abonnement Unibet Coolblue
pi_112554322
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Nee. de velgen die ik heb zijn super. enige dat ook echt mooi staat onder de e34 zijn alpina classics. maar die lijken echt onder elke bmw goed

Ik hou gewoon niet van 'dikke' autos... sorry. m5 is mij dik genoeg. ik hoef geen borbets of velgen met een diepe cup. of autos die 'plat op hun smoel' liggen. ik hou van mooie orginele autos die écht bmw zijn. lekker om in te rijden. of je nu cruised of sportief rijdt. ik hoef geen spijkerharde e36 met 255 banden die over de weg schraapt en je een instant hernia bezorgt.
Leuk, vergelijk mij dan niet met iedereen met alles wat niet origineel is.

Ik vind zelf persoonlijk Alpina Classics niet veel aan, zijn okee om te zien maar om te bezitten vind ik het niet mooi.

Wat versta je onder 'dikke' wagens? Een 'dikke' 750i, 850i, 540i, 330i, E36 Alpina B8 zou ik wel voor mijn deur willen hebben hoor.. :P M3, M5, M6 etc is gewoon ultimate 8-)

En 255 banden onder een E36 gaat hem niet eens worden.. :') Ik schuur nu al in de wielkasten met mijn 225jes ;) Heb een troost, ik ga van 18inch naar 17 inch met hooguit 185/35 of 45 banden..

Plat gaat ze zowiezo, maar dat is kwestie van smaak. Ik rij even comfortabel en zoef nog altijd boter zacht over de snelweg.. ;)

Niet elke auto wat plat op de grond ligt is van mijn smaak, het moet ook mooi en verder voor de rest originaliteit uitstralen :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')