gray op 21-05-2012 19:53:48 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 19:30:08 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111843571
Ninananochips, lekker met wat guacomole
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111843827
Willen alle trollen lekker in hun grot blijven om dáár met hun stront te blijven spelen, ipv het hier uit te storten?!

Dat geldt ook voor medemods.

Alvast bedankt.
pi_111844500
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoeft ook niet per se, reeksen bestaan niet voor niets. Wat je kan doen is de laatste post(s) quoten en dan copypasten, voor de kuppelhutjes die niet de moeite nemen om drie keer op hun muis te klikken.

Ik zal zo even die lui bedienen met de laatste twee posts.
Die laatste posts waren niet echt de moeite om mee te nemen maar dat heb je denk ik wel gelezen.
pi_111844839
Het gemiep achter ons latend, is het een leuk idee om eens een enkel (omstreden) vaccin erbij te pakken en dit geheel te ontleden? Kijken welke stoffen er precies inzitten, wat die stoffen doen, welke bijwerkingen die hebben, én naar de bereidingsmethode kijken? En de werking uiteraard?
pi_111844950
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Die laatste posts waren niet echt de moeite om mee te nemen maar dat heb je denk ik wel gelezen.
Je hebt wel een aardig grote mond voor iemand die een inhoudelijke discussie uit de weg gaat.
Waarom zou je hier nog posten, je hebt je 'mening' en 'gevoel' en iedere andere mening ga je op vrij kinderlijke wijze uit de weg.
Ben je bang voor andere meningen of informatie van mensen die meer ervaring hebben met de dingen die hier besproken worden?
pi_111845021
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het gemiep achter ons latend, is het een leuk idee om eens een enkel (omstreden) vaccin erbij te pakken en dit geheel te ontleden? Kijken welke stoffen er precies inzitten, wat die stoffen doen, welke bijwerkingen die hebben, én naar de bereidingsmethode kijken? En de werking uiteraard?
Ik stel voor om met het pokkenvaccin van Jenner te beginnen.
pi_111846429
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je hebt wel een aardig grote mond voor iemand die een inhoudelijke discussie uit de weg gaat.
Waarom zou je hier nog posten, je hebt je 'mening' en 'gevoel' en iedere andere mening ga je op vrij kinderlijke wijze uit de weg.
Ben je bang voor andere meningen of informatie van mensen die meer ervaring hebben met de dingen die hier besproken worden?
Mousy mijdt de nare ondertoon die gepaard gaat bij kritiek op haar persoonlijke overtuiging. Zoals je post een goed voorbeeld van is.

Begrijpelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik stel voor om met het pokkenvaccin van Jenner te beginnen.
Wordt die nu nog gegeven? Want dat zou het meest interessant zijn, vind ik. :)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:32:27 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111847271
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh?
"To Fox 26, Rachel’s parents say their daughter was drooling and appeared emaciated. "
quote:
A report from ABC News
:P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_111847492
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Mousy mijdt de nare ondertoon die gepaard gaat bij kritiek op haar persoonlijke overtuiging. Zoals je post een goed voorbeeld van is.

Begrijpelijk.

[..]

Wordt die nu nog gegeven? Want dat zou het meest interessant zijn, vind ik. :)
Hier een pareltje van Mousy:
"maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president." Leuke ondertoon.

Anyway, laten we de mensen die wel willen discussieren en over het vaccin van Jenner praten. Reden dat deze een leuk begin is is het feit dat dit het eerste fatsoenlijk gedocumenteerde vaccin ter wereld was (wat toevalligheden in het verre verleden daar gelaten.).

Ingredienten zijn simpel; (koeienpokken) virusdeeltjes en wat koeienplasma.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:38:56 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111855443
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef mousy31 het volgende:
Nee iemand met gevoel in haar donder en een eigen mening en kijk op dingen, k ben geen schaap. Maar blaat jij vooral verder
Het probleem met dit soort dingen is dat een dagelijks leven onderbuik gevoel lang niet altijd werkt voor complexe real world scenarios...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 22:50:49 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111856114
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract....
Ik heb wel eens ergens gelezen dat maar 15% van alle chemische rotzooi wat ze in ons voedsel stoppen 'eerlijk' geëtiketteerd staat. En wat uiteraard door de EU wordt goed gekeurd.

De laatste Codex Alimentarius richtlijnen zijn dat de industrie helemaal niets meer hoeft te vermelden als ze het niet willen.

quote:
En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
quote:
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
Het gaat aan de lopende band fout. Het was met het bespottelijke HPV zelfs zo erg dat ze op de gang in het voorbij gaan 12jarige meisjes eventjes een spuit in de arm zetten.

En wat ook zo leuk is. Een baby van 2 maanden krijgt dezelfde dosis als een 6 jarige.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:58:03 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111856503
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort dingen is dat een dagelijks leven onderbuik gevoel lang niet altijd werkt voor complexe real world scenarios...
In de real world is de beerput nog smeriger en corrupter wat echt de pet te boven gaat.

Neem een D. Stapel , hij is nog maar een sneue oppervlakkige kruimel publisher. Als die bullshit al niet eens door het 'zelfreinigend' vermogen van peerreview komt. ..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:04:47 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111856846
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de real world is de beerput nog smeriger en corrupter wat echt de pet te boven gaat.

Neem een D. Stapel , hij is nog maar een sneue oppervlakkige kruimel publisher. Als die bullshit al niet eens door het 'zelfreinigend' vermogen van peerreview komt. ..
Welke bullshit heb je het nou over? Over het algemeen publiceerde hij namelijk 'resultaten' die volledig binnen de verwachtingen lagen. Dat maakte het juist zo lastig om er achter te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111857129
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hier een pareltje van Mousy:
"maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president." Leuke ondertoon.
Reacties op mousy31 kunnen achterwege gelaten worden, aangezien zij besloten heeft niet langer op FOK! te posten. De ongezouten kritiek op haar meningen en ervaringen wilde zij niet langer verdragen. Jammer. ;(

quote:
Anyway, laten we de mensen die wel willen discussieren en over het vaccin van Jenner praten. Reden dat deze een leuk begin is is het feit dat dit het eerste fatsoenlijk gedocumenteerde vaccin ter wereld was (wat toevalligheden in het verre verleden daar gelaten.).

Ingredienten zijn simpel; (koeienpokken) virusdeeltjes en wat koeienplasma.
Handig voor context, de opzet van het experiment en een omschrijving van de resultaten:
quote:
Known:
Smallpox is more dangerous than variolation and cowpox less dangerous than variolation.
Hypothesis:
Infection with cowpox gives immunity to smallpox.
Test:
If variolation after infection with cowpox fails to produce a smallpox infection, immunity to smallpox has been achieved.
Consequence:
Immunity to smallpox can be induced much more safely than by variolation.
quote:
On 14 May 1796, Jenner tested his hypothesis by inoculating James Phipps, a boy eight years old (the son of Jenner's gardener), with pus scraped from the cowpox blisters on the hands of Sarah Nelmes, a milkmaid who had caught cowpox from a cow called Blossom,[17] whose hide now hangs on the wall of the St George's medical school library (now in Tooting). Phipps was the 17th case described in Jenner's first paper on vaccination.
Jenner inoculated Phipps in both arms that day, subsequently producing in Phipps a fever and some uneasiness but no full-blown infection. Later, he injected Phipps with variolous material, the routine method of immunization at that time. No disease followed. The boy was later challenged with variolous material and again showed no sign of infection.

Ronald Hopkins has written, "Jenner's unique contribution was not that he inoculated a few persons with cowpox, but that he then proved [by subsequent challenges] that they were immune to smallpox. Moreover, he demonstrated that the protective cowpox pus could be effectively inoculated from person to person, not just directly from cattle.[18] In addition Jenner successfully tested his hypothesis on 23 additional subjects.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:15:34 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111857444
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Reacties op mousy31 kunnen achterwege gelaten worden, aangezien zij besloten heeft niet langer op FOK! te posten. De ongezouten kritiek op haar meningen en ervaringen wilde zij niet langer verdragen. Jammer. ;(

[..]

Handig voor context, de opzet van het experiment en een omschrijving van de resultaten:

[..]

[..]

Het ongezouten zijn leek niet heel veel uit te maken... Ook normale kritiek viel niet goed :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')