abonnement Unibet Coolblue
pi_111691616
Zeer interessante video met de zoon van Oliver Stone (Sean Stone) en Harun Yahya over de komende mooie periode die de aarde in de zeer nabije toekomst zal meemaken.

O.a. de terugkeer van Jezus en de vondst van de arc of covenant in de nabije toekomst worden besproken.....

De video is met Engelse ondertiteling en wordt na een tijdje zeer boeiend en zal menig tru volger interesseren, vooral het gedeelte met de 'levenselixer' is ook zeer interessant.


pi_111692107
Interessant. Ik ben er ook van overtuigd dat vandaag het Vliegend Spaghettimonster ten hemel is gevaren. Zijn noedelige aanwezigheid in het bovenaardse belooft veel goeds voor 2012.
quote:
Het heelal is geschapen door het Vliegend Spaghettimonster.
Al het bewijs voor evolutie is aangebracht door zijn Noedelige Aanhangsels.
Het uitverkoren kostuum voor zijn volgelingen is een volledig piratenpak.
Het broeikaseffect is een rechtstreeks gevolg van de afname van het aantal piraten sinds de 19e eeuw, een grafiek[2] in de officiële brief van Henderson (vastgelegd in het Gospel), toont duidelijk het verband tussen beide zaken aan. Piraten worden dan ook als heilig gezien.
Bobby Henderson is de "profeet" van dit geloof.
De volgelingen noemen zich soms pastafari (een woordspeling op rastafari) of spagnost (woordspeling op spaghetti en agnost).
Wie zich aan de lievernieten houdt, kan na zijn of haar dood in de hemel komen. Deze staat vol met stripperfabrieken en biervulkanen.

quote:
Men verhaalt dat op een berg door het Vliegend Spaghettimonster advies is gegeven aan Mosey, de eerste piraat, in de vorm van tien stenen tabletten. Alleen heeft Mosey twee van de stenen tabletten laten vallen op de weg naar beneden. De lage morele standaard van pastafari is te verklaren door de twee ontbrekende tabletten.
Ik heb echt liever niet dat je... doet alsof je heiliger bent dan iemand anders wanneer je mijn noedelige goddelijkheid beschrijft. Als sommige mensen niet in me geloven dan is dat oké. Echt. Trouwens, dit gaat niet over hen, dus niet afdwalen.
Ik heb echt liever niet dat je... mijn bestaan gebruikt om mensen te onderdrukken, straffen, veroordelen of, je snapt het, je slecht te gedragen tegen anderen. Ik heb geen offers nodig en het begrip "zuiver" is bedoeld voor bronwater, niet mensen.
Ik heb echt liever niet dat je... mensen beoordeelt op hoe ze eruit zien, hoe ze zich kleden, hoe ze praten of hoe ze lopen, maar wees gewoon vriendelijk, oké? Oh, en laat dit eens doordringen: vrouw = persoon. Man = persoon. Samey = Samey. De één is niet beter dan de ander, tenzij we het over mode hebben en sorry, dat heb ik aan vrouwen gegeven en een paar mannen die toevallig het verschil weten tussen lila en violet.
Ik heb echt liever niet dat je... je gedraagt op een manier die aanstoot kan geven aan jezelf of je willige partner met de wettige leeftijd EN geestelijke volwassenheid. Voor wie daar problemen mee heeft:, ik geloof dat de uitdrukking is: "doe 't effe lekker met jezelf", tenzij je daar aanstoot aan neemt; in dat geval moet je maar eens de TV uitzetten en voor de verandering een ommetje maken.
Ik heb echt liever niet dat je... discussieert met gehersenspoelde, vooringenomen, akelige mensen op een lege maag. Eet eerst en maak dan gehakt van ze.
Ik heb echt liever niet dat je... kerken/moskeeën/tempels bouwt van multimiljoenen euro's voor mijn noedelige goedheid, wanneer het geld beter besteed kan worden aan:
armoedebestrijding
ziektebestrijding
leven in vrede, liefhebben met passie en het goedkoper maken van breedbandkabel
Ik mag dan een alleswetend complex wezen zijn, maar ik hou van de simpele dingen in het leven. Ik kan het weten, ik ben de Schepper.
Ik heb echt liever niet dat je... rondbazuint tegen anderen dat ik met je praat. Zo interessant ben je niet. Word volwassen. Ik vertel je net dat je je naasten lief moet hebben, dat was een hint.
Ik heb echt liever niet dat je... bij een ander dingen doet die je met jezelf wil laten geschieden, als je in bent voor dingen die te maken hebben met, eeh... veel glijmiddel, leer of vaseline. Als de andere persoon het wil (gelet op punt 4), ga ervoor, maak foto's en in Mike's naam, gebruik een condoom! Echt, het is maar rubber. Als ik had gewild dat het niet goed voelde had ik wel stekels toegevoegd, of zoiets.

pi_111692987
Hallo lavendertown,

we zijn allemaal volwassen en kunnen soms ergens niet eens mee zijn. Wat we dan kunnen doen is het negeren of het even uitleggen waarom we het er niet eens mee zijn, zo een omgang leidt tot een kwalitatieve omgang tussen mensen waarbij de ander zich niet bespot of belachelijk gemaakt voelt.

Niet dat ik me belachelijk gemaakt voel, ik vind het maar een beetje kinderachtig en uiterst oppervlakkig, maar mensen die zwakker in hun schoenen staan zullen misschien een dergelijk gedrag kopiëren uit zogenaamde zelfbescherming en dat is niet wat we willen.

Zij die onder de invloed van de satan zijn, denken dat ze sluw en zeer slim zijn. Ze zien bijvoorbeeld het haatdragend en sceptisch leven als een gevolg van het verstand. Maar wie haatdragend en sceptisch leeft, verplettert zichzelf. Maar contemplatie, liefde voor God, goede moraliteit, het positief interpreteren en het oprecht zijn, voeden de geest en het lichaam. Ze geven de mens zowel op aarde als in het Hiernamaals geluk.
Liefde en respect tussen de mensen zal de samenleving in evenwicht brengen, alle mensen vertrouwen elkaar, de twijfels en wederzijdse ontrouw verdwijnen. Ik steun de mensen die het voortouw hebben genomen om dit in de wereld te bewerkstelligen.
pi_111693126
We kijken allemaal uit naar een wereld waarin we lief voor elkaar zijn. Maar het is kinderachtig om uitspraken te doen waar geen onderbouwing voor is. Neem bijvoorbeeld het volgende citaat:

quote:
Hopefully the whole world soon, will eaqually love me but also come to embrace Islam and at least the principle of One God, One Creator that creates all of us. Every man and woman is made in His image, the One image, you know the image of God.
Wie zegt dat God de mens heeft geschapen? Waar is dat op gebaseerd? Hoe weet je zeker dat God bestaat?

Geloof ontneemt mensen deze kritische houding en in een onkritische samenleving waarin we elkaar op ons woord geloven zijn wij kwetsbaar voor al het kwaad in de wereld.
pi_111694270
- wegwezen -

[ Bericht 98% gewijzigd door vogeltjesdans op 18-05-2012 17:04:17 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 08:20:47 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111694920
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 01:49 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

Zij die onder de invloed van de satan zijn, denken dat ze sluw en zeer slim zijn. Ze zien bijvoorbeeld het haatdragend en sceptisch leven als een gevolg van het verstand. Maar wie haatdragend en sceptisch leeft, verplettert zichzelf. Maar contemplatie, liefde voor God, goede moraliteit, het positief interpreteren en het oprecht zijn, voeden de geest en het lichaam. Ze geven de mens zowel op aarde als in het Hiernamaals geluk.
Liefde en respect tussen de mensen zal de samenleving in evenwicht brengen, alle mensen vertrouwen elkaar, de twijfels en wederzijdse ontrouw verdwijnen. Ik steun de mensen die het voortouw hebben genomen om dit in de wereld te bewerkstelligen.
Amen to that brother.
The truth was in here.
pi_111716366
Hoelang moeten we zo luisteren naar islam- en allah-verheerlijking eer er iets gezegd over wat er in de TT staat ?

Ff doorspoelen brengt het volgende : manna ...
(Manna was wsl gewoon een psychedelic mushroom die een hallucinante godservaring teweeg bracht).

"My Freemason friends brought that for me especially"
Freemasons in islam ?? Zij aanbidden ook de koran ?

Anyway ik kan de video niet uitkijken, zoals gezegd teveel islamverering en uiteindelijk zal iedereen de islam moeten aanvaarden als "the one and only" :N
Doe ik niet aan mee :{w
Voor mij is islam en mecca pure Saturnus verering
Voor de rest praten ze over symbolische zaken en aanzien het als werkelijk materiele zaken ... manna, the ark of the convenant, the staff ...

Insha'allah :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_111716953
Een moslim-vrijmetselaar kan heel goed hoor.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:47:25 #9
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112132690
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een moslim-vrijmetselaar kan heel goed hoor.
Beetje tegenstrijdig
pi_112132800
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig
De vrijmetselaars worden langzaamaan in 2en gesplitst. Er komen steeds meer vrijmetselaars die echt geloven en het niet misbruiken, een goede ontwikkeling.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:53:37 #11
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112132880
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

De vrijmetselaars worden langzaamaan in 2en gesplitst. Er komen steeds meer vrijmetselaars die echt geloven en het niet misbruiken, een goede ontwikkeling.
Als ze gaan geloven zijn het toch geen vrijmetselaars meer?
pi_112135264
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Als ze gaan geloven zijn het toch geen vrijmetselaars meer?
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in. Maar uiteindelijk streven ze allemaal 1 doel en dat is een soort wereldorde. Als deze wereldorde wordt geleid onder het rechtvaardige en liefdevolle systeem van de Mahdi en Jezus in plaats van de Antichrist hebben ze mijn zegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door WorldPeaceLeader op 28-05-2012 19:10:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')