house_is_a_feeling | maandag 14 mei 2012 @ 23:02 |
Aanschouw hier; het 85e autorij topic. De heilige koeien: 08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2 Bartholomeus Audi A3, 2.0TDI DSG, 2009 Boterbartje Volvo V70 2.4, Juli 2005 foto1 BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2 Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2 CoolGuy, Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011 Dennis101, Renault Clio 1.6 Privilege, 2003 Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2 Dumpiej Fiat Bravo Edizione Prima 1.4 T-Jet 110kw FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990: foto & Audi A4 B5 1999: foto FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto Gateway, Volkwagen Touran Highline, 2.0 TDI bj 2003 Foto 1 Foto 2 Foto 3 Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 klik foto1 Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2 Grrrrrrrr ? H-D Volvo 960 3.0, 1991 house_is_a_feeling Mitsubishi Carisma 1.6, 1998 Foto JDude Volvo S40 1.8, 2001 Junkiexp Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2 Kadooosh Volkswagen Polo 2 coupe 1990 Foto 1 Foto 2 Kriegel Hyundai Coupe 2.0 FX, 1999 Eins Zwei Drei L0we Renault Express 1.6 Diesel, 1986 Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4 Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999. Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2 Purdey Volkswagen Polo, 1.4, 2002 Renesite Seat Toledo 1.6 16V Spirit, oktober 2004 ShizzleMyDizzle Volvo S40 2.0, 2000 Foto Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto WalkingDisaster Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2 Wijnand_Bierenstein Daihatsu Charade Sedan '94 WhiteJoker Peugeot 206 1.6-16V XS Premium, november 2001 Statistieken: Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden! Ook kun je hier de vorige topics vinden. [ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 14-05-2012 23:26:45 ] | |
L0we | maandag 14 mei 2012 @ 23:04 |
Ik zit mobiel te fokken, dan ben ik wat luier dan normaal | |
house_is_a_feeling | maandag 14 mei 2012 @ 23:08 |
Goed punt. Al is de mobiele versie wel een verademing vergeleken met andere fora. Enige wat het topped is tapatalk. | |
FalleNk810i | maandag 14 mei 2012 @ 23:22 |
House! Wil je in de OP mijn stukje tekst vervangen voor onderstaand? Ff geupdated FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990: foto & Audi A4 B5 1999: foto | |
house_is_a_feeling | maandag 14 mei 2012 @ 23:27 |
done! | |
Bananenvlaflip | maandag 14 mei 2012 @ 23:32 |
Nette a4 lijkt het, heb je meer info of foto's? | |
Sweetpea8472 | dinsdag 15 mei 2012 @ 07:43 |
Ik denk dat het bij ons 50/50 zal zijn. Weet nog niet wat de onderhoudskosten zijn.... | |
FalleNk810i | dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49 |
Thanks! Danku! Valt wel mee, heeft zo zn plekjes maar niets ernstigs op die deuk in de bestuurdersportier na Audi A4 b5 1.8 20v in het zwart uit 1999 met 248.000 op de teller. Verder heeft tie: oa climate control, elektrische ramen met cv+afstandsbediening, originele sportvelgen, sportstoelen en sportstuur (hoogte en diepte verstelbaar). En het is een slechte auto voor je standaarden want opeens lijken de Renault Twingo van mijn ma en de Ford van mijn pa rammelbakken, terwijl deze een stuk ouder is. | |
Bananenvlaflip | dinsdag 15 mei 2012 @ 09:57 |
Jammer van die deuk in het portier ja, maar verder toch een nette auto. Ik krijg steeds meer waardering voor dit model. Wat die kraakjes betreft, dat herken ik (audi 80 hier). Ik vond de deur van de mazda 6 van mij vader maar een flimsy stukje blik... | |
FalleNk810i | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:19 |
Ja, maar er is gelukkig geen lakschade, dus dat valt al weer iets minder op dan Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, mijn audi kraakt niet, maar de auto's van mn ouders vergeleken met de audi. Terwijl dat verder echt geen slechte auto's zijn. Ik heb zelf ook nog even naar een Audi 80 avant gekeken, mooie wagens blijven het maar voor 500 euro had ik een A4 welke toch een stuk moderner is en nog wat luxer en groter. Heb jij foto's? | |
Bananenvlaflip | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:45 |
Ik begreep je wel Ik vind die mazda dus flimsy omdat ik degelijke kluisdeuren ben gewend die *plof* doen als je ze sluit, terwijl er met die mazda helemaal niets mis is. Ik heb geen foto's paraat, misschien maar beter ook want hij is al in tijden niet gewassen... 500 euro is trouwens niet gek, das dan weer het voordeel van een deukje. | |
FalleNk810i | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:50 |
Ik bedoel voor 500 euro meer haha, dom van me. De gemiddelde redelijke 80 avant was 1000 euro dus heb 1500 betaald voor mn A4. En ja klopt wat betreft de kluisdeuren haha, allemaal van die kleine dingen die nu opvallen terwijl je je daarvoor er totaal niet aan stoorde. | |
Bananenvlaflip | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:54 |
Das nog altijd netjes qua prijs. Het leuke met het beterende weer is dat er steeds meer audi cabrio's op de weg te zien zijn. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat dat model uit begin jaren '90 stamt. Als de 80 het ooit opgeeft zou dat wel een mooie vervanger zijn... | |
FalleNk810i | dinsdag 15 mei 2012 @ 11:16 |
Vindt het ook een prachtig model die 80 cabrio, zou er graag een willen. Kosten zowat evenveel als een golf cabrio.. dan zou ik het wel weten. | |
FalleNk810i | woensdag 16 mei 2012 @ 19:45 |
Great, volgens mij is het stuurhuis van mn Audi kapoet Hij lekt, en vanmiddag was tie zelfs zo leeg dat tie geluid begon te maken.. | |
Mikkie | woensdag 16 mei 2012 @ 19:54 |
Welkom in de wereld van de dure auto's. | |
FalleNk810i | woensdag 16 mei 2012 @ 20:01 |
Mn polo had enkel simpele stuurstangen haha, zonder stuurbekrachtiging en andere hydraulische meuk | |
Mikkie | woensdag 16 mei 2012 @ 20:03 |
Mja, m'n Nissan die ik hiervoor had, had ook enkel simpel materiaal. Geen vastgeroeste handrem, verrotte remschoenen, kromme schijven met groeven erin, scheef afgesleten blokken etc. En ook geen rekeningen van tegen de 500 euro, zoals ik vandaag kreeg. En dan moet er nog een ander veer op, een nieuwe APK, en het ding moet een beurtje hebben | |
FalleNk810i | woensdag 16 mei 2012 @ 20:05 |
Ja joh, dat is het nadeel van dure bakken. Maarja remschijven en blokken en dergelijke zijn goed zelf te doen, maar een stuurhuis niet. Ten eerste heb je daar een brug voor nodig en t zit niet zo simpel in elkaar als de gebruikelijke slijtage onderdelen. | |
H-D | woensdag 16 mei 2012 @ 20:10 |
Hoeveel wordt het in totaal dan? Waar ga jij altijd heen dan met je BMW? Bert Story? | |
Mikkie | woensdag 16 mei 2012 @ 20:45 |
Punt is dat ik er niet heel veel verstand van heb en er aan de remmerij wel echt een hoop moest gebeuren. Een setje blokken of schijven vervangen is het punt niet, maar wanneer het om het geheel inclusief een uitgebreide revisie gaat, haak ik af. Nouja, het scheelt dat ik de beurt zelf doe dus dat scheelt me aan materiaal, filters en arbeidsloon al genoeg geld. De veer kan ik echter niet zelf, die laat ik rond de APK wel doen. Reken op 80 euro ofzo voor een nieuwe veer, dan nog de montage en vervolgens de APK. Zal dus ook wel op nog eens 200 euro komen. Dan zit het geld er voorlopig wel weer ruimschoots in... Ik heb Bert Story één keer gezien ivm de EGR-thermostaat die ik nergens anders kon halen, verder kom ik er niet. Heb een dorpsgarage in de buurt waar ik heen ga, die hanteren tenminste nog een normaal uurtarief. | |
H-D | woensdag 16 mei 2012 @ 20:49 |
Bert Story is iets van ¤100,- p/u idd maar is het wel een BMW specialist? Of gewoon allround monteur? Dat je eea zelf kan scheelt ook wel iets idd. Ik breng 'm gewoon om het half jaar naar de garage | |
Mikkie | woensdag 16 mei 2012 @ 20:54 |
Dit is het eerste echte onderhoud dat ik weer eens bij de garage heb laten doen sinds anderhalf jaar. APK'tje tussendoor ook, maar verder het vervangen van mechanische delen (draagarmen, filters, thermostaatjes etc.) zelf gedaan. En ze hebben in de tussentijd me geholpen met een afgebroken gloeibougie, dus op zich valt het mee. Maar dan nog is het wel zuur. Nu krijg ik een aantal dingen voor de kiezen die ik niet zelf kan doen, dan ben je meteen aan de beurt. Als ik met dit verhaal naar Bert Story (dealer) was gegaan, had 't me aan onderdelen minstens zo veel, maar aan arbeidsloon twee keer zo veel gekost. | |
H-D | woensdag 16 mei 2012 @ 20:57 |
Hmm oke dan is het wel zuur idd. Ben je meteen flink aan de beurt Ik ga altijd naar de lokale Volvo specialist hier. Prima toko. | |
FalleNk810i | woensdag 16 mei 2012 @ 21:14 |
Ja, dan is het te begrijpen inderdaad. Dan in een keer alles goed! Pff, de stuurhuisolie zit zelfs op de zijkant van mn auto, alles is op mn draagarm gelopen, in de binnenkant van mn velg en zo naar buiten toe | |
Mikkie | woensdag 16 mei 2012 @ 21:16 |
Da's ook klote, zal een duur geintje worden! Ik wilde het nu ook in één keer goed doen ja, dus daarom naar de garage. Had zelf wel de schijven kunnen vervangen, maar dan was 't over een tijdje alsnog ruk geweest en had het alsnog gemoeten. | |
FalleNk810i | woensdag 16 mei 2012 @ 21:20 |
Ja, inderdaad. Net ff onder de auto gelegen, maar ik heb echt geeeeen idee ook hoe je dat ding eruit moet halen, volgens mij moet de halve auto daarvoor uit elkaar... En het scheelt je ook een hoop uitzoek werk en tijd natuurlijk. | |
beverstraat | woensdag 16 mei 2012 @ 23:11 |
Is terug op de baan | |
Grielen | woensdag 16 mei 2012 @ 23:11 |
Morgen zal ik wat foto's maken van de nieuwe aanwinst | |
beverstraat | woensdag 16 mei 2012 @ 23:16 |
? hoezo | |
Grielen | woensdag 16 mei 2012 @ 23:16 |
Ik heb geen Subaru meer, zoals op dit moment in de OP staat... | |
beverstraat | woensdag 16 mei 2012 @ 23:18 |
ah zo, Mag mijn auto ook bij het lijstje? | |
Grielen | woensdag 16 mei 2012 @ 23:22 |
Uiteraard, maar dan moet je wachten tot House je post ziet, of hem even dm'en. | |
beverstraat | woensdag 16 mei 2012 @ 23:24 |
Wat moet ik dan dmmmen?? Zit nog maar 3Maanden op Fok! en 750 post | |
Grielen | woensdag 16 mei 2012 @ 23:27 |
http://messages.fok.nl/compose.php?to=house_is_a_feeling "Kun je mij in de OP zetten: beverstraat [auto + bouwjaar] [fotolink tinypic] | |
CherryLips | woensdag 16 mei 2012 @ 23:46 |
Maar House kan de OP niet meer wijzigen. | |
Grielen | donderdag 17 mei 2012 @ 00:10 |
Dan wordt het dus wachten tot het volgende topic of even Sounddragon stalken | |
Mikkie | donderdag 17 mei 2012 @ 08:38 |
Da's waar. Het geld voor de onderdelen was ik sowieso kwijt geweest. Arbeidsloon is een flinke post, maar met uitzoeken, klungelen en evt hulp inroepen was ik ook een dag kwijt geweest. Nou verdien ik geen honderden euro's per dag dus helemaal 1:1 is de vergelijking niet, maar ik vind het ook wel fijn dat ik m'n vrije tijd op een goede/leuke manier kan besteden . Wel klote dat dat van jou er zo lastig uit ziet! Is er niet op een forum meer over te vinden? | |
FalleNk810i | donderdag 17 mei 2012 @ 12:12 |
Helemaal mee eens, soms is een garage wel fijn Nou, ik ben wel aangemeld op het Audiforum maar om eerlijk te zijn is het enige wat die mensen daar interesseert de optiepakketten van hun nieuwe lease Audi's. Dus ja nogal kut. | |
H-D | donderdag 17 mei 2012 @ 12:16 |
Dat is ook leuk natuurlijk | |
Mikkie | donderdag 17 mei 2012 @ 14:02 |
Dan moet je een ander forum gaan zoeken waar wat meer B5-sleutelaars zitten | |
FalleNk810i | vrijdag 18 mei 2012 @ 15:45 |
Niet als je met een brandende vraag zit Ja, klopt. Maar die is er niet in het nederlands. Amerikaanse sites zat maar daar zijn enkel de 1.8 turbo's geleverd en 6 cylinders. Maar goed kom er vast wel uit, stond op het punt om het vandaag zelf te gaan doen want de sloop hier in de buurt had er nog een liggen zeiden ze... Kom ik daar, zit heel die auto nog in elkaar dus dat kost sowieso al meer dan een uur demonteren en toen ik het contact omdraaide bleek die A4 al 330.000 km erop te hebben zitten, toen ben ik maar weggegaan. Achteraf ben ik nu ook veel te brak om te sleutelen | |
H-D | vrijdag 18 mei 2012 @ 15:47 |
Dat is waar Hoe kom je zo brak dan? | |
FalleNk810i | vrijdag 18 mei 2012 @ 16:06 |
Hemelvaart Hele dag + avond zuipen haha | |
H-D | vrijdag 18 mei 2012 @ 16:14 |
Dan is sleutelen niet zo'n goed idee idd eigenlijk is niks een goed idee dan xD behalve niks doen | |
FalleNk810i | vrijdag 18 mei 2012 @ 18:17 |
Haha ja maar dat is ook niks:p | |
Wijnand_Bierenstein | vrijdag 18 mei 2012 @ 20:53 |
Toch maar voorzichtig kijken naar een nieuwe koe | |
H-D | vrijdag 18 mei 2012 @ 23:45 |
Watvoor een? | |
H-D | vrijdag 18 mei 2012 @ 23:45 |
Lol klopt | |
Grielen | zaterdag 19 mei 2012 @ 15:11 |
Zoals beloofd, foto's van de aanwinst, Peugeot 206 HDi Quiksilver Zijkant: Ik had de berm iets verkeerd ingeschat dus hij staat een beetje scheef HDi Het volgende wat op m'n verlanglijstje staat is een telefoon met een knappe camera | |
FalleNk810i | zaterdag 19 mei 2012 @ 19:21 |
Ziet er netjes uit | |
H-D | zaterdag 19 mei 2012 @ 19:26 |
Rijdt het goed/lekker^^^^^? | |
Mikkie | zaterdag 19 mei 2012 @ 19:29 |
Lekker ook wel, zo'n schuifdakje. | |
Grielen | zaterdag 19 mei 2012 @ 19:48 |
Minder dan de Subaru maar hij scheelt enorm in de kosten Zolang je onder de 80km/h rijdt gaat het prima. Dan zet ik mooi de airco uit, linkerraam open en dak open. | |
H-D | zaterdag 19 mei 2012 @ 19:54 |
Vind ik ook wel ideaal idd zo'n schuif/kanteldak heb jij dat niet? Nja kosten is natuurlijk ook wel iets voor te zeggen. Ergens. | |
Mikkie | zondag 20 mei 2012 @ 00:29 |
Jawel. Was een absolute voorwaarde voor een andere auto en ik vind 't heerlijk. Cabrio is simpelweg niet praktisch genoeg, dit is een enigszins redelijk alternatief. Rij vaak met 't dak open, heerlijk. Eigenlijk zit 't alleen helemaal dicht als ik op de snelweg aan 't knallen ben of met meerdere mensen in de auto zit, puur vanwege de geluidsoverlast. In m'n eentje bij 'normale' snelheden staat ie sowieso altijd op de kiepstand en als 't droog is en niet te koud, meestal helemaal open . Nadeel is wel dat je wat hoofdruimte inlevert. Gevolg is dat m'n stoel nog schuiner moet staan . Ik doe ook altijd het raam linksachter open (zit gewoon een deur bij mij), dan heb je net zo veel frisse lucht maar het scheelt behoorlijk wat windruis. Erg prettig. Maar goed, da's lastig bij zo'n driedeurs natuurlijk. | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 01:10 |
Helemaal open gebruik ik echt bijna nooit. Alleen de kiepstand als het aardig weer is en soms icm raampje open. Maar vak zat ook gewoon de airco aan | |
Mikkie | zondag 20 mei 2012 @ 01:18 |
Frisse buitenlucht ftw! Heerlijk, zo'n windje . Vooral met de zomer op komst. Die kunstmatige aircolucht vind ik echt helemaal niks. Scheelt ook dat m'n kachelweerstand al een tijd kapot is, dus de airco werkt ook niet goed. | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 11:05 |
Hmm mss is dat het dan heb persoonlijk totaal geen problemen met de airco. Minder lawaai, lekker rustig en toch koel. Kan ook de radio nog op normaal volume | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 14:16 |
Weet nog niet. Moet voor nieuwe baan waarschijnlijk wat meer en verder rijden. Dus liefst iets comfortabels: s60/a4/3-serie bijvoorbeeld. Sta voor veel open, maar moet nog we redelijk betaalbaar zijn qua verzekering en belasting. | |
house_is_a_feeling | zondag 20 mei 2012 @ 14:22 |
Het was bij mij zelfs een eis bij het zoeken van een nieuwe auto. Ramen open doet niets meer als de zon 4 uur op je auto heeft lopen schijnen. Een dakraam heb ik afgezworen sinds m'n allereerste lekkage | |
Marco001 | zondag 20 mei 2012 @ 14:23 |
Heb zelf in de 1.5 jaar dat ik de Seat heb, nog maar 1 of 2 keer de airco aangehad, s'zomers vrijwel altijd of dakje helemaal open, of bij >80km/h op kiepstand (want dan vrijwel geen windgeruis..) | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 14:29 |
S60 diesel is erruug duur in je mrb. Zijn echt zware auto's | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 14:30 |
Ja dat idd. Als het warm is heb je niks meer aan ramen. En @ Marco ; ik vind met airco rijden veeeel comfortabeler. Lekker rustig. Alles dicht nergens last van. | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 14:31 |
Mja diesel hoeft nog net niet geloof ik | |
house_is_a_feeling | zondag 20 mei 2012 @ 14:32 |
Wat verbruikt een diesel van omstreeks 2002 eigenlijk, gemiddeld genomen met 'normaal' gaspedaal gebruik? | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 14:32 |
Oooh dan is het wel te doen. Zijn mooie auto's vind ik. En geinig als je eentje hebt met Spaceball versnellingspook . Uit die drie die jij noemde zou ik wel de S60 nemen. Wat is je budget dan? | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 14:33 |
Dat hangt toch gewoon van de auto/motor af? | |
FkTwkGs2012 | zondag 20 mei 2012 @ 14:34 |
precies 6 liter! | |
Bananenvlaflip | zondag 20 mei 2012 @ 14:35 |
Twee keer de helft. Zoek de specificaties er eens bij in de Carbase van autoweek. | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 14:35 |
Als het onder de 3.000 euro blijft ben ik wel blij | |
Dennis101 | zondag 20 mei 2012 @ 14:35 |
Ergens tussen de 1:10 en 1:20. | |
Marco001 | zondag 20 mei 2012 @ 14:37 |
De Superb 2.0 taxi's deden zo'n 1:16 a 1:17 geloof ik.. | |
FkTwkGs2012 | zondag 20 mei 2012 @ 14:37 |
hoe groter de auto hoe goedkoper de 2e hands aanschaf, maar hou ook rekening met onderhoud en verbruikskosten. | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 14:38 |
Denk dat de S60 meer auto voor je geld is in dat budget dan een 3 of A4 | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 14:39 |
Mja ik neem geen overhaaste beslissingen dus als ik vermoed dat er wat onderhoud aan zit te komen dan kijk ik wel verder | |
FalleNk810i | zondag 20 mei 2012 @ 17:42 |
Is n multiriem nou hetzelfde als een d riem? | |
Kadooosh | zondag 20 mei 2012 @ 17:59 |
Kan je in principe elke relay gebruiken zolang ze maar passen en genoeg amperen aankunnen? Mijne is wat gecorrodeerd van binnen. Staat op mijne CT3 max 40a 12v en deze wou ik kopen: http://www.ebay.nl/itm/Au(...)&hash=item1e6df9bd7f Of zijn die bij de Brezan enzo ook zo goedkoop? (3 p.s) | |
Grielen | zondag 20 mei 2012 @ 18:06 |
Ik zit nu op 5,8 liter per 100 km, dus 1:17.2 | |
gateway | zondag 20 mei 2012 @ 22:10 |
boordcomputer zegt 5,7/100km gemiddeld, maar als ik het in mijn excelstaatje gooi dan is het toch echt wel 6,4 liter/100km | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 22:12 |
Sinds ik geen BC meer heb kijk ik er veel minder na eigenlijk. Denk er ook niet zo meer overna | |
Mikkie | zondag 20 mei 2012 @ 22:51 |
Dat deed ik vroeger ook niet, maar sinds ik een BC heb probeer ik zo af en toe toch wel wat zuiniger te rijden. Vooral omdat het qua tijd amper scheelt en de brandstof knalduur is. Als de weg leeg is rij ik echt wel stevig door, maar als het toch druk is, dan maar in de eco-modus om nog wat euro's te besparen... | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 22:58 |
Heb je een eco-modus in je auto? | |
InFrA-WiZ | zondag 20 mei 2012 @ 23:02 |
In z'n rechtervoet, denk ik | |
house_is_a_feeling | zondag 20 mei 2012 @ 23:07 |
Ik was gewoon benieuwd naar gemiddelden en wat voor gewichten je daarbij zou moeten hebben om het leuk te houden. 12000-15000km per jaar loont net niet denk ik, de leukere diesels zijn 1150-1350 doe ik zo op de gok. Tikt al aardig aan in mrb. Ben voorlopig blij met m'n gemiddeld 1:15 op benzine voor 40 in de maand, maar het is niet gek om vooruit te kijken. | |
Mikkie | zondag 20 mei 2012 @ 23:07 |
Dat ja . Met de eco-modus bedoel ik vooral voldoende afstand houden, veel cruise controllen en niet elk gat dichtrijden met 110 om vervolgens met 70 in de rij aan te sluiten, maar gewoon met 80 er rustig naartoe rijden, want tsja, ik ga toch vlotter door bochten en over rotondes, dus dan moet ik m'n tempo sowieso al aanpassen. Dat zijn de momenten waar ik 't van moet hebben, want op lange, rustige stukken snelweg gaat het gas erop en gaan m'n verbruikscijfers er toch aan. Fuck it | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 23:32 |
Ohzo dus ja ach nja tot nu toe nog geen reden om echt anders te rijden hier dus nja zolang het kan, Fuck It | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 23:36 |
Zag laatst dat een A6 3.0TDI Quattro (=hele leuke diesel) van 2007 ofzo een gem. verbruik had van 1:13 ofzo.. | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 23:39 |
Heb laatst 1 op 20 gehaald met een 730d uit 2010 | |
H-D | zondag 20 mei 2012 @ 23:46 |
Nice ! | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 20 mei 2012 @ 23:48 |
gemiddelde snelheid was wel 90
| |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 00:11 |
Oh | |
Mikkie | maandag 21 mei 2012 @ 07:44 |
Dat zou ik echt niet kunnen/willen. Leuk hoor, al die verbruikscijfers, maar je moet je er vaak zo enorm voor inhouden...laat me voor die paar tientjes per maand dan maar doorrijden. Geniet zo lang het kan, want over tien jaar hebben we allemaal een snelheidsslot + GPS-module in de auto die bonnen automatisch genereert als je te snel rijdt... * aluhoedje weer af zet | |
house_is_a_feeling | maandag 21 mei 2012 @ 09:44 |
Ik vond mijn 100km/h (wel met om de 100km stoppen toen om de Fiat), geen cc, vanaf Poolse grens tot aan Hengelo wel de 1:17 waard hoor. Op benzine, een 1.6 op 1080kg! Maar echt vaker doen wordt hem niet denk ik niet zonder cc. | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 13:49 |
Idd. Veel teveel moeite voor dat beetje besparen. Gewoon lekker doorrijden is ook veel leuker. | |
Goddelijker | maandag 21 mei 2012 @ 14:12 |
Ik moet er niet aan denken, ik denk dat ik halverwege in slaap val. Vandaag de binnen- en buitenkant gewassen en schoongemaakt: | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:15 |
Ziet er netjes uit! Ik moet binnekort ook maar weer eens iets aan schoonmaken doen mbt de auto | |
Goddelijker | maandag 21 mei 2012 @ 14:16 |
Hij kan er nu weer even 1½ maand tegen, dan nog even grote schoonmaak voor ik er mee op vakantie ga. Tussendoor alleen even afspuiten voor een euro in de wasbox met alleen water. | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:19 |
Normaal was ik 'm ook wel regelmatig maar door allerlei omstandigheden is het er de afgelopen maanden niet van gekomen dus het is echt erg nu Maar idd sowieso voor vakantie nog wassen. | |
Goddelijker | maandag 21 mei 2012 @ 14:20 |
Ik ken het. Gewoon te druk met alles. Voor vandaag, was ie ook iets van 2 maanden niet gewassen. | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:26 |
Ja precies! En op die vrije momenten heb ik er dan gewoon weer geen zin in ofzo dan pak je liever een koud biertje uit de koelkast oid. | |
Goddelijker | maandag 21 mei 2012 @ 14:30 |
Ik ken het. Maar ik was vanochtend al vroeg wakker. Dus begon om 9 uur al met wassen en was half 1 klaar. En aan het einde lekker in het zonnetje | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 14:30 |
Als de baas rustig aan wil dan zal ik wel moeten he Daarnaast was het erg druk op de weg dus dan pas ik m'n snelheid aan, is wel zo fijn als er iemand achterin zit die probeert te werken. Met gas geven en remmen word je kotsmisselijk. | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:32 |
Oooh lekker! moet ook even kijken of ik deze week ergens tijd heb. Het is idd wel lekker weer ervoor. En zaterdag moet ie eigenlijk wel beetje representatief (familie-feest) zijn. | |
Goddelijker | maandag 21 mei 2012 @ 14:33 |
Je auto is meteen meer waard. Meeste mensen geloven ook nooit als ik zeg dat 'ie al bijna 12 jaar oud is. | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 14:34 |
Heb jij eigenlijk ergens een pic van je Volvo? | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:38 |
Ik hoef 'm nog niet te verkopen Hij ziet er idd nog strak uit | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:41 |
Nee sorry niet hier op het forum maar hij is op de velgen na precies hetzelfde als deze Maar dan met deze velgen Het is eigenlijk de onderste auto in de kleur van de bovenste | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 14:42 |
Pooiervelgen Maar je rijdt benzine neem ik aan? | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:43 |
Die bovenste bedoel je? Die onderste zijn de standaard velgen. Ja in diesel kom je die auto hier eigenlijk nooit tegen. 3.0 24kleppen 6-in-lijn motor ligt erin. | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 14:45 |
Ja ik vind de standaard velgen best pooierig op een goede manier trouwens Maar haal je daarmee de 1 op 10? | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:50 |
Serieus? Ik vind ze wel classy. Irl valt het ook wel mee hr. Ze zijn ook 15" dus dat maakt het sowieso al wat discreter vind ik. En ik kan ook niks pooierigs in die hele auto of het merk zien Net als je je best doet. 1:9 is gewoon haalbaar. | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 14:53 |
Nu ik goed kijkt valt het inderdaad wel mee. Zat een beetje te deken aan die spaakvelgen | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 14:56 |
Nee daar is het verre van de auto heeft wel iets meer klasse dan dat imo en het rijdt wel echt geweldig. Fijne motor ook met genoeg koppel/vermogen om je nooit echt onderbedeeld te voelen als je rijdt. | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 18:23 |
Zijn inderdaad mooie wagens een 6-cilinder is altijd leuk natuurlijk | |
Rene | maandag 21 mei 2012 @ 18:25 |
Heb nog 3 maanden garantie. Startmotor joelt nu bij het starten van de auto - koude start = hoorbaar in huis. Ofwel: donderdagavond ff heenbrengen (3 kwartier rijden ) en leenautootje terug. Vrijdag weer ophalen (moet daar toevallig in de buurt zijn dan) Goed geregeld | |
Rene | maandag 21 mei 2012 @ 18:29 |
Ow, heb nog wat meegemaakt ! Zaterdagnacht een reetje aangereden. Uit schrik doorgereden, later weer teruggereden. Niet meer gevonden door erlangs te rijden (daar stoppen had een gevaarlijke situatie opgeleverd) . Heb hem in mijn optiek slechts een tik gegeven en er niet overheen gereden. Gisteren gezien dat de auto een kapje mistte bij de mistlampen, verder geen schade. Dus nog even langsgereden. Een paar meter verder dan waar het gebeurd is, is-ie toch nog dood !! Kapje trouwens wel weer gevonden | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 21 mei 2012 @ 19:34 |
whehe kapje terug is het voornaamste Hier in de buurt ook vaak reeën, zwijnen en soms zelfs herten op de weg kennis van mij is met een x5 op een hert ingereden. Zielig natuurlijk maar de x5 deed het gewoon nog Toch levensgevaarlijk hoor die beesten. Mag een wonder heten dat ik nog nooit iets geraakt heb | |
Mikkie | maandag 21 mei 2012 @ 19:41 |
Same here | |
H-D | maandag 21 mei 2012 @ 20:43 |
Idd en idd lekker soepel A had ik natuurlijk ook graag een 8 of 12 cilinder maar 6 is ook heel leuk | |
FalleNk810i | dinsdag 22 mei 2012 @ 22:35 |
Polo naar de garage gebracht, morgen APK keuring. Een maand te vroeg, maar ja beter als op het laatste moment en dan eventueel nog eventueel wat moeten repareren. Zodra die APK heeft gooi ik m ook de verkoop in Hoop morgen of overmorgen ook het stuurhuis van mn Audi binnen te hebben, dan kan ik daarmee aan de slag. Gaat een leuke uitdaging worden | |
H-D | dinsdag 22 mei 2012 @ 22:46 |
Heb je ook een maand bonus-apk. Mijne moet volgende week vrijdag naar de garage. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 08:11 |
Ja, klopt Waarvoor moet tie weg? APK ook of wat anders? | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 09:30 |
Euh nee gewoon servicebeurt volgens dat schema | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 09:32 |
Over twee weken de auto een grote beurt laten geven. Net even een afspraak gemaakt. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 09:37 |
Moet ook gebeuren he | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 09:43 |
Jaa vind ik ook idd sommige mensen denken daar anders over alleen denk ik toch altijd dat je auto het niet heeeel leuk vindt als je alleen van apk naar apk rijdt | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 09:46 |
Klopt, vindt het alleen zo vervelend om aan dat soort dingen mn geld uit te geven aangezien je geen vooruitgang ermee boekt. Hij blijft het doen, dat is super. Maar ik besteed dat geld liever aan een mooi setje velgen oid Maar goed, zonder onderhoud aan je auto heb je ook niks aan je mooie setje velgen als tie het niet meer doet als gevolg van achterstallig onderhoud. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 09:53 |
Ik snap het helemaal, vind het ook altijd lastig te rechtvaardigen mja tis wel zoals je zegt fijn dat ie het dan goed blijft doen. Dit is ook de eerste auto waarbij ik dit doe, omdat ie ook àltijd al zn beurten en alles op tijd gehad heeft. Heb ik zoiets van nja dan ga ik geen spelbreker zijn. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 09:54 |
Ik ken mensen die niet eens weten wat een grote/kleine beurt is En gewoon rijden tot 'ie kapot is. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 09:55 |
En dan zeker ook zo van; HUH?! HIJ IS KAPOT?! HOE KAN DAT?! DIE KOOP IK NOOIT MEEEEER!! | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 10:10 |
Ja inderdaad, maar dan kost in verhouding ook minder als achterstallig onderhoud inhalen of dingen te moeten vervangen als gevolg van dat Mensen die eerder de relatie leggen met dat pauper programma als het onderhoud van een auto... grote beurt? das toch dat programma? | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 10:14 |
Ja true idd. Watvoor programma was dat ook alweer? het klinkt heel fout iig. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 10:22 |
Programma hadden ze beter ''een auto verkrachten doe je zo'' kunnen noemen: http://www.autoblog.nl/ar(...)ar-dan-ook-echt-goed Kijk deze arme A4 | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 10:26 |
Dafuq? DGB is dus gewoon porn voor (wannabe)golfpetjes. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 10:30 |
Het probleem is, dat zulke mensen vaak geen problemen hebben... Komt ook omdat ze vaak nog geen 100 km in de week rijden. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 10:31 |
Ja dat zou ook nog kunnen idd. Al zijn al die korte afstandjes ook niet echt top voor je auto. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 10:39 |
Weten zij veel. Wassen doen ze ook met een emmer en een spons. Zonder de auto eerst even nat te maken. Gewoon die spons er overheen rammen. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 10:41 |
Zouden ze dan ook diesel in de auto smijten want 'die was goedkoper' ? | |
JDude | woensdag 23 mei 2012 @ 10:43 |
In dat geval proberen ze eerder de LPG-koppeling in het vulgat te rammen. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 10:51 |
Lekker even je auto schuren Wel leuke detail projecten Denk dat je je ook de pleuris schrikt van de lak van mijn audi trouwens | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 10:57 |
Zeker resultaat op te behalen. Alleen als je zou kleien, voeden en waxen is hij weer toonbaar. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:05 |
Hij moet gewoon gekleid, gepolijst, gevoed en gewaxed worden ja. Maar goed, first things first en dan iemand zoeken die tegen redelijke vergoeding mn hele audi een detail beurt wil geven. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:07 |
Kleien, voeden en waxen zou je zelf kunnen doen. Polijsten kun je het beste machinaal doen. Of je moet een (ondiepe) kras willen doen, dat is ook goed te doen met de hand. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:10 |
Ja, klopt. Maar dan moet ik daar zoveel voor investeren, dan heb ik liever dat ik het samen met een ervaren hobbyist doe tegen een vergoeding en dat ik het daarna goed bijhoud. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 11:12 |
Ohja idd.En dan naar de pompbediende; "hij doet het niet!!" | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:14 |
Weet niet waar je vandaan komt, maar anders mag je best bij mij wat klei, voed en wax lenen en gebruiken. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:17 |
Uit de buurt van Rotterdam. Jij woont in Utrecht dacht ik he? Zou het best willen, maar lijkt me verstandig als ik niet in mn eentje dat soort dingen ga uitproberen. Als de Audi weer rijd Zou ik best wel een keer langs willen komen om wat uit te proberen als jij dan ook wat voor kan doen Als je daar zin in hebt dan | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:18 |
Is goed. Stuur tegen die tijd maar een berichtje. M'n collectie: | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:23 |
Wtf t allemaal is en waarvoor het dient weet ik niet, wordt ook helemaal gek van al die termen, merken en namen op carclean forum Maar ik zal je een pb sturen als het inderdaad zover is thanks! Show off gedeelte van carclean is echt super om te lezen, die resultaten | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:27 |
Hier staat mijn collectie: http://forum.carclean.nl/(...)leine-collectie.aspx Mijn auto: http://forum.carclean.nl/(...)-206-14-8V-2000.aspx Show-off van mijn auto: http://forum.carclean.nl/(...)t-206-handmatig.aspx | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:36 |
Tof! Kon me helemaal niet meer herinneren hoe die er bij aanschaf uitzag met al die ongespoten delen en upgrades etc. Inmiddels een erg nette en strakke 206, nice | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:37 |
Haha. Groot verschil. Ik heb nu af en toe als ik een 'standaard' 206 zie rijden het idee van: Er klopt iets niet... Maar mijn auto is gewoon anders. Hier verderop heeft iemand ook dezelfde kleur, alleen mijne lijkt wel 2 tinten blauwer, die van haar is meer grijzig, door de viezigheid en gebrek aan glans. Under the hood: | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:43 |
Klopt, zelfde heb ik met mijn rode polo, er zijn maar weinig rode vw's uit die tijd die er nog zo rood uitzien en dat is wel leuk om zelf zo een te hebben met een mooie diepe kleur Mis jij geen plastic motorsierkap ding op je kleppendeksel? Verder ziet er weer super uit, met APC gedaan? | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:46 |
Nee, die hoort zo 'kaal'. Alleen de 16v hebben daar een kap overheen. Gedaan met Autoglym Engine Cleaner en Autoglym Rubber & Vinyl Care. Ideaal product, EC opsprayen, inborstelen, voorzichtig afspoelen, R&VC erop sprayen, gewoon laten drogen met het water en tot slot even nawrijven en klaar. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 11:47 |
Past die 16v kap er niet op, lijkt inderdaad erg kaal alsof er iets mist nu Hoe komt het dan zo schoon op plekken waar je niet bij komt of waar het zo vastgekoekt zit? Is dat spul zo agressief op het vuil dat het compleet losweekt? | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 11:52 |
Nee, want dat is een heel ander motorblok van boven. Dus je hebt geen punten om hem te bevestigen. Het weekt vuil en vet en olie los inderdaad. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 12:11 |
Oh okay, ja dan wordt het lastig Hmm, dan moet ik in de toekomst ook maar zoiets aanschaffen voor het motorruim want met Dasty gaat t niet echt snel. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 12:18 |
En Dasty is best agressief... Zou het zelf niet zo snel gebruiken. Kijk ook maar eens hier en overtuig uzelf (Tellsell ): http://forum.carclean.nl/(...)and-Rubber-Care.aspx En hier: http://forum.carclean.nl/(...)t-goed-reinigen.aspx | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 13:14 |
Holy ...., must have Dit is toch mooi... | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 13:27 |
Ja, dat is wel de moeite waard. Net even alles geprobeerd in de auto te krijgen voor zomervakantie, maar het is me te warm om alles er weer uit te halen. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 13:32 |
Hahaha, huis leeg, auto vol Heb jij nog meer producten die je me kan aanraden die niet veel kosten maar wel een wereld van verschil maken? Stoffen bekleding van autostoelen ofzo? | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 13:34 |
Poorboys Natural Look, voor het dashboard, maakt alles weer netjes en ruikt heerlijk. Poorboys Trim Restorer, om alle zwarte kunststof delen aan de buitenkant weer zwart te krijgen. Voor de bekleding gebruik ik Autoglym Interior Shampoo, opsprayen, inborstelen en dan met een handdoek weer wegvegen. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 13:58 |
Ik heb net een bestelling geplaatst en het volgende besteld AutoGlym Car Interior Shampoo AutoGlym Vinyl & Rubber Care AutoGlym Engine Cleaner Ik hoop dat de verslaving niet heel erg snel overslaat want als ik jouw collectie zie dan kost dat klauwen met geld haha Eerst maar eens onder de kap en de bekleding binnen netjes maken | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 13:59 |
Waar ga je heen eigenlijk? | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 14:42 |
Bericht van de APK voor de polo: Stuurhuis hoes was gescheurd en wiellager moest iets ingevet worden, that's all Dit is wel de maand van de stuurhuizen haha, Audi kapot stuurhuis, polo gescheurde hoes van het stuurhuis | |
Fiorano | woensdag 23 mei 2012 @ 14:55 |
Zo'n K&N Vervangings luchtfilter, heeft dat nog wat effect tov de standaard luchtfiler ? | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 15:04 |
Zal wel iets schelen maar ik heb geen idee op welk vlak, betere luchtdoorstroming misschien? | |
Fiorano | woensdag 23 mei 2012 @ 15:12 |
Dat is ook het enige wat ik kan bedenken, ander geluidje misschien nog? | |
Marco001 | woensdag 23 mei 2012 @ 15:17 |
iets ander geluid inderdaad, en hij reageert net iets feller op het gas.. | |
house_is_a_feeling | woensdag 23 mei 2012 @ 16:00 |
Als een motorblok zo schoon is zou ik de auto bij tweedehands aanschaf laten staan | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 16:02 |
Dat ligt eraan van wie je zo'n auto koopt | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 16:16 |
Idd | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 17:07 |
Mooi lijstje. Italie Als de auto voor de rest ook verzorgd is, dan weet je dat het wel goed zit. Dan is er gewoon goed voor gezorgd. | |
FalleNk810i | woensdag 23 mei 2012 @ 18:11 |
Thanks, hoop dat het me bevalt! En inderdaad, als zo'n auto bij een vage handelaar staat met zo'n afgespoten motorruimte dan is dat eerder om sporen te verbergen als een nette auto afleveren. | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 20:48 |
Ooh nice. Waar? En kamperen/hotel? | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 22:39 |
Precies. Maar als je hem particulier koopt en hij ziet er verder ook netjes uit, kun je er vanuit gaan dat er van die auto gehouden is. | |
Goddelijker | woensdag 23 mei 2012 @ 22:39 |
Adriatische Kust. Ten oosten van Maranello. Met de tent. | |
Sjoegerd | woensdag 23 mei 2012 @ 22:42 |
Hebben voor mijn zus een Swiftje met automaat gekocht! Zo'n 1 liter 3-cylinder. Rijdt best geinig, letterlijk van een oud vrouwtje geweest met +/- 30.000 echte kilometers sinds 1995 ofzo denk ik. Onder de motorkap was die gewoon stoffig | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 23:02 |
Mooi je houdt ook echt van kamperen of....? | |
H-D | woensdag 23 mei 2012 @ 23:02 |
Automaat is baas | |
Marco001 | woensdag 23 mei 2012 @ 23:24 |
Heb je wel lef.. Oude auto's met zulke km standen loop ik met een grote boog omheen.. Vaak van alles mis mee doordat er amper mee is gereden, en als er al mee werd gereden het hele kleine stukjes waren. 30k km sinds 95 valt trouwens nog redelijk mee: Had een keer mensen in de taxi die een 1990 Starlet ofzo hadden, met ook ongeveer die km stand.. Auto werd 1x per week gebruikt voor de 2 km naar de supermarkt(en terug uiteraard) | |
Sjoegerd | woensdag 23 mei 2012 @ 23:37 |
Deze heeft gewoon elk jaar zijn onderhoud gehad door een Suzuki garage. Geloof dat alle facturen er nog bij zijn. Daarnaast heeft de zoon van die vrouw de auto ook regelmatig meegenomen voor een wat langer stuk. | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 08:40 |
Vind het wel leuk ja. Maar we gaan nog best vrij luxe hoor. | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 12:19 |
Wat dat betreft is mn bestelbusje wel ideaal | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 12:23 |
Dat is helemaal geen stelregel. Je moet er goed op letten, maar er hoeft niet veel mis mee te zijn. Mn pa heeft er een uit 1970, met 30k kilometer op de teller . Daar mankeerde niets aan, daar zit zelfs nog de originele uitlaat onder... | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 12:28 |
M'n zus rijdt ook amper in haar auto, maar als ze hem had willen verkopen, had ik hem zo overgenomen | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:29 |
Ja, dat is wel erg handig. | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:29 |
Hoe is 't met jouw bakkie? | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 12:30 |
Hij doet het nog Heb nog niks geraakt. Al reed ik van de week weer eens in de Kia van m'n vader, jemig wat was dat raar. | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:33 |
Al wat meer zelfvertrouwen met rijden? Ze hadden hier testraks zo'n "Niet erin, niets eruit" folder onder m'n ruitenwisser gedaan. Waarop ze kunnen aankruisen of je auto 'goed' was, open stond of dat er iets waardevols in het zicht ligt. Hadden ze 'goed' aangekruist, terwijl het frontje van m'n radio er gewoon op zat. ! | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 12:35 |
Het gaat met vlagen. Parkeren vind ik gewoon nog steeds superkut, dat ging van de week ook voor geen meter. Hij stond in het vak, maar je wilt niet weten hoe en toen moest ie er nog uit. Kreeg er klotsende oksels van. En in het donker rijden vind ik ook geen succes, al die lampen overal, word er soms een beetje tuureluurs van, vooral als mensen 's nachts veel te hard rijden en ik hun snelheid dus verkeerd inschat. En ik overschat de lengte van m´n auto | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:39 |
Ik kan normaal gesproken goed parkeren, maar heb ook wel eens een dag dat ik hem totaal niet erin krijg. Beetje last van nachtblindheid? En niet teveel in de verlichting kijken, dan krijg je er alleen maar meer last van. En snelheid verkeerd inschatten is gewoon een kwestie van een keer extra in je spiegel kijken, hoe dichtbij hij in korte tijd gekomen is. Je kan beter de lengte overschatten, dan onderschatten. | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 12:42 |
Nou ja, dinsdag moest ik dus twee banen naar links opschuiven voor de juiste afslag. Netjes spiegelen, richting uit, nog een keer spiegelen en toen zag ik ineens het groot licht van de sloep achter me. Ik dacht echt dat ik blind was geweest dat ik hem niet had gezien. Drie keer in de spiegel gekeken Nou ja, mensen doen dat om de haverklap ook bij mij, dat ze me niet zien en me afsnijden, en ik deed het niet expres | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:43 |
Iedereen heeft wel eens een oeps-moment. Heb ik ook nog wel eens, na bijna 50.000 km ervaring. Maar anderen halen ook vaak gevaarlijke streken uit, zoals naar links voegen terwijl jij er aan komt, maar dan te lam zijn om een beetje gas te geven. Dus gewoon met een slakkengang blijven rijden, waardoor ik in de remmen moet | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 12:50 |
Volgende keer weet je wel precies wat je moet doen als ze jou weer een keer afsnijden! | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:51 |
Toeteren. Tenminste, dat is mijn eerste reactie altijd, zonder er echt bij na te denken. Laatst zei iemand die bij mij in de auto zat: Jij weet je toeter ook direct te vinden, je toetert tegelijk met remmen. | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 12:51 |
Vaak is dat niet zo zeer erg gevaarlijk, het is vooral schijt- en schijtirritant! | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:53 |
Ja, maar mensen met leasebakken willen hem ook nog wel eens 4-5 meter voor de jouwe ervoor gooien. Dat wordt toch wel gevaarlijker, als je dan in de ankers moet. | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 12:53 |
Groot licht en een middelvinger? Ik vind dat sowieso een kutpunt, laatst ook iemand gehad. Ik heb daar vrij kort de tijd om in te voegen, dus ik geef een dot gas en ga voor een auto. Gaat hij me alsnog rechts inhalen, zonder richting uit te doen, en me afsnijden. Laat me er dan voor, want anders had ik op de rem gemoeten om erachter te kunnen en daar was ook geen ruimte. Ik ben echt zo'n zieltje dat ik opzij ga of in ieder geval rekening hou met invoegend verkeer. | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 12:58 |
Met invoegen kan ik ook irritant zijn hoor, dat ik iemand er niet tussen laat die zich er echt tussen propt, terwijl achter mij meer dan genoeg ruimte is. | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 12:58 |
ik zou het houden bij groot licht en toeteren . Voor je het weet roep je weer allerlei vormen van agressie op... Precies, en het is ongelofelijk vervelend dat men bij invoegend verkeer alleen maar om hun eigen hachje denkt. Als je vanaf de a30 de a12 op rijdt (rij ik nu dagelijks) gebeurt het me regelmatig dat mensen die ook moeten invoegen over de doorgetrokken streep invoegen, en dan vlak naast me gaan rijden, zodat ik niet meer normaal kan invoegen. | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 13:03 |
Dat is dan het nadeel van mijn afwachtende rijstijl icm een koekblikje: mensen gooiden zich er sneller voor. Laatst langzaam rijdend verkeer, nog net geen stilstaand. Drie auto's vanaf de invoegstrook die hem er bij mij voorpropten en vervolgens scheef op de baan stonden, met de kont nog op de andere rijbaan waardoor er daar ook niemand meer langs kon. Dus zodra het begon te rijden, gooiden al die mensen op die baan hem er ook tussen. Was het zat, heb hem op een gegeven moment er gewoon tussen gepropt. Had ook nog een vrachtwagen die half in m'n kofferbak zat, en ik heb amper een kofferbak dus hij zat zowat op de achterbank. | |
L0we | donderdag 24 mei 2012 @ 13:04 |
Vaak ga ik bij zulk soort punten iets dichter op mn voorganger rijden, en iets dichter tegen de rechter zijlijn aan. Op die manier kan je dr prima 1 auto tussen laten, en daarna het gat dichtrijden. met invoegen mag je gewoon gaan ritsen hoor... | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 13:21 |
Precies. Dat doe ik ook. | |
Marco001 | donderdag 24 mei 2012 @ 13:40 |
Hier net zo.. Moest trouwens laatst nog vol in de remmen voor zo'n sukkel die me afsneed, en dus vlak voor me de linkerbaan op ging, waar ik 120 reed, terwijl hij eerst 80 reed achter een vrachtwagen.. Toen we beide op ten duur 100 reden, keek ik even achter me, en zag een zee van ruimte. Die andere persoon had dus best even 5 seconden langer rechts kunnen blijven hangen, en pas als ik voorbij was met 100 kunnen gaan inhalen op een snelweg waar je gewoon 120 mag.. | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:08 |
Na een tijdje ga je wss vanzelf assertiever rijden als je iemand ziet die aarzelt of afwacht dan knal je 'm er ook gewoon sneller nog even voor. In ieder geval ik wel. | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:08 |
Vandaag auto gewassen weer | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:10 |
Pics. | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:11 |
Sorry en ik ben ook niet zo'n poets-professional als jij hea | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:14 |
Ik ben ook geen professional hoor, alleen een fanatieke poetser. | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:27 |
Maar je hebt wel een hoop mooie spullen en alles ervoor. Ik heb ook wel wat spul maar vandaag was lekker basic gewoon voor paar euro het hele self-service programma er tegenaan | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:41 |
Ik gooi ook wel eens de hogedruk van de wasbox er overheen hoor. Maar niet de shampoo of wasborstel. | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:42 |
Ja die ook vandaag, guilty | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:46 |
De vorige heeft daar lekker z'n vieze velgen mee gedaan en hem even op de grond gelegd tussendoor. Daar was jij dan je auto mee | |
Rene | donderdag 24 mei 2012 @ 21:50 |
WAT een brakke auto! Leenauto! | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:51 |
| |
Rene | donderdag 24 mei 2012 @ 21:52 |
? moest ! zijn Mijn auto staat bij de monteur HIj trilt boven de 100. Wat een schijt dashboard teller + gedoetje. | |
Goddelijker | donderdag 24 mei 2012 @ 21:53 |
Wees blij dat je een leenauto meekrijgt. | |
Rene | donderdag 24 mei 2012 @ 21:53 |
De garage (ivm. garantie) is 60km verderop | |
H-D | donderdag 24 mei 2012 @ 21:53 |
Jajajaj I know ik wist dat je zoiets ging zeggen Ik spuit mn velgen altijd alleen maar | |
CherryLips | donderdag 24 mei 2012 @ 23:47 |
Yaris | |
house_is_a_feeling | vrijdag 25 mei 2012 @ 00:00 |
Achterlampjes vervangen en nu blijft het derde remlicht permanent branden :/ | |
H-D | vrijdag 25 mei 2012 @ 00:48 |
Echt? | |
house_is_a_feeling | vrijdag 25 mei 2012 @ 02:04 |
Trouwens, als ik er nu 185/65/14 heb, kan ik dan ook 185/60/14 er op doen? | |
Goddelijker | vrijdag 25 mei 2012 @ 06:57 |
Ja, alleen krijg je een kleine tellerafwijking. | |
L0we | vrijdag 25 mei 2012 @ 08:02 |
Die heb je nu waarschijnlijk ook al. Je band wordt iets hoger, dus je rijdt een fractie harder bij dezelfde toeren. Waarschijnlijk heb je daarna iets minder tellerafwijking. | |
Goddelijker | vrijdag 25 mei 2012 @ 08:06 |
Mijn auto rijdt precies even hard dan hij aangeeft. | |
L0we | vrijdag 25 mei 2012 @ 08:13 |
Het verschil is ook wel groter dan ik dacht... 7.6 procent. http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 10:21 |
En ik ben begonnen! Lekker hoor, hele wielkast, velg en zijkant van de audi onder de stuur bekrachtigings olie. Denk dat ik nu op 1/5 van de klus ben, maar goed TRE's zijn los en de stuurkolom, nu de banjobouten en bevestigingsbouten van het huis nog en dan kan die eruit. | |
H-D | vrijdag 25 mei 2012 @ 10:23 |
Succes!^^ | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 10:45 |
Thanks! Vanavond weer verder, lekker weer om te sleutelen met dit weer trouwens... | |
H-D | vrijdag 25 mei 2012 @ 11:04 |
Idd..lekker zonnetje maar niet te warm. | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 11:35 |
Zo, net ook aan het klussen geweest, 2 nieuwe banden eronder laten zetten, omdat die vlak gesleten stukken hadden, Woensdag gaan ze de ABS repareren, maar ik heb net zelf al een OEM bekerhouder uit de UK ingebouwd.. Vorm is dus niet helemaal goed, maar ik heb eindelijk een bekerhouder | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 11:55 |
Aan het klussen geweest? Je hebt alles op de bekerhouder na laten doen | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:01 |
mjah, nieuwe banden monteren is iets wat je moeilijk zelf kan doen he.. En de ABS weten we niet waar het aan ligt, zijn al nieuwe wiellagers, en een nieuwe ABS-sensor gemonteerd, dus daar kan het niet aan liggen... Overigens moest voor die bekerhouder wel de hele middenconsole eruit. Oh, en binnenkort ga ik nog een embleemloze grille plaatsen, maar dat is niet zoveel werk.. | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:06 |
Gatver, geen embleemloze grill he. Ziet er gelijk zo pauper uit, maak het logo dan zwart als je het sportief er wil laten uitzien. Je had toch al een tijdje nieuwe velgen? Heb je daar geen foto's van? | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:19 |
Jawel, maar zijn geen bijzondere velgen.. Bovendien vind ik de embleemloze grille op een Ibiza zelf best goed staan, dus je hebt gewoon pech.. | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:21 |
Wat staat je auto hoog vergeleken met de bandenmaat , het wiel ziet er nu heel erg ''iel'' uit. Verder wel redelijke velgen hoor En tuurlijk heb ik pech, het is niet mijn auto haha. Ik geef alleen mijn mening. | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:32 |
tja, standaard hoogte he...(205/40/17) Zouden jullie trouwens even willen stemmen, kan ik een leuk boodschappenwagentje winnen. http://timeformii.seat.nl/#inzendingen/index/2377 | |
Mikkie | vrijdag 25 mei 2012 @ 12:57 |
Is die linker nou een vertupperwarede Getz? | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 13:57 |
Haha, klopt ja, maar ziet er opzich best netjes uit.. is een gechiptunede 1.6 | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 14:00 |
Ja, chippen zonder turbo... jeej Tupperware haha | |
L0we | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:01 |
Precies, dan begin je al met zo'n auto, plak je hem vol met plastic, en laat je hem nog voor flink wat eurootjes chiptunen voor hooguit een pk winst. Ach, ik hou mn mond maar... | |
Mikkie | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:17 |
Een atmosferische benzinemotor chiptunen . Dan heb je dus echt geen idee waar je mee bezig bent. | |
FalleNk810i | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:20 |
| |
Goddelijker | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:29 |
En dan een regenpijp als uitlaat meestal... | |
Marco001 | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:38 |
nee, dat valt eigenlijk wel mee, nette custom made uitlaat.. Al had hij denk ik, voor het geld wat hij er al aan heeft uitgegeven ook een Hyundai Coupe kunnen kopen uit hetzelfde jaar.(en dan weet ik het wel..) | |
TwenteFC | vrijdag 25 mei 2012 @ 16:54 |
Heb even een klein vraagje over de afgetrapte golf 3 van mijn ouders. Het is soms bijna onmogelijk om deze in zijn 1 te zetten, en ook de achteruit pakt hij soms niet. En met onmogelijk bedoel ik dat het lijkt alsof er iets is wat geblokkeerd wordt, na een paar keer goed stoten schiet hij er meestal wel in. En soms is het zelfs zo erg dat je hem maar beter meteen in zijn 2 kan zetten om weg te rijden, want dan heeft hij er echt geen zin in. Maar zeker voor een stoplicht die net op groen springt nadat je compleet stil staat is het gewoon heel irritant rijden als je dan nog 5 seconden stil moet staan omdat je de versnelling niet in zijn 1 krijgt. Er is dus iets mis met de versnellingsbak, maar wat ik vreemd vind is dat je soms een week nergens last van hebt, en vervolgens heb je dit geouwehoer constant. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn, en nog veel belangrijker hoeveel het kost om zo iets te repareren ongeveer? Lijkt me niet goedkoop als ze een versnellingsbak er onderuit moeten halen. | |
Goddelijker | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:07 |
Schakelstangen kunnen het ook zijn. Maar ook de vs-bak. Het kan van alles zijn... | |
Hyman | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:11 |
Die linker auto . | |
house_is_a_feeling | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:18 |
Hopelijk morgen stuurbediening voor de radio | |
Wijnand_Bierenstein | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:23 |
Hij heeft het dus zowel met koude als warme motor? | |
TwenteFC | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:24 |
Ja. En ik snap dat het over het internet heel moeilijk is om bij ons in de auto te kijken, maar was gewoon benieuwd naar suggesties. Als zo'n reparatie meer dan 750¤ kost dan is het haast goedkoper om een andere auto te nemen. | |
Wijnand_Bierenstein | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:40 |
Er reed hier net een Golfje R32 langs. Petjesjeugd er achteraan om te kijken. Die gast natuurlijk extra gas geven... Prima wagen, maar dat imago ____! | |
Wijnand_Bierenstein | vrijdag 25 mei 2012 @ 17:44 |
Als je pech hebt is je versnellingsbak naar z'n grootje en dat kan wel een flinke smak geld kosten. Maar ik zal hem in ieder geval even laten checken door iemand die daar zicht op heeft. Het kan echt van alles zijn. | |
Mikkie | vrijdag 25 mei 2012 @ 18:06 |
Dat snap ik ook niet. Dan laat je een 1.6 chippen . Koop dan een betere auto en een 2.0 (evt met turbo) als je graag meer vermogen wil hebben. | |
FkTwkGs2012 | vrijdag 25 mei 2012 @ 18:09 |
ik heb een turbo op mijn fiat panda geplaatst. chiptunen | |
Fiorano | vrijdag 25 mei 2012 @ 18:14 |
Iemand nog een Carkitje kopen die je aan je zonneklep kunt hangen? Heb inmiddels een andere radio met Bluetooth namelijk | |
Goddelijker | zaterdag 26 mei 2012 @ 00:02 |
Wat moet het kosten? Bel altijd niet-handsfree. | |
Kadooosh | zaterdag 26 mei 2012 @ 15:38 |
In mijn auto kunnen 4x6 speakers in, is dat hetzelfde als speakers met een diameter van 15cm? | |
FalleNk810i | zaterdag 26 mei 2012 @ 17:53 |
Ik zou de versnellingsbak olie vervangen en de overgang van de schakelstang naar de v-bak. | |
Sjoegerd | zaterdag 26 mei 2012 @ 20:25 |
Hihi.. Het Swiftje van mijn zus met automaat is best leuk | |
FalleNk810i | zaterdag 26 mei 2012 @ 21:33 |
Stuurhuis is vervangen:D was een hele uitdaging maar wel een soort trots gevoel dat het me toch gelukt is! Hij stuurt weer heerlijk:) Totale kosten waren 76 euro en ik krijg voor mn oude stuurhuis nog 65 euro als ik die opstuur. Bij de garage een klus van dik 800 euro dus ik doe zoveel mogelijk zelf! | |
house_is_a_feeling | zaterdag 26 mei 2012 @ 21:36 |
Lekker bespaard! | |
H-D | zaterdag 26 mei 2012 @ 21:41 |
Lekker bezig! | |
H-D | zaterdag 26 mei 2012 @ 21:41 |
Toch wel? | |
FalleNk810i | zondag 27 mei 2012 @ 01:14 |
Thanks! Kost me wel +- 8 uur vrije tijd maar dat is t me zeker wel waard! En nu ben ik lekker aan t genieten van een welverdient +- 14e biertje haha | |
Sjoegerd | zondag 27 mei 2012 @ 17:58 |
Uhuh, en met dit weer moet ik een cabrio hebben.. Heb lekker rondgereden over de Veluwe | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 20:00 |
Oh is het een cabrio? Ik zou ook wel graag een mooie vette cabrio voor erbij willen | |
Sjoegerd | zondag 27 mei 2012 @ 20:24 |
Nee t is jammer genoeg geen cabrio. Zo'n Swift cabrio ziet er ook niet uit . Die Rover 200 serie cabrio's zijn niet zo duur. Voor een beetje knappe MX-5 ben je meer kwijt | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 20:34 |
Dit topic klinkt leuk alleen autorijden? Ik sta vaker stil met een auto dan dat ik er mee kan rijden | |
Sjoegerd | zondag 27 mei 2012 @ 20:35 |
Dan woon je in de verkeerde regio | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 20:38 |
Nee klopt daarom dacht ik al; 'waarom doet ie zn zusje zoiets aan?' Nee klopt en die zijn ook wel mooi opzich vind ik Maar ik denk dat àls ik het doe ooit dat ik wel meteen echt iets heel moois/stylish iets wil. Iets als in XK ofzo. Of een mooi Italiaans ding. Of zo'n BMW 6 Serie | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 20:38 |
Het topic is ook heel leuk | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 20:50 |
Mijn ''nieuwe'' auto staat al 3 dagen in de garage maar liefst 5 kilometer mee mogen sturen toen die de geest gaf. Beter opletten de volgende keer Joepie | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 20:51 |
Wat is je nieuwe auto dan? | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 20:53 |
Fiat Croma en ik weet al wat jij gaat zeggen | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 20:56 |
Ja nja zal ik het dan maar niet doen? Mja je vraagt er wel een klein beetje om vanwege je ene Thesis-bash-topic. Maar toch doe ik het niet Is het een new of old style Croma? | |
JDude | zondag 27 mei 2012 @ 20:58 |
Zo'n Croma rijdt ook nog geen deuk in een pakkie boter hihi haha hoho. | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 21:04 |
Het is er een uit 1989 een Turbo I.E 2.0L en denk dat het een rijdend projectje word technisch gezien dan | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 21:06 |
Oh die zijn wel leuk. En comfortabel wanneer kan je 'm weer ophalen dan? | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 21:15 |
Het is meer voor vriendin ze vond hem mooi en ik doe eigenlijk alles met de fiets alleen de lange afstanden pak ik de auto dit is dus ideaal vooral omdat de Thesis misschien wel weg gaat voor een ouder model. Wanneer ik hem kan ophalen ik hoop volgende week zal dinsdag of woensdag wel horen wat er aan de hand is | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 22:01 |
Maar die Thesis had ze toch pas net? | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 22:11 |
Ja... Net als de Rexton voor de Thesis de Thesis is haar derde auto dit jaar | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 22:49 |
Waarom gaat ie weg | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 23:21 |
Als de Thesis weg gaat word het een ruil voor wat leukers | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 23:28 |
Zoals? | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 23:33 |
Renault 21 in excellente conditie | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 23:34 |
Daar is weinig leuks aan zeker ivm een Thesis. En aangezien je zo over betrouwbaarheid aan het zeiken was...je gaat er nou niet echt op vooruit | |
Hanako | zondag 27 mei 2012 @ 23:40 |
Dat is zeker waar maar de 21 heeft ook een turbo en de aanschaf is goedkoper en met maar 70K op de teller en altijd in onderhoud geweest zie ik het probleem op betrouwbaarheid niet zo. En voor de Thesis krijgt ze weer genoeg voor in de spaarpot wat wel nodig is. | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 23:44 |
Ah het is financieel. Ja ok dan snap ik het wel. En ach het zijn best comfortabele wagens mijn pa heeft er een tijd één gehad. Maargoed daar waren zoveeeeeel problemen mee na een tijdje mja een slechte ervaring maakt natuurlijk geen slechte auto. Zou het alleen zelf niet meer doen | |
JDude | zondag 27 mei 2012 @ 23:53 |
Ik heb ze allebei even gegoogled, maar doe mij dan de 21 maar. Die Lancia ziet er uit alsof 'ie hier en daar gesmolten is. | |
H-D | zondag 27 mei 2012 @ 23:56 |
Wat een barbaren weer hier | |
Hanako | maandag 28 mei 2012 @ 00:07 |
Zeker een financiële beslissing R21 kent ook zo zijn problemen net als ieder type auto. Dank je
| |
H-D | maandag 28 mei 2012 @ 00:11 |
Ja precies, zoals elk type auto. Dus waarom doe je er dan bij de een zo moeilijk over en schuif je het bij de ander weg onder het motto " elke auto heeft problemen" | |
Hanako | maandag 28 mei 2012 @ 00:13 |
Ik heb hobbymatig een R21 Nevada gehad dus dan is mijn mening ineens veel vriendelijker dan over de Thesis. | |
H-D | maandag 28 mei 2012 @ 00:38 |
Aha. Ach nja zelf weten. | |
Hanako | maandag 28 mei 2012 @ 00:46 |
Als ze een Lancia Thema 8.32 zou willen hoorde je mij niet. | |
FalleNk810i | maandag 28 mei 2012 @ 16:25 |
Ik vind de Renault 21 wel leuk eruit zien voor een franse auto | |
Mikkie | maandag 28 mei 2012 @ 22:28 |
Ik vind het ook helemaal niks. Maar zo'n 21 ook niet. Neem dan een 5je |