Wild things in Venlo is wel goed imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand goed tattooshops in Limburg en/of de grensstreek tussen Limburg/Brabant?

Ook mooi!quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nu heb ik toch echt iets super vets gevonden.. iets wat symbool staat voor mijn roots en het is een best vet ontwerp met een betekenis die me aanspreekt.
[ afbeelding ]
This armband features in a Maori style some traditional elements from Sardinia.
The first one, a typical Sardinian small bronze statue, represents a warrior with four arms and four eyes: two shields for a better defense, two swords for a better offense and two pairs of eyes for a better view. Its a Sardinian warrior god and it symbolizes strength and protection. The solar symbol on its helmet was reprised in the armband.
Two typical masks from the carnival of Ottana, near Nuoro, are the "Boes e Merdules", oxes and their tenants, which represent abundance and wealth. The stars painted on the oxes heads are symbols of good luck, whereas the mask of the Merdules are ugliest and grotesque to keep even the evel spirits away.

Netjes. De lijnen zien er strak uit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaa
ik ben er blij mee
Vers van de pers (opzekop gefotografeerd, als ie geheeld is maak ik een nieuwe foto)
[ afbeelding ]

Wel op het einde van je vakantie laten zetten hoop ik. Of je moet niet met je tattoo in de zon komen, dat kan ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
In contact gekomen met Black and Blue tattoo in San Francisco waar ik volgende week naartoe ga.
http://www.blackandbluetattoo.com/home/
Met een beetje geluk ga ik op vakantie en kom ik terug met een nieuwe tattoo.

Kynst misschien wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik heb ook een vraagje voor een vriend.
Hij zoekt een shop waar ze goed zijn in realistische tattoo's. Ik weet alleen Growink (want realistisch is mijn stijl niet, wel mooi, maar niet mijn pakkie melk), maar die hebben een klantenstop tot nader order. En Maaike zal toch niet de enige in Nederland zijn met een talent voor realistisch.

Emmy, is goed in realistisch b/w. Heeft bij Needle Art gewerkt, geloof niet dat ze er nog steeds werkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik heb ook een vraagje voor een vriend.
Hij zoekt een shop waar ze goed zijn in realistische tattoo's. Ik weet alleen Growink (want realistisch is mijn stijl niet, wel mooi, maar niet mijn pakkie melk), maar die hebben een klantenstop tot nader order. En Maaike zal toch niet de enige in Nederland zijn met een talent voor realistisch.

Ga het denk ik laten zetten, ik kan niet kiezen, dus worden er toch meerderequote:
 Word wel mijn eerste!
 Word wel mijn eerste!  

Wordt sowieso een actieve vakantie. We gaan veel nationale parken bezoeken dus geen strandvakantie ofzo. En nee met een tattoo ga ik niet vol in de zon natuurlijk. Maar zou wel vet zijn als ik het geregeld kon krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel op het einde van je vakantie laten zetten hoop ik. Of je moet niet met je tattoo in de zon komen, dat kan ook natuurlijk!

Ik vind em leukquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn gloednieuwe K3 tattoo.
[ afbeelding ]
 . Lekker kleurrijk.
. Lekker kleurrijk.

Mooi!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]

Boh, mooi spul! Ik denk dat realistisch toch in ene keer weer meer wat mijn ding is geworden (heeft misschien ook met het thema te makenquote:
 )
) 

Ik vind hem leuk! mooie kleurtjes!! Ik hou er vanquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]

Lekkere oldschool kleurenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]

Emmy heeft nu haar eigen zaak: http://www.facebook.com/skindeepafflictionquote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Boh, mooi spul! Ik denk dat realistisch toch in ene keer weer meer wat mijn ding is geworden (heeft misschien ook met het thema te maken)
Bedankt voor het meedenken, Artelligence ook natuurlijk (ik kon alleen niet vinden waar Emmy nu werkt, want ze staat niet meer op de Needle Art sites)

Cool! door wie is hij gezet?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |