quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zeiken over een 'standaard' vis en dan zelf twee cliché rozen leuk vinden.
Koiquote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef swappi het volgende:
mijn 1ste tattoo
[ afbeelding ]
2e tattoo, 2 sessies gehad nou nog 2 afspraken staan
[ afbeelding ]
Binnenkant arm staat nog een grote lotus
bij dragon tattoo door Sjonnie
Ehm, laatste keer dat ie er mee bezig is geweest is toch wel paar maanden geleden, is nog erg gevoelig..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar die is nog vollop aan het helen, right? Dat voelt volgens mij nagenoeg hetzelfde...
Ja, ik heb er met mijn 2 kleintjes nooit last van gehad, weet het ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmm, 2 maanden lijkt me wel redelijk qua herstel, dat het daarna nog een tijdje gevoeliger kan zijn is ook wel plausibel
Maybe we're just weirdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb nog geen druppel he, en ik heel van kleine dingen vaak trager dan van diepere wonden...
Het onderschrift van je naam faalt alquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef RoW_0 het volgende:
Cameltoe, hahaEn dan ook nog eens rondlopen met een standaard vis op je arm. Belachelijk. Sorry man, maar je faalt.
Klopt.quote:
maanden geleden? ben je niet allergisch voor de inkt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, laatste keer dat ie er mee bezig is geweest is toch wel paar maanden geleden, is nog erg gevoelig..
Ja paar maanden zeker. Maar ben niet allergisch, heb er verder bijzonder weinig last van gehad, snel geheeld enzo. Het is wel een groot vlak vol kleur, ms dat de huid daardoor nog zo gevoelig is..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
maanden geleden? ben je niet allergisch voor de inkt?
en hoe weet je dan zeker dat je niet allergisch bent? als het na een paar maanden nog steeds gevoelig is? dat is niet normaal namelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja paar maanden zeker. Maar ben niet allergisch, heb er verder bijzonder weinig last van gehad, snel geheeld enzo. Het is wel een groot vlak vol kleur, ms dat de huid daardoor nog zo gevoelig is..
Oh nee, het is nu gevoelig, van de zon. Normaal nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en hoe weet je dan zeker dat je niet allergisch bent? als het na een paar maanden nog steeds gevoelig is? dat is niet normaal namelijkbij mij is het gemiddeld zo in een week of 3 wel helemaal genezen.
ow ja dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, het is nu gevoelig, van de zon. Normaal niet
Uhuhquote:
Ligt er aan. Ik heb vorig jaar bewust gewacht tot eind augustus, hebben we het grootste deel van de zomer klote weer gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Iemand ervaring met laten zetten midden in de zomer? Kan eventueel juli aan de beurt zijn maar hij komt voor zomers weer niet echt op een bedekbare plaats..
Hmm dat is wel een ding ja.. Al is het nu sowieso financieel mogelijk en ik hou niet van wachten.. Nog eens ff nadenken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik heb vorig jaar bewust gewacht tot eind augustus, hebben we het grootste deel van de zomer klote weer gehad
Maar ik zou vooral lekker wachten, want het is niet alleen zonnen waar je rekening mee moet houden, bijv zwemmen is ook niet verstandig in de eerste weken.
Nice! Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef AntiChrist het volgende:
zo om half 2 mag ik weer onder de naald (na 6 jaar)
Oh die is mooi gezet zegquote:
hij is toch echt nog versquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Best strak gezet, lijkt wel alsof de tattoo er al een tijdje zit joh![]()
Binnenkant arm?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:14 schreef muiisjj het volgende:
mensen ik heb een vraagje.. kent iemand een tattoo shop die een tattoo wil zetten aan de binnenkant van je lip?
Amen! Alhoewel ik de 'cliché' rozen (old/newskool) ook heel vet vindquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zeiken over een 'standaard' vis en dan zelf twee cliché rozen leuk vinden.
Ik moest echt goed kijken, ik heb ook een tattoo op mijn onderarm maar die bloedde als een rund daarnaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hij is toch echt nog verszie je ook wel hij is nog een beetje rood op sommige plaatsen en je ziet wat korstjes zitten.
ja binnenkant onderarm
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
DAMNquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef PhatBassBoom het volgende:
Victor Portugal, damn wat een talent.
[ afbeelding ]
Dit waren je eerste? Wauw! Waar gezet? Mooi kleurgebruik :yquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil nog een keer heel graag zo'n tattoo, maar ik denk dat mijn moeder nog even moet bijkomen van m'n eerste
Nee dit wil ik graag haha, helaas heb ik dit (nog) nietquote:Op zondag 3 juni 2012 07:17 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Dit waren je eerste? Wauw! Waar gezet? Mooi kleurgebruik :y
Heeeele aparte stijl... wat het wel uniek en bijzonder maakt... echt mooi vind ik het niet..quote:Op zondag 3 juni 2012 11:12 schreef An24 het volgende:
Ik sluit ook even aan. Ik ben gister naar de tattoo convention geweest in de RAI en heb mijn artist gevonden:
Artiest Ania
http://www.thirtysixtytwo.com/
Nu nog even wachten tot ik mijn huis verkocht heb en de onderwaarde heb afbetaald. Dan kan ik aan de slag
Nou als je in Nederland blijft valt het wel meequote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
Besloten om te wachten tot zeker na de zomer en me nog breder te gaan orienteren. Wil toch graag van de zon en de zee kunnen genieten
Ik had hem nog gezien, tof!quote:
Mooi!!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:12 schreef An24 het volgende:
Ik sluit ook even aan. Ik ben gister naar de tattoo convention geweest in de RAI en heb mijn artist gevonden:
Artiest Ania
Nu nog even wachten tot ik mijn huis verkocht heb en de onderwaarde heb afbetaald. Dan kan ik aan de slag
mooi zeg!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:12 schreef An24 het volgende:
Artiest Ania
wel over sproeten en een moedervlekje.. in zwart zie je het niet, en in grijs wel...in kleur volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:43 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand ervaring met tattoos over pigmentvlekken?
Prettyquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaa![]()
ik ben er blij mee
Vers van de pers (opzekop gefotografeerd, als ie geheeld is maak ik een nieuwe foto)
[ afbeelding ]
Wild things in Venlo is wel goed imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand goed tattooshops in Limburg en/of de grensstreek tussen Limburg/Brabant?
Ook mooi!quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nu heb ik toch echt iets super vets gevonden.. iets wat symbool staat voor mijn roots en het is een best vet ontwerp met een betekenis die me aanspreekt.
[ afbeelding ]
This armband features in a Maori style some traditional elements from Sardinia.
The first one, a typical Sardinian small bronze statue, represents a warrior with four arms and four eyes: two shields for a better defense, two swords for a better offense and two pairs of eyes for a better view. Its a Sardinian warrior god and it symbolizes strength and protection. The solar symbol on its helmet was reprised in the armband.
Two typical masks from the carnival of Ottana, near Nuoro, are the "Boes e Merdules", oxes and their tenants, which represent abundance and wealth. The stars painted on the oxes heads are symbols of good luck, whereas the mask of the Merdules are ugliest and grotesque to keep even the evel spirits away.
Netjes. De lijnen zien er strak uit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaa![]()
ik ben er blij mee
Vers van de pers (opzekop gefotografeerd, als ie geheeld is maak ik een nieuwe foto)
[ afbeelding ]
Wel op het einde van je vakantie laten zetten hoop ik. Of je moet niet met je tattoo in de zon komen, dat kan ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
In contact gekomen met Black and Blue tattoo in San Francisco waar ik volgende week naartoe ga.
http://www.blackandbluetattoo.com/home/
Met een beetje geluk ga ik op vakantie en kom ik terug met een nieuwe tattoo.
Kynst misschien wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik heb ook een vraagje voor een vriend.
Hij zoekt een shop waar ze goed zijn in realistische tattoo's. Ik weet alleen Growink (want realistisch is mijn stijl niet, wel mooi, maar niet mijn pakkie melk), maar die hebben een klantenstop tot nader order. En Maaike zal toch niet de enige in Nederland zijn met een talent voor realistisch.
Emmy, is goed in realistisch b/w. Heeft bij Needle Art gewerkt, geloof niet dat ze er nog steeds werkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik heb ook een vraagje voor een vriend.
Hij zoekt een shop waar ze goed zijn in realistische tattoo's. Ik weet alleen Growink (want realistisch is mijn stijl niet, wel mooi, maar niet mijn pakkie melk), maar die hebben een klantenstop tot nader order. En Maaike zal toch niet de enige in Nederland zijn met een talent voor realistisch.
Ga het denk ik laten zetten, ik kan niet kiezen, dus worden er toch meerderequote:
Wordt sowieso een actieve vakantie. We gaan veel nationale parken bezoeken dus geen strandvakantie ofzo. En nee met een tattoo ga ik niet vol in de zon natuurlijk. Maar zou wel vet zijn als ik het geregeld kon krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel op het einde van je vakantie laten zetten hoop ik. Of je moet niet met je tattoo in de zon komen, dat kan ook natuurlijk!
Ik vind em leukquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn gloednieuwe K3 tattoo.
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, mooi spul! Ik denk dat realistisch toch in ene keer weer meer wat mijn ding is geworden (heeft misschien ook met het thema te makenquote:
Ik vind hem leuk! mooie kleurtjes!! Ik hou er vanquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |